Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 3/2018: Dostawa urządzenia do mycia natryskowego z automatycznym systemem oczyszczania kąpieli myjącej i płuczącej – 1 kpl.

Data publikacji: 28.02.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-04-2018

Numer ogłoszenia

1092084

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a) Pocztą e-mail na adres jstachelski@zmkolno.pl
lub
b) pisemnie na adres „ZM KOLNO” SPÓŁKA AKCYJNA Ul. Wojska Polskiego 56, 18 – 500 Kolno z dopiskiem „Oferta na…. (nazwa przedmiotu zamówienia)”

Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim.
Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku braku tłumaczeń na język polski lub w razie wątpliwości Zamawiający uzna, że oferta nie zawiera wymaganego dokumentu.
Oferta musi być kompletna, sporządzona w jednym egzemplarzu i zgodnie z treścią zapytania ofertowego.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferent składa ofertę na własnym formularzu lub formularzu ofertowym będący załącznikiem do zapytania ofertowego wraz ze szczegółową specyfikacją przedmiotu zamówienia, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego w rozdziale OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Oferowana cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, uwzględniając wszystkie wymogi przedstawione w zapytaniu ofertowym.
Do oferty (formularza ofertowego) należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) szczegółową specyfikacją przedmiotu zamówienia
b) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego dla realizacji zamówienia będącego przedmiotem zapytania ofertowego,
c) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
d) oświadczenie o braku powiazań,
e) oświadczenie, w którym Wykonawca zagwarantuje, iż sposób realizacji zamówienia będzie korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.
f)oświadczenie, że oferowane urządzenia są fabrycznie nowe.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert.
Wszelkie zmiany w treści oferty muszą być czytelne oraz parafowane przez osobę(y) podpisujące ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień co do treści złożonej przez niego oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
W ofercie należy wskazać osobę upoważnioną do kontaktu ze strony Wykonawcy,
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Ceny na ofercie powinny być cenami netto/brutto.
Jeśli ceny na ofercie będą wyrażone w innej walucie niż złoty polski zostaną one przeliczone na PLN przy zastosowaniu kursu średniego NBP waluty, obowiązującego w dniu wpłynięcia oferty do Zamawiającego.
Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna zawierać warunki i harmonogram płatności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jstachelski@zmkolno.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jan Stachelski

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

602-500-770

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do mycia natryskowego z automatycznym systemem oczyszczania kąpieli myjącej i płuczącej metodą destylacji.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: kolneński Miejscowość: Kolno

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do mycia natryskowego z automatycznym systemem oczyszczania kąpieli myjącej i płuczącej metodą destylacji.

