Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe na zakup elementów niezbędnych do budowy linii demonstracyjnej - układu odlewniczego do ciągłego odlewania stopów Zn-Al oraz zespolonego systemu walcowniczego

Data publikacji: 01.08.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-09-2018

Numer ogłoszenia

1128858

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zmiany z dnia 06.08.2018 r.
1. W nagłówku w SIWZ zmieniono treść z : "Zaprojektowanie, wykonanie, zainstalowanie i uruchomienie zgodnie z założeniami technologicznymi Zamawiającego i przy udziale jego elementów niezbędnych do budowy linii demonstracyjnej" na "Zaprojektowanie, skonstruowanie urządzeń i wsparcie w zakresie instalacji i uruchomienia, zgodnie z założeniami technologicznymi Zamawiającego i przy udziale jego elementów niezbędnych do budowy linii demonstracyjnej"
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z czym zapytanie ofertowe może zakończyć się podpisaniem dwóch umów.
3. Termin składania ofert został przedłużony do 05.09.2018 r.

Zmiany zostały wprowadzone w zapytaniu ofertowym oraz w załącznikach do zapytania.

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert upływa w dniu 05.09.2018r. Oferty prosimy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: tnapiora@silesiasa.pl oraz spawlicha@silesiasa.pl. Za dzień złożenia dokumentów przez Oferenta przyjmuje się dzień ich wpływu na skrzynkę e-mailową zamieszczoną powyżej zgodnie z czasem środkowoeuropejskim letnim (CEST).

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

tnapiora@silesiasa.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Napióra, Stanisław Pawlicha

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

(32) 358 74 96, (32) 358 74 16

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup układu odlewniczego do ciągłego odlewania stopów Zn-Al oraz zespolonego systemu walcowniczego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Katowice Miejscowość: Katowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przeprowadzenie procedury wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup układu odlewniczego do ciągłego odlewania stopów Zn-Al oraz zespolonego systemu walcowniczego w związku z realizacją Projektu pt.: „Opracowanie technologii i wdrożenie do produkcji pełnej gamy asortymentowej drutów ze stopów Zn-Al przeznaczonych do ochrony korozyjnej metodą metalizacji natryskowej”.

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do zapytania ofertowego "załącznik nr 1_SIWZ".

Kod CPV

43700000-0

Nazwa kodu CPV

Części maszyn metalurgicznych oraz podobne części

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
• 9 miesięcy od podpisania umowy dla pozycji nr 1 i 2 (planowany termin podpisania umowy 30.09.2018 r.)

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferenci biorący udział w postępowaniu powinni spełniać następujące warunki:
- posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

Oferenci biorący udział w postępowaniu powinni spełniać następujące warunki:
- posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia;
- powinien udokumentować wykonanie przynajmniej pięciu zintegrowanych linii do odlewania i walcowania

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu powinni znajdywać się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe warunki

Oferent powinien zagwarantować sposób realizacji zamówienia korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp. niezbędnych do realizacji ww. usługi.

