Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
ul. Batalionów Chłopskich 3/7
96-500 Sochaczew
w terminie do dnia 10 stycznia 2019 roku, godz. 12.00
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Usługa koordynowania i zarządzania projektem
pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie” realizowanego przez Zamawiającego
i współfinansowanego z budżetu środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 20014-2020.
Oferty można składać osobiście lub wysyłać pocztą na adres Zamawiającego, przy czym liczy się data i godzina wpływu do Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dor@szpitalsochaczew.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
k.borucka@szpitalsochaczew.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
(46) 864-95-10
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest koordynowanie i zarządzenie projektem pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie” realizowanego przez Zamawiającego i współfinansowanego z budżetu środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 20014-2020.
Celem projektu jest zakup sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego – wartość planowanego do zakupu sprzętu wynosi 400 tys. PLN. Liczba sztuk sprzęty zaplanowanego do zakupienia wynosi dziewięć sztuk.
Okres realizacji projektu: od stycznia 2019 r. do czerwca 2019 r.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
sochaczewski
Miejscowość:
Sochaczew
Cel zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie usługi koordynowania i zarządzania projektem w wymiarze 60 godzin miesięcznie, w tym:
- planowanie, organizowanie i realizacja wszystkich działań w projekcie zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, wniosku o dofinansowanie, w tym harmonogramem realizacji projektu oraz płatności, dokumentami programowymi oraz przepisami prawa,
- bieżące monitorowanie i nadzorowanie realizacji projektu oraz jego postępu rzeczowego
i finansowego,
- podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników produktu projektu,
- ścisła współpraca z jednostkami administracyjnymi Zamawiającego oraz personelem projektu i koordynacja pracy zespołu,
- inicjowanie, organizacja i prowadzenie spotkań zespołu projektowego,
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą, utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu
w Instytucji Pośredniczącej,
- prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi oraz umową o dofinansowanie,
- kontrola wydatkowania środków, przygotowywanie i uzgadnianie z Zamawiającym zmian
w budżecie projektu,
- przygotowanie wniosków o płatność w systemie teleinformatycznym SL2014,
- przygotowanie w systemie teleinformatycznym SL2014 harmonogramów płatności,
- realizacja obowiązków dotyczących sprawozdawczości, w tym przekazywanie wszystkich niezbędnych informacji za pośrednictwem systemu teleinformatycznego SL2014 do Instytucji Pośredniczącej,
- przestrzeganie poufności informacji zebranych w trakcie realizacji projektu/ochrony danych osobowych,
- obecność podczas kontroli projektu prowadzonej przez Instytucję Pośredniczącą lub inne upoważnione organy.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest koordynowanie i zarządzenie projektem pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie” realizowanego przez Zamawiającego i współfinansowanego z budżetu środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 20014-2020.
Kod CPV
79421000-1
Nazwa kodu CPV
Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Wykonawca zobowiązany będzie do:
- regularnego, osobistego i bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w siedzibie Zamawiającego celem realizacji zadań – nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
- biegłej znajomości procedur, zaleceń oraz wytycznych programowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań,
- bezwzględnego stosowania w toku realizacji przedmiotu umowy Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków (aktualna wersja), postanowień umowy o dofinansowanie oraz założeń wniosku o dofinansowanie.
Harmonogram realizacji zamówienia
Okres realizacji projektu: od stycznia 2019 r. do czerwca 2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający wymaga aby, każda oferta zawierała kopie dokumentów poświadczających posiadanie wyższego wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego w zakresie koordynowania/zarządzania min. dwoma projektami współfinansowanymi z funduszy europejskich.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga aby, każda oferta zawierała następujące dokumenty kopie dokumentów poświadczających posiadanie- wykaz kadry (1 osoba), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez tę osobę wymogów niezbędnych do realizacji zamówienia dotyczących wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Osoby wykonujące w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym biorące udział w procesie ceny ofert, nie mogą być powiązane kapitałowo lub osobowo z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga aby, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
- kopie dokumentów poświadczających posiadanie:
• doświadczenia zawodowego w zakresie koordynowania/zarządzania min. Dwoma projektami współfinansowanymi z funduszy europejskich,
• posiadanie wykształcenia wyższego,
• oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych
w niniejszym zapytaniu ofertowym,
• wykaz kadry (1 osoba), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wraz
z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez tę osobę wymogów niezbędnych do realizacji zamówienia dotyczących wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą,
• zgoda Wykonawcy na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie oraz załączonych do niej dokumentach na potrzeby realizacji wyboru Wykonawcy,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych,
• oświadczenie, że nie było się karanym za przestępstwo popełnione umyślnie z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, ani że przeciw kandydatowi nie toczy się postępowanie karne.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:
Cena oferty brutto (z VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą składają się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę- Waga – udział % w ocenie- 100%.
Nazwa
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ „SZPITALA POWIATOWEGO” W SOCHACZEWIE
Adres
Batalionów Chłopskich 3/7
96-500 Sochaczew
mazowieckie
, sochaczewski
Numer telefonu
(46) 86-49-510
Fax
(46) 86-49-505
NIP
8371507803
Tytuł projektu
Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Zespole Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie
Numer projektu
POIS.09.01.00-00-0339/18-00