Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie robót adaptacyjnych w budynku przedszkola w ramach projektu pn. Wymarzone przedszkole. Postępowanie znak ZO/PM/1/2018

Data publikacji: 16.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-02-2018

Numer ogłoszenia

1081578

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

1 Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie, przed upływem terminu składnia ofert oznakowanej w sposób następujący:
1) Oznakowana nazwą firmy Wykonawcy opisana jn. Żłobek i Przedszkole Marzenie Regina Gawrych, pl. Plac Konsulatu Polskiego 1/106, 10-526 Olsztyn. Oferta w postępowaniu ZO/PM/1/2018 na: „Wykonanie robót adaptacyjnych w budynku przedszkola w ramach projektu pn. Wymarzone przedszkole”- nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. 05.02.2018r.” godz.11.00.
2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych wymogów dotyczących zaadresowania koperty.
3) lub na adres e-mail: biuro@przedszkole-marzenie.pl wówczas w temacie wiadomości należy wpisać Oferta w postępowaniu ZO/PM/1/2018 na: „Wykonanie robót adaptacyjnych w budynku przedszkola w ramach projektu pn. Wymarzone przedszkole
2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Żłobek i Przedszkole Marzenie Regina Gawrych, pl. Plac Konsulatu Polskiego 1/106, 10-526 Olsztyn, lub adres e-mail: biuro@przedszkole-marzenie.pl w terminie do dnia 05.02.2018r. godz.11.00

Miejsce i sposób składania ofert

1 Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie, przed upływem terminu składnia ofert oznakowanej w sposób następujący:
1) Oznakowana nazwą firmy Wykonawcy opisana jn. Żłobek i Przedszkole Marzenie Regina Gawrych, pl. Plac Konsulatu Polskiego 1/106, 10-526 Olsztyn. Oferta w postępowaniu ZO/PM/1/2018 na: „Wykonanie robót adaptacyjnych w budynku przedszkola w ramach projektu pn. Wymarzone przedszkole”- nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. 31.01.2018r.” godz.11.00.
2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych wymogów dotyczących zaadresowania koperty.
3) lub na adres e-mail: biuro@przedszkole-marzenie.pl wówczas w temacie wiadomości należy wpisać Oferta w postępowaniu ZO/PM/1/2018 na: „Wykonanie robót adaptacyjnych w budynku przedszkola w ramach projektu pn. Wymarzone przedszkole
2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Żłobek i Przedszkole Marzenie Regina Gawrych, pl. Plac Konsulatu Polskiego 1/106, 10-526 Olsztyn, lub adres e-mail: biuro@przedszkole-marzenie.pl w terminie do dnia 31.01.2018r. godz.11.00

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@przedszkole-marzenie.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

