Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Termin składania ofert upływa w dniu 31.10.2018r. Oferty prosimy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: tnapiora@silesiasa.pl oraz spawlicha@silesiasa.pl. Za dzień złożenia dokumentów przez Oferenta przyjmuje się dzień ich wpływu na skrzynkę e-mailową zamieszczoną powyżej zgodnie z czasem środkowoeuropejskim letnim (CEST).
Wzór oferty stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
tnapiora@silesiasa.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tomasz Napióra, e-mail: tnapiora@silesiasa.pl; tel. 32 358 74 96 Stanisław Pawlicha, e-mail: spawlicha@silesiasa.pl; tel. 32 358 74 16
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
(32) 358 74 96, (32) 358 74 16
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zapytanie ofertowe dotyczy wybory Wykonawcy w zakresie: zaprojektowania, skonstruowania urządzeń i wsparcia w zakresie instalacji i uruchomienia zgodnie z założeniami technologicznymi Zamawiającego i przy jego udziale elementów niezbędnych do budowy linii demonstracyjnej
1. Systemu automatycznego sterowania poziomem ciekłego metalu w układzie zalewowym koła odlewniczego - 1 szt.
Wymagania dotyczące adekwatności do wymagań Projektu są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Oferent musi zaproponować parametry zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Katowice
Miejscowość:
Katowice
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest przeprowadzenie procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na zaprojektowanie, skonstruowanie urządzeń i wsparcie w zakresie instalacji i uruchomienia zgodnie z założeniami technologicznymi Zamawiającego i przy jego udziale elementów niezbędnych do budowy linii demonstracyjnej: systemu automatycznego sterowania poziomem ciekłego metalu w układzie zalewowym koła odlewniczego w związku z realizacją Projektu pt.: „Opracowanie technologii i wdrożenie do produkcji pełnej gamy asortymentowej drutów ze stopów Zn-Al przeznaczonych do ochrony korozyjnej metodą metalizacji natryskowej”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiot przedmiotu stanowi:
zaprojektowanie, skonstruowanie urządzeń i wsparcie w zakresie instalacji i uruchomienia zgodnie z założeniami technologicznymi Zamawiającego i przy jego udziale elementów niezbędnych do budowy linii demonstracyjnej
1. Systemu automatycznego sterowania poziomem ciekłego metalu w układzie zalewowym koła odlewniczego - 1 szt.
Wymagania dotyczące adekwatności do wymagań Projektu są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Oferent musi zaproponować parametry zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Kod CPV
43700000-0
Nazwa kodu CPV
Części maszyn metalurgicznych oraz podobne części
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
• 4 miesiące od podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy 30.11.2018 r.)
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe warunki. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować może odrzuceniem oferty:
Z uwagi na specjalizację oraz stopień trudności przewidzianych prac projektowych i montażowych Oferent powinien udokumentować wykonanie przynajmniej dwóch systemów sterowania wychyłem pieca topielnego.
Ocena zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie Oferenta, które będzie zawierało wykaz wykonanych systemów. W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega prawo do żądania dodatkowych dokumentów potwierdzających wykonanie w/w systemów.
Potencjał techniczny
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe warunki. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować może odrzuceniem oferty:
Oferent powinien zagwarantować sposób realizacji zamówienia korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji ww. usługi.
Ocena zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie, które będzie zawierało informacje dot. sposobu realizacji zamówienia w korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji ww. usługi.
Dodatkowe warunki
Szczegółowych informacji odnośnie do wymagań dotyczących zamówienia (w tym specyfikacji przedmiotu zamówienia) oferty udziela Osoba do kontaktu ws. zapytania.
2. Oferty powinny zawierać elementy i informacje umożliwiające ich ocenę w oparciu o kryteria oceny ofert. Termin ważności ofert nie powinien być krótszy niż do 31.12.2018 r. Jeżeli oferta nie stanowi inaczej, przyjmuje się, iż jest ona ważna do odwołania. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferent zobowiązuje się nie rościć z tego tytułu żadnych żądań względem Zamawiającego.
4. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie bazakonkurencyjnosci.gov.pl.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert,
6. O wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni wszyscy oferenci biorący udział w przedmiotowej procedurze. Wyniki postępowania zostaną umieszczone na stronie internetowej bazakonkurencyjnosci.gov.pl. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację danych Oferenta i ceny netto złożonej oferty.
7. Zamawiający złoży zamówienie/podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę (z uwzględnieniem Kryteriów wyboru oferty). Oferent jest zobowiązany do przyjęcia zamówienia/podpisania umowy w wypadku wyboru jego oferty w wyniku postępowania wyboru ofert.
8. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w zapytaniu ofertowym. Informacja o zmianie zostanie udostępniona zgodnie ze sposobem udostępnienia zapytania ofertowego. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. Zmiana w zapytaniu ofertowym może skutkować zmianą terminu składania ofert.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny na każdym etapie.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający określa następujące warunki zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
1) Istotne zmiany treści niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiającego, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach:
• zmiany adresu siedziby Wykonawcy,
• zmiany nazwy firmy Wykonawcy,
• zmiany dotyczącej miejsca realizacji zamówienia,
• wystąpi konieczność zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
• w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
• możliwe są zmiany umowy, które w sposób obiektywny są korzystne dla Zamawiającego, a na dokonanie tych zmian wyraża zgodę Wykonawca,
• wystąpi okoliczność, której nie można było przewidzieć podczas zawierania umowy, a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści,
• dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
• wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana:
a) uzasadnionymi przerwami powstałymi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) zmianami przepisów prawa mającymi wpływ na możliwość terminowej realizacji umowy,
c) szczególnie uzasadnionymi trudnościami w pozyskaniu materiałów wyjściowych do poszczególnych elementów realizacji umowy,
d) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć,
e) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
f) przedłużeniem, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
g) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
• zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia pomniejszonego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania.
Złożenie oferty oznacza, że Oferent zrozumiał i akceptuje warunki wskazane w zapytaniu ofertowym.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego (zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego) w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą.
Zamawiający zastrzega sobie prawa do udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania wynikających m.in.:
o z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
o wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Nazwa kryterium Waga [%]
1. Cena oferty 70
2. Czas realizacji zamówienia 30
Kryterium nr 1 – cena przedstawiona w ofercie będzie oceniana zgodnie z zależnością:
P1 = (Cn/Cr) x 70
gdzie:
P1 – liczba punktów w kryterium 1 przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – najniższa cena zaoferowana
Cr – cena rozpatrywanej oferty
70 – waga kryterium
Maksymalną liczbę punktów otrzyma najniższa oferowana cena.
Kryterium nr 2 – czas realizacji zamówienia będzie oceniany zgodnie z zależnością:
P2 = (Rn/Rr) x 30
gdzie:
P2 – liczba punktów w kryterium 2 przyznanych rozpatrywanej ofercie
Rn – najkrótszy czas realizacji zamówienia
Rr – czas realizacji zamówienia z rozpatrywanej oferty
30 – waga kryterium
Maksymalną liczbę punktów otrzyma najkrótszy zaoferowany czas realizacji zamówienia.
Wykluczenia
Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZM SILESIA SPÓŁKA AKCYJNA
Adres
40-155 Katowice
śląskie
, Katowice
Numer telefonu
695 107 295
NIP
6340135498
Tytuł projektu
Opracowanie technologii i wdrożenie do produkcji pełnej gamy asortymentowej drutów ze stopów Zn-Al przeznaczonych do ochrony korozyjnej metodą metalizacji natryskowej
Numer projektu
POIR.01.01.01-00-0361/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Przedsiębiorstwo Techniki Cieplnej PiecoSerwis Sp. z o.o., ul. Wrocławska 24, 44-100 Gliwice. Data wpłynięcia oferty 31.10.2018 r.