Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W dniu 22.11.2017r. zostały zamieszczone pytania i odpowiedzi.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w języku polskim wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania.
2. Oferta może zostać złożona w formie:
a. elektronicznej (w postaci skanu podpisanej oferty), przesłana na adres podany w pkt. 9.1,
b. pisemnej, przesłana na adres Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan ulica: Zbyszka Cybulskiego 3, 00-727 Warszawa lub złożona osobiście w wersji papierowej – biuro Zamawiającego jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.
3. Minimalny termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wydłużenie terminu związania ofertą.
4. Treść oferty musi być zgodna z zapisami niniejszego zapytania ofertowego.
5. Oferent może wycofać całość lub część oferty przed ogłoszeniem przez Zamawiającego wyników niniejszego zapytania ofertowego.
6. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a. formularz ofertowy wraz z następującymi oświadczeniami:
oświadczenie o braku powiązań Wykonawcy z Zamawiającym i Partnerami uczestniczącymi w realizacji projektu,
wykaz zrealizowanych usług w zakresie filmów,
przykładowy scenariusz filmu,
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz życiorys zawodowy/życiorysy zawodowe osób wskazanych do realizacji zamówienia,
ponadto, jeśli dotyczy, należy złożyć dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
w przypadku składania ofert przez osoby fizyczne, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które osobiście będą wykonywać całość lub część Zamówienia należy złożyć oświadczenie Wykonawcy zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym.
7. Wykonawca może wskazać w treści oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). W tym celu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wskazującego które informacje w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
8. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w krajowym rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi.
Termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 28.11.2017 r.
2. Za termin złożenia oferty uznaje się dzień wpływu oferty na adres e-mail podany w pkt. 8.1 niniejszego zapytania lub dzień wpływu oferty do biura Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu przez Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
b.slaby@altex.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bogusław Słaby,
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
601400849
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych do mediów społecznościowych. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rada Sektorowa ds. Kompetencji Sektora Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów”.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Głównym celem zamówienia jest wykonanie 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych, promujących sektor przemysłu mody i innowacyjnych tekstyliów.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych do mediów społecznościowych. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Rada Sektorowa ds. Kompetencji Sektora Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów”.
Głównym celem zamówienia jest wykonanie 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych, promujących sektor przemysłu mody i innowacyjnych tekstyliów.
Zamówienie obejmuje wykonanie 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych:
Wykonanie usługi realizacji całościowe edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych. Długość jednego materiału filmowego ma mieścić się w zakresie od 3 do 5 minut.
Do podstawowych zadań Wykonawcy będzie należało:
a) Opracowanie scenariuszy edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych do akceptacji przez Zamawiającego i realizacji.
b) Wykonanie edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych w rozdzielczości HD 1080, w formacie progresywnym, min. 25 klatek na sekundę, proporcji 16:9 na podstawie zaakceptowanych scenariuszy.
c) Przekazanie wykonanych edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych do akceptacji Zamawiającego będzie odbywało się sukcesywnie, zgodnie z harmonogramem prac ustalonych w umowie. Z dniem przekazania Zamawiającemu filmów powstałych w trakcie realizacji zamówienia, autorskie majątkowe prawa do filmów stworzonych w ramach realizacji niniejszego zadania Wykonawca przenosi na Zamawiającego w odniesieniu do Utworów niebędących programem komputerowym na wszystkich znanych w chwili zawierania niniejszej umowy polach eksploatacji, w szczególności na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tj.:
utrwalanie i zwielokrotnianie wszelkimi dostępnymi technikami, w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem;
rozpowszechniania w sposób inny niż określony w pkt. II, w szczególności publiczne wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
Przeniesienie autorskich praw majątkowych obejmuje terytorium całego świata. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do przedmiotu zamówienia nastąpi bez żadnych ograniczeń, w szczególności terytorialnych lub czasowych. Przeniesienie praw do utworów stworzonych w danej fazie wykonywania przedmiotu zamówienia następuje z chwilą akceptacji tej fazy przez Zamawiającego. Zamawiający upoważniony jest do przenoszenia praw do utworów lub udzielania licencji na rzecz osób trzecich. Całość wpływów z tego tytułu przysługuje Zamawiającemu.
d) Wykonawca w czasie trwania okresu realizacji zamówienia będzie zobowiązany do wprowadzania w filmach wszystkich zmian zgłoszonych przez Zamawiającego.
e) Wykonawca na bieżąco będzie przekazywał wykonane filmy Zamawiającemu w celu ich weryfikacji i przedstawienia uwag przez Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wszystkie osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą spełniać kryteria wskazane w pkt. 5 niniejszego zapytania.
