Strona główna
Logo unii europejskiej

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych (szkoleń) umożliwiających uczniom i nauczycielom uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy i umiejętności oraz kwalifikacji zawodowych, przygotowujących do zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych w szkołach objętych wsparciem w Projekcie „Kariera i Kompetencje - zwiększenie dopasowania systemu kształcenia zawodowego do potrzeb rynku pracy w subregionie zachodnim województwa śląskiego” - KiK-Ż/1/2018.

Data publikacji: 08.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 16-11-2018

Numer ogłoszenia

1148350

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

7. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
7.1. Ofertę zawierającą wymagane informacje, oświadczenia i dokumenty oraz podpisaną przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta należy w sposób wskazany w pkt. 7.3 złożyć w terminie
do dnia 16.11.2018 r. do godz. 12.00.
7.2. Oferty niekompletne, nieważne na podstawie odrębnych przepisów lub oferty, które wpłyną po terminie nie będą podlegały ocenie i nie zostaną zwrócone Oferentowi.
7.3. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta należy:
- w formie pisemnej przesłać na adres lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego:
SYNTEA Spółka Akcyjna, 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9a, III piętro,
lub
- w wersji elektronicznej (tj. skan formy pisemnej oferty wraz z wymaganymi załącznikami !) przesłać na adres e-mail: dzp@syntea.pl, w tytule wiadomości (e-mail’a) podając: nazwę/imię i nazwisko oferenta oraz informację „Oferta dot. zapytania ofertowego KiK-Ż/1/2018”;
UWAGA ! limit pojemności skrzynek pocztowych Zamawiającego wynosi 20 MB dla jednej wiadomości; w związku z tym jeżeli objętość wiadomości ze skanem formy pisemnej oferty przekracza 20 MB - wówczas oferta winna być wysłana w kilku kolejnych wiadomościach spełniających w/w ograniczenia z podaniem w temacie każdej z wiadomości numeru kolejnego przesyłanego fragmentu (części) oferty np. 1 z 3, 2 z 3 itp.; za moment wpływu oferty wysyłanej w formie kilku wiadomości uznaje w się w takim przypadku wpłynięcie ostatniej z części korespondencji;
7.4. Oferta składana w formie pisemnej – korespondencyjnie lub osobiście – powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego (na adres: SYNTEA Spółka Akcyjna, 20-704 Lublin,
ul. Wojciechowska 9a), oznaczonej nazwą/imieniem i nazwiskiem oferenta z podaniem adresu korespondencyjnego oraz oznaczeniem „Oferta dot. zapytania ofertowego KiK-Ż/1/2018”.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

dzp@syntea.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

5. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM: Osobami upoważnionymi do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania są: - w sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Michał Bartnik, Project manager, tel. +48 510 998 874, michal.bartnik@syntea.pl, - w sprawach proceduralnych: Adam Czopek, tel. (81) 45 21 400, e-mail: dzp@syntea.pl.

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

- w sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Michał Bartnik, Project manager, tel. +48 510 998 874, michal.bartnik@syntea.pl, - w sprawach proceduralnych: Adam Czopek, tel. (81) 45 21 400, e-mail: dzp@syntea.pl.

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych (szkoleń) umożliwiających uczniom i nauczycielom uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy i umiejętności oraz kwalifikacji zawodowych, przygotowujących do zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych 1 potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych w szkołach objętych wsparciem w Projekcie – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w pkt. 1.1 - 1.6 niniejszego zapytania.
--
1 Zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - to proces walidacji i certyfikacji nabytych kompetencji/kwalifikacji zawodowych - przeprowadzony zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez Ministerstwo Rozwoju w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w tzw. „liście sprawdzającej” czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS dotyczących uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi szczegółowo w opracowaniu Ministerstwa Rozwoju w dokumencie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/37804/Zalacznik_8_Material_o_kwalifikacjach_z_lista.pdf

