Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie

Data publikacji: 01.09.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-09-2018

Numer ogłoszenia

1134514

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, na adres Zamawiającego:
ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY PROWINCJA WROCŁAWSKA
ul. Św. Józefa 1/3, 50-329 Wrocław,
z dopiskiem:
„Oferta na wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie”,
w terminie do dnia:
17 września 2017 r. do godziny 10.00.
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, czytelnie oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku pełnomocnika, wymagane jest załączenie pełnomocnictwa.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

s. Józefina (ekonomka Zgromadzenia)

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1) Główny kod CPV: 09330000-1
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie.
3) Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Tytuł projektu: Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku oraz budowa instalacji fotowoltaicznej do 40 kW w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie. Numer naboru: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna; Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym; Poddziałanie: 1.OSI - 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – OSI.
4) Instalacja fotowoltaiczna będzie pracować w systemie off-grid czyli będzie ona zaspokajała wyłącznie potrzeby energetyczne budynku ZOL Dzierżoniów.
5) Miejsce realizacji zamówienia: ul. Słowiańska 3, 58-200 Dzierżoniów, dz. nr 26, 27/1, obręb 0001 Przedmieście.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: dzierżoniowski Miejscowość: Dzierżoniów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja założeń przyjętych w projekcie: zwiększenie efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej – budynku Zakładu Opiekuńczo –Leczniczego (ZOL), której efektem będzie mniejsze zapotrzebowanie na energię ww. obiektu

Przedmiot zamówienia

1) Główny kod CPV: 09330000-1
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie.
3) Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Tytuł projektu: Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku oraz budowa instalacji fotowoltaicznej do 40 kW w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie. Numer naboru: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna; Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym; Poddziałanie: 1.OSI - 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – OSI.
4) Instalacja fotowoltaiczna będzie pracować w systemie off-grid czyli będzie ona zaspokajała wyłącznie potrzeby energetyczne budynku ZOL Dzierżoniów.
5) Miejsce realizacji zamówienia: ul. Słowiańska 3, 58-200 Dzierżoniów, dz. nr 26, 27/1, obręb 0001 Przedmieście.
6) Opis przedmiotu zamówienia:

Panele fotowoltaiczne o parametrach nie niższych niż :
Cechy fizyczne:
• Moduł polikrystaliczny min 260 Wp
• min. 60 ogniw , min. 3 diody bypass
• min 5 bussbar w ogniwie
Parametry elektryczne nie niższe niż:
• współczynnik skuteczności modułu min. 15,9%
• min. IP67
• współczynnik wypełnienia min 0,771
Wymagania nie niższe niż:
• Certyfikat lub dokument z akredytowanej jednostki laboratoryjnej potwierdzające pozytywny wynik testów odporności modułów na obciążenie minimum 6000 Pa.
Żywotność paneli PV - min. 25 lat. Gwarancja Producenta paneli PV na produkt musi obejmować wszelkie ewentualne wady ukryte i wynosić min. 10 lat. 25 lat - liniowej gwarancji mocy, w pierwszym roku zachowanie co najmniej 97,5 % mocy a po 25 latach 80,7% mocy.
Inwerter o parametrach nie niższych niż:
-beztransformatorowy trójfazowy
- moc min. 12,5 kWp
- stopień ochrony min. IP 65
- gwarancja na produkt min 5 lat
- sprawność min. 97,8 %
- napięcie startowe DC z możliwością regulacji
- pomiar prądów dla każdego ze stringów
- Duży zakres napięć wejściowych
- Ochrona przed zmianą polaryzacji
- Warystory dla każdego MPPT
- Szeroki zakres temperatury pracy
- Dane monitoringu przechowywane w chmurze
Okablowanie DC o parametrach nie niższych niż :
-przekrój min. 1x6 mm
- giętkość żyły min. klasa 5,
- izolacja i powłoka zewnętrzna: guma bezhalogenowa nierozprzestrzeniająca płomienia, niewydzielająca dymu
- minimalna temperatura pracy -40°C
- maksymalna temperatura pracy +120°C
- odporność na promieniowanie UV
- odporność na wodę : min. AD8
- przewidywana żywotność min. 30 lat
- spełniający normy UNE-EN 60332-1; IEC 60332-1, UNE EN 60228; IEC 60228; UNE EN 60754-1; IEC 60754-1; UNE EN 61034; IEC 61034; UNE EN 60754-2; IEC 60754-2; EN 50618; UN-EN 60216-2 lub równoważne

Kod CPV

09330000-1

Nazwa kodu CPV

Energia słoneczna

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Nie później niż do 30 października 2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- w okresie ostatnich 5 lat liczonych przed terminem złożenia oferty, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie wykonał min. 2 instalacje fotowoltaiczne na dachu o mocy min. 14 kWp

