Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 11.01.2019 r. do końca dnia.
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty albo kuriera pod adresem: ul. Metalurgiczna 15 C, 20-234 Lublin. Godziny otwarcia placówki: pon. – pt. w godzinach 08.00 – 16.00.
2. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu na ww. adres.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Paweł Chemperek, e-mail: p.chemperek@zumfi.com
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych w postaci majątkowych praw autorskich do opracowanych komponentów systemu i pakietu komponentów graficznych w ramach projektu pt. „Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.”
Przedmiot zamówienia dotyczy opracowania i wdrożenia zaawansowanej technologicznie platformy do kreowania, przetwarzania, opiniowania i udostępniania obrazów graficznych, której kluczowym elementem będzie wysoce zautomatyzowana aplikacja do generowania i konwertowania obrazów graficznych online oraz mechanizmy angażujące użytkownika w procesy kreowania i opiniowania grafik stworzonych przez innych użytkowników systemu. Generowanie obrazów graficznych przewiduje wykorzystanie technik doboru, łączenia i modyfikacji gotowych (predefiniowanych) komponentów graficznych SVG (ang. Scalable Vector Graphics).
Elementy / moduły produktu:
• Platforma internetowa z pełnym zakresem funkcjonalności oraz mechanizmami autoryzacji i grywalizacji,
• Silnik graficzny z opcją konwersji grafik SVG do postaci bitmapowej i edytory pomocnicze,
• Panel administracyjny z systemem CMS do zarządzania platformą internetową i REST API do komunikacji.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
Lublin
Miejscowość:
Lublin
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych w postaci majątkowych praw autorskich do opracowanych komponentów systemu i pakietu komponentów graficznych w ramach projektu pt. „Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałania 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, nr wniosku: POIR.02.03.01-06-0005/18.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych w postaci majątkowych praw autorskich do opracowanych komponentów systemu i pakietu komponentów graficznych w ramach projektu pt. „Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.”
Przedmiot zamówienia dotyczy opracowania i wdrożenia zaawansowanej technologicznie platformy do kreowania, przetwarzania, opiniowania i udostępniania obrazów graficznych, której kluczowym elementem będzie wysoce zautomatyzowana aplikacja do generowania i konwertowania obrazów graficznych online oraz mechanizmy angażujące użytkownika w procesy kreowania i opiniowania grafik stworzonych przez innych użytkowników systemu. Generowanie obrazów graficznych przewiduje wykorzystanie technik doboru, łączenia i modyfikacji gotowych (predefiniowanych) komponentów graficznych SVG (ang. Scalable Vector Graphics).
Dedykowany i wysoce zautomatyzowany silnik aplikacji powinien pozwolić na intuicyjne i proste tworzenie atrakcyjnych wizualnie obrazów graficznych w Internecie, nawet przez użytkowników nieposiadających specjalnych zdolności artystyczno-plastycznych i umiejętności obsługi zaawansowanych programów graficznych.
Działanie platformy zakłada ponadto możliwość udostępnienia użytkownikom usługi zamawiania szerokiej gamy personalizowanych produktów ze stworzoną przez siebie grafiką.
Elementy / moduły produktu:
• Platforma internetowa z pełnym zakresem funkcjonalności oraz mechanizmami autoryzacji i grywalizacji,
• Silnik graficzny z opcją konwersji grafik SVG do postaci bitmapowej i edytory pomocnicze,
• Panel administracyjny z systemem CMS do zarządzania platformą internetową i REST API do komunikacji.
Dostawa przedmiotu zamówienia powinna odbyć się na zasadzie udostępnienia w pełni funkcjonalnej i poprawnie działającej platformy z aplikacją graficzną oraz przekazania majątkowych praw autorskich do wszystkich komponentów graficznych i składników oprogramowania produktu.
Szczegółowa dokumentacja i specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania.
Ze względu na to, że informacje zawarte w załączniku nr 2 stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – Dz.U. z 2018 r. poz. 419 t.j. ze zm.), oferent, który chce złożyć ofertę w ramach niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wcześniejszego podpisania Oświadczenia o zachowaniu poufności (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) i dostarczenia oryginału tego oświadczenia w terminie zgodnie z punktem 6 ust. 1 zapytania ofertowego nr 1 na adres Zamawiającego: ul. Metalurgiczna 15C, 20-234 Lublin. Po otrzymaniu podpisanego oświadczenia, Zamawiający niezwłocznie prześle Załącznik nr 2 drogą elektroniczną na podany przez oferenta adres e-mail.