1 Za proces walidacji i certyfikacji nabytych kompetencji/kwalifikacji zawodowych spełniający w/w wymagania Zamawiający uznaje proces uzyskiwania kwalifikacji w metodologii, standardach realizacji procesu kształcenia i efekcie końcowym (egzamin, uznawalność zaświadczeń, zgodność z Europejskimi Ramami Kwalifikacji, Polskimi Ramami Kwalifikacji) spełniający co najmniej łącznie następujące cechy:
1) ustalone standardy dotyczące kompetencji (wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych), składających się na daną kwalifikację opisane w języku efektów uczenia się;
2) proces walidacji sprawdzający, czy kompetencje wymagane dla danej kwalifikacji zostały osiągnięte; walidacja obejmuje identyfikację i dokumentację posiadanych kompetencji oraz ich weryfikację w odniesieniu do wymagań określonych dla kwalifikacji. Walidacja prowadzona jest w sposób trafny (weryfikowane są te efekty uczenia się, które zostały określone dla danej kwalifikacji) i rzetelny (wynik weryfikacji jest niezależny od miejsca, czasu, metod oraz osób przeprowadzających walidację);
3) proces certyfikacji, w wyniku którego upoważniona instytucja nadaje dokument stwierdzający posiadanie kwalifikacji; certyfikacja następuje po walidacji, w wyniku wydania pozytywnej decyzji stwierdzającej, że wszystkie wymagane efekty uczenia się zostały osiągnięte; certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji powinien być rozpoznawalny i uznawany w danym środowisku, sektorze lub branży;
4) instytucje certyfikujące mogą samodzielnie przeprowadzać walidację (procesy walidacji i certyfikacji muszą być odpowiednio rozdzielone i niezależne), bądź przekazywać ją do instytucji walidujących, np. centrów egzaminacyjnych.

Oferent składając ofertę winien wskazać w ofercie Zamawiającemu nazwę oferowanego standardu szkoleń oraz oświadczyć, że oferowany standard (szkoleń) jest zgodny z ww. wymaganiami.

Propozycje rozwiązań niespełniających w/w wymagań dotyczących zgodności z w/w wymaganiami - zostaną odrzucone, jako niezgodne z treścią zapytania.
Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części - szczegółowo opisanych w pkt. 1.1 - 1.6 niniejszego zapytania
i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych (szkoleń) umożliwiających uczniom i nauczycielom uzyskiwanie i uzupełnianie wiedzy i umiejętności oraz kwalifikacji zawodowych, przygotowujących do zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych 1 potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych w szkołach objętych wsparciem w Projekcie – zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w pkt. 1.1 - 1.6 niniejszego zapytania.

Przedmiot zamówienia

Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części - szczegółowo opisanych w pkt. 1.1 - 1.6 niniejszego zapytania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

1.1. CZĘŚĆ I: Przeprowadzenie szkolenia „Inżynieria projektowania komputerowego CAD 2D i 3D”:
Szkolenie dla uczniów– dla 3 grup (grupy 10 os.), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy; średnio od 4 do 5 godzin dydaktycznych dziennie dla grupy, tj. w łącznym wymiarze 120 godzin.

1.2. CZĘŚĆ II: Przeprowadzenie szkolenia „Multimedia w reklamie”:
Szkolenia dla uczniów – dla 1 grupy (liczącej 8 os), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy; średnio od 4 do 5 godzin dydaktycznych dziennie dla grupy, tj. w łącznym wymiarze 40 godzin.

1.3. CZĘŚĆ III: Przeprowadzenie szkolenia „Druk 3D”:
Szkolenie dla uczniów – dla 5 grup (liczącej 7-10 osób) oraz dla nauczycieli - 1 grupa (licząca 9 osób),
w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy; średnio od 4 do 5 godzin dydaktycznych dziennie dla grupy, tj. w łącznym wymiarze 240 godzin.

1.4. CZĘŚĆ IV: Przeprowadzenie szkolenia „Grafik komputerowy”:
Szkolenie dla uczniów – dla 1 grupy (liczącej 10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy; średnio od 4 do 5 godzin dydaktycznych dziennie dla grupy, tj. w łącznym wymiarze 40 godzin.

1.5. CZĘŚĆ V: Przeprowadzenie szkolenia „Animacja 3D”:
Szkolenie dla uczniów – dla 1 grupy (liczącej 10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy; średnio od 4 do 5 godzin dydaktycznych dziennie dla grupy, tj. w łącznym wymiarze 40 godzin.

