Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie architektury zieleni na potrzeby realizacji projektu Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”

Data publikacji: 17.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-05-2018

Numer ogłoszenia

1104984

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamawiający z dniem 29.04.2018 r. informuje, że w treści zapytania ofertowego nastąpiła omyłka pisarska.
W rozdziale XII punkt 2:
Jest:
"Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych".
Powinno być:
"Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych".
Z dniem 30.04.2018 r. Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 04.05.2018 r. do godz. 15.00.
W związku z powyższym zmienia się treść ogłoszenia w zakresie miejsca i sposobu składania ofert.
Jest:
Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej do dnia 02.05.2018 do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Zielona 19 24-100 Puławy. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania.
Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami
w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:

………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy

Oferta na realizację zamówienia pn. “Wykonanie architektury zieleni na potrzeby realizacji projektu Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
- nie otwierać przed dniem 02.05.2018 przed godz. 9.00

Powinno być:
Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej do dnia 04.05.2018 do godz. 15.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Zielona 19 24-100 Puławy. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania.
Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami
w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:

………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy

Oferta na realizację zamówienia pn. “Wykonanie architektury zieleni na potrzeby realizacji projektu Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
- nie otwierać przed dniem 04.05.2018 przed godz. 15.00
Zamawiający załącza ujednolicone zapytanie ofertowe uwzględniające wszystkie powyższe zmiany.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej do dnia 02.05.2018 do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego, ul. Zielona 19 24-100 Puławy. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania.
Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami
w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:

………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy

Oferta na realizację zamówienia pn. “Wykonanie architektury zieleni na potrzeby realizacji projektu Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
- nie otwierać przed dniem 02.05.2018 przed godz. 9.00

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Mirosław Skwarek

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie architektury zieleni na potrzeby realizacji projektu “Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. “Nadwiślańskie Centrum Animatolerapii Zielony Wojszyn” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
Oś Priorytetowa 3 Konkurencyjność przedsiębiorstw Działanie 3.7 Wzrost konkurencyjności MSP.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski Miejscowość: Wojszyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy mającego dokonać wykonania architektury zieleni zgodnie z projektem na potrzeby realizacji projektu "Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace:
Część frontowa:
- wykonanie podłoża do namiotu terapeutycznego (fizelina i piasek)- 200 m3
- wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej
- wykonanie drogi dojazdowej (zaplecze gastronomiczne)
- wykonanie nawierzchni parkingu
- wykonanie nawierzchni pieszych z płyt kamiennych, nawierzchni pieszych mineralnych oraz nawierzchni pieszych z drewna
- wykonanie prac przygotowawczych terenu
materiał roślinny oraz prace i materiały dodatkowe
wykonanie trawnika z siewu i łąki kwietnej
wykonanie systemu nawadniającego
- elementy wyposażenia
Część relaksacyjna:
prace przygotowawcze,
wykonanie tarasów z płyt kamiennych,
materiał roślinny,
prace i materiały dodatkowe,
wykonanie trawnika,
elementy wyposażenia
wykonanie strumienia
wykonanie systemu nawadniającego
Szczegółowy zakres prac oraz poszczególne gatunki materiału roślinnego zawarty jest w wykazie prac, w wykazie materiału roślinnego oraz w projekcie architektury zieleni stanowiących załącznik nr 1 i załącznik nr 1a i załącznik nr 1b do zapytania.

Wymagania dotyczące materiału roślinnego:
- rośliny (drzewa, krzewy, trawy) mają być w pierwszym wyborze
- pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunków i odmiany
- każde drzewo ma posiadać etykietę z nazwą gatunkową i odmianową potwierdzającą wybór
- stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii
- bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona
- niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian
- niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby lub szkodniki
- rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych

Kod CPV

45111291-4

Nazwa kodu CPV

Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45233251-3 Wymiana nawierzchni
77310000-6 Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie:
w zakresie nasadzeń materiału roślinnego do dnia 15.06.2018 r.
w zakresie pozostałych robót do dnia 31.08.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności (o ile wynika to z odrębnych przepisów)

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, pozwalające na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.

Potencjał techniczny

Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny, pozwalający na poprawną realizację zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że dysponuje:
co najmniej jedną osoba wyznaczona do realizacji zamówienia posiadającą wykształcenie o następującym profilu: ogrodnicze, leśne, rolnicze, architektura krajobrazu

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania spełnienia warunku udziału w postępowaniu

Dodatkowe warunki

Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania są obowiązani do wniesienia wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłacenie przez Oferenta wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku : Raiffeisen Bank Polska S.A. o numerze : 50 1750 00120000 0000 3851 5381 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu -zapytanie ofertowe nr 4/2018”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, najpóźniej ostatniego dnia uprawniającego do składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Wpływ wadium wnoszonego w pieniądzu na rachunek Zamawiający sprawdzi w momencie upływu terminu otwarcia ofert.
Oferty podmiotów, którzy nie wpłacili wadium lub wpłacili wadium po terminie, będą odrzucone bez rozpatrywania.
Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty (w formie oryginału). Wadium zostanie zwrócone Oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym Oferentem lub po unieważnieniu niniejszego postępowania.
Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.

Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zwróci wadium na ten sam rachunek bankowy Oferenta z którego je otrzymał.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści zawartej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niżej wskazanych:
1) zmiany terminu realizacji i zakończenia robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona w szczególności w następujących sytuacjach:
a) udzielenia w trakcie realizacji umowy robót zamiennych wprowadzonych na podstawie protokołu konieczności związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
b) w przypadku przedłużającego się terminu przekazania placu budowy Wykonawcy w wyniku opóźnienia Zamawiającego.
c) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej
d) konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizacji umowy z uwagi na interes Zamawiającego (np. roboty zamienne, nowsza, korzystniejsza technologia),
e) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
f) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania umowy, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
g) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią (np. zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, promieniowanie, skażenie, powódź, pożar, wysokie upały, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej.)
W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust 1 punkt 1, strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu.
2) za obopólną zgodą stron, dopuszcza się skrócenie czasu realizacji zadania, z powodu szybszego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
3) wprowadzenie robót zamiennych na etapie realizacji zamówienia z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w zapytaniu oraz wynikającego z treści oferty np. wycofanie z produkcji określonego materiału, niespodziewane utrudnienia terenowe, które wymuszają zastosowanie materiałów równoważnych o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych, nie gorszych lub lepszych od tych, które zostały określone w zapytaniu. W takim przypadku, wykonawca może użyć materiału o parametrach równoważnych.
4) odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym obniżenia wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego w sytuacji, gdy zmiana będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia bądź spowodowany brakiem możliwości sfinansowania wszystkich przewidzianych robót przez Zamawiającego np. w sytuacji wstrzymania dofinansowania z projektu unijnego). 5) zmiany przedstawicieli Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, oraz zastąpienie osób Wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami w zapytaniu, w sytuacji, gdy zmiana będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym np. śmierć, choroba). Nowa osoba musi spełniać warunek posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia i winna zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
6) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy, bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej.
7) zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto jest niezmienne.
8) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia okreśłonej pierwotnie w umowie
9) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały łącznie spełnione następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
Dalszą część warunków zmiany umowy zawarta jest w zapytaniu ofertowym.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

11. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów.
d) potwierdzenie wniesienia wadium

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ważnych ofert stanowi:
1) Cena brutto[C] 60%
2) Gwarancja [G] 20%
3) Okres pielęgnacji roślin [P] 20%
Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczoną wg poniższego wzoru:
C=(cena brutto z najniższą ceną/cena oferty badanej) x 60 pkt

Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie danych wpisanych w formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, ze minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego. Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego okresu gwarancji, tj. 36 miesięcy i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 84 miesiące.
Okres gwarancji należy podawać w pełnych miesiącach, w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
We wzorze umowy w § 7 ust. 1 zostanie wpisany okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.
Za kryterium gwarancji oferta może maksymalnie otrzymać 20 punktów.

Oferty w ramach kryterium gwarancji będą oceniane w następujący sposób:
36-47 miesięcy- 0 punktów
48-59 miesięcy- 10 punktów
60-84 miesięcy 20 punktów

Sposób obliczania punktów dla kryterium okres prac pielęgnacyjnych roślin:
Okres prac pielęgnacyjnych dotyczy materiału roślinnego w zakresie wykonanych nasadzeń, wysiewu trawników.
W ramach prac pielęgnacyjnych Zamawiający wymaga dokonywania raz w miesiącu następujących czynności:
usuwanie zachwaszczenia
utrzymywanie nasadzeń we właściwej kondycji zdrowotnej
przycinanie materiału roślinnego niezbędnego do ich prawidłowego funkcjonowania
zabezpieczenie drzew i krzewów w okresie zimy przed przemarzaniem
- odśnieżanie roślin w okresie zimowym
Minimalny okres prac pielęgnacyjnych wynosi 6 miesiące. Okres prac pielęgnacyjnych rozpoczyna się z dniem odbioru nasadzeń. Wpisanie w formularzu ofertowym okresu krótszego niż wymagany (6 miesięcy) spowoduje odrzucenie oferty.
Jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu pielęgnacji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego okresu tj. 3 miesięcy.
Maksymalny okres prac pielęgnacyjnych wynosi 36 miesięcy.
Okres pielęgnacji roślin należy podawać w pełnych miesiącach, w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
We wzorze umowy w § 7A ust. 1 zostanie wpisany okres prac pielęgnacyjnych na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.

Punktacja będzie liczona według następującego wzoru:
6-12 miesięcy – 0 punktów
13-24 miesięcy – 10 punktów
25- 36 miesięcy- 20 punktów

Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:

P= C+G + P

Jeżeli w wyniku badania złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone o tych samych wagach punktowych Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych.

Wykluczenia

1. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie z niego wykluczony.
2. Z postępowania Zamawiający wykluczy także podmioty powiązane z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji
c) pełnienie funkcji organu członka nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, w` stosunku do którego prowadzone jest postępowanie egzekucyjne lub upadłościowe, w stosunku do którego otwarto likwidacje lub zawieszono działalność gospodarczą.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIELONY WOJSZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Zielona 19

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

605-062-333

Fax

N/D

NIP

7162819024

Tytuł projektu

Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii ZIELONY WOJSZYN

Numer projektu

RPLU.03.07.00-06-0129/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Przedsiębiorstwo Budowlane "MADBUD" Łukasz Madej, ul. Leśna 31 lok. 24 24-100 Puławy, data wpłynięcia 04.05.2018 r. Cena: 645.750,00 zł
Liczba wyświetleń: 595