Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Województwo Małopolskie z siedzibą w Krakowie przy ul. Basztowej 22, zwane w dalszej części Zamawiającym, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą pzp, zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujący sposób:
W § 10 ust. 1 pkt 11) wzoru umowy (zał. nr 3 do siwz) w zdaniu pierwszym skreśla się: proporcjonalnej do oceny oferty Wykonawcy w kryterium „Termin zgłoszenia gotowości odbioru częściowego zamówienia”
W wyniku dokonanej zmiany brzmienie § 10 ust. 1 pkt 11) wzoru umowy jest następujące:
Za opóźnienie w zgłoszeniu Zamawiającemu gotowości do odbioru częściowego robót w terminie, o których mowa w § 6 ust. 2 umowy - w wysokości:*
a) 0,4 % całkowitego wynagrodzenia wykonawcy brutto za całość przedmiotu umowy określonego w § 7 ust 2 za każdy dzień opóźnienia, liczonego od upływu terminu wyznaczonego na zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego, jeśli Wykonawca zgłosił Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego zamówienia do dnia 8 października 2018 r.
b) 0,2 % całkowitego wynagrodzenia wykonawcy brutto za całość przedmiotu umowy określonego w § 7 ust 2 za każdy dzień opóźnienia, liczonego od upływu terminu wyznaczonego na zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego, jeśli Wykonawca zgłosił Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego zamówienia do dnia
11 października 2018 r.
c) 0,1 % całkowitego wynagrodzenia wykonawcy brutto za całość przedmiotu umowy określonego w § 7 ust 2 za każdy dzień opóźnienia, liczonego od upływu terminu wyznaczonego na zgłoszenie gotowości do odbioru częściowego, jeśli Wykonawca zgłosił Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego zamówienia do dnia
15 października 2018 r.,
przy czym kary umowne będą naliczane nie dłużej niż do 18 października 2018 r., a po upływie tego terminu zastosowanie mają zapisy ust. 12 niniejszego paragrafu
Pozostałe zapisy siwz pozostają bez zmian.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać nie później niż do dnia 31.07.2018 r. do godz. 13:00
Adres: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56.
Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 31.07.2018 r. o godz. 13:30 w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, w pok. nr 607a.
2. Otwarcie ofert nastąpi na zasadach i w trybie art. 86 ust. 2, 3 i 4 ustawy.
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której była zamieszona siwz wraz z załącznikami, informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.pl Nr faksu Zamawiającego: (12) 63 03 158 9. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Renata Bednarska tel. (12) 63 03 372, Zespół Zamówień Publicznych, Biuro Prawne i Zamówień Publicznych.
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48(12) 63 03 372
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie składa się z trzech części:
Część I zamówienia - altany dla turystów.
• Zaprojektowanie detali architektonicznych dla infrastruktury z uwzględnieniem zróżnicowania regionalnego, zaprojektowanie rozmieszczenia elementów infrastruktury w danej lokalizacji (aranżacja przestrzeni dla altan turystycznych), uzgodnienia szczegółowych lokalizacji infrastruktury w ramach wskazanych działek.
• Wykonanie i montaż altan dla turystów wraz z wyposażeniem – 6 szt.
Część II zamówienia - stylizowane bramy karpackie.
• Zaprojektowanie detali architektonicznych (pazdury na zwieńczeniach bram) dla infrastruktury z uwzględnieniem zróżnicowania regionalnego, uzgodnienia szczegółowych lokalizacji infrastruktury w ramach wskazanych działek.
• Wykonanie i montaż stylizowanych bram karpackich – 3 szt.
Część III zamówienia – słupki, laska wołoska, tablice informacyjne.
• Zaprojektowanie detali architektonicznych (pazdury na zwieńczeniach tablic informacyjnych) dla infrastruktury z uwzględnieniem zróżnicowania regionalnego, uzgodnienia szczegółowych lokalizacji infrastruktury w ramach wskazanych działek.