1.6. CZĘŚĆ VI: Przeprowadzenie szkolenia „Obsługa kas fiskalnych”:
Szkolenie dla uczniów – dla 3 grup (grupy 10 osób), w wymiarze 40 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy; średnio od 4 do 5 godzin dydaktycznych dziennie dla grupy, tj. w łącznym wymiarze 120 godzin.

Informacje wspólne dla wszystkich części zamówienia:
Wykonawca w toku realizacji przedmiotu zamówienia, oprócz zadań szczegółowo opisanych powyżej, zobowiązany będzie także do wykonywania następujących czynności:
a) przekazywania uczestnikom szkoleń przed rozpoczęciem zajęć, zapewnionych przez Zamawiającego materiałów szkoleniowych w wersji papierowej (jeżeli dotyczy),
b) podpisania z uczestnikami szkoleń potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,
c) bieżącego sprawdzania listy obecności na zajęciach,
d) prowadzenia karty czasu pracy,
e) informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć i wszelkich nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
f) rzetelnego prowadzenia dziennika zajęć na wzorze przekazanym przez Zamawiającego,
g) oznakowania sali szkoleniowej przed rozpoczęciem zajęć, w sposób określony przez Zamawiającego.

Możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści zapytania ofertowego i oferty wybranego wykonawcy:
W uzasadnionych sytuacjach, uzgodnionych wcześniej przez Zamawiającego z Kierownictwem placówek, w których realizowane będą zajęcia, dopuszcza się prowadzenie zajęć w innych terminach i godzinach, w tym w innym średnim wymiarze godzin dziennie/tygodniowo niż wskazany w zapytaniu; a za zgodą wybranego oferenta (wykonawcy) także w innych niż pierwotnie wskazane miejscach realizacji zajęć (placówkach) przy jednoczesnym zachowaniu limitu wymiaru godzin zajęć wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia / szkoleniach.

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień - CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe,
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne,
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego,
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego;
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego;

Harmonogram realizacji zamówienia

3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia zgodnie z terminami wskazanymi dla poszczególnych części zamówienia, przy czym ostateczny termin zakończenia realizacji zajęć/szkoleń - nie później niż do 30 października 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB WERYFIKACJI SPEŁNIANIA WARUNKÓW:
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy:
4.1. Posiadają niezbędne kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza „OFERTA”;

Wiedza i doświadczenie

4.2. Posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia, tj.:
 posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zajęć/szkoleń z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia w części, na którą składają ofertę, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zrealizowali należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia w części, na którą składają ofertę, a usługa ta spełnia następujące wymagania: liczba uczestników zajęć/szkoleń liczyła co najmniej 10 osób, a liczba godzin zajęć/szkoleń wynosiła co najmniej 40 godzin;

Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza „OFERTA”, „Wykaz usług” wg wzoru załącznika nr 2; „Wykaz osób” wg wzoru załącznika nr 3; oraz ewentualnie dołączone do oferty inne dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnianie w/w wymagań.

Potencjał techniczny

4.2. Posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia, tj.:
 posiadają akredytację wymaganą do prowadzenia szkoleń w standardzie umożliwiającym przystąpienie do procesu walidacji i certyfikacji 1 nabytych kompetencji/kwalifikacji zawodowych spełniającym wymagania Zapytania ofertowego a wskazanym przez Oferenta standardzie, o ile akredytacja taka jest wymagana;

Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza „OFERTA”, „Wykaz usług” wg wzoru załącznika nr 2; „Wykaz osób” wg wzoru załącznika nr 3; oraz ewentualnie dołączone do oferty inne dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnianie w/w wymagań.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

4.2. Posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia, tj.:
 dysponują osobami zdolnymi do realizacji szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia w części, na którą składają ofertę, tj.
a) co najmniej 1 (jedną) osobą do realizacji szkoleń opisanych w części zamówienia, na którą składają ofertę, a osoba ta posiada:
• wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe; kwalifikacje i/lub kompetencje adekwatne do tematyki szkolenia, do którego została wykazana);
• akredytację wymaganą do prowadzenia szkoleń w standardzie spełniającym wymagania Zapytania ofertowego a wskazanym przez Oferenta - o ile taka akredytacja jest wymagana;
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć/szkoleń z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki szkolenia, do którego została wykazana i/lub doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin zajęć/szkoleń z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki szkolenia, do którego została wykazana.

Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza „OFERTA”, „Wykaz usług” wg wzoru załącznika nr 2; „Wykaz osób” wg wzoru załącznika nr 3; oraz ewentualnie dołączone do oferty inne dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnianie w/w wymagań.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta zawarte w treści formularza „OFERTA”;

Dodatkowe warunki

4.4. Nie są powiązani z Zamawiającym SYNTEA Spółka Akcyjna osobowo lub kapitałowo.
Pouczenie:
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
a także pozostawanie w takim istniejącym powiązaniu, które faktycznie narusza zasadę konkurencyjności.

Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta zawarte w treści formularza „OFERTA”;

Warunki zmiany umowy

Możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści zapytania ofertowego i oferty wybranego wykonawcy:
W uzasadnionych sytuacjach, uzgodnionych wcześniej przez Zamawiającego z Kierownictwem placówek, w których realizowane będą zajęcia, dopuszcza się prowadzenie zajęć w innych terminach i godzinach, w tym w innym średnim wymiarze godzin dziennie/tygodniowo niż wskazany w zapytaniu; a za zgodą wybranego oferenta (wykonawcy) także w innych niż pierwotnie wskazane miejscach realizacji zajęć (placówkach) przy jednoczesnym zachowaniu limitu wymiaru godzin zajęć wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia / szkoleniach.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

6. FORMA I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta powinna zawierać następujące informacje, oświadczenia i dokumenty:
6.1. oferowaną cenę brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia w danej części – zgodnie ze sposobem określonym w formularzu „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania;
6.2. oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1 - 4.3 zapytania ofertowego - zawarte w treści formularza „OFERTA”;
6.3. oświadczenie Oferenta o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - SYNTEA Spółka Akcyjna określonych w pkt. 4.4 zapytania ofertowego – zawarte w treści formularza „OFERTA”;
6.4. oświadczenie Oferenta o braku podstaw do wykluczenia z powodów określonych w pkt. 4.5 zapytania ofertowego – zawarte w treści formularza „OFERTA”;
6.5. „Wykaz usług” potwierdzający posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji szkoleń, zgodnie z opisem warunku zawartym w pkt. 4.2 zapytania ofertowego – zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do zapytania ofertowego;
6.6. „Wykaz osób” potwierdzający posiadanie przez te osoby wykształcenia i doświadczenia w realizacji szkoleń, zgodnie z opisem warunku zawartym w pkt. 4.2 zapytania ofertowego – zgodnie z wzorem załącznika nr 3 do zapytania ofertowego;
6.7. aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia – zalecane w przypadku osób prawnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą;
6.8. oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim;
6.9. cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, narzuty na cenę, należne podatki i opłaty, w tym ewentualnie występujący podatek VAT; cena ofertowa jest maksymalnym wynagrodzeniem brutto należnym wykonawcy z tytuły realizacji umowy; w przypadku osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej, cena ofertowa jest maksymalnym wynagrodzeniem należnym wykonawcy z tytuły realizacji umowy wraz ze wszystkimi pochodnymi wymaganymi wg. przepisów prawa (tzw. koszt całkowity);
6.10. oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, lub oferty na więcej niż jedną część zamówienia (jeżeli Zamawiający nie dopuścił takiej możliwości), wszystkie oferty złożone przez danego Oferenta lub oferta złożona na więcej niż jedną część zamówienia - zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią zapytania i nie będą podlegały ocenie;
6.11. oferta powinna zawierać wszystkie informacje, dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego lub potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w szczególności w zakresie posiadania wymaganych kompetencji/kwalifikacji;
6.12. jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wskazana w dokumentach rejestrowych (pełnomocnik) do oferty musi być dołączony oryginał stosownego pełnomocnictwa.