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do mycia natryskowego z automatycznym systemem oczyszczania kąpieli myjącej i płuczącej metodą destylacji spełniającego następujące minimalne warunki techniczne:
1. Natryskowe mycie, płukanie oraz osuszanie:
• Detali wykonanych ze stali, przed obróbką termiczną w piecach próżniowych,
• Stalowych wyrobów gotowych, przed konserwacją i pakowaniem,
Asortyment detali i wyrobów produkowanych przez Zamawiającego, przewidziany do mycia z zastosowaniem urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, zawarty jest w katalogu wyrobów, który jest dostępny na stronie:
http://www.zmkolno.pl/index.php/pl/dopobrania/func-finishdown/16/
2. Automatyczne oczyszczanie kąpieli myjącej i płuczącej metodą destylacji.
3. Automatyczne odzyskiwanie wody z emulsji szlifierskich, płuczek z urządzeń odtłuszczających itp.
4. Budowa urządzenia
• Instalacja zaprojektowana do pracy automatycznej,
• Sterowanie programowalnym sterownikiem mikroprocesorowym umożliwiającym definiowanie kilkudziesięciu programów dopasowanych do różnego rodzaju wsadów ,
• System autodiagnostyki wykrywający sytuacje awaryjne,
• Komora natryskowa z wyposażeniem,
- mechanizm do załadunku wsadu
- kolektory z dyszami
- układ filtracji kąpieli
- system dozujący koncentratu myjącego
- układ suszenia
• Zbiornik mycia zintegrowany z myjnią,
• Zbiornik płukania,
• System filtracji, odolejania i dozowania wody,
• Automatyczne urządzenie zintegrowane z urządzeniem myjącym lub jako wyposażenie dodatkowe, z układem do ciągłego oczyszczania wody z kąpieli myjącej i płuczącej metodą destylacji oraz z systemem do ciągłego odzyskiwania wody z emulsji szlifierskich i innych, płuczek z urządzeń odtłuszczających, ścieków hartowniczych itp..
5. Parametry techniczne :
• Maksymalna masa załadunku: 500-600 kg,
• Wymiar przestrzeni załadunkowej: dopasowany do gabarytów detali i produktów Zamawiającego,
• Zasilanie elektryczne: 3 x 400 V; 50 Hz,
• Napięcie sterowania 24V,
• Stopień ochrony typu IP 54
• Sprężone powietrze: max 5 - bar,
6. Pozostałe wymagania:
• niewymagany dodatkowy odciąg wentylacyjny,
• skroplenie pary i zwrot do kąpieli myjącej,
• poziom hałasu db(A) : < 85
7. Medium myjące: alkaliczne i neutralne roztwory wodne,
8. Płyny do destylacji: wodorozcieńczalne płyny myjące o temp. wrzenia <115°C oraz temperaturze zapłonu>250°C.
9. Dokumentacja w języku polskim obejmująca:
• deklarację zgodności WE na znak „CE”
• dokumentację techniczno –ruchową
• schemat elektryczny i schemat technologiczny
• kartę gwarancyjną
• wykaz materiałów eksploatacyjnych
10. Odbiór techniczny, uruchomienie, szkolenia:
• Wykonawca określi zakres prac niezbędnych do wykonania przez Zamawiającego przed dostawą przedmiotu zamówienia,
• Wykonawca określi stan dostawy urządzenia:
- zmontowane lub do montażu u Zamawiającego,
- ustawienie, podłączenie i uruchomienie,
• Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia, wykonanie testu mycia i jego ocena,
• Szkolenia operatorów - kurs obsługi i programowania,
• Transport obejmuje dostawę wraz z ubezpieczeniem do miejsca rozładunku, tj. siedziby Zamawiającego: 18 – 500 Kolno, Ul. Wojska Polskiego 56. Opakowanie przystosowane do transportu drogowego.

Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia
Ponadto Oferent powinien zagwarantować co następuje:
a) Zgodność przedmiotu zamówienia z obowiązującymi dyrektywami i normami krajowymi.
b) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w działaniu i obsłudze przedmiotu oferty w języku polskim.
c) Oferta powinna zawierać (w swojej treści lub jako oświadczenie) opis dotyczący wpływu urządzeń na aspekty środowiskowe.
d) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wyposażony w instrukcję obsługi w języku polskim.

Tylko oferty spełniające wymagania określone powyżej będą rozpatrywane.

KOD CPV I JEGO NAZWA:
42924730-5 Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem
42924740-8 Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca

Kod CPV

42924700-6

Nazwa kodu CPV

Obrabiarki do wytwarzania strumienia czynnika roboczego, rozpylania lub natryskiwania

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalnie 6 miesięcy od daty podpisania umowy z dostawcą, jednak nie później jak do 30-11-2018 roku.

Nie przewiduje się podziału realizacji zamówienia na etapy.
Zamówienie uważa się za wykonane w dniu ukończenia przez Wykonawcę wszystkich czynności składających się na Przedmiot Zamówienia, o ile zostanie to potwierdzone protokołem odbioru sporządzonym na piśmie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (choćby sam protokół odbioru został sporządzony w dacie późniejszej).

Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

1.1. Wiedza i doświadczenie:
Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny dla realizacji zamówienia, w szczególności wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dostawy urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia lub podobnych co najmniej na kwotę 3 mln złotych netto;

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

1.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O realizację Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.