• Wykonanie i montaż słupków i lasek wołoskich (18 słupków + 1 laska), tablic informacyjnych – 16 szt.
Oferty można składać na jedną, dwie lub 3 części zamówienia.
Adres inwestycji:
- w powiecie nowotarskim, województwo małopolskie.
• Ludźmierz, obr. Ludźmierz, dz. 5470/69
• Jaworki, obr. 003 Jaworki, dz. 291,
• Lipnica Wielka, obr. Lipnica Wielka, dz. 20413,
• Łapsze Wyżne, obr. Łapsze Wyżne, dz. 2841,
• Czarny Dunajec – Baligówka, obr. Czarny Dunajec, dz. 8332, 8333,
• Ochotnica, obr. Ochotnica Górna, dz. 13423, 13860/6, 13695/22,
- w powiecie nowosądeckim, województwo małopolskie.
• Rytro, dz. 437/1, obręb Rytro,
• Piwniczna Zdrój, obr. Piwniczna Zdrój, dz. 1252/2, 4490/2
• Maciejowa, obr. Maciejowa, dz. 341/2,
• Wojkowa, obr. Wojkowa, dz. 115,
• Wierchomla, obr. Wierchomla Mała, dz. 99/11,
- w powiecie gorlickim, województwo małopolskie.
• Sękowa, obr. Sękowa, dz. 210,
• Małastów, obr. Małastów, dz. 348,
- w powiecie tatrzańskim, województwo małopolskie.
• Murzasichle, obr. Murzasichle, dz. 2399/1, 2400/1
• Zakopane, obr. 167, dz. 108, 109,
• Chochołów, obr. Chochołów 11038/213,
• Leśnica, obr. Groń, dz. 1170/1,
• Dzianisz, obr. Dzianisz, dz. 3226/3,
• Brzegi, obr. 0303 Brzegi, dz. 2306/4, 2306/21,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy (zwany dalej PFU) – załącznik nr 4 do siwz.
Uwaga: Zgłoszenia robót budowlanych dla bram karpackich – załącznik nr 5 do siwz, z uwagi na ograniczoną pojemność załączników w bazie konkurencyjności - jest zamieszczony zgodnie z PZP na BIP Zamawiającego pod adresem https://bip.malopolska.pl/umwm,a,1473174,zaprojektowanie-i-wykonanie-infrastruktury-turystycznej-dla-szlaku-kultury-woloskiej.html
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
Miejscowość:
Adres inwestycji: - w powiecie nowotarskim, województwo małopolskie. • Ludźmierz, obr. Ludźmierz, dz. 5470/69 • Jaworki, obr. 003 Jaworki, dz. 291, • Lipnica Wielka, obr. Lipnica Wielka, dz. 20413, • Łapsze Wyżne, obr. Łapsze Wyżne, dz. 2841, • Czarny Dunajec – Baligówka, obr. Czarny Dunajec, dz. 8332, 8333, • Ochotnica, obr. Ochotnica Górna, dz. 13423, 13860/6, 13695/22, - w powiecie nowosądeckim, województwo małopolskie. • Rytro, dz. 437/1, obręb Rytro, • Piwniczna Zdrój, obr. Piwniczna Zdrój, dz. 1252/2, 4490/2 • Maciejowa, obr. Maciejowa, dz. 341/2, • Wojkowa, obr. Wojkowa, dz. 115, • Wierchomla, obr. Wierchomla Mała, dz. 99/11, - w powiecie gorlickim, województwo małopolskie. • Sękowa, obr. Sękowa, dz. 210, • Małastów, obr. Małastów, dz. 348, - w powiecie tatrzańskim, województwo małopolskie. • Murzasichle, obr. Murzasichle, dz. 2399/1, 2400/1 • Zakopane, obr. 167, dz. 108, 109, • Chochołów, obr. Chochołów 11038/213, • Leśnica, obr. Groń, dz. 1170/1, • Dzianisz, obr. Dzianisz, dz. 3226/3, • Brzegi, obr. 0303 Brzegi, dz. 2306/4, 2306/21,
Cel zamówienia
Głównym celem zamówienia doposażenie Szlaku Kultury Wołoskiej w infrastrukturę turystyczną: bramy karpackie, altany dla turystów oraz tablice i słupki informacyjne.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury turystycznej dla Szlaku Kultury Wołoskiej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy (zwany dalej PFU) – załącznik nr 4 do siwz. Załączenia również głoszenia robót budowlanych dla bram karpackich – załącznik nr 5 do siwz.