W celu złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do skorzystania z formularza „OFERTA” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz pozostałych załączników do zapytania ofertowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

8. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI I SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI:
ZAMAWIAJĄCY DOKONA OCENY PUNKTOWEJ OFERT, W KTÓRYCH OFERENCI WYKAZALI SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, W OPARCIU O PONIŻSZE KRYTERIA OCENY OFERT.

8.1. Kryteria oceny ofert jakimi będzie się kierował Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej:
Lp. Kryterium Liczba punktów (waga) kryterium.
1. Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia w danej części. 50 pkt (50 %)
2. Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu tematyki szkoleń przewidzianych do realizacji w danej części. 50 pkt (50 %)
Łączna waga kryteriów oceny ofert: 100 pkt (100 %)

8.2. Sposób przyznawania punktacji w poszczególnych kryteriach oceny ofert:
Ad. 1: Sposób obliczania punktów w ramach kryterium 1: „Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia w danej części.”:
C = (C ON / C OB) x 50 % x 100
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia w danej części.”;
C ON - cena oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert;
C OB - cena oferty badanej;

W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 50 pkt.

Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania szczegółowych wyjaśnień w zakresie ceny od oferenta i prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę, tj. cenę niższą o więcej niż 30% od oszacowanej przez Zamawiającego wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert złożonych w postępowaniu w danej części.

Ad. 2: Sposób obliczania punktów w ramach kryterium 2: „Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu tematyki szkoleń przewidzianych do realizacji w danej części.”:
W kryterium nr 2 Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe oferenta, wykazane i opisane w treści załącznika nr 2 do zapytania „Wykaz usług”, wyrażone liczbą godzin szkoleń z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia w danej części, na którą składa ofertę - zrealizowanych w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, wg. następującego schematu:

D = (D OB / D ON ) x 50 % x 100
gdzie:
D – liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu tematyki szkoleń przewidzianych do realizacji w danej części.”;
D OB – liczba godzin szkoleń oferty badanej;
D ON – liczba godzin szkoleń oferty z najwyższą liczbą szkoleń spośród ocenianych ofert;
W kryterium nr 2 oferta może uzyskać maksymalnie 50 pkt.

Ostateczna łączna punktacja dla danego oferenta w danej części zostanie obliczona wg wzoru: Pc= C + D, gdzie:
Pc– całkowita liczba punktów,
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia w danej części.”,
D – liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie w realizacji szkoleń z zakresu tematyki szkoleń przewidzianych do realizacji w danej części.”.
8.3. Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru Pc= C + D zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza w danej części zamówienia.
8.4. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień lub dodatkowych informacji lub dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
8.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania szczegółowych wyjaśnień w zakresie ceny od oferenta i prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę, tj. cenę niższą o więcej niż 30% od oszacowanej przez Zamawiającego wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert złożonych w postępowaniu (w danej części).
8.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści oferty o czym informuje Oferenta. Jeżeli oferent nie poinformuje Zamawiającego o zaakceptowaniu dokonanej korekty Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie.

Wykluczenia

4.5. Nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu z powodu:
- zalegania w opłacaniu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne;
- stanu likwidacji ani ogłoszenia wobec nich upadłości;
- tego, iż w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,
w szczególności gdy oferent w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
- prawomocnego skazania za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176);
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
- prawomocnego skazania urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta za przestępstwo, o którym mowa powyżej (pkt. 4.5 tiret 4 lit. a-d);
- tego, iż w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
- tego, iż w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- tego, iż będąc podmiotem zbiorowym, wobec niego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544); lub wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
- tego, iż należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- wydania wobec Wykonawcy będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karierę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych;
- wydania wobec Wykonawcy ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3000 złotych.

