Strona główna
Logo unii europejskiej

Rozbudowa i adaptacja budynku biurowo-magazynowego na potrzeby realizacji projektu "Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”

Data publikacji: 15.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-02-2018

Numer ogłoszenia

1081270

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

I. Zamawiający z dniem 25.01.2018 r. ponownie załącza poprawiony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający poprawił w formularzu oczywistą omyłką pisarską.
Jest:
Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się wykonać roboty w terminie do...........................................(maksymalnie do 31.03.2018)
Powinno być:
Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się wykonać roboty w terminie do...........................................(maksymalnie do 31.03.2019).
W związku z tym, że jest to oczywista omyłka pisarska, która pojawiła się jedynie w formularzu ofertowym Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty które wpłyną na błędnym formularzu ofertowym nie będą stanowiły powodu do ich odrzucenia.
II. Zamawiający z dniem 26.01.2018 r. informuje o poprawieniu omyłki pisarskiej w zapytaniu ofertowym polegającym na błędnym wskazaniu numeru budynku będącego siedzibą Zamawiającego umieszczonego na opisie koperty.
Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 02.02.2018 do godz. 16.00.
Jest:
Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:

………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 18
24-100 Puławy
Oferta na realizację zamówienia pn. “Rozbudowa i adaptacja budynku biurowo-magazynowego na potrzeby realizacji projektu Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”- nie otwierać przed dniem 30.01.2018 przed godz. 16.00

Powinno być:
Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:

………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy
Oferta na realizację zamówienia pn. “Rozbudowa i adaptacja budynku biurowo-magazynowego na potrzeby realizacji projektu Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”- nie otwierać przed dniem 02.02.2018 przed godz. 16.00.

Jednocześnie Zamawiający zamieszcza ujednolicone zapytanie ofertowe nr 2/2018 obejmującą ww. zmianę.
III. Zamawiający załącza wzór umowy z obowiązującymi logotypami. Zmiana ta bez wpływu na termin składania ofert.

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 02 .02.2018 do godz. 16.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Zielona 19 24-100 Puławy. Oferty należy składować w formie pisemnej.

Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:

………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy
Oferta na realizację zamówienia pn. “Rozbudowa i adaptacja budynku biurowo-magazynowego na potrzeby realizacji projektu Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”- nie otwierać przed dniem 02.02.2018 przed godz. 16.00

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Mirosław Skwarek

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej polegające na rozbudowie i adaptacji budynku biurowo-magazynowego na potrzeby realizacji projektu “Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji budowlanej oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 1 do zapytania.
W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Lokalizacja robót budowlanych: Wojszyn 108A 24-123 Janowiec.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: puławski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy mającego dokonać robót branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku biurowo-magazynowym na potrzeby realizacji projektu “Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,
Oś Priorytetowa 3 Konkurencyjność przedsiębiorstw Działanie 3.7 Wzrost konkurencyjności MSP.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty branży ogólnobudowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej polegające na rozbudowie i adaptacji budynku biurowo-magazynowego na potrzeby realizacji projektu “Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji budowlanej oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 1 do zapytania.
W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Lokalizacja robót budowlanych: Wojszyn 108A 24-123 Janowiec.

Kod CPV

45210000-2

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane w zakresie budynków

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kod CPV 45330000-9- Roboty instalacyjne, wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Kod CPV 45311200-2- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 31.03.2019 r.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że dysponuje osobą posiadającą następujące uprawnienia:
co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz z 5-letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót branży ogólnobudowlanej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

Dodatkowe warunki

Wadium.
Zamawiający przewiduje wpłatę wadium w pieniądzu.
Warunkiem złożenia oferty jest wpłata przez Oferenta wadium w wysokości 20 000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na rachunek bankowy zamawiającego w banku : Raiffeisen Bank Polska S.A. o numerze : 50 1750 0012 0000 0000 3851 5381 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu -zapytanie ofertowe nr 2/2018”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, najpóźniej ostatniego dnia uprawniającego do składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim Oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Oferenta, którego oferta została wybrana lub w przypadku unieważnienia postępowania.
Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zwróci wadium na ten sam rachunek bankowy Oferenta z którego je otrzymał.

