Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie) drogą pocztową lub osobiście z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 2/2017/LP” do siedziby Zamawiającego, Plac Żelaznej Bramy 10, 00-136 Warszawa, Recepcja (I piętro), w godzinach 9.00-16.30.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami jest Koordynator Projektu – Magdalena Hołownicka, nr tel.: +48 609 780 831, e-mail: magdalena.holownicka@bcc.org.pl
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 609 780 831
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Opracowanie dokumentacji techniczno-użytkowej dla narzędzia informatycznego (dalej Narzędzia), wspierającego proces monitoringu prawa i jakości procesu legislacyjnego wg Modelu opracowanego w Projekcie, w tym zdefiniowanie oczekiwań użytkowników Narzędzia (dalej Użytkowników) w zakresie jego funkcjonalności. Narzędzie będzie składać się z trzech modułów (część I Zamówienia).
2) Opracowanie modułu nr 1 Narzędzia wspierającego proces monitoringu prawa w postaci automatycznego wyszukiwania i selekcjonowania publikowanych on-line projektów/inicjatyw rządowych dotyczących prawa gospodarczego i prawa pracy (część II Zamówienia).
3) Opracowanie dwóch kolejnych modułów Narzędzia poprzez aktualizację i rozbudowę narzędzia informatycznego ZP BCC (część III Zamówienia):
a) Moduł nr 2 będzie służył wspieraniu zarządzania procesem monitorowania prawa i koordynacji prac ekspertów zaangażowanych z ramienia Zamawiającego w monitoring prawa.
b) Moduł nr 3 dotyczy wykonywania badań ankietowych on-line.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Warszawa
Miejscowość:
Warszawa
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest przygotowania rozwiązania uwzględniającego środowisko wykorzystywane aktualnie przez Zamawiającego (tzn. rozwiązania bazodanowe oparte na MySQL lub MsSQL) pozwalające na:
a) jak najszerszą automatyzację działań w obszarze prowadzonego w Projekcie monitoringu prawa,
b) zmniejszenie ilości dokumentacji w formie papierowej na rzecz formy cyfrowej,
c) usprawnienie i ułatwienie dostępu (poprzez stronę www) do danych związanych z monitorowaniem prawa.
Przedmiot zamówienia
a) Opracowanie dokumentacji techniczno-użytkowej Narzędzia (dalej Specyfikacji) do 20 grudnia 2017r. Oczekiwania i potrzeby użytkowników w zakresie docelowych funkcjonalności Narzędzia, Wykonawca określi w trybie rozmów bezpośrednich z użytkownikami Narzędzia wskazanymi przez Zamawiającego (ok. 3-5 os.).
b) Opracowanie modułu nr 1 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 31 stycznia 2018r.
c) Opracowanie modułu nr 2 i 3 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 20 lutego 2018r.
d) Przeprowadzenie testów Narzędzia poprzez udostępnienie w terminie do 20 lutego 2018r. kompletnych i zgodnych ze Specyfikacją modułów nr 1-3 Narzędzia jego Użytkownikom wskazanym przez Zamawiającego (ok. 5 os.). Testy będą trwać 2 tygodnie i w tym okresie Użytkownicy przekażą Wykonawcy uwagi i propozycje zmian oraz udoskonaleń Narzędzia, zaś Wykonawca zobowiązuje się je uwzględnić w terminie 10 dni, o ile będą zgodne z przedmiotem Zamówienia.
e) Przygotowanie Narzędzia do zamieszczenia na serwerach Zamawiającego i udostępnienia jego wybranych elementów na stronie internetowej Zamawiającego, tj. elementów widocznych dla opinii publicznej np. modułu do badań ankietowych, tabelarycznych zestawień z prowadzonego monitoringu prawa, komunikatów – w terminie do 20 marca 2018r.
f) Opracowanie podręcznika dla użytkowników Narzędzia zawierającego instrukcję obsługi wszystkich funkcjonalności Narzędzia w terminie do 20 marca 2018r.
g) Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z 3 (trzema) użytkownikami Narzędzia (w sumie około: 6-12 godzin), które służyć będą przedstawieniu Użytkownikom szczegółowych założeń w zakresie obsługi poszczególnych modułów Narzędzia - w terminie do 31 marca 2018r.
Kod CPV
72000000-5
Nazwa kodu CPV
Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Harmonogram realizacji zamówienia
a) Opracowanie dokumentacji techniczno-użytkowej Narzędzia (dalej Specyfikacji) do 20 grudnia 2017r. Oczekiwania i potrzeby użytkowników w zakresie docelowych funkcjonalności Narzędzia, Wykonawca określi w trybie rozmów bezpośrednich z użytkownikami Narzędzia wskazanymi przez Zamawiającego (ok. 3-5 os.).
b) Opracowanie modułu nr 1 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 31 stycznia 2018r.
c) Opracowanie modułu nr 2 i 3 Narzędzia zgodnie ze Specyfikacją w terminie do 20 lutego 2018r.
d) Przeprowadzenie testów Narzędzia poprzez udostępnienie w terminie do 20 lutego 2018r. kompletnych i zgodnych ze Specyfikacją modułów nr 1-3 Narzędzia jego Użytkownikom wskazanym przez Zamawiającego (ok. 5 os.). Testy będą trwać 2 tygodnie i w tym okresie Użytkownicy przekażą Wykonawcy uwagi i propozycje zmian oraz udoskonaleń Narzędzia, zaś Wykonawca zobowiązuje się je uwzględnić w terminie 10 dni, o ile będą zgodne z przedmiotem Zamówienia.
e) Przygotowanie Narzędzia do zamieszczenia na serwerach Zamawiającego i udostępnienia jego wybranych elementów na stronie internetowej Zamawiającego, tj. elementów widocznych dla opinii publicznej np. modułu do badań ankietowych, tabelarycznych zestawień z prowadzonego monitoringu prawa, komunikatów – w terminie do 20 marca 2018r.
f) Opracowanie podręcznika dla użytkowników Narzędzia zawierającego instrukcję obsługi wszystkich funkcjonalności Narzędzia w terminie do 20 marca 2018r.
g) Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z 3 (trzema) użytkownikami Narzędzia (w sumie około: 6-12 godzin), które służyć będą przedstawieniu Użytkownikom szczegółowych założeń w zakresie obsługi poszczególnych modułów Narzędzia - w terminie do 31 marca 2018r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentach dostarczonych wraz z ofertą. Ocena punktowa w zakresie ww. kryteriów zostanie dokonana zgodnie z formułą: 1 punkt = 1%.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego wagą oraz w następujący sposób będzie oceniać jego spełnianie:
Cena (C) - 100 %
Ocena punktowa kryterium Cena (C):
najniższa oferowana cena brutto
Cena = ______________________________________________________ x 100
cena brutto badanej oferty
Maksymalnie można uzyskać 100 (sto) punktów w kryterium Cena (C).
Nazwa
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BUSINESS CENTRE CLUB
Adres
pl. Plac Żelaznej Bramy 10
00-136 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
225826101
NIP
5252242171
Tytuł projektu
Lepsze Prawo
Numer projektu
POWR.02.16.00-00-0032/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
ENICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA siedzibą w Warszawie 01-059 przy ul. Okopowej 33/29
data wpłynięcia oferty: 23.11.2017
cena oferty: 51 906 zł brutto