Strona główna
Logo unii europejskiej

Wynajem pomieszczeń/sal na potrzeby przeprowadzenia doradztwa zawodowego /warsztatów poradnictwa psychologicznego/ szkolenia „ABC Przedsiębiorczości” dla Uczestników Projektu, na terenie woj. Podlaskiego.

Data publikacji: 10.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-05-2018

Numer ogłoszenia

1110301

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a) Kompletna oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy oraz oświadczenie oferenta/wykonawcy.
b) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.05.2018r., do godz. 9:30
c) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ,Wykonawca może złożyć ofertę na minimum 1, maksymalnie 2 części zamówienia.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
e) Ofertę prosimy dostarczyć:
osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 18.05.2018 r. do godz. 9:30 – na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na zamówienie dotyczące wynajmu sal – część……” – należy uzupełnić numery części, na które Wykonawca składa ofertę.
f) O terminowości złożenia oferty decyduje data jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
g) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
h) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
i) Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez Oferenta/Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
k) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.05.2018r. (piątek) o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.
l) Pytania dotyczące postępowania należy kierować e-mailowo na adres 2017podlaskie@4system.com lub osobiście na adres: 4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra do Sekretariatu .Zamawiający odpowie na pytania, które wpłyną do 14.05.2018. Jeżeli pytania wpłynął po 14.05.2018 Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia ich bez odpowiedzi.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Karina Hrynczuk, e-mail: k.hrynczuk@4system.com

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

68 45 10 888 wew. 103

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy wynajmu pomieszczeń.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wynajem pomieszczeń na potrzeby wsparcia realizowanego w ramach projektu, które będzie udzielane Uczestnikom Projektu.

Przedmiot zamówienia

Wynajem pomieszczeń/sal na potrzeby przeprowadzenia doradztwa zawodowego /warsztatów poradnictwa psychologicznego/ szkolenia „ABC Przedsiębiorczości” dla Uczestników Projektu, na terenie woj. Podlaskiego.

Zamówienie będzie polegało w szczególności na:
• Część I
- Zadanie 1. Wynajem pomieszczeń na indywidualne doradztwo zawodowe dla 70 osób, łącznie 280 godz. zegarowych,
- Zadanie 2. Wynajem pomieszczeń na indywidualne doradztwo zawodowe dla 10 osób, łącznie 40 godz. zegarowych,
- Zadanie 3. Wynajem pomieszczeń na warsztaty poradnictwa psychologicznego dla 70 osób, łącznie 112 godzin dydaktycznych,
- Zadanie 4. Wynajem pomieszczeń na warsztaty poradnictwa psychologicznego dla 10 osób, łącznie 32 godzin dydaktycznych.
• Część II
- Wynajem pomieszczeń na szkolenie „ABC Przedsiębiorczości” dla 10 osób, łącznie 80 godzin dydaktycznych.

Dokładny opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zaproszenia – Opis Przedmiotu Zamówienia

Kod CPV

70220000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

Harmonogram realizacji zamówienia

od podpisania umowy najpóźniej do 31 lipca 2019 r., tj. dla:
• I części:
II-III kwartał 2018r.
• II części:
II-III kwartał 2018r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie

Warunki, jakie powinien spełniać Oferent/Wykonawca dla I, II części zamówienia: Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością usługi:

co najmniej jedną usługę polegającą na wynajmie sal/pomieszczeń w wymiarze łącznie min.
dla I części: 300 godzin dydaktycznych
dla II części: 50 godzin dydaktycznych
z przeznaczeniem do prowadzenia usług szkoleniowych.

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie ze wzorem Zamawiającego)

Potencjał techniczny

Oferent/Wykonawca wykaże, że posiada/dysponuje na terenie województwa podlaskiego salami/pomieszczeniami, w których może bez przeszkód odbywać się indywidualne doradztwo zawodowe/ poradnictwo psychologiczne/ szkolenie „ABC Przedsiębiorczości”