Warunki zmiany umowy

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niżej wskazanych:
1) zmiany terminu realizacji i zakończenia robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona w szczególności w następujących sytuacjach:
a) udzielenia w trakcie realizacji umowy robót zamiennych wprowadzonych na podstawie protokołu konieczności związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
b) w przypadku przedłużającego się terminu przekazania placu budowy Wykonawcy w wyniku opóźnienia Zamawiającego.
c) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej
d) konieczności wprowadzenia zmian w zakresie realizacji umowy z uwagi na interes Zamawiającego (np. roboty zamienne, nowsza, korzystniejsza technologia),
e) wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
f) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania umowy, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
g) wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią (np. zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, promieniowanie, skażenie, powódź, pożar, wysokie upały lub mrozy, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej
W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust 1 punkt 1, strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu.
2) za obopólną zgodą stron, dopuszcza się skrócenie czasu realizacji zadania, z powodu szybszego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
3) wprowadzenie robót zamiennych na etapie realizacji zamówienia z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w zapytaniu oraz wynikającego z treści oferty np. wycofanie z produkcji określonego materiału, niespodziewane utrudnienia terenowe, które wymuszają zastosowanie materiałów równoważnych o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych, nie gorszych lub lepszych od tych, które zostały określone w zapytaniu. W takim przypadku, wykonawca może użyć materiału o parametrach równoważnych.
4) odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym obniżenia wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego w sytuacji, gdy zmiana będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia bądź spowodowany brakiem możliwości sfinansowania wszystkich przewidzianych robót przez Zamawiającego np. w sytuacji wstrzymania dofinansowania z projektu unijnego).
5) zmiany przedstawicieli Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, oraz zastąpienie osób Wykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami w zapytaniu, w sytuacji, gdy zmiana będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym np. śmierć, choroba). Nowa osoba musi spełniać warunek posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia i winna zostać zaakceptowana przez Zamawiającego.
6) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy, bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej.
7) zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto jest niezmienne.
8) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a)konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć
b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia okreśłonej pierwotnie w umowie
9) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamóieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały łącznie spełnione następujące warunki:
a)zmiana wykonawcy nie moze zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowoego
b)zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego
c)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonejpierwotnie w umowie.
Wszystkie warunki zmiany w umowie zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca składa:
-formularz ofertowy- załącznik nr 2
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)
- dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium
- pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ważnych ofert stanowi:
1)Cena brutto[C] 60%
2)Gwarancja [G] 20%
3)Termin wykonania robót [T] 20%
Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:
Cena oferty- max 60 pkt

C = (cena brutto oferty z najniższą ceną/cena oferty badanej) x 60 pkt.

Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja :
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie danych wpisanych w formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, ze minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego. Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu gwarancji to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego okresu gwarancji, tj. 36 miesięcy i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium.
We wzorze umowy w § 7 ust. 1 zostanie wpisany okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.

Za kryterium gwarancji oferta może maksymalnie otrzymać 20 punktów.
Oferty w ramach kryterium gwarancji będą oceniane w następujący sposób:
60 miesięcy i więcej 20 punktów
37 -59 miesięcy 10 punktów
36 miesięcy 0 punktów

Sposób obliczania punktów dla kryterium termin wykonania robót:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie danych wpisanych w formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, ze maksymalny okres wykonania robót przewidziany jest do 31.03.2019 r. Jeżeli Wykonawca wskaże termin wykonania robót dłuższy od daty 31.03.2019 r. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca nie wpisze terminu wykonania robót budowlanych to będzie to równoznaczne z zaoferowaniem maksymalnego okresu, tj. 31.03.2019 r. i w takiej sytuacji Wykonawca nie otrzyma punktów w opisanym kryterium.
We wzorze umowy w § 2 ust. 1 zostanie wpisany termin realizacji umowy na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.
Za kryterium termin wykonania robót oferta może maksymalnie otrzymać 20 punktów.
Oferty w ramach kryterium termin wykonania robót będą oceniane w następujący sposób:
Wykonanie robót do 31.01.2019 20 punktów
Wykonanie robót do 28.02.2019 10 punktów
Wykonanie robót do 31.03.2019 0 punktów
Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:
P= C+G + T

Wykluczenia

1.Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie z niego wykluczony.
2.Z postępowania Zamawiający wykluczy także podmioty powiązane z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a)uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b)posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji
c)pełnienie funkcji organu członka nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika
d)pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
3. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIELONY WOJSZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Zielona 19

24-100 Puławy

lubelskie , puławski

Numer telefonu

605-062-333

Fax

N/D

NIP

7162819024

Tytuł projektu

Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii ZIELONY WOJSZYN

Numer projektu

RPLU.03.07.00-06-0129/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Przedsiębiorstwo Budowlane "MADBUD" Łukasz Madej, ul. Leśna 31 lok. 24, 24-100 Puławy. Cena brutto: 1 082 400,00 zł
Data wpłynięcia oferty: 29.01.2018
Liczba wyświetleń: 1102