Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA!
Z uwagi na ograniczony rozmiar załączników, które można umieszczać w Bazie konkurencyjności, Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu proszeni są o kontakt w sprawie dokumentacji spakowanej w ZIP (rozmiar 32 mb) na adres e-mail: agnieszkarembisz@instytut.biz.
W odpowiedzi na maila zostanie wysłana dokumentacja projektowa (format plików: pdf).
Poza dodaniem powyższej informacji nie zmieniono treści ogłoszenia.
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, na adres Zamawiającego:
ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY PROWINCJA WROCŁAWSKA
ul. Św. Józefa 1/3, 50-329 Wrocław,
z dopiskiem:
„Oferta na wykonanie robót budowlanych pn. „Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie”,
w terminie do dnia 22.12.2017 r. do godziny 10.00.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Strońska - Rembisz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
695424051
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie”. UWAGA: BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NIE JEST OBJĘTA NINIEJSZYM POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Wykonawca instalacji fotowoltaicznej zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu.
Roboty budowlane pn. „Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie” są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – OSI.
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Słowiańska 3, 58-200 Dzierżoniów, dz. nr 26, 27/1, obręb 0001 Przedmieście.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
dzierżoniowski
Miejscowość:
Dzierżoniów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, a poprzez to zwiększenie efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej – budynku Zakładu Opiekuńczo –Leczniczego (ZOL), której efektem będzie mniejsze zapotrzebowanie na energię ww. obiektu. Celem projektu jest także ograniczenie strat ciepła i energii elektrycznej a w ostatecznym efekcie zmniejszenie zapotrzebowania na energię cieplną i elektryczną oraz zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych do atmosfery i obniżenie kosztów eksploatacji dla budynku Zakładu Opiekuńczo –Leczniczego (ZOL).
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie”. UWAGA: BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NIE JEST OBJĘTA NINIEJSZYM POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Wykonawca instalacji fotowoltaicznej zostanie wyłoniony w odrębnym postępowaniu.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kody dodatkowe CPV:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.06.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - realizował roboty budowlane zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz o podobnej wartości zamówienia (co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych podobnego rodzaju tj. budowa/przebudowa/rozbudowa/termomodernizacja obiektu kubaturowego , w tym 1 o wartości robót brutto nie niższej niż 2.000.000 zł
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
dysponuje osobami, które skieruje do wykonania zamówienia publicznego, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tzn. jedna osoba: kierownik budowy. Osoba ta musi spełniać poniżej określone warunki:
• Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika budowy;
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz. U. z 2016 r., poz. 65);
oraz
- należący do właściwej izby samorządu zawodowego - wpis na listę potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności;
oraz
- posiadający doświadczenie w kierowaniu minimum jedną inwestycją polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu kubaturowego o wartości robót tożsamej nie niższej niż 2.000.000 zł brutto (wartość całkowita inwestycji).
Dodatkowe warunki
Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia na zasadach i warunkach określonych w załączonym do niniejszego zapytania ofertowego projekcie umowy.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawek podatku VAT. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia.
W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiający a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
3) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
4) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy. Wykonawca może dokonać zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy, w takim przypadku nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego. W przypadku zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy - Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie;
5) w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innego zakresu usługi niż wskazany w ofercie Wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
- wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że usługę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
6) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z określonych robót — jeżeli zmniejszenie lub rezygnacja dotyczyć będzie całego elementu Tabeli Ceny Ryczałtowej, to nastąpi odliczenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy wartości tego elementu; natomiast jeżeli dotyczyć będzie części robót z danego elementu, to obliczenie wartości niewykonanego zakresu lub robót, z których zrezygnowano, o którą pomniejszone zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za kwartał w którym Wykonawca złożył ofertę, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót, i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego;
7) w przypadku robót zamiennych — jeżeli zamianie podlegać będzie cały element z Tabeli Ceny Ryczałtowej, to nastąpi odliczenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy wartości tego elementu oraz ustalenie wartości robót, które mają być wykonane w miejsce robót tego elementu na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego, która to wartość zostanie doliczona do wynagrodzenia należnego Wykonawcy; natomiast jeżeli zamiana dotyczyć będzie części robót z danego elementu, to obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie kosztorysu różnicowego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót, i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego;
8) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych a nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, jeżeli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. W takim przypadku zostanie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności i zostanie on przedstawiony Zamawiającemu. Ustalenie wartości robót dodatkowych zostanie dokonane na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu ujęte w wydawnictwie Sekocenbud za dany kwartał, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w Sekocenbudzie wyliczenie zostanie wykonane w oparciu o średnie stawki i ceny rynkowe dla danych robót i następnie zaakceptowane przez Zamawiającego, która to wartość zostanie doliczona do wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
9) w przypadku uzgodnienia pomiędzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji przedmiotu umowy o uzgodniony okres;
10) W przypadku, gdy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy wzór - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – wypełniony przez Wykonawcę,
2) Formularz cenowy (Tabela ceny ryczałtowej) – załącznik nr 1a do zapytania ofertowego - wypełniony przez Wykonawcę,
3) Oświadczenie - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – wypełniony przez Wykonawcę.
4) Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – wypełniony przez Wykonawcę.
5) Wykaz osób – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego –wypełniony przez Wykonawcę.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryterium 1 –cena oferty brutto – waga kryterium 90 %
Kryterium 2 – okres gwarancji – waga kryterium 10%
2) Kryterium 1 „Cena oferty brutto” C:
Kryterium 1 –cena oferty brutto C – waga kryterium 90%:
W celu dokonania oceny oferty w kryterium 1 Zamawiający najniższą cenę oferty (brutto) podzieli przez łączną cenę oferty badanej (brutto), następnie pomnoży przez 100 pkt i przez wagę danego kryterium – 90 % (im niższa cena oferty – tym wyższa liczba uzyskanych punktów).
cena oferty brutto (najniższa)
L. pkt.= ----------------------------------------- x 100 pkt x 90 %
cena oferty badanej brutto (x)
Ocena punktowa w kryterium „Cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego powyżej.
W ramach kryterium 1 oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 90 punktów.
3) Kryterium 2 – okres gwarancji – waga kryterium 10%
Aby dokonać oceny oferty w ramach kryterium nr 2 Zamawiający najpierw przyzna ofercie punkty wstępne za zaoferowane okresy gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia, liczone od daty odbioru końcowego, zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowane okresy gwarancji Liczba punktów wstępnych
24 miesiące od daty odbioru końcowego (wymaganie minimalne) 0
36 miesięcy od daty odbioru końcowego 10
48 miesięcy od daty odbioru końcowego 15
60 miesięcy od daty odbioru końcowego 20
UWAGA:
a) Wykonawca nie może zaoferować krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące liczone od daty odbioru końcowego.
b) W przypadku pozostawienia przez Wykonawcę niewypełnionego miejsca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1), przeznaczonego na wpisanie oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje 24 miesięczny okres gwarancji liczony od daty odbioru końcowego, zaś oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt. W kryterium okres gwarancji (24 miesięczny okres gwarancji to minimalne wymaganie podstawowe).
c) Wykonawca wskazuje na okres gwarancji, zgodnie z powyższą tabelą tzn. 24,36, 48 lub 60 miesięcy gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże dłuższy okres gwarancji, otrzyma 20 punktów wstępnych – tak samo jak w przypadku 60 miesięcznego okresu gwarancji.
Następnie uzyskane punkty wstępne zostaną przeliczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów wstępnych za oferowany okres gwarancji w badanej ofercie
L. pkt.= ----------------------------------------------------------- x 100 pkt x 10 %
Najwyższa możliwa do uzyskania punktów wstępnych
W ramach tego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 10 punktów.
4) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C +G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,
G- punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktów interesów zamówienie nie może być udzielone przez Zamawiającego podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnienia funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niepozostawianiu z Zamawiającym w żadnym ze stosunków opisanych powyżej – zgodnie z Załącznikiem nr 2
Nazwa
ZGROMADZENIA SIÓSTR ŚW. ELŻBIETY PROWINCJI WROCŁAWSKIEJ ŚW. JÓZEFA 1 / 3 50-329 WROCŁAW
Adres
50-329 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
713212835
NIP
8981767253
Tytuł projektu
Remont i przebudowa w zakresie termomodernizacji budynku oraz budowa instalacji fotowoltaicznej do 40 kW w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym Zgromadzenia Sióstr Świętej Elżbiety w Dzierżoniowie
Numer projektu
RPDS.03.03.01-02-0058/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk, ul. Serbska29, 58-100 Świdnica, data wpływu: 22.12.2017, godz. 9.00, cena oferty: 2.932.800,00 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.