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia

Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Dodatkowe warunki

1. Formularz oferty ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożony na wzorze dołączonym do niniejszego zapytania.
2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
2) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp;
7) wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawu Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą;
8) wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium;
3. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
4. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
5. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Oferenta. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
7. Oferent/Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zaproponowanej przez siebie cenie wykonania zamówienia wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, gdyż wskazana
w formularzu ofertowym cena jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.
8. Zamawiający informuje, iż w umowie zawartej z Wykonawcą znajdują się zapisy przewidujące kary umowne w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z harmonogramem i/lub nie wykonania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z postanowieniami umowy i OPZ oraz bez zachowania należytej staranności:
1) W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie realizował przedmiotu umowy całkowicie zgodnie z niniejszą umową oraz załącznikami, Zamawiający może rozwiązać umowę z winy Wykonawcy, ze skutkiem natychmiastowym.
2) W przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w miejscowości wskazanej przez Zamawiającego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 PLN brutto (słownie: pięćset złotych) za każdy przypadek nieudostępnienia pomieszczenia. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu koszty, które Zamawiający musiał ponieść, aby zapewnić uczestnikom projektu pomieszczenia.
3) W przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w terminie wskazanym przez wykonawcę w Formularzu ofertowym, Wykonawca zapłaci karę w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia.
4) W przypadku nie realizowania przedmiotu umowy całkowicie zgodnie z zapisami umowy oraz załącznikami do umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% łącznej wartości umowy, za każdy przypadek niezgodności.
5) W przypadku, gdy sala nie będzie spełniała wszystkich wymagań wskazanych z zapytaniu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 5% łącznej wartości umowy, za każdy przypadek niezgodności.
6) W przypadku trzykrotnego nieudostępnienia pomieszczeń w ustalonym wymiarze godzinowym, terminie lub miejscowości, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7) Za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca lub z winy Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% łącznej wartości umowy.
8) Wartości kar umownych sumują się.
9) Zamawiający ma prawo wypowiedzieć Wykonawcy umowę z winy Wykonawcy, gdy wartość naliczonych kar umownych przewyższy wartość 25% łącznego wynagrodzenia wskazanego w umowie.
10) Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie, przez Zamawiającego, naliczonych kar umownych bezpośrednio z wynagrodzenia Wynajmującego.
11) W przypadku, gdy zastrzeżone kary umowne nie pokryją w całości szkody Zamawiającego, zastrzega on dochodzenie odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych do wysokości faktycznych strat, jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania działania Oferenta oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją zamówienia w innym terminie.
12) W przypadku zaistnienia wątpliwości co do jakości/nieprawidłowości w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający wstrzymuje do czasu wyjaśnienia wszystkie płatności.

Warunki zmiany umowy

1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

- formularz ofertowy
- oświadczenia oferenta/wykonawcy
- wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych usług

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Kryteria oceny
- cena brutto – 40%
- gotowość udostępnienia sal szkoleniowych – 40%
- zapewnienie osoby do obsługi i/lub bieżącego rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych w trakcie trwania doradztwa/warsztatu/szkolenia – 20%

2. Opis sposobu przyznawania punktacji
- cena brutto- 40 %, punkty dla poszczególnych ofert wyliczone będą w następujący sposób:

Cmin
C = ------------- x 40
C oB

Gdzie :
Cmin - oznacza najniższą cenę brutto proponowanych ofert
CoB - oznacza cenę brutto badanej oferty
C - liczba punktów w kryterium cena

- gotowość udostępnienia sal szkoleniowych – 40%, przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:

 za termin udostępnienia wynoszący 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 0 punktów
 za termin udostępnienia wynoszący od 3 dni do 4 dni od zgłoszenia zapotrzebowania- 50 punktów
 za termin udostępnienia wynoszący do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania - 100 punktów

Przez „gotowość do udostępnienia sal szkoleniowych” Zamawiający rozumie ilość dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na sale szkoleniowe.
Przez "dni kalendarzowe" Zamawiający rozumie wszystkie dni tygodnia, czyli od poniedziałku do niedzieli. Dniem kalendarzowym dla Zamawiającego są także wszelkie święta państwowe i kościelne.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca, który wskaże 6 i więcej dni zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
W tym kryterium Zamawiający zastosuje następujący wzór:
G= Liczba punktów za gotowość do udostępnienia sal szkoleniowych x 40 %

- zapewnienie osoby do bieżącej obsługi i/lub rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych w trakcie trwania doradztwa/warsztatu/szkolenia – 20% przy obliczaniu liczby punktów w tym kryterium Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:

 W sytuacji, kiedy Wykonawca zapewni osobę do bieżącej obsługi i/lub rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych w trakcie trwania doradztwa/warsztatu/szkolenia – Wykonawca otrzyma 100 punktów
 W sytuacji, kiedy Wykonawca nie zapewni osoby do bieżącej obsługi i/lub rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych w trakcie trwania doradztwa/warsztatu/szkolenia – Wykonawca otrzyma 0 punktów

W tym kryterium Zamawiający zastosuje następujący wzór:
Z= Liczba punktów za zapewnienie osoby do bieżącej obsługi i/lub rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych w trakcie trwania doradztwa/warsztatu/szkolenia x 20%
Zamawiający dokona wyliczenia stosując zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi/Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana, jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą liczbą punktów, zgodnie ze wzorem:
W = C + G + Z
Gdzie:
W – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C – liczba punktów przyznana za zaproponowaną cenę
G – liczba punktów za gotowość do udostępnienia sal szkoleniowych.
Z - liczba punktów zapewnienie osoby do bieżącej obsługi i/lub rozwiązywania ewentualnych problemów technicznych w trakcie trwania doradztwa/warsztatu/szkolenia

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Bohaterów Westerplatte 30/0

65-034 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

684510888

Fax

684510888

NIP

9291660561

Tytuł projektu

Adaptacja i rozwój - outplacement w woj. podlaskim

Numer projektu

RPPD.02.04.00-20-0011/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Część I
Międzyuczelniany Ośrodek Badań i Rozwoju "MOBIR" Sp. z o. o.
Podlegórz 56a, 66-132 Trzebiechów, 16.05.2018
14 691,12 PLN

Część II
Online- skills Sp. z o. o.
Ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, 18.05.2018
2 853,60 PLN
Liczba wyświetleń: 1015