Strona główna
Logo unii europejskiej

przeprowadzenia konferencji w terminie 15-17.06.2018

Data publikacji: 02.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-05-2018

Numer ogłoszenia

1108626

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce, ul. Żułowska 51, 31-436 Kraków) (do 10.05.2018 r. do godz. 16.00 (wiążąca jest data wpływu Oferty do biura), przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną (adres e-mail: oferta@kolping.pl) do dnia 10.05.2018 r. do godz. 23.59 (wiążąca jest data wpływu Oferty na wskazany adres mailowy).
2. Oferta w formie pisemnej powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na organizację Akademii Partycypacji Publicznej” oraz z podaniem danych Wykonawcy.
3. Wykonawca może, przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferta@kolping.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Beata Harasimowicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

124187765

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce (dalej Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty - w związku z realizacją projektu „Skuteczna partycypacja publiczna NGO” (nr umowy POWR.02.16.00-00-0029/16) finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.16. Usprawnienie procesu stanowienia prawa) - w zakresie wynajmu sali szkoleniowej, usług restauracyjnych i zapewnienia noclegów dla uczestników Akademii Partycypacji Publicznej.
Przedmiotem oferty jest umożliwienie przeprowadzenia konferencji w terminie 15-17.06.2018 co oznacza:
• zapewnienie sali konferencyjnej dla 50 osób (13,5 godz. zegarowe/ 18 godz. dydaktycznych),
• zapewnienie wyżywienia: tj. : 3 przerwy kawowe, 2 obiady, 1 obiadokolację i 1 kolację dla 50 osób oraz 2 noclegi ze śniadaniem dla maksymalnie 50 osób
Miejsce realizacji: Hotel o standardzie 3* w woj. małopolskim – Kraków i pow. krakowski (do 20 km od Krakowa).

Wspólny słownik CPV

55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegów

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Kraków Miejscowość: Kraków i pow. krakowski (do 20 km od Krakowa).

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem oferty jest umożliwienie przeprowadzenia konferencji w terminie 15-17.06.2018 co oznacza:
• zapewnienie sali konferencyjnej dla 50 osób (13,5 godz. zegarowe/ 18 godz. dydaktycznych),
• zapewnienie wyżywienia: tj. : 3 przerwy kawowe, 2 obiady, 1 obiadokolację i 1 kolację dla 50 osób oraz 2 noclegi ze śniadaniem dla maksymalnie 50 osób
Miejsce realizacji: Hotel o standardzie 3* w woj. małopolskim – Kraków i pow. krakowski (do 20 km od Krakowa).

Wspólny słownik CPV

55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegów

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem oferty jest umożliwienie przeprowadzenia konferencji w terminie: 15-17.06.2018 w hotelu o standardzie 3* w woj. małopolskim – Kraków i pow. krakowski (do 20 km od Krakowa).
2. Przedmiotem oferty jest umożliwienie przeprowadzenia konferencji w terminie 15-17.06.2018 co oznacza:
• zapewnienie sali konferencyjnej (13,5 godz. zegarowe/ 18 godz. dydaktycznych),
• zapewnienie wyżywienia: tj.: 3 przerwy kawowe, 2 obiady, 1 obiadokolację i 1 kolację oraz 2 noclegi ze śniadaniem dla maksymalnie 50 osób uczestników
3. Liczba uczestników: 50 osób (uczestników) osób
4. Lokalizacja: hotel wyposażony w salę szkoleniową zlokalizowaną w Krakowie lub pow. krakowskim (do 20 km od Krakowa) w miejscu dogodnym komunikacyjnie i z możliwością bezpłatnego parkowania, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce szkolenia powinno posiadać co najmniej podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz pomieszczenia wyposażone w węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Przedmiotem oferty jest umożliwienie przeprowadzenia konferencji w terminie 15-17.06.2018 co oznacza:
• zapewnienie sali konferencyjnej dla 50 osób (13,5 godz. zegarowe/ 18 godz. dydaktycznych),
• zapewnienie wyżywienia: tj. : 3 przerwy kawowe, 2 obiady, 1 obiadokolację i 1 kolację dla 50 osób oraz 2 noclegi ze śniadaniem dla maksymalnie 50 osób
Miejsce realizacji: Hotel o standardzie 3* w woj. małopolskim – Kraków i pow. krakowski (do 20 km od Krakowa).

