Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie istniejącego oddziału łóżkowego

Data publikacji: 21.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-02-2019

Numer ogłoszenia

1161949

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Składanie ofert
a) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Niepubliczny Zakład Opieki Długoterminowej p.w. „Szpital św. Jerzego” w Lubawie ul. Grunwaldzka 11, 14-260 Lubawa w terminie do dnia 05.02.2019 r. do godziny 8:00.
b) Oferty złożone po ww. terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
c) W przypadku unieważnienia postępowania złożone przez wykonawców oferty pozostaną w dokumentacji Zamawiającego.
d) Ofertę należy złożyć opakowaną w kopertę. Na kopercie należy umieścić napis:
Oferta na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie istniejącego oddziału łóżkowego.
Nie otwierać przed dniem 05.02.2019 r., godz. 8:15
2. Otwarcie ofert
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 05.02.2019 r. o godzinie 8:15 w siedzibie Zamawiającego – Niepubliczny Zakład Opieki Długoterminowej p.w. „Szpital św. Jerzego” w Lubawie ul. Grunwaldzka 11, 14-260 Lubawa.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Ewa Markowska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie istniejącego oddziału łóżkowego. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Zapytaniu ofertowym oraz załącznikach.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: iławski Miejscowość: Lubawa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie istniejącego oddziału łóżkowego

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie istniejącego oddziału łóżkowego. Zakres zamówienia obejmuje:
a) przebudowę i remont istniejącego oddziału łóżkowego wraz z pomieszczeniami kuchennymi,
b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i sanitarnej,
c) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
d) wykonanie instalacji przyzywowej,
e) wykonanie instalacji telekomunikacyjnej,
f) przystosowanie części projektowanej obiektu do wymagań ppoż.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku wskazania dokumentacji technicznej robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
g) izolacyjności cieplnej.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45332000-3
45311200-2

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin rozpoczęcia realizacji zadania – od dnia zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia realizacji zadania – 20.06.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektu szpitalnego o wartości minimum 600.000 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100)

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca musi wykazać, że w celu realizacji przedmiotowego zamówienia dysponuje następującą osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.:
• Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej pełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy.
Minimalne wymagania: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

Warunki zmiany umowy

1. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w sytuacji wystąpienia:
1) z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, Wykonawca może:
a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom,
b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie,
c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie,
d) zrezygnować z Podwykonawstwa
2) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami zapytania ofertowego.
3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
2. Przewiduje się zmianę terminu wykonania umowy w sytuacji wystąpienia:
1) wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego,
2) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie/prowadzenie zamówień/ robót budowlanych, zgodnie z technologią ich wykonywania, normami lub innymi przepisami, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
b) klęski żywiołowe – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
3) wystąpienia wad Dokumentacji technicznej skutkujących koniecznością dokonania zmian w Dokumentacji technicznej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na Termin wykonywania robót; fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
4) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. czynności lub ich zaniechania, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność
5) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
6) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
7) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były wstanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
9) wystąpienia zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w Dokumentacji technicznej warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
10) wystąpienia odmiennych (ale istotnych dla realizacji) od przyjętych w Dokumentacji technicznej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
11) w przypadku zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1),
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (wg załącznika nr 2).
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wg załącznika nr 3).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów:
Cena: 80%,
Okres rękojmi za wady 20%.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Liczba punktów obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium Cena (80%): liczba punktów (max⁡〖80)〗= (cena brutto oferty najtańszej)/(cena brutto oferty badanej) x 80 pkt
Kryterium Okres rękojmi za wady (20%). Minimalny wymagany okres rękojmi za wady wynosi 5 lat. Oferta z okresem rękojmi 7 lat i więcej, otrzyma maksymalną ilość punktów. W przypadku nie podania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu rękojmi za wady, Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny termin rękojmi tj. 5 lata. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższym wzorem:
5 lat rękojmi za wady = 0 pkt,
6 lat rękojmi za wady = 10 pkt,
7 lat rękojmi za wady = 20 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska najwięcej punktów powstałą ze zsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.

Wykluczenia

1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjatem (Zamawiającym).
2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjatem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa handlowego lub nie został określony przez IZ PO,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR MIŁOSIERDZIA ŚW. WINCENTEGO A PAULO PROWINCJA CHEŁMIŃSKO-POZNAŃSKA

Adres

Dominikańska 40

86-200 Chełmno

kujawsko-pomorskie , chełmiński

Numer telefonu

566912200

Fax

566911260

NIP

8751185783

Tytuł projektu

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania dawnego budynku mieszkalno-usługowego na potrzeby oddziału łóżkowego i działu farmacji szpitalnej wraz z rozbiórką łącznika i budową nowego

Numer projektu

RPWM.08.01.00-28-0020/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Lubawskie Przedsiębiorstwo Budowlane
Zdzisław Wierzbowski
ul. Kopernika 65
14-260 Lubawa
Data wpłynięcia oferty: 05.02.2019 r.
Cena: 729.000,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 512