Strona główna
Logo unii europejskiej

Opracowanie narzędzia informatycznego wspierającego proces monitoringu prawa i jakości procesu legislacyjnego

Data publikacji: 18.11.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-11-2017

Numer ogłoszenia

1069380

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie) drogą pocztową lub osobiście z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 2/2017/LP” do siedziby Zamawiającego, Plac Żelaznej Bramy 10, 00-136 Warszawa, Recepcja (I piętro), w godzinach 9.00-16.30.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Koordynator Projektu – Magdalena Hołownicka, nr tel.: +48 609 780 831, e-mail: magdalena.holownicka@bcc.org.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 609 780 831

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Opracowanie dokumentacji techniczno-użytkowej dla narzędzia informatycznego (dalej Narzędzia), wspierającego proces monitoringu prawa i jakości procesu legislacyjnego wg Modelu opracowanego w Projekcie, w tym zdefiniowanie oczekiwań użytkowników Narzędzia (dalej Użytkowników) w zakresie jego funkcjonalności. Narzędzie będzie składać się z trzech modułów (część I Zamówienia).
2) Opracowanie modułu nr 1 Narzędzia wspierającego proces monitoringu prawa w postaci automatycznego wyszukiwania i selekcjonowania publikowanych on-line projektów/inicjatyw rządowych dotyczących prawa gospodarczego i prawa pracy (część II Zamówienia).
3) Opracowanie dwóch kolejnych modułów Narzędzia poprzez aktualizację i rozbudowę narzędzia informatycznego ZP BCC (część III Zamówienia):
a) Moduł nr 2 będzie służył wspieraniu zarządzania procesem monitorowania prawa i koordynacji prac ekspertów zaangażowanych z ramienia Zamawiającego w monitoring prawa.
b) Moduł nr 3 dotyczy wykonywania badań ankietowych on-line.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: Warszawa Miejscowość: Warszawa

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przygotowania rozwiązania uwzględniającego środowisko wykorzystywane aktualnie przez Zamawiającego (tzn. rozwiązania bazodanowe oparte na MySQL lub MsSQL) pozwalające na:
a) jak najszerszą automatyzację działań w obszarze prowadzonego w Projekcie monitoringu prawa,
b) zmniejszenie ilości dokumentacji w formie papierowej na rzecz formy cyfrowej,
c) usprawnienie i ułatwienie dostępu (poprzez stronę www) do danych związanych z monitorowaniem prawa.

Przedmiot zamówienia

a) Opracowanie dokumentacji techniczno-użytkowej Narzędzia (dalej Specyfikacji) do 20 grudnia 2017r. Oczekiwania i potrzeby użytkowników w zakresie docelowych funkcjonalności Narzędzia, Wykonawca określi w trybie rozmów bezpośrednich z użytkownikami Narzędzia wskazanymi przez Zamawiającego (ok. 3-5 os.).
b) Opracowanie modułu nr 1 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 31 stycznia 2018r.
c) Opracowanie modułu nr 2 i 3 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 20 lutego 2018r.
d) Przeprowadzenie testów Narzędzia poprzez udostępnienie w terminie do 20 lutego 2018r. kompletnych i zgodnych ze Specyfikacją modułów nr 1-3 Narzędzia jego Użytkownikom wskazanym przez Zamawiającego (ok. 5 os.). Testy będą trwać 2 tygodnie i w tym okresie Użytkownicy przekażą Wykonawcy uwagi i propozycje zmian oraz udoskonaleń Narzędzia, zaś Wykonawca zobowiązuje się je uwzględnić w terminie 10 dni, o ile będą zgodne z przedmiotem Zamówienia.
e) Przygotowanie Narzędzia do zamieszczenia na serwerach Zamawiającego i udostępnienia jego wybranych elementów na stronie internetowej Zamawiającego, tj. elementów widocznych dla opinii publicznej np. modułu do badań ankietowych, tabelarycznych zestawień z prowadzonego monitoringu prawa, komunikatów – w terminie do 20 marca 2018r.
f) Opracowanie podręcznika dla użytkowników Narzędzia zawierającego instrukcję obsługi wszystkich funkcjonalności Narzędzia w terminie do 20 marca 2018r.
g) Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z 3 (trzema) użytkownikami Narzędzia (w sumie około: 6-12 godzin), które służyć będą przedstawieniu Użytkownikom szczegółowych założeń w zakresie obsługi poszczególnych modułów Narzędzia - w terminie do 31 marca 2018r.

Kod CPV

72000000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Harmonogram realizacji zamówienia

a) Opracowanie dokumentacji techniczno-użytkowej Narzędzia (dalej Specyfikacji) do 20 grudnia 2017r. Oczekiwania i potrzeby użytkowników w zakresie docelowych funkcjonalności Narzędzia, Wykonawca określi w trybie rozmów bezpośrednich z użytkownikami Narzędzia wskazanymi przez Zamawiającego (ok. 3-5 os.).
b) Opracowanie modułu nr 1 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 31 stycznia 2018r.
c) Opracowanie modułu nr 2 i 3 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 20 lutego 2018r.
d) Przeprowadzenie testów Narzędzia poprzez udostępnienie w terminie do 20 lutego 2018r. kompletnych i zgodnych ze Specyfikacją modułów nr 1-3 Narzędzia jego Użytkownikom wskazanym przez Zamawiającego (ok. 5 os.). Testy będą trwać 2 tygodnie i w tym okresie Użytkownicy przekażą Wykonawcy uwagi i propozycje zmian oraz udoskonaleń Narzędzia, zaś Wykonawca zobowiązuje się je uwzględnić w terminie 10 dni, o ile będą zgodne z przedmiotem Zamówienia.
e) Przygotowanie Narzędzia do zamieszczenia na serwerach Zamawiającego i udostępnienia jego wybranych elementów na stronie internetowej Zamawiającego, tj. elementów widocznych dla opinii publicznej np. modułu do badań ankietowych, tabelarycznych zestawień z prowadzonego monitoringu prawa, komunikatów – w terminie do 20 marca 2018r.
f) Opracowanie podręcznika dla użytkowników Narzędzia zawierającego instrukcję obsługi wszystkich funkcjonalności Narzędzia w terminie do 20 marca 2018r.
g) Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z 3 (trzema) użytkownikami Narzędzia (w sumie około: 6-12 godzin), które służyć będą przedstawieniu Użytkownikom szczegółowych założeń w zakresie obsługi poszczególnych modułów Narzędzia - w terminie do 31 marca 2018r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentach dostarczonych wraz z ofertą. Ocena punktowa w zakresie ww. kryteriów zostanie dokonana zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą oraz w następujący sposób będzie oceniać jego spełnianie:

Cena (C) - 100 %

Ocena punktowa kryterium Cena (C):

najniższa oferowana cena brutto
Cena = ______________________________________________________ x 100
cena brutto badanej oferty


Maksymalnie można uzyskać 100 (sto) punktów w kryterium Cena (C).

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BUSINESS CENTRE CLUB

Adres

pl. Plac Żelaznej Bramy 10

00-136 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

225826101

NIP

5252242171

Tytuł projektu

Lepsze Prawo

Numer projektu

POWR.02.16.00-00-0032/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

ENICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA siedzibą w Warszawie 01-059 przy ul. Okopowej 33/29
data wpłynięcia oferty: 23.11.2017
cena oferty: 51 906 zł brutto
Liczba wyświetleń: 896