Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa Zestawów Turystycznych

Data publikacji: 15.11.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-11-2018

Numer ogłoszenia

1148304

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

AKTUALIZACJA 16.11.2018: Z uwagi na omyłkę pisarską, polegającą na wpisaniu w treści zapytania ofertowego miejsca (dokładnie numeru pokoju) dostarczania ofert jako 430 zamiast 340, opis w ogłoszeniu i załącznik został w tym zakresie zaktualizowany. Nie uległ zmianie termin składania ofert z uwagi na brak zmian w przedmiocie zamówienia.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Termin składania ofert: do 23.11.2018 r., godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Biura Projektu). Oferty, które wpłyną po terminie lub nie będą spełniały wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu, nie będą rozpatrywane.
2. Ofertę należy dostarczyć w jednej z wymienionych poniżej form:
a) listownie (pocztą tradycyjną lub kurierem) lub osobiście do siedziby Zamawiającego z dopiskiem: Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/2018:
adres siedziby Zamawiającego:
Związek Harcerstwa Polskiego – Chorągiew Wielkopolska
ul. Święty Marcin 80/82
61-809 Poznań
Pok. 340 (3 piętro), do dnia 23.11.2018 r. do godziny 15.00.
b) mailowo – dokumenty ofertowe powinny być w załączniku w postaci skanu z odręcznym podpisem i pieczątką, w formacie .jpg lub .pdf, w tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/2018,
adres mailowy Zamawiającego: sekretariat@zhp.wlkp.pl
3. Datą złożenia oferty jest dzień i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/user/publication/add/1018647/14208
oraz http://www.zhp.wlkp.pl/
8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

sekretariat@zhp.wlkp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Iwona Miedzińska (koordynator projektu), Joanna Stefańska (sekretariat)

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

61 852 48 74

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1800 zestawów turystycznych w dwóch transzach po 900 zestawów, w 2018 r. oraz 2019 r. - termin realizacji zamówienia nie później niż 31.03.2019 r. Na zestaw składa się; koszulka (t-shirt, śpiewnik, mapa), na potrzeby projektu: Wielkopolskie Podwórka (nr RPWP.07.02.02-30-0006/17-00).

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów turystycznych na potrzeby projektu: Wielkopolskie Podwórka (nr RPWP.07.02.02-30-0006/17-00) dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wielkopolskiego Regionalnego programu Operacyjnego na lata 2014–2020, Oś priorytetowa 7: Włączenie społeczne, Działanie 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne – projekty konkursowe – Zadanie 5. Rozwój kompetencji społecznych i wzmacnianie więzi rodzinnych, działanie 32. Rajd Rodzinny.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zestawy turystyczne - na jednostkowy zestaw składa się: koszulka (t-shirt), śpiewnik i mapa.
Zamówienie obejmie 1 800 zestawów realizowanych w dwóch transzach.
Szczegółowy opis zamówienia:
1) Koszulki - 1 800 szt. Opis realizacji: - koszulka t-shirt z krótkim rękawem;
- krój męski i damski;
- pełna rozmiarówka w każdym kroju;
- materiał wykonania: bawełna 100%;
- gramatura: 145–185 g/m2;
- kolor: zielony, zbliżony do projektu Zamawiającego;
- w dwóch miejscach ulokowane muszą być grafiki identyfikujące realizację Projektu: z przodu logo Wielkopolskie Podwórka, na rękawku logo identyfikujące źródło finansowania Projektu;
- logo Wielkopolskie Podwórka – przód koszulki, lewa górna strona, sitodruk lub haft, motyw dwukolorowy (zgodny z projektem dostarczonym przez zamawiającego), na powierzchni ok. 4,0 cm x 15 cm;
- blok z logo na lewym rękawie ok. 10 cm x 2 cm – sitodruk na białym podkładzie (logo: ZHP Chorągiew Wielkopolska, Fundusze Europejskie Program Regionalny, Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny);
- pakowane pojedynczo w folię.
Zamawiający dostarcza projekt i wstępne przygotowanie do druku.
Wzór grafiki – logo Wielkopolskie Podwórka w załączniku nr 1.
2) Śpiewniki - 1 800 szt. Wymagania: - minimum 20 stron;
- okładka miękka;
- zawierający piosenki oraz zapis nutowy lub akordy.
3) Mapy - 1 800 szt. Wymagania: - mapy składane;
- mapy topograficzne lub topograficzno-turystyczne lub turystyczne;
- mapy w skali od 1:50 000 do 1:350 000;
- mapy swym zasięgiem obejmować mogą całe województwo wielkopolskie lub wskazane poniżej zasięgi dla powiatów: jarocińskiego, kępińskiego, konińskiego, leszczyńskiego, ostrowskiego, pilskiego, poznańskiego, śremskiego, wrzesińskiego, złotowskiego.

Kod CPV

18000000-9

Nazwa kodu CPV

Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Dodatkowe przedmioty zamówienia

18331000-8 - koszulki;
22114300-5 - mapy;
22120000-7 - śpiewniki.

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Związku Harcerstwa Polskiego – Chorągiew Wielkopolska, ul. Święty Marcin 80/82, 61-809 Poznań. Zamówienie musi być zrealizowane w dwóch transzach – do końca roku 2018 oraz w pierwszym kwartale 2019, w terminach wskazanych w umowie, nie później niż 31.03.2019 r. Odbiór zestawów zostanie potwierdzony protokołem odbioru.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik nr 2. – Formularz ofertowy (dane oferenta, formularz ofertowy, oświadczenie, szczegóły oferty)
Załącznik nr 3. – Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 4. – Oświadczenie Oferentów/Wykonawców (obowiązek informacyjny realizowany w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679)
Wzory dokumentów w formacie .pdf dostępne są w załączniku w dokumencie: ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2018 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami.pdf

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki:
1) Zgodność w wymaganiami i opisem przedmiotu zamówienia (kryterium dopuszczające);
2) Wybrana zostanie oferta najbliższa zgodności projektowanego kosztu zamówienia
[wg poniżej wskazanej wzorem oceny oferty]

Wartość kryterium cena (C) obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

Najniższa łączna cena brutto złożonych ofert (Cmin)
P = -------------------------------------------------------------------- x 100%
Łączna cena brutto rozpatrywanej oferty (Co)

P – punktacja, którą należy wyznaczyć (punktacja obliczana);
Cmin – cena najniższa podana wśród wykonawców, najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert;
Co – cena ofertowa podana przez n-tego wykonawcę, wartość obliczanej oferty w danym kryterium;
Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym
kryterium, gdzie znaczenie procentowe 100% = znaczenie punktowe 100 pkt.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu konieczne jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia o braku powiązań z Zamawiającym, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO - CHORĄGIEW WIELKOPOLSKA

Adres

Święty Marcin 80/82

61-809 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

618524874

Fax

618529232

NIP

7781440251

Tytuł projektu

Wielkopolskie Podwórka

Numer projektu

RPWP.07.02.02-30-0006/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Oferent: Woda Góry Las
Adres oferenta: ul. Strzelecka 13, 61-845 Poznań
Oferta wpłynęła: 23.11.2018
Cena: 72 000 PLN
Liczba wyświetleń: 570