Wspólny słownik CPV:

55120000-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 – hotelarskie usługi noclegów

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiotem oferty jest umożliwienie przeprowadzenia konferencji w terminie 15-17.06.2018

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
• Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń – złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania.
• Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) powiązaniu w sposób inny niż wskazane w lit. a-d wpływającym na wynik postępowania.
Oferent jest obowiązany dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie (załącznik nr 3) o braku w/w powiązań pomiędzy składającym ofertę a Zamawiającym.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

Wiedza i doświadczenie

---------------

Potencjał techniczny

---------------------

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

--------------------

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

---------------------

Dodatkowe warunki

Oferty oceniane będą w II etapach:
I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
W I etapie Zamawiający będzie badał, czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 80%.
Kryterium II – uwzględnienie klauzul społecznych – 20% (Załącznik nr 2 do zapytania)

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy:
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego postępowania w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia czynników zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego, takich jak: siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe itd.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Na ofertę składają się:
• formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego,
• oświadczenie o spełnieniu/niespełnieniu klauzuli społecznej (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego)
• oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego)

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty oceniane będą w II etapach:
I etap: badanie i ocena w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu
W I etapie Zamawiający będzie badał, czy oceniana oferta spełnia/nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
Kryterium I – cena oferty brutto – 80%.
Kryterium II – uwzględnienie klauzul społecznych – 20% (Załącznik nr 2 do zapytania)

Kryterium I
W kryterium I „cena oferty brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 80 = liczba punktów
Cena oferty ocenianej

Oferta najkorzystniejsza otrzyma w tym kryterium 80 pkt.

Kryterium II
Klauzula społeczna (KS) tj. społeczne warunki realizacji zamówienia publicznego – spełnienie klauzuli społecznej oznacza uwzględnienie aspektów społecznych przy realizacji zamówienia:
Oferent otrzyma 20 pkt, jeżeli osoby bezpośrednio zaangażowane w wykonywanie przedmiotu zamówienia mają zawarte umowy o pracę na czas nieokreślony i co najmniej jedna z nich jest osobą, która jest:
1) bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
2) młodocianą, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego;
3) osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
4) inną osobą niż określone w pkt 1, 2 lub 3, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1828) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona będą co najmniej 1 osoba spełniająca min. jeden z powyższych warunków. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób w ramach klauzuli społecznej Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości stanowiącej 10% wartości realizowanego zamówienia brutto.
W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który uzyskał punkty za kryterium „Klauzula społeczna” (Załącznik nr 2):
a. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z: przygotowywaniem i wydawaniem posiłków, utrzymaniem czystości, obsługą recepcji były zatrudnione na umowę o pracę na czas nieokreślony, w wymiarze czasu pracy, co najmniej 1/2 etatu i co najmniej jedna z nich należała do kategorii wymienionej powyżej (Kryterium II, punkt 1-4).
b. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do:
• zapewnienia czynnego udziału przy realizacji przedmiotu zamówienia osoby/osób, w tym co najmniej jednej z nich należącej do kategorii wymienionej powyżej (Kryterium II, punkt 1-4) zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zawartych na czas nieokreślony, w wymiarze czasu pracy, co najmniej 1/2 etatu oraz nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację usługi – od pierwszego dnia realizacji przedmiotu zamówienia.
• W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę biorącą udział przy realizacji przedmiotu zamówienia lub przez pracodawcę (Wykonawcę) przed zakończeniem okresu realizacji usługi (określonego w umowie na realizację usługi), Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego (forma pisemna/e-mail) w terminie do 3 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy, a także do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej warunki określone w kryterium II (klauzuli społecznej) oraz dostarczenie ww. dokumentów – w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy z poprzednią osobą.
• Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni od otrzymania żądania przedstawi Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych z osobami, o których mowa powyżej, wraz z zakresem obowiązków. Jeżeli stwierdzenie realizacji przez Wykonawcę obowiązków określonych w niniejszym punkcie nie będzie możliwe na podstawie ww. dokumentów, Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia dokumentów uzupełniających, takich jak w szczególności dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek (np. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS) lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Dokumenty przedstawiane przez Wykonawcę na mocy tego punktu są przygotowywane na koszt Wykonawcy.
d. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o weryfikację spełnienia warunku przedstawionego w Kryterium II, punkt 1-4) np. przedstawienie orzeczenia o niepełnosprawności osoby wykonującej czynności związane z przedmiotem zamówienia.

Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie „Oświadczenia o spełnieniu klauzuli społecznej” stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta, która będzie spełniała powyższe kryterium tj. Wykonawca przedstawi razem z ofertą ww. podpisane oświadczenie otrzyma 20 pkt. Oferta, która nie będzie spełniała kryterium otrzyma w tym względzie 0 pkt. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.

Wykluczenia

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożą oświadczeń (wg wzoru zał. nr 1-3 Zapytania) lub złożą nieprawdziwe oświadczenia,
- są powiązani osobowo / kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu ww. Wytycznych
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK CENTRALNY DZIEŁA KOLPINGA W POLSCE

Adres

Żułowska 51

31-436 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

124187771

Fax

124187776

NIP

6761051184

Tytuł projektu

Skuteczna partycypacja publiczna NGO

Numer projektu

POWR.02.16.00-00-0029/16-00

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 577