Dodatkowe warunki

1.3. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.


POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zapytania na każdym etapie jego realizacji, najpóźniej do momentu ostatecznego wyboru dostawcy, bez podania przyczyn.
2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia.
3. Zamawiający nie zwraca Oferentom kosztów przygotowania ofert i innych kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem Oferty.
4. Oferta zwycięska zostanie wybrana niezwłocznie po upływie terminu oceny ofert. Sam wybór oferenta nie będzie oznaczał zaciągnięcia zobowiązania cywilno-prawnego. Oferent, który wygra konkurs ofert zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą na warunkach określonych w ofercie.
5. Niezaproponowane w ofercie warunki zostaną uwzględnione w Umowie po uprzedniej ich negocjacji i pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia Umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert lub przeprowadzi ponowną procedurę wyboru.
7. Złożenie Oferty oznacza akceptację przez Oferenta wszystkich warunków niniejszego zapytania ofertowego.

Warunki zmiany umowy

1) Zatwierdzony wzór umowy/zamówienia jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego
2) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Zamawiający dokona weryfikacji wymagań przedstawionych powyżej w punkcie 1 na podstawie oświadczeń Wykonawcy załączonych do oferty. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenia w powyższym zakresie według wzorów stanowiących Załączniki 2 - 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wraz z ofertą (lub na formularzu ofertowym) Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie w którym zagwarantuje, iż sposób realizacji zamówienia będzie korzystny z punktu widzenia ochrony środowiska poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii itp.
3. Wraz z ofertą (lub na formularzu ofertowym) Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym, jest fabrycznie nowe.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie kryteriów podanych poniżej.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
• nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego;
• zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
• zostaną złożone w terminie.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria przedmiotowe :

C - Cena netto 70 %
C = (Cnn/Cnob) x 70
gdzie:
C – liczba punktów za cenę
Cnn – cena netto najniższa
Cnob – cena netto oferty badanej

G - Okres gwarancji 20%
1) 12 miesięcy G= 0 pkt
2) 18 miesięcy G= 10 pkt
3) 24 miesiące G= 20 pkt

S - Czas reakcji serwisu 10%
a) powyżej 24 godz. S=0 pkt
a) maksymalnie 24 godz. S= 5 pkt
b) maksymalnie 16 godz. S=10 pkt
Do pozytywnej oceny spełnienia przedmiotowego kryterium Oferent zobowiązany jest dostarczyć oficjalny wykaz autoryzowanych serwisów.

3. Maksymalna, możliwa do uzyskania ilość punktów dla oferty dotyczącej jednego urządzenia wynosi 100. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która otrzyma największą łączną sumę punktów (C+G+S).

Wykluczenia

1) O zamówienie nie może ubiegać się podmiot powiązany ze składającym zapytanie ofertowe osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między składającym zapytanie ofertowe lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu składającego zapytanie ofertowe lub osobami wykonującymi w imieniu składającego zapytanie ofertowe czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a oferentami, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2) W niniejszym postępowaniu wyklucza się ponadto:
• Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość;
• Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mogące mieć wpływ na wynik postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w/w przesłanek wykluczenia bez podania przyczyn.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"ZM KOLNO" SPÓŁKA AKCYJNA

Adres

Wojska Polskiego 56

18-500 Kolno

podlaskie , kolneński

Numer telefonu

48862782722

Fax

48862782141

NIP

2910209318

Tytuł projektu

Uruchomienie produkcji nowoczesnych uchwytów narzędziowych dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań w zakładzie produkcyjnym ZM KOLNO SA.

Numer projektu

RPPD.01.03.00-20-0131/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

"Castor" Unia gospodarcza Sp. z o.o.
ul. Szadoka 8
40-801 Katowice

Data wpływu oferty: 28.03.2018
Cena netto: 357 825,00 zł
Cena brutto: 440 124,75 zł
Liczba wyświetleń: 697