Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć na załączonym druku „Formularz ofertowy” wraz z wymaganymi załącznikami.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej stosując jedną z poniższych opcji:
a) pocztą tradycyjną lub osobiście w siedzibie Zamawiającego (adres: Śląski Związek Gmin i Powiatów, 40-048 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 43/5, III piętro) - wówczas oferta powinna być dostarczona w zamkniętej, nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”
b) przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: iklosowicz@silesia.org.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”
W przypadku złożenia oferty cenowej drogą elektroniczną Oferent zobowiązany jest do telefonicznego potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być nieotrzymanie oferty przez Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
iklosowicz@silesia.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Iwona Kłosowicz, Katarzyna Kamieniobrodzka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
(32) 25 11 021
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zapytania przedstawiony został w załączniku pn. Zapytanie ofertowe, który został załączony do niniejszego ogłoszenia.
Zasady realizacji przedmiotu zapytania, jak również zasady rozliczeń, określone zostały w załączniku pn. zapytanie ofertowe oraz w załącznikach nr 4a/4b/4c – wzór umowy - załączonych do niniejszego ogłoszenia.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Tychy
Miejscowość:
Tychy
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest świadczenie usługi noclegowej i gastronomicznej dla uczestników 2-dniowego spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) w obszarze Inwestycje i Budownictwo (administracyjne przygotowanie procesu inwestycyjnego) w dniach 21-22 marca 2018 r.”
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi noclegowej i gastronomicznej w terminie 21-22 marca 2018 r.
Usługi świadczone będą w związku z organizacją 2-dniowego spotkania członków Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) w obszarze Inwestycje i Budownictwo (administracyjne przygotowanie procesu inwestycyjnego).
Części merytoryczne spotkania będą odbywały się w Urzędzie Miasta w Tychach (adres: Aleja Niepodległości 49, 43-100 Tychy).
W spotkaniu weźmie udział grupa ok. 16 uczestników.
zamówienie będzie obejmowało:
1) usługę gastronomiczną (catering) dla ok. 16 osób tj. serwis kawowy I i II dnia oraz obiad I i II dnia w formie bufetu szwedzkiego lub serwowany dostarczone do sali w Urzędzie Miasta w Tychach (adres: Aleja Niepodległości 49, 43-100 Tychy)
2) usługa noclegu dla ok. 14 osób tj. nocleg ze śniadaniem w formie bufetu szwedzkiego,
3) usługa gastronomiczna (kolacja) dla ok. 14 osób w obiekcie wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się w odległości maksymalnie 6 km od Urzędu Miasta w Tychach (adres: Aleja Niepodległości 49, 43-100 Tychy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku pn. Zapytanie ofertowe, który został załączony do niniejszego ogłoszenia.
Kod CPV
55000000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 21-22 marca 2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria obligatoryjne i fakultatywne oraz ustaloną punktację do 100 pkt (100% = 100 pkt):
CZĘŚĆ I - USŁUGA GASTRONOMICZNA (CATERING)
100 pkt - maksymalna suma punktów przyznanych danej ofercie za kryteria obligatoryjne i fakultatywne tj. kryterium 1 - cena, kryterium 2 – dodatkowe elementy serwisu kawowego, kryterium 3 – klauzule społeczne przy czym:
KRYTERIA OBLIGATORYJNE:
1. CENA - max 70 pkt - cena (brutto) usługi gastronomicznej (podstawa wyliczenia dla jednej osoby: 2 obiady, 2 stałe serwisy kawowe)
liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa / cena oferty ocenianej x 70 pkt
KRYTERIUM FAKULTATYWNE:
2. Dodatkowe elementy serwisu kawowego (tj. 1. owoce, 2. ciasto, 3. soki, 4. słone przekąski) - każdy dodatkowy element w ilości właściwej dla ok. 16 uczestników.
Oferent otrzyma 5 punktów za każdy dodatkowy element serwisu kawowego spośród wskazanych przez Zamawiającego – maks. 20 punktów.
3. KLAUZULE SPOŁECZNE - 10 pkt - kryterium zatrudnienia osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej lub młodocianej
Punkty za kryterium „Klauzule społeczne” (tj. 10 pkt), zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według wzoru określonego w załączniku do oferty.
W ramach niniejszego kryterium fakultatywnego Oferent może otrzymać 10 punktów. Ocena ofert w ramach tego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych w załączniku nr 3a do zapytania ofertowego.
Oferent zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną lub młodocianą przy realizacji zamówienia – 10 pkt.
Oferent nie zatrudni min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej lub młodocianej przy realizacji zamówienia – 0 pkt.