Kod CPV
92111200-4
Nazwa kodu CPV
Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia
1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.12.2017 r. do 30.06.2023 r.
2. Zamówienie będzie obejmowało wykonanie usługi operatorskiej i montażowej przez wybranego Wykonawcę 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych w okresie do 30.06.2023 r. Zamówienie będzie realizowane w 7etapach.
- etap 1 – od 01.12.2017 do 31.12.2017 obejmuje wykonanie 4 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych przez wybranego Wykonawcę.
- etap 2 – od 01.01.2018 do 31.12.2018 obejmuje wykonanie 2 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych przez wybranego Wykonawcę.
- etap 3 – od 01.01.2019 do 31.12.2019 obejmuje wykonanie 2 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych przez wybranego Wykonawcę.
- etap 4 – od 01.01.2020 do 31.12.2020 obejmuje wykonanie 2 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych przez wybranego Wykonawcę.
- etap 5 – od 01.01.2021 do 31.12.2021 obejmuje wykonanie 2 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych przez wybranego Wykonawcę.
- etap 6 – od 01.01.2022 do 31.12.2022 obejmuje wykonanie 2 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych przez wybranego Wykonawcę.
- etap 7 – od 01.01.2023 do 30.06.2023 obejmuje wykonanie 2 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych przez wybranego Wykonawcę.
Zamawiający będzie na bieżąco informował Wykonawcę o każdej zmianie specyfikacji przedmiotu zamówienia oraz o konieczności wprowadzania korekt do przygotowanych filmów.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia (zarówno jego skrócenia jak i wydłużenia).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Wiedza i doświadczenie
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają wymienione poniżej warunki udziału w postępowaniu.
2. Podmiot składający ofertę musi posiadać:
a. Minimum 2 letnie doświadczenie (licząc do dnia ogłoszenia niniejszego zapytania) w zakresie realizacji filmów edukacyjnych, rozumiane jako zrealizowanie w ciągu 2 lat poprzedzających dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia min. 20 realizacji edukacyjnych filmów informacyjnych dla uczniów i nauczycieli.
3. Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zapewnić osobie wskazanej/osobom wskazanym do realizacji zamówienia stanowisko do pracy oraz niezbędne materiały i narzędzia do pracy.
3. Niespełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
1.Warunki udziału w postępowaniu dotyczące wszystkich osób realizujących zamówienie:
a. posiadanie co najmniej 2 letnie doświadczenie (licząc do dnia ogłoszenia niniejszego zapytania) w zakresie realizacji filmów edukacyjnych, rozumiane jako zrealizowanie w ciągu 2 lat poprzedzających dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia min 20 realizacji edukacyjnych filmów informacyjnych dla uczniów i nauczycieli, stworzone w rozdzielczości HD 1080, w formacie progresywnym, min. 25 klatek na sekundę, proporcji 16:9.
b. łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie - dotyczy wyłącznie sytuacji gdy pracownik etatowy Zamawiającego składa osobiście ofertę (jako osoba nieprowadząca lub prowadząca działalność gospodarczą) i wskazuje w niej siebie jako osobę odpowiedzialną za realizację całości lub części przedmiotu niniejszego zamówienia..
2. Żadna z osób wykonujących całość lub część niniejszego zamówienia nie może być zatrudniona na podstawie umowy o pracę u Partnera uczestniczącego w realizacji niniejszego zamówienia – PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego. Ograniczenie to wynika z Wytycznych wskazanych w pkt. 2.1 niniejszego zapytania.
3. Żadna z osób wykonujących całość lub część niniejszego zamówienia nie może być zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Zamawiającego. Ograniczenie to wynika z Wytycznych wskazanych w pkt. 2.1 niniejszego zapytania.
4. Powyższe ograniczenie nie dotyczy sytuacji gdy pracownik etatowy Zamawiającego składa osobiście ofertę (jako osoba nieprowadząca lub prowadząca działalność gospodarczą) i wskazuje w niej siebie jako osobę odpowiedzialną za realizację całości lub części przedmiotu niniejszego zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą zastrzega sobie prawo do podpisania z Wykonawcą aneksu do umowy o pracę na realizację zadań których osobiste wykonanie Wykonawca zadeklarował w złożonej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do obniżenia stawek zaproponowanych przez Wykonawcę do stawek obowiązujących dla pracowników etatowych Zamawiającego realizujących podobne lub zbliżone zadania na tożsamym lub podobnym stanowisku.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz Ofertowy
2. Oświadczenie o braku powiązań wykonawcy z zamawiającym.
3. Wykaz zrealizowanych filmów w okresie 2 lat poprzedzających dzień ogłoszenia niniejszego zapytania
4. Oświadczenie personelu
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Otwarcie ofert ma charakter niejawny.