1) Piotr Łesyk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

608 738 590

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji pomieszczeń przedszkola w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji wod-kan. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie pomieszczenia wskazane w załącznikach graficznych z wyjątkiem: jednej toalety (położonej pomiędzy salami żłobka), szatni (najbliższej salom żłobka), sali zabaw (opisana w projekcie jako „Sala żłobek”) oraz sali sypialnej (opisana w projekcie jako Sala-sypialna).
3. Zamawiający zastrzega, iż prace remontowo budowlane, muszą być prowadzone w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym, w szczególności w zakresie dostępu do poszczególnych pomieszczeń. Zamawiający zastrzega, iż prace budowlane mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9-00 do 18-00, z wyłączeniem dni świątecznych przypadających w tym terminie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 4 do ZO, projekcie technologicznym - załącznik nr 5 do ZO, Zapytaniu Ofertowym oraz wzorze umowy (załącznik nr 3 do ZO) .
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie przedmiarów robót, projektu technologicznego, ZO oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia, oraz, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są przedmiary robót udostępnione przez Zamawiającego, ZO wraz załącznikami oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia.
6. W ramach robót będących przedmiotem postępowania Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń.
7. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
8. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
9. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z przedmiarami robót i projektem technologicznym oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu.
10. W przypadku wskazania w przedmiarach lub ZO znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w przedmiarach , projekcie technologicznym oraz ZO pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z przedmiarami i projektem technologicznym, oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w przedmiarach i projekcie technologicznym oraz ZO oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych,
7) izolacyjności cieplnej,
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora projektu technologicznego. Określone w przedmiarach i projekcie technologicznym parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego .
11. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45111100-9 roboty w zakresie burzenia, 45262522-6 roboty murarskie, 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45442100-8 roboty malarskie, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
12. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane.
13. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd do posesji.
14. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków UE, a dostawa i rozliczenie musi nastąpić do dnia wskazanego w §IV ZO.
15. Zamawiający żąda wskazania w Ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w załączniku nr 1 do ZO.
16. w trakcie realizacji robót wykonawca zobowiązany dysponować kierownikiem robót w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: Olsztyn Miejscowość: Olsztyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji pomieszczeń przedszkola w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji wod-kan. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie pomieszczenia wskazane w załącznikach graficznych z wyjątkiem: jednej toalety (położonej pomiędzy salami żłobka), szatni (najbliższej salom żłobka), sali zabaw (opisana w projekcie jako „Sala żłobek”) oraz sali sypialnej (opisana w projekcie jako Sala-sypialna).
3. Zamawiający zastrzega, iż prace remontowo budowlane, muszą być prowadzone w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym, w szczególności w zakresie dostępu do poszczególnych pomieszczeń. Zamawiający zastrzega, iż prace budowlane mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9-00 do 18-00, z wyłączeniem dni świątecznych przypadających w tym terminie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia prac w soboty i niedziele, oraz dni świąteczne, lub w innych godzinach niż godziny od 9-00 do 18-00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 4 do ZO, projekcie technologicznym - załącznik nr 5 do ZO, Zapytaniu Ofertowym oraz wzorze umowy (załącznik nr 3 do ZO) .
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie przedmiarów robót, projektu technologicznego, ZO oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia, oraz, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są przedmiary robót udostępnione przez Zamawiającego, ZO wraz załącznikami oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia.
6. W ramach robót będących przedmiotem postępowania Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń.
7. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
8. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
Pozostały opis z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w sekcji ogłoszenia "Przedmiot zamówienia"

Przedmiot zamówienia

9. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z przedmiarami robót i projektem technologicznym oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu.
10. W przypadku wskazania w przedmiarach lub ZO znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w przedmiarach , projekcie technologicznym oraz ZO pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z przedmiarami i projektem technologicznym, oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w przedmiarach i projekcie technologicznym oraz ZO oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych,
7) izolacyjności cieplnej,
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora projektu technologicznego. Określone w przedmiarach i projekcie technologicznym parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego .
11. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45111100-9 roboty w zakresie burzenia, 45262522-6 roboty murarskie, 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45442100-8 roboty malarskie, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
12. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane.
13. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd do posesji.
14. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków UE, a dostawa i rozliczenie musi nastąpić do dnia wskazanego w §IV ZO.
15. Zamawiający żąda wskazania w Ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w załączniku nr 1 do ZO.
16. w trakcie realizacji robót wykonawca zobowiązany dysponować kierownikiem robót w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy.

Kod CPV

45453000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty remontowe i renowacyjne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy. Jest to termin zakończenia wszystkich wykonanych robót. Do upływu wskazanego terminu Wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie roboty i zgłosić je do odbioru wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do jego dokonania.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Dodatkowe warunki

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu zmiany umowy zostały zawarte w § 10 i §11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do ZO, które jest załączone do niniejszego ogłoszenia w sekcji "ZAŁĄCZNIKI"

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia w przypadku składnia oferty za pomocą poczty elektronicznej zeskanowane dokumenty):
1) Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ZO,
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną przedmiotowe oświadczenie składa każdy wykonawca oddzielnie we własnym imieniu,
3) Kosztorys ofertowy sporządzony wg przedmiarów stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji uproszczonej (wypełnione tabelki Excela), wraz z kosztorysem wykonawca zobowiązany jest przedłożyć elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania, określone w przedmiarach - zgodnie z załącznikiem nr 4 do ZO,
4) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia w szczególności do podpisania i złożenia oferty. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię.