CZĘŚĆ II - USŁUGA NOCLEGU
100 pkt - maksymalna suma punktów przyznanych danej ofercie za kryteria obligatoryjne i fakultatywne tj. kryterium 1 - cena, kryterium 2 – odległość od Urzędu Miasta w Tychach (adres: Aleja Niepodległości 49, 43-100 Tychy), kryterium 3 – klauzule społeczne przy czym:
KRYTERIA OBLIGATORYJNE:
1. CENA
Kryterium 1 – max 70 pkt - cena (brutto) noclegu (podstawa wyliczenia dla jednej osoby: 1 nocleg ze śniadaniem)
liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa / cena oferty ocenianej x 70 pkt
2. ODLEGŁOŚĆ OD URZĘDU MIASTA W TYCHACH (adres: Aleja Niepodległości 49, 43-100 Tychy)
Kryterium 2 – max 20 pkt – odległość od Urzędu Miasta w Tychach (adres: Aleja Niepodległości 49, 43-100 Tychy)
liczba punktów oferty ocenianej = odległość najmniejsza / odległość oferty ocenianej x 20pkt
*Odległość lokalu od Urzędu Miasta zostanie obliczona na podstawie informacji podanych w Google Maps dla trasy pokonywanej pieszo.
KRYTERIUM FAKULTATYWNE:
3. KLAUZULE SPOŁECZNE
Kryterium 3 – 10 pkt - kryterium zatrudnienia osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej lub młodocianej
Punkty za kryterium „Klauzule społeczne” (tj. 10 pkt), zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według wzoru określonego w załączniku do oferty.
W ramach niniejszego kryterium fakultatywnego Oferent może otrzymać 10 punktów. Ocena ofert w ramach tego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych w załączniku nr 3b do zapytania ofertowego.
Oferent zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną lub młodocianą przy realizacji zamówienia – 10 pkt.
Oferent nie zatrudni min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej lub młodocianej przy realizacji zamówienia – 0 pkt.
CZĘŚĆ III - USŁUGA GASTRONOMICZNA (KOLACJA)
100 pkt - maksymalna suma punktów przyznanych danej ofercie za kryteria obligatoryjne i fakultatywne tj. kryterium 1 - cena, kryterium 2 – dodatkowe elementy kolacji, kryterium 3 – klauzule społeczne przy czym:
KRYTERIA OBLIGATORYJNE:
1. CENA - max 70 pkt - cena (brutto) usługi gastronomicznej (podstawa wyliczenia dla jednej osoby: 1 kolacja)
liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa / cena oferty ocenianej x 70 pkt
KRYTERIUM FAKULTATYWNE:
2. Dodatkowe elementy kolacji (tj. 1. owoce, 2. ciasto, 3. soki, 4. słone przekąski) - każdy dodatkowy element w ilości właściwej dla ok. 14 uczestników.
Oferent otrzyma 5 punktów za każdy dodatkowy element kolacji spośród wskazanych przez Zamawiającego – maks. 20 punktów.
3. KLAUZULE SPOŁECZNE - 10 pkt - kryterium zatrudnienia osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej lub młodocianej
Punkty za kryterium „Klauzule społeczne” (tj. 10 pkt), zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według wzoru określonego w załączniku do oferty.
W ramach niniejszego kryterium fakultatywnego Oferent może otrzymać 10 punktów. Ocena ofert w ramach tego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych w załączniku nr 3c do zapytania ofertowego.
Oferent zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną lub młodocianą przy realizacji zamówienia – 10 pkt.
Oferent nie zatrudni min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej lub młodocianej przy realizacji zamówienia – 0 pkt.
Nazwa
ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW
Adres
40-048 Katowice
śląskie
, Katowice
Numer telefonu
322511021
Fax
322510985
NIP
6341087850
Tytuł projektu
System monitorowania usług publicznych - koncepcja SMUP
Numer projektu
POWR.02.18.00-00-0095/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
W wyniku przeprowadzonego postępowania o syg. ŚZGiP.SMUP.042.45.2017/3/1 pn. „Świadczenie usługi noclegowej i gastronomicznej dla uczestników 2-dniowego spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) w obszarze Inwestycje i budownictwo (administracyjne przygotowanie procesu inwestycyjnego) w dniach 21-22 marca 2018 r.” w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wybrane zostały następujące oferty:
Część I – usługa gastronomiczna (catering)
1. ZAGAMIX II Sp. J. B.S. Gawęcki, L.J. Chrząstek, 43-100 Tychy, ul. Kościuszki 24. Data wpłynięcia oferty: 8 marca 2018 r., Cena: 1.600,00 zł brutto.
Część II – usługa noclegu
1. ZAGAMIX II Sp. J. B.S. Gawęcki, L.J. Chrząstek, 43-100 Tychy, ul. Kościuszki 24. Data wpłynięcia oferty: 8 marca 2018 r., Cena: 2.240,00 zł brutto.
Część III – usługa gastronomiczna (kolacja)
1. Art Menu s.c Helena Fertig , Krzysztof Hermyt , 40-659 Katowice , ul. Harcerzy Września 5. Data wpłynięcia oferty: 8 marca 2018 r. Cena: 490,00 zł brutto.