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z treścią Zapytania ofertowego.
Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
a. została złożona przez osobę nieuprawnioną,
b. jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania ofertowego lub jest niezgodna z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d. zawiera rażąco niską cenę,
e. Wykonawca nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego oczywistej omyłki pisarskiej i/lub rachunkowej w treści oferty,
f. jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa.
Z tytułu odrzucenia oferty oraz wyników postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź uzupełnień braków formalnych wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty. W ramach składanych wyjaśnień lub uzupełnienia braków formalnych niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty lub dokonywanie zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem pkt. 12.6. poniżej.
Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie 1 dnia od zawiadomienia, Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie poprawek. Oferta jego w takim przypadku podlega odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą ilość punktów, to jest została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku, gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie projektu na usługę objętą niniejszym postępowaniem.
W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i podjęcia negocjacji lub wybrania oferty Wykonawcy, którego oferta jest kolejną najkorzystniejszą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia zostanie uznana za niemającą racjonalnego uzasadnienia.
Zastrzeżenia dotyczące ceny wskazanej w ofercie
Cena wskazana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich.
W przypadku podmiotów gospodarczych wskazana cena obejmuje podatek VAT.
W przypadku podmiotów zarejestrowanych poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej cena wskazana w ofercie obejmuje całkowity koszt realizacji przedmiotu zamówienia przez wybranego Wykonawcę jaki poniesie Zamawiający tj. kwotę wynagrodzenia wskazaną na fakturze, którą za zrealizowanie przedmiotu zamówienia wystawi Wykonawca, oraz podatek VAT jaki zobowiązany będzie zapłacić Zamawiający w związku z realizacją przedmiotu zamówienia przez wybranego Wykonawcę. Stawka podatku VAT i konieczność jego zapłaty zależne są od statusu prawnego Wykonawcy w momencie wykonywania zamówienia oraz miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku osób fizycznych cena wskazana w ofercie obejmuje całkowity koszt zaangażowania Wykonawcy tj. kwotę wynagrodzenia brutto wraz ze wszystkimi składkami na ubezpieczenia społeczne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych do opłacenia których zobowiązany będzie Zamawiający w związku z zaangażowaniem Wykonawcy. Rodzaje i wysokość naliczanych składek są zależne od statusu prawnego Wykonawcy w momencie wykonywania zamówienia, w szczególności tego, czy podlega on obowiązkowym ubezpieczeniom społecznym z innego tytułu niż umowa na wykonanie zamówienia.
W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
Kryteria oceny ofert
1 Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Zamówienie kryteria oceny Waga
Wykonanie 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych najniższa cena brutto za realizację 70 %
Wykonanie 16 edukacyjnych filmów informacyjno-promocyjnych ocena scenariusza 1 filmu informacyjno-promocyjnego 30 %
2 Cena – W ramach kryterium "Cena" maksymalna liczba punktów do uzyskania 70. Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:
- oferta z najniższą ceną otrzymuje 70 punktów,
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły arytmetycznej:
LP = (X/Y) *70,
gdzie:
LP = liczba punktów przyznanych ofercie,
X = najniższa cena,
Y = cena ocenianej oferty
3 Ocena scenariusza – W ramach kryterium maksymalna liczba punktów do uzyskania 30. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
- oryginalność projektu 0 - 10 pkt
- pomysł na scenariusz 0 - 20 pkt
Do oceny kryterium „Ocena scenariusza” Zamawiający powoła kilkuosobową komisję, która dokona oceny każdego podkryterium, mając na uwadze cechy/parametry charakteryzujące dane kryterium. Następnie zostaną zsumowane punkty przyznawane przez oceniających i zostanie wyciągnięta średnia.
4 Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskały taką samą punktację, wówczas Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny złożonej w ofercie pierwotnej. Pozostałe warunki oferty nie mogą ulec zmianie.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym oraz z PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego(dalej Partnerem Projektu) kapitałowo lub osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym i/lub Partnerem Projektu lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego i/lub Partnera Projektu lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan oraz PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego
Nazwa
ZWIĄZEK PRZEDSIĘBIORCÓW PRZEMYSŁU MODY LEWIATAN
Adres
00-727 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
601400849
NIP
5262587836
Tytuł projektu
Rada Sektorowa ds. Kompetencji Sektora Przemysłu Mody i Innowacyjnych Tekstyliów
Numer projektu
POWR.02.12.00-00-0008/16-01
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Eduexpert Sp. z o.o. ul. Włocławska 167, budynek A, pok. 263 | 87-100 Toruń
Data wpływu oferty 28 listopada 2017r.
Wartość łączna brutto za zrealizowanie przedmiotu umowy 192 000,00.