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

3.W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1). Cena (C)-80 %, Okres gwarancji i rękojmi (Ogr)-15%, 3)Aspekt społeczny (As)-5%
4. Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) - (waga 80%) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
1)C = (Co: Cb) x 80 pkt, gdzie: C - ilość punktów badanej oferty w kryterium „Cena”, Co - cena oferty najniższej spośród zaproponowanych w ofertach, Cb - cena oferty badanej. 2)Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu cenowym” (Załącznik nr 1 do ZO) pkt. 1. Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty
5. Punkty za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (Ogr) - (waga 15%) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:
1) Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia zamontowane lub dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawionego przez wykonawców zastrzegając, iż minimalny okres (termin) gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy wg poniższego wzoru: Ogr =(Gro: Grn) x 15 pkt, gdzie: Ogr- ilość punktów badanej oferty w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”, Gro - okres gwarancji i rękojmi oferty badanej, Grn - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi podany w ofertach. 2) Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt 2 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do ZO). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt 2 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 1 do ZO) okresu gwarancji i rękojmi, zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres (termin) gwarancji i rękojmi tj. 36 miesięcy. 3) Oferta z okresem 60 miesięcy i więcej, gwarancji i rękojmi otrzyma maksymalną ilość punktów. 4)UWAGA - Patrz zapisy §12 wzoru umowy. 6. Punkty za kryterium „Aspekt społeczny” kryterium społeczne (waga 5%) - (As) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem: 1) Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3 Formularza Ofertowego (załącznik nr 1 do ZO) dotyczącego liczby etatów na których wykonawca zatrudni (osób nowo zatrudnionych) przy realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności do wykonania robót budowlanych na umowę o pracę, osoby będące członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności: a)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2016.2046 z późn. zm.); b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.2017.1065 z późn. zm.);
c)osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r.- Kodeks karny wykonawczy (Dz.U.2017.665 z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem; d) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2016 r. poz. 930 z późn. zm.); e) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.2016.1836 z późn.zm.); f) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia; g) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia
2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz.U.2017.823 t.j.).;
2) Zamawiający weźmie pod uwagę zarówno pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy (pełen etat), jak też pracowników zatrudnianych w wymiarze nie mniejszym niż ½ wymiaru czasu pracy (etaty częściowe). Dla celów obliczeniowych Zamawiający dokona zsumowania etatów częściowych. Maksymalna oceniana ilość etatów: 1 etat. W przypadku podania większej liczby etatów 1 lub więcej oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów.
3) Oferta w kryterium otrzyma zero punktów, jeżeli wykonawca nie zadeklaruje zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia w/w pracowników na podstawie umowy o pracę w wymiarze równym lub większym niż ½ etatu..
4) Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Aspekt Społeczny” (As) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
As = (Ob: Ok) x 5 pkt, gdzie As - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Aspekt społeczny”
Ob - zadeklarowana w badanej ofercie liczba etatów, Ok - największa zadeklarowana liczba etatów
UWAGA!!! - Patrz zapisy §14 i 15 wzoru umowy
6. Zamawiający może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = C + Ogr +As gdzie: Po - suma punktów uzyskana przez ofertę, C - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Ogr - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”, As - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Aspekt społeczny”. 7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
8. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku w zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

Wykluczenia

1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2 do ZO, o którym mowa w §VI ust. 2 pkt.2) ZO.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŻŁOBEK I PRZEDSZKOLE MARZENIE REGINA GAWRYCH

Adres

pl. Plac Konsulatu Polskiego 1/106

10-532 Olsztyn

warmińsko-mazurskie , Olsztyn

Numer telefonu

667963058

NIP

7421546792

Tytuł projektu

Wymarzone przedszkole

Numer projektu

RPWM.02.01.00-28-0014/17-01

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Oferta nr 1 złożona dnia 05.02.2018 godz. 09.14 przez Budownictwo Ogólne Zdzisław i Leszek Izydorczyk, ul. kościelna 10a/7, 13-100 Nidzica:
a) oferowana cena brutto: 154.000,00 zł
b) oferowany okres gwarancji - 24 miesiące
Liczba wyświetleń: 1014