Kod CPV
48000000-8
Nazwa kodu CPV
Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający oczekuje wykonania całości Zamówienia w terminie do 31.07.2019 r. Miejsce dostawy: ul. Metalurgiczna 15C, 20-234 Lublin.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent oświadczy, że dysponuje niezbędnym potencjałem organizacyjnym oraz technicznym a także zapleczem kadrowym zdolnym wykonać niniejsze zamówienie i zobowiązuje się wyznaczyć do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia wyłącznie specjalistów o poziomie wiedzy, doświadczeniu i kompetencjach zawodowych gwarantujących prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia (tj. najlepiej tzw. seniorów). Prace seniorów mogą być wspierane przez specjalistów odpowiadających średnim poziomem wiedzy i doświadczenia, tj. tzw. mid / regular. Niedopuszczalne jest dedykowanie do realizacji kluczowych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia pracowników o najniższym poziomie wiedzy i doświadczenia – tj. tzw. juniorów - weryfikacja na podstawie załącznika nr 3 Formularz "Oferta cenowa".
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferent oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia - weryfikacja na podstawie załącznika nr 3 Formularz "Oferta cenowa".
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający wymaga od Oferentów wniesienia przed upływem składania ofert, tj. do terminu określonego w punkcie 6 ust. 1 niniejszego Zapytania włącznie wadium w pieniądzu w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięciu tysięcy złotych 00/100) przelewem na konto bankowe nr 90195000012006000106790002 prowadzone w IDEA BANK S.A. z dopiskiem „WADIUM – Zapytanie ofertowe nr 1”. Wniesienie wadium w formie przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, jeśli wpłynie ono na w/w rachunek w terminie składania ofert. Zamawiający zwróci Oferentom wniesione wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania. Zamawiający zwróci wniesione wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane niezwłocznie na wniosek Oferentów, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
2. Oferent powinien załączyć do złożonej oferty kopię potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta aktywnej i aktualnej polisy na kwotę min. 200 000 zł, zabezpieczającej realizację przedmiotowego zamówienia. Ważność polisy powinna być określona na termin realizacji kompletnego zamówienia. Brak dokumentu polisy uznany zostanie jako błąd formalny i będzie podstawa do odrzucenia przedłożonej oferty.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian okresu realizacji zamówienia, miejsca przeprowadzenia niezbędnych działań, terminów rozpoczęcia oraz zakończenia realizacji zadań, wyłącznie na wniosek Zamawiającego.
2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
- w przypadku rozwiązania umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa
o dofinansowanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
- w przypadku zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia,
- zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Projektu.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron Umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zał. 1 Oświadczenie o zachowaniu poufności.
Zał. 3 Formularz „Oferta cenowa”.
Zał. 4 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się poniższymi kryteriami:
a) Najniższa cena brutto – 70%:
W kryterium „Cena” (C) najwyższą liczbę punktów (70,00 punktów) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów oferty = (najniższa oferowana cena brutto x 70): cena oferty ocenianej.
b) Najdłuższy termin płatności – 10%:
W kryterium „Termin płatności” (T) oferta może uzyskać maksymalnie 10,00 punktów.
Najwyższą liczbę punktów tj. 10,00 otrzyma oferta/y zawierająca/ce najdłuższy termin płatności, pozostali odpowiednio mniej zgodnie z poniższym opisem
Termin płatności do 7 dni: 1,00 punkt.
Termin płatności od 8 do 14 dni: 5,00 punktów.
Termin płatności 15 dni i powyżej: 10,00 punktów.
c) Najdłuższy termin gwarancji udzielony na zakupione oprogramowanie – 20%:
W kryterium „Termin gwarancji” (G) oferta może uzyskać maksymalnie 20,00 punktów.
Najwyższą liczbę punktów tj. 20,00 otrzyma oferta/y zawierająca/ce najdłuższy zadeklarowany termin gwarancji, pozostali odpowiednio mniej zgodnie z poniższym opisem
Termin gwarancji do 12 miesięcy: 5,00 punkt.
Termin gwarancji od 13 do 24 miesięcy: 10,00 punktów.
Termin gwarancji od 25 do 36 miesięcy i powyżej: 20,00 punktów.
2. Zamawiający wybierze tego Wykonawcę, którego oferta uzyska największą ilości punktów liczona według wzoru:
K = C + T + G + S, gdzie
K – łączna liczba punktów za ocenianą ofertę,
C – liczba punktów za cenę brutto,
T – liczba punktów za termin płatności liczony od dnia wystawienia faktury podany w dniach,
G - liczba punktów za termin gwarancji liczony w miesiącach od daty podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego,
Ogólna ilość uzyskanych punktów (K) nie może przekroczyć 100,00 punktów.
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykluczenia
Wykonawca/Oferent nie może być podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą/Oferentem, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZUMFI SP. Z O.O.
Adres
20-234 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
601807744
NIP
9462662881
Tytuł projektu
Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.
Numer projektu
POIR.02.03.01-06-0005/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Mobitouch Sp. z o.o., ul. Litewska 10/9. 35-302 Rzeszów, NIP: 5170361521, data wpłynięcia oferty 10.01.2019, cena 516 464,70 brutto