Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/ZDK-KDK/2018

Data publikacji: 28.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-06-2018

Numer ogłoszenia

1114729

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę wraz z załącznikami można przesłać pocztą / kurierem (w formie papierowej) na adres biura projektu “ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY” ul. Legionów 1, 38-600 Brzozów. Ofertę prosimy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, w sposób gwarantujący poufność jej treści z dopiskiem „Oferta na przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu „ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY”, nr 4/ZDK-KDK/2018. Nie otwierać do dnia 5.06.2018 r. o godz. 8.30. Ofertę, spełniającą warunki określone w zdaniu poprzedzającym, można także dostarczyć osobiście do Biura projektu (ul. Legionów 1, 38-600 Brzozów) w godzinach pracy biura od 8:00 do 16:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zrywdokariery@wp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Duraczyński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

602728212

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pośrednictwa pracy.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: jasielski Miejscowość: Jasło

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Cel i zakres pośrednictwa pracy:
PRACA INDYWIDUALNA
• Monitorowanie ofert pracy pod kątem potrzeb UP (weryfikowanie zapotrzebowania rynku pracy –
nawiązanie współpracy z pracodawca/stażodawców, analiza ofert pracodawców, desk reserch,aktualne
opracowanie nt rynku pracy uzgledniającą specyfikację regionu I zróżnicow.wewn.)
• zbieranie ofert pracy i udostęp.ich na str.proj.,w tym ofert dedykow.ON w niezależn.zakł.
• organizowanei spotkań pracodawców z UP-przedst.oferty pr.i możliw.kontaktu z UP
• udostępnienie pracodawcom danych UP w zakr.umożliw.wstępną ocenę pod kątem potencjaln.zatrud.
• działania informacyjne i uświadaminie w zakresie przepisów dot.zatrud.ON i miejsc uzyskania inf.w tym
zakr.-opracow.broszury inform.z wykazem takich m-c w WP(udostęp.na stronie www proj.)
• działania informacyjne i uświadamianie w zakresie elastycznych form zatrudnienia.
• dobór UP na konkretne miejsce stażu zg.z ich kwalifik.,umiejętn.i doświad.zawod.oraz wymag.stażodawcy
• pozysk.dla co najmniej 33% UP 50+,33% UP ON.,30% UP DB,38% UP o NK,39% kobiet objetych
proj.ofert stażu zawod.z gwaranc. zatrud.ich po zakoń.stażu (potwierdz.po rozmowie kwalif.UP promesą
zatrud.w okr. max do 1 m-ca od zakoń.przez UP udziału w proj.;promesa=załącz.do umowy trójstronnej o
realiz.stażu,w kt.zostanie zawarte zobowiąz.pracod.do zatrud.UP na zasadach zg.z Wytycz.w
zakr.realiz.przedsięw.z udz.środ.EFS w obsz.r.pr.na l. 2014-2020 dla pomiaru efektyw.zatrud.
• odpowiedzialność za osiągnięcie efektywtu zatrudnienia.
SPOTKANIA Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU:
• zapoznanie się z IPD UP;monit.jego realiz.-modyf.w przypadku trudności w osiąg.pierwotnych założeń
oraz możliwości zmian wsparcia zaplan.w proj.dla danego UP na etapie IPD w odp.na indywid.potrzeby UPśr.
1h/UP
• uzupełnienie dokumentacji aplikacyjnej UP o szkol.,kwalifik.i dośw.zdobyte w proj.-śr.0,5h/UP
• przedstaw.min.3 ofert stażu/UP zg.z profilem UP-śr.1h/UP
• przedstw.min.3 ofert pracy/UP zg.z profilem UP-śr.1h/UP
• przygotowanie i skierow.UP na rozmowy rekrut.przed stażem(min.3/UP)-śr.1h/UP
• skierowanie UP na badania lekarskie-śr.0,5h/UP
• organizowanie i prowadz.spotk.w celu podpisani umowy stażow.;szczeg.omów.zakr.praw i
obowiąz.wszystkich stron-śr.1h/UP

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pośrednictwa pracy mającego na celu dopasowanie
odpowiedniej oferty stażu/zatrudnienia dla uczestnika oraz właściwego kandydata na stanowisko pracy,
odpowiadającego oczekiwaniom i wymaganiom przyszłym pracodawcom. Działanie to ma zapewnić
skuteczniejszą aktywizację zawodową uczestników projektu, a tym samym zwiększenie wskaźnika
efektywności zatrudnieniowej.

Kod CPV

79611000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi poszukiwania pracy

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji umowy: pośrednictwo pracy powinno zostać przeprowadzone w okresie od dnia podpisania
umowy z Wykonawcą do końca II kwartału 2019 r. Podpisanie umowy z Wykonawcą planowane jest na
czerwiec 2018. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu realizacji umowy na skutek
wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było
przewidzieć). O konkretnych terminach realizacji pośrednictwa Zamawiający każdorazowo poinformuje
Wykonawcę na co najmniej 1 dzień przed terminem spotkania z uczestnikiem projektu. Miejscem realizacji
zamówienia jest miasło Jasło.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wskazane poniżej doświadczenie jako
doradcy zawodowi lub dysponujący osobami, które posiadają wskazane poniżej doświadczenie jako doradcy
zawodowi, tj. min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy lub co najmniej 300 h
przeprowadzonego pośrednictwa pracy w udzieleniu analogicznego wsparcia, w tym na rzecz grupy
docelowej. Wymóg minimalnego 2 – letniego doświadczenia zawodowego lub co najmniej 300 h
przeprowadzonego pośrednictwa pracy rozumiany jest jako okres co najmniej 24 miesięcy lub co najmniej
300 h pośrednictwa w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania
ofert (łączny okres wykonywania zadań/czynności jako pośrednik /prowadzenia pośrednictwa pracy we
wskazanym okresie).