Informacje dodatkowe:
1. Szczegółowych informacji odnośnie do wymagań dotyczących zamówienia (w tym specyfikacji przedmiotu zamówienia) oferty udziela Osoba do kontaktu ws. zapytania.
2. Składający ofertę przyjmuje do wiadomości, że wymagany wzór formularza oferty przedstawiony jest w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego. Oferty powinny zawierać wycenę z uwzględnieniem podziału wskazanego w części „Przedmiot zamówienia”. Oferty powinny zawierać elementy i informacje umożliwiające ich ocenę w oparciu o kryteria oceny ofert. Termin ważności ofert nie powinien być krótszy niż do 31.10.2018 r. Jeżeli oferta nie stanowi inaczej, przyjmuje się, iż jest ona ważna do odwołania. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferent zobowiązuje się nie rościć z tego tytułu żadnych żądań względem Zamawiającego.
3. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie bazakonkurencyjnosci.gov.pl.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert,
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną powiadomieni wszyscy oferenci biorący udział w przedmiotowej procedurze. Wyniki postępowania zostaną umieszczone na stronie internetowej bazakonkurencyjnosci.gov.pl. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację danych Oferenta i ceny netto złożonej oferty.
6. Zamawiający złoży zamówienie/podpisze umowę z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę (z uwzględnieniem Kryteriów wyboru oferty). Oferent jest zobowiązany do przyjęcia zamówienia/podpisania umowy w wypadku wyboru jego oferty w wyniku postępowania wyboru ofert.
7. Zapytanie ofertowe może zakończyć się podpisaniem dwóch umów.
8. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w zapytaniu ofertowym. Informacja o zmianie zostanie udostępniona zgodnie ze sposobem udostępnienia zapytania ofertowego. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. Zmiana w zapytaniu ofertowym może skutkować zmianą terminu składania ofert.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia bez podania przyczyny na każdym etapie.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający określa następujące warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania:
1) Istotne zmiany treści niniejszej umowy, przewidziane przez Zamawiającego, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach:
• zmiany adresu siedziby Wykonawcy,
• zmiany nazwy firmy Wykonawcy,
• zmiany dotyczącej miejsca realizacji zamówienia,
• wystąpi konieczność zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
• w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
• możliwe są zmiany umowy, które w sposób obiektywny są korzystne dla Zamawiającego, a na dokonanie tych zmian wyraża zgodę Wykonawcy,
• wystąpi okoliczność, której nie można było przewidzieć podczas zawierania umowy,
a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści,
• dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego,
• wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana:
a) uzasadnionymi przerwami powstałymi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) zmianami przepisów prawa mającymi wpływ na możliwość terminowej realizacji umowy,
c) szczególnie uzasadnionymi trudnościami w pozyskaniu materiałów wyjściowych do poszczególnych elementów realizacji umowy,
d) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć,
e) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy
i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
f) przedłużeniem, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
g) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia
w chwili zawarcia umowy,
• zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia pomniejszonego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać:
• dane teleadresowe Oferenta;
• specyfikację przedmiotu zamówienia;
• cenę netto wyrażoną w PLN; w przypadku ceny wyrażonej w walucie obcej zostanie ona przeliczona po średnim kursie NBP z dnia ostatniego dnia termimu składania ofert;
• datę ważności oferty co najmniej do dnia 31.10.2018 roku;
• oświadczenie, iż Oferent nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie z definicją zamieszczoną w Zapytaniu Ofertowym;
• oświadczenie, że Oferent spełnia wymagania określone w Zapytaniu Ofertowym;
• inne informacje niezbędne do prawidłowej oceny oferty, w tym m.in. w zakresie warunków udziału w postępowaniu.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego (zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego) w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawa do udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania wynikających m.in.:
o z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
o wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Punktowane:
1. Cena
2. Czas realizacji zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Nazwa kryterium Waga [%]
1. Cena oferty 70
2. Czas realizacji zamówienia 30
Kryterium nr 1 – cena przedstawiona w ofercie będzie oceniana zgodnie z zależnością:
P1 = (Cn/Cr) x 70
gdzie:
P1 – liczba punktów w kryterium 1 przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – najniższa cena zaoferowana
Cr – cena rozpatrywanej oferty
70 – waga kryterium
Maksymalną liczbę punktów otrzyma najniższa oferowana cena.


Kryterium nr 2 – czas realizacji zamówienia będzie oceniany zgodnie z zależnością:
P2 = (Rn/Rr) x 30
gdzie:
P2 – liczba punktów w kryterium 2 przyznanych rozpatrywanej ofercie
Rn – najkrótszy czas realizacji zamówienia
Rr – czas realizacji zamówienia z rozpatrywanej oferty
30 – waga kryterium
Maksymalną liczbę punktów otrzyma najkrótszy zaoferowany czas realizacji zamówienia.

Wykluczenia

Oferent nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie z definicją zamieszczoną w zapytaniu ofertowym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZM SILESIA SPÓŁKA AKCYJNA

Adres

Konduktorska 8

40-155 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

695 107 295

NIP

6340135498

Tytuł projektu

Opracowanie technologii i wdrożenie do produkcji pełnej gamy asortymentowej drutów ze stopów Zn-Al przeznaczonych do ochrony korozyjnej metodą metalizacji natryskowej

Numer projektu

POIR.01.01.01-00-0361/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Continuus Properzi SPA, Via Cosimo del Fante 10, 20122 Milano, data wpływu oferty: 31.08.2018 r.
Liczba wyświetleń: 756