Potencjał techniczny

nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. montażu instalacji musi dokonać instalator, który zagwarantuje poprawność instalacji oraz spełnienie wymogów dotyczących bezpieczeństwa pracy instalacji w obiekcie oraz sieci elektroenergetycznej, który posiada co najmniej:
- ważny certyfikat potwierdzający posiadanie kwalifikacji instalowania odnawialnych źródeł energii (art. 136 i art. 145 ustawy o oze)
lub
- ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
lub
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

nie dotyczy

Dodatkowe warunki

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawek podatku VAT. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia.
W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiający a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
4) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy. Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy, w takim przypadku nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego. W przypadku zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy - Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie;
5) w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innego zakresu usługi niż wskazany w ofercie Wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
- wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że usługę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
6) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z określonych robót — jeżeli zmniejszenie lub rezygnacja dotyczyć będzie całego elementu Tabeli Ceny Ryczałtowej, to nastąpi odliczenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy wartości tego elementu; natomiast jeżeli dotyczyć będzie części robót z danego elementu, to obliczenie wartości niewykonanego zakresu lub robót, z których zrezygnowano, o którą pomniejszone zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za kwartał w którym Wykonawca złożył ofertę, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót, i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego;
7) w przypadku robót zamiennych — jeżeli zamianie podlegać będzie cały element z Tabeli Ceny Ryczałtowej, to nastąpi odliczenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy wartości tego elementu oraz ustalenie wartości robót, które mają być wykonane w miejsce robót tego elementu na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego, która to wartość zostanie doliczona do wynagrodzenia należnego Wykonawcy; natomiast jeżeli zamiana dotyczyć będzie części robót z danego elementu, to obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie kosztorysu różnicowego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót, i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego;
8) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych a nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, poprzez wydłużenie o okres niezbędny do dokończenia robót. W takim przypadku zostanie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności i zostanie on przedstawiony Zamawiającemu. Ustalenie wartości robót dodatkowych zostanie dokonane na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego, która to wartość zostanie doliczona do wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
UWAGA: ze względu na ograniczoną liczbę znaków dalsza część informacji znajduje się w załączniku "zapytanie ofertowe".

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy wzór - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – wypełniony przez Wykonawcę, a zawierający oświadczenie woli wykonawcy, zgodne z treścią Zapytania ofertowego, oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2)
3) WYKAZ wykonanych instalacji fotowoltaicznych – Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4) Wykaz osób – Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

6.1 Przewidziano następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty brutto (przez cenę rozumie się łączną cenę netto dostawy, instalacji i uruchomienia) - 60%; kryterium to wyliczane będzie zgodnie z zależnością:
C = (C min / C of) * 60%, gdzie:
C - ilość punktów za łączną cenę netto badanej oferty;
C min - cena z oferty z najniższą ceną;
C of - cena z oferty ocenianej;
Maksymalnie za kryterium Cena można otrzymać 60 pkt

2) Gwarancja dla instalacji (przez gwarancję dla instalacji rozumie się gwarancję na ogniwa fotowoltaiczne liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) - 30%; kryterium to wyliczane będzie zgodnie z zależnością:
G = (G of / G max) * 30%, gdzie:
G - ilość punktów za gwarancję badanej oferty;
G max - najdłuższy okres udzielonej gwarancji wyrażony w pełnych miesiącach;
G of - okres gwarancji z oferty ocenianej wyrażony w pełnych miesiącach;
Okres gwarancji do punktacji będzie wyliczany wyłącznie mając za podstawę ilość miesięcy przed przecinkiem tzn. 36,1 oraz 36,9 będzie przyjmowane do punktacji jako 36.
Maksymalnie za kryterium Gwarancja dla instalacji można otrzymać 30 pkt

3) Termin wykonania instalacji - 10% kryterium to wyliczone będzie zgodnie z zależnością :
T= (Tn/Tob)*10 % gdzie:
T- ilość punktów za termin wykonania badanej oferty
Tn - termin najkrótszy w tygodniach licząc od daty podpisania umowy
Tob - termin oferty badanej w tygodniach licząc od daty podpisania umowy
Termin wykonania instalacji (nie później niż do 30 października 2018 r.) do punktacji będzie wyliczany wyłącznie mając za podstawę ilość tygodni przed przecinkiem tzn. 36,1 oraz 36,9 będzie przyjmowane do punktacji jako 36.

Maksymalnie za kryterium „Termin wykonania instalacji” można otrzymać 10 pkt

6.2 Brak w ofercie jednoznacznego wskazania ceny oferty powodować będzie odrzucenie oferty, natomiast brak wskazania okresu Gwarancji dla instalacji (w miesiącach) lub Terminu wykonania instalacji (w tygodniach) skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w danym kryterium.

6.3 Ostateczna ocena punktów:
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G+T
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja dla instalacji”
T- punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania instalacji”

Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

Wykluczenia

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. — Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.);
11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
UWAGA: ze względu na ograniczoną liczbę znaków dalsza część informacji znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY PROWINCJI WROCŁAWSKIEJ ŚW. JÓZEFA 1 / 3 50-329 WROCŁAW

Adres

św. Józefa 1/3

50-329 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

713212835

NIP

8981767253

Tytuł projektu

Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku oraz budowa instalacji fotowoltaicznej do 40 kW w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie

Numer projektu

RPDS.03.03.01-02-0058/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Eltech sp. z o.o.
ul. Żelazna 6; 41-709 Ruda Śląska
Data wpływu: 10.09.2018 R.
Cena oferty: 70505,40 zł
Liczba wyświetleń: 715