Ofertę złożoną przez Oferenta, wobec którego zachodzą wyżej wskazane przesłanki wykluczenia uznaje się za odrzuconą;
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o braku podstaw do wykluczenia zawarte w treści formularza „OFERTA”; oraz informacje zawarte w treści dokumentów, które mogą być dołączone do oferty (np.: odpisów z właściwych rejestrów np. KRS, CEIDG, zaświadczeń US, ZUS lub KRUS itp. – zalecane w stosunku do osób prawnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą);

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻORY - MIASTO NA PRAWACH POWIATU

Adres

Aleja Wojska Polskiego 25

44-240 Żory

śląskie , Żory

Numer telefonu

32 43 48 220

Fax

32 43 51 215

NIP

6511706371

Tytuł projektu

Kariera i Kompetencje- zwiększenie dopasowania systemu kształcenia zawodowego do potrzeb rynku pracy w subregionie zachodnim województwa śląskiego

Numer projektu

RPSL.11.02.02-24-0815/17-00

Inne źródła finansowania

UWAGA !
Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest:
SYNTEA Spółka Akcyjna - Partner projektu
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9a,
NIP 712-31-22-247, KRS 0000308412,
tel. (81) 45 21 400, fax (81) 45 21 401
e-mail: dzp@syntea.pl lub biuro@syntea.pl
www.syntea.pl

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Komisja przetargowa w dniu 22.11.2018 r. dokonała wyboru oferty najkorzystniejszej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach, tj.:

w Części I: Przeprowadzenie szkoleń „Inżynieria projektowania komputerowego CAD 2D i 3D”:
Oferty złożonej przez Oferenta: Konsorcjum:
1. Black Sparrow Corp. Mateusz Wróbel, ul. Warchałowskiego 13/20, 02-776 Warszawa – Lider Konsorcjum.
2. iTrener Piotr Nowicki, ul. Ostrowiecka 24a, 23-200 Spławy Pierwsze.
Data wpływu oferty: 16-11-2018, Cena Oferty: 10 800,00 zł;

w Części II: Przeprowadzenie szkolenia „Multimedia w reklamie”:
Oferty złożonej przez Oferenta: Konsorcjum:
1. Black Sparrow Corp. Mateusz Wróbel, ul. Warchałowskiego 13/20, 02-776 Warszawa – Lider Konsorcjum.
2. iTrener Piotr Nowicki, ul. Ostrowiecka 24a, 23-200 Spławy Pierwsze.
Data wpływu oferty: 16-11-2018, Cena Oferty: 3 600,00 zł;

w Części III: Przeprowadzenie szkolenia „Druk 3D”:
Oferty złożonej przez Oferenta: Konsorcjum:
1. Black Sparrow Corp. Mateusz Wróbel, ul. Warchałowskiego 13/20, 02-776 Warszawa – Lider Konsorcjum.
2. iTrener Piotr Nowicki, ul. Ostrowiecka 24a, 23-200 Spławy Pierwsze.
Data wpływu oferty: 16-11-2018, Cena Oferty: 21 600,00 zł;

w Części IV: Przeprowadzenie szkolenia „Grafik komputerowy”:
Oferty złożonej przez Oferenta: Konsorcjum:
1. Black Sparrow Corp. Mateusz Wróbel, ul. Warchałowskiego 13/20, 02-776 Warszawa – Lider Konsorcjum.
2. iTrener Piotr Nowicki, ul. Ostrowiecka 24a, 23-200 Spławy Pierwsze.
Data wpływu oferty: 16-11-2018, Cena Oferty: 3 600,00 zł;

w Części V: Przeprowadzenie szkolenia „Animacja 3D”:
Oferty złożonej przez Oferenta: Konsorcjum:
1. Black Sparrow Corp. Mateusz Wróbel, ul. Warchałowskiego 13/20, 02-776 Warszawa – Lider Konsorcjum.
2. iTrener Piotr Nowicki, ul. Ostrowiecka 24a, 23-200 Spławy Pierwsze.
Data wpływu oferty: 16-11-2018, Cena Oferty: 3 600,00 zł;

w Części VI: Przeprowadzenie szkolenia „Obsługa kas fiskalnych”:
Oferty złożonej przez Oferenta: Konsorcjum:
1. Black Sparrow Corp. Mateusz Wróbel, ul. Warchałowskiego 13/20, 02-776 Warszawa – Lider Konsorcjum.
2. iTrener Piotr Nowicki, ul. Ostrowiecka 24a, 23-200 Spławy Pierwsze.
Data wpływu oferty: 16-11-2018, Cena Oferty: 7 200,00 zł;

Wybrani oferenci wykazali spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
w zakresie wskazanym w zapytaniu ofertowym i uzyskali najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.
Liczba wyświetleń: 659