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do montażu plansz informacyjnych na tablicach, bramach i pulpitach w altanach. Przedmiot umowy nie obejmuje zaprojektowania i wykonania ww. plansz informacyjnych. Zamawiający przekaże Wykonawcy wydrukowane plansze w terminie do 20 października 2018 r., a Wykonawca zamontuje plansze informacyjne na tablicach, bramach i pulpitach w altanach.
4. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt graficzny tabliczek do oznakowania słupków wołoskich, a Wykonawca wydrukuje go i zamontuje na słupkach.
5. Warunki wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia zawarte są we wzorze umowy.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru częściowego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu skompletowane dokumenty pozwalające Zamawiającemu na dokonanie oceny prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, tj.
1) Projekty elementów ornamentyki wraz z opinią w zakresie zgodności zaprojektowanej ornamentyki z tradycją lokalną, wydaną przez osobę posiadającą minimum tytuł magistra etnografii i pracującą w placówce zajmującej się analizą kultur ludowych różnych społeczności i grup etnicznych (np. wyższa uczelnia, muzeum, skansen);
2) Projekty rozmieszczenia elementów infrastruktury w danej lokalizacji (aranżacja przestrzeni dla altan turystycznych), jeśli nastąpiła konieczność ich sporządzenia,
3) Opinię osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej o prawidłowości posadowienia i wykonania wszystkich obiektów oraz ich bezpieczeństwa (oświadczenie);
4) Oświadczenie właściciela terenu o prawidłowości lokalizacji obiektu,
5) Certyfikaty i aprobaty techniczne dla użytych materiałów (o ile występują).
6) Materiały zdjęciowe dokumentujące wykonanie infrastruktury.
8. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego robót, o których mowa w § 1 ust. 4 umowy w formie pisemnej niezwłocznie po wykonaniu montażu plansz informacyjnych, w terminie nie późniejszym niż 28 października 2018 r. Wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiał zdjęciowy potwierdzający wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający dokona odbioru końcowego przedmiotu umowy na podstawie przedstawionego materiału zdjęciowego, lub poprzez wizję lokalną wybranych lokalizacji* (część I zamówienia: do 3 lokalizacji, część II zamówienia – do 2 lokalizacji, część III zamówienia – do 5 lokalizacji). Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na swój koszt wizji lokalnej z Zamawiającym.
Uwaga: Zgłoszenia robót budowlanych dla bram karpackich – załącznik nr 5 do siwz, z uwagi na ograniczoną pojemność załączników w bazie konkurencyjności - jest zamieszczony zgodnie z PZP na BIP Zamawiającego pod adresem https://bip.malopolska.pl/umwm,a,1473174,zaprojektowanie-i-wykonanie-infrastruktury-turystycznej-dla-szlaku-kultury-
Kod CPV
45200000-9
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe przedmioty zamówienia
nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Ustalono następujące terminy i rodzaje odbiorów robót dla poszczególnych części zamówienia:
1) odbiór częściowy
2) odbiór końcowy
3) odbiór pogwarancyjny
2. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego robót, o których mowa w § 1 ust. 2 umowy w formie pisemnej w terminie zgodnym z ofertą, nie później niż do 18 października 2018 r., w zależności od
3. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego robót, o których mowa w § 1 ust. 4 umowy w formie pisemnej niezwłocznie po wykonaniu montażu plansz informacyjnych, w terminie nie późniejszym niż 28 października 2018 r.
