Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy złożyć do dnia 27 września 2018 r. w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa lub przesłać mailowo na adres: biuro@4bestcare.com.
2. Oferty w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: adres Wykonawcy, adres Zamawiającego, dopisek „Usługi szkoleniowe i tłumaczenie”.
4. Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską, drogą elektroniczną.
5. Za datę złożenia oferty uznaje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty, które spłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
6. Każdy Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty i/lub oferty częściowej i/lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@4bestcare.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
MilenA Pawłowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
602687787
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla Zamawiającego szkolenie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorcy na rynkach arabskich. Zamawiający planuje rozpoczęcie działalności sprzedażowej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich uwzględnienie różnic kulturowych jest bardzo ważna kwestią w związku z powyższym Zamawiający szuka wykonawcy szkolenia w poniższym wyższym zakresie:
Zakres szkolenia:
- Świadomość i inteligencja kulturowa;
- Podział kultur biznesu;
- Rola stereotypów biznesowych;
- Międzykulturowe umiejętności komunikacyjne;
- Kultura a pułapki komunikacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna;
- Rozwiązywanie konfliktów pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur – mediacje i negocjacje;
- Wskazówki, strategie dla Zamawiającego.
2. Tłumaczenie strony internetowej http://www.4bestcare.com/ Zamawiającego na język arabski.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Warszawa
Miejscowość:
Warszawa
Cel zamówienia
Niniejsze zapytanie ofertowe jest prowadzone zgodnie z regułą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zapytanie jest prowadzone zgodnie z zasadami określonymi dla zapytań nieprzekraczających kwoty wynikającej z przepisów art. 11 ust. 8 ustawy PZP.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla Zamawiającego szkolenie w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorcy na rynkach arabskich. Zamawiający planuje rozpoczęcie działalności sprzedażowej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich uwzględnienie różnic kulturowych jest bardzo ważna kwestią w związku z powyższym Zamawiający szuka wykonawcy szkolenia w poniższym wyższym zakresie.
Zakres szkolenia:
- Świadomość i inteligencja kulturowa;
- Podział kultur biznesu;
- Rola stereotypów biznesowych;
- Międzykulturowe umiejętności komunikacyjne;
- Kultura a pułapki komunikacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna;
- Rozwiązywanie konfliktów pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur – mediacje i negocjacje;
- Wskazówki, strategie dla Zamawiającego.
2. Tłumaczenie strony internetowej http://www.4bestcare.com/ Zamawiającego na język arabski.
Kod CPV
80500000-9
Nazwa kodu CPV
Usługi szkoleniowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
79530000-8 Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
Harmonogram realizacji zamówienia
Umowę należy zrealizować do dnia 30 listopada 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien prowadzić działalność gospodarczą. Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualny, nie starszy niż 3 m-ce, odpis z właściwego organu rejestracyjnego (CEIDG lub KRS).
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
– wykonał minimum 3 usługi polegające na zorganizowaniu na rzecz podmiotu trzeciego szkoleń w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorcy na rynkach arabskich.
- wykonał minimum 3 projekty doradcze dla podmiotu trzeciego w zakresie internacjonalizacji zw. z rynkiem ZEA,
Każda usługa musi być poświadczona kopią protokołu zdawczo – odbiorczego lub innym dokumentem lub dowodem jednoznacznie potwierdzającym fakt przeprowadzenia usługi.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje zasobami finansowymi tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży zaświadczenie lub informację z banku (nie starszą niż 1 miesiąc na dzień złożenia ofert) o posiadanej sytuacji ekonomicznej tj. posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 25 000 zł.
UWAGA: Dla ww. wartości wykazanych przez Oferenta w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego.
W przypadku ofert składanych wspólnie przez kilka podmiotów, wszystkie opisane powyżej warunki musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia (postanowienie o tej treści powinno się znaleźć w umowie konsorcjum). W przypadku oferty składanej łącznie przez kilka podmiotów do oferty należy dołączyć umowę konsorcjum.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ
2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2 do SIWZ
3) Lista projektów referencyjnych wraz z dokumentami potwierdzającymi zakres oraz prawidłowość zrealizowanych usług – Załącznik nr 3 do SIWZ
4) Lista rekomendacji – Załącznik nr 4 do SIWZ
5) Aktualny, nie starszy niż 3 m-ce odpis z właściwego rejestru gospodarczego (KRS/ CEIDG)
6) Dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych - zaświadczenie lub informację z banku (nie starszą niż 1 miesiąc na dzień złożenia ofert) o posiadanej sytuacji ekonomicznej tj. posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 25 000 zł.
7) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jedynie w przypadku podpisania oferty przez osobę nieujawnioną w odpowiednim rejestrze jako upoważniona do zaciągania zobowiązań).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
KRYTERIUM 1: CENA – 80 PUNKTÓW
W powyższym kryterium oceniana będzie cena netto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
C = (Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena badanej oferty) x 80 punktów
gdzie: C - ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty netto.
KRYTERIUM 2: TERMIN REALIZACJI - 20 PUNKTÓW
Sposób przyznawania punktacji:
1. Realizacja zamówienia do 10 października 2018 r. - 20 punktów
2. Realizacja zamówienia do 31 października 2018 r. - 10 punktów
3. Realizacja zamówienia po 31 października 2018 r. nie później niż 30 listopada 2018 r. - 5 punktów.
Wykluczenia
O zamówienie nie mogą ubiegać się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
4BESTCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Adres
00-545 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
22 830 73 60
NIP
7010098501
Tytuł projektu
Internacjonalizacja inteligentnego systemu do zarządzania informacjami z zakresu procesów biznesowych w tym kadr i płac
Numer projektu
POIR.03.03.03-14-0109/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
MK Business Link Sp. z o.o. ul. Braci Wagów 20/136
wpłynęła 26.09.2018 r.
kwota 36000,00 PLN