Wiedza i doświadczenie

Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia weryfikowany będzie na podstawie informacji zawartych w
załączonym do oferty Oświadczeniu potwierdzającym doświadczenie w realizacji pośrednictwa pracy,
którego wzór stanowi odpowiednio Załącznik nr 4a do zapytania ofertowego (w razie wskazania przez
Wykonawcę doświadczenia zawodowego w miesiącach i latach) lub Załącznik nr 4b do zapytania
ofertowego (w razie wskazania przez Wykonawcę liczby godzin przeprowadzonego pośrednictwa pracy)
oraz na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających doświadczenie Wykonawcy/osób,
które zapewnia do realizacji zamówienia, wykazane w Oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4a
lub Załącznik nr 4b do zapytania ofertowego (np. referencje, poświadczenia, umowy itp). Dokumenty
załączone do oferty, dotyczące posiadanego doświadczenia, muszą potwierdzać co najmniej okoliczności
wskazane w Oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4a lub Załącznik nr 4b do zapytania
ofertowego

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Warunek posiadania sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Opis weryfikacji spełniania warunku:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania przez
Wykonawcę w/w warunku, nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik
nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w
postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia. Wykonawcy niespełniający ww. warunku
udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego
uznaje się za odrzuconą.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest złożyć:
a. formularz ofertowy – zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b. oświadczenie Wykonawcy – zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
c. oświadczenie dot. powiązań osobowych lub kapitałowych – zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3
do zapytania ofertowego,
d. oświadczenie potwierdzające doświadczenie w realizacji posredcnitwa pracy Wykonawcy jako pośrednika
pracy (w przypadku Wykonawców realizujących zamówienie osobiście) lub zapewnianego doradcy
zawodowego/doradców zawodowych (w przypadku Wykonawców zapewniających doradcę/ów do realizacji
zamówienia); do oferty należy załączyć odrębne oświadczenia dla każdego doradcy zawodowego, który
będzie prowadził pośredninctwo, zgodne z wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 4a lub załącznik
nr 4b do zapytania ofertowego,
e. dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie w realizacji pośrednika pracy wykazane
w oświadczeniu, o którym mowa w lit. d) powyżej (np. referencje, poświadczenia, umowy),
f. potwierdzenie wpłaconego Wadium (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
g. inne dokumenty, o ile konieczność ich złożenia wynika z zapytania ofertowego. Wszystkie składane
dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. cena (maksymalnie 80 pkt.),
2. doświadczenie doradcy zawodowego (maksymalnie 20 pkt.)
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium „cena” – poszczególnym Wykonawcom zostaną przyznane punkty za wskazaną w formularzu
ofertowym cenę jednostkową brutto za godzinę posrednictwa pracy w skali 1 - 80, obliczone wg wzoru:
najniższa oferowana cena jednostkowa brutto za godzinę pośrednictwa pracy wskazana w
złożonych ofertach
C = ---------------------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt.
cena jednostkowa brutto za godzinę posrednictwa pracy w ofercie badanej
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Kryterium – „doświadczenie doradcy zawodowego” – w ww. kryterium Zamawiający przyzna punkty za
wskazane w ofercie doświadczenie posrednicka pracy analogicznego wsparcia, w tym na rzecz grupy
docelowej, który będzie realizował zamówienie, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem upływu terminu
składania ofert (Zamawiający weźmie pod uwagę łączny okres wykonywania zadań/czynności jako
posrednika pracy/prowadzenia posrednictwa pracy we wskazanym okresie).
Punkty w ww. kryterium przyznawane będą zgodnie z poniższymi zasadami:
-2 lata (24 miesiące) doświadczenia zawodowego analogicznego wsparcia w tym na rzecz grupy docelowej
lub 300 h pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 5 lat - 0 pkt,
-powyżej 2 lat (24 miesięcy) do 4 lat (48 miesięcy) doświadczenia zawodowego analogicznego wsparcia w
tym na rzecz grupy docelowej lub powyżej 300 h do 500 h pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 5 lat - 10
pkt,
-powyżej 4 lat (48 miesięcy) doświadczenia zawodowego analogicznego wsparcia w tym na rzecz grupy
docelowej lub powyżej 500 h pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 5 lat – 20 pkt.
Doświadczenie będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu sporządzonym
zgodnie z wzorem stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4a lub Załącznik nr 4b do zapytania ofertowego
oraz na podstawie dokumentów potwierdzających informacje zawarte w ww. oświadczeniu, złożonych wraz
z ofertą.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie więcej niż 1 pośrednika pracy, do oceny we
wskazanym przez Zamawiającego kryterium oceny ofert, zostanie przyjęte doświadczenie tego pośrednika
pracy, który we wskazanym kryterium oceny uzyskał najniższą liczbę punktów w porównaniu do innych
posredników pracy wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
gdzie
Ostateczna liczba punktów (P) będzie obliczana wg następującego wzoru:
P = P1 + P2
P - liczba punktów badanej oferty
P1 - liczba punktów przyznanych w kryterium cena
P2 - liczba punktów przyznanych w kryterium doświadczenie posrednika pracy
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

ZRYW DO KARIERY-KLUCZ DO KARIERY

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0071/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Łącka Agnieszka zam. Jareniówka 173, 38-200 Jasło oferta z dnia 4.06.2018, kwota 70 000,00 brutto
Liczba wyświetleń: 625