4. Zamówienie w każdej z części należy wykonać w terminie do 30 października 2018r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia wykonawcy, w tym, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Warunki zmiany umowy
1. Wzór umowy dla każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wymienionych we wzorze umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 do siwz.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami)).
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 składane na wezwanie Zamawiającego:
1. Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów:
1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1).
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Oferty w każdej części zamówienia będą oceniane według poniższego kryterium:
Kryterium 1. - Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Kryterium 2. „Termin zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego zamówienia”
2. Sposób oceny ofert:
1. Ocena ofert w kryterium „Cena brutto za wykonanie zamówienia”, zostanie dokonana według wzoru:
Cena brutto za wykonanie zamówienia = Najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu / Cena brutto oferty ocenianej x 60 pkt
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, musi być ceną brutto (razem z podatkiem VAT). Cena winna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym cła, podatki, projekty i inne opłaty. Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
Cena winna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocena ofert w kryterium „Termin zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego zamówienia” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
a. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego zamówienia do dnia 8 października 2018 r. – 40 pkt
b. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego zamówienia w terminie 9 – 11 października 2018 r. – 20 pkt
c. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego zamówienia w terminie 12 – 15 października 2018 r. – 10 pkt
d. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru częściowego zamówienia w terminie 15 – 18 października 2018 r. – 0 pkt
Przez termin zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie przez Wykonawcę wszystkich prac projektowych i robót budowlanych objętych programem funkcjonalno – użytkowym i zapisami umowy, za wyjątkiem montażu plansz informacyjnych na tablicach, bramach karpackich i na pulpitach w altanach. Zamawiający przekaże Wykonawcy odpowiednio dla danej części zamówienia wydrukowane plansze informacyjne terminie do dnia 20.10.2018 r. Wykonawca zobowiązany będzie odpowiednio dla danej części zamówienia do ich zamontowania na tablicach informacyjnych lub/i bramach karpackich lub/i pulpitach w altanach w terminie do dnia 28.10.2018 r.
3. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty, na zasadach i w trybie art. 92 ustawy.
2. Umowa dla każdej części zamówienia zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
3. Wykonawcy występujący wspólnie winni, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
4. Wybrany wykonawca zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy jak również o wszelkich ewentualnych dodatkowych formalnościach, jakie winny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy.
Wykluczenia
Zgodnie z ustawą.
Nazwa
WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
Adres
31-156 Kraków
małopolskie
, Kraków
Numer telefonu
126303107
Fax
12 63 03 126
NIP
6762178337
Tytuł projektu
Szlak Kultury Wołoskiej
Numer projektu
PLSK.01.01.00-18-0068/16-00
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części III zamówienia
Województwo Małopolskie z siedzibą w Krakowie przy ul. Basztowej 22, zwane w dalszej części Zamawiającym, na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury turystycznej dla Szlaku Kultury Wołoskiej wybrano, jako najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez: COLDER Dariusz Rysz, Cergowa 196, 38-450 Dukla (data złożenia oferty: 30.07.2018)
Uzasadnienie wyboru: oferta ta uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, w przyjętych w siwz kryteriach oceny ofert.
część III zamówienia:
Firmy, adresy wykonawców: COLDER Dariusz Rysz, Cergowa 196, 38-450 Dukla
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia [zł] - 114 690,00
Termin zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego zamówienia - do 15 października 2018r.
Punktacja w kryterium Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 60,00
Punktacja w kryterium Termin zgłoszenia gotowości do odbioru częściowego zamówienia - 10,00
Łączna punktacja - 70,00
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Województwo Małopolskie z siedzibą w Krakowie przy ul. Basztowej 22, zwane w dalszej części Zamawiającym, na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury turystycznej dla Szlaku Kultury Wołoskiej, w części I i części II zamówienia zostało unieważnione.
Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W wyznaczonym terminie tj. do 31.07.2018 r. do godz. 13:00 odpowiednio w części I i II zamówienia, nie została złożona żadna oferta.