Strona główna
Logo unii europejskiej

Świadczenie usługi noclegowej i gastronomicznej dla uczestników spotkań Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) w obszarze Inwestycje i Budownictwo (dla 2 grup: administracyjne przygotowanie procesu inwestycyjnego oraz usługi dla biznesu) w dniach 28-30 listopada 2017 r.”

Data publikacji: 13.11.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-11-2017

Numer ogłoszenia

1068044

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć na załączonym druku „Formularz ofertowy” wraz z wymaganymi załącznikami.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej stosując jedną z poniższych opcji:
a) pocztą tradycyjną lub osobiście w siedzibie Zamawiającego (adres: Śląski Związek Gmin
i Powiatów, 40-048 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 43/5, III piętro) - wówczas oferta powinna być dostarczona w zamkniętej, nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”
b) przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: iklosowicz@silesia.org.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”

W przypadku złożenia oferty cenowej drogą elektroniczną Oferent zobowiązany jest do telefonicznego potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być nieotrzymanie oferty przez Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

iklosowicz@silesia.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Iwona Kłosowicz, Katarzyna Kamieniobrodzka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

(32) 25 11 021

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zapytania przedstawiony został w załączniku pn. Zapytanie ofertowe, który został załączony do niniejszego ogłoszenia.

Zasady realizacji przedmiotu zapytania, jak również zasady rozliczeń, określone zostały w załączniku pn. zapytanie ofertowe oraz w załącznikach nr 4 a/4b – wzór umowy - załączonych do niniejszego ogłoszenia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Żory Miejscowość: Żory

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest świadczenie usługi noclegowej i gastronomicznej dla uczestników spotkań Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) w obszarze Inwestycje i Budownictwo (dla 2 grup: administracyjne przygotowanie procesu inwestycyjnego oraz usługi dla biznesu) w dniach 28-30 listopada 2017 r.”

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi noclegowej i gastronomicznej w terminie 28-30 listopada 2017 r.

Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) w obszarze Inwestycje i Budownictwo (dla 2 grup: administracyjne przygotowanie procesu inwestycyjnego oraz usługi dla biznesu).

Części merytoryczne spotkania będą odbywał się w Urzędzie Miasta Żory (w dniach 28.11.2017 i 29.11.2017 adres: ul. Rynek 9, Żory; w dniu 30.11.2017 adres: Al. Wojska Polskiego 25, Żory).

W spotkaniu weźmie udział grupa ok. 16 uczestników (przy czym obiad w dniu 29 listopada 2017 r. dla ok. 32 osób).

Zamówienie będzie obejmowało:
1) Usługa gastronomiczna (catering) tj. serwis kawowy oraz obiad I, II i III dnia w formie bufetu szwedzkiego lub serwowany dostarczone do sali w Urzędzie Miasta Żory adres:
a. I i II dnia: Rynek 9, sala sesyjna
b. III dnia: Al. Wojska Polskiego 25, sala 3
dla grupy:
a. I dnia: serwis kawowy dla ok. 16 osób, obiad dla ok. 16 osób
b. II dnia: serwis kawowy dla ok. 16 osób (serwowany rano oraz uzupełniony po obiedzie dla kolejnej grupy 16 osób), obiad dla ok. 32 osób
c. III dnia: serwis kawowy dla ok. 16 osób, obiad dla ok. 16 osób


2) usługa noclegu i wyżywienia tj. 2 noclegi ze śniadaniem oraz 2 kolacji dla ok. 14 osób w restauracji hotelu w formie bufetu szwedzkiego,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku pn. Zapytanie ofertowe, który został załączony do niniejszego ogłoszenia.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 28-30 listopada 2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria obligatoryjne i fakultatywne oraz ustaloną punktację do 100 pkt (100% = 100 pkt):

CZĘŚĆ I - USŁUGA GASTRONOMICZNA (CATERING)

100 pkt - maksymalna suma punktów przyznanych danej ofercie za kryteria obligatoryjne i fakultatywne tj. kryterium 1 - cena, kryterium 2 – dodatkowe elementy serwisu kawowego, kryterium 3 – klauzule społeczne przy czym:


KRYTERIA OBLIGATORYJNE:

1. CENA - max 70 pkt - cena (brutto) usługi gastronomicznej

liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa / cena oferty ocenianej x 70 pkt


KRYTERIUM FAKULTATYWNE:

2. Dodatkowe elementy serwisu kawowego (tj. 1. owoce, 2. ciasto, 3. soki, 4. słone przekąski) - każdy dodatkowy element w ilości właściwej dla ok. 16 uczestników.

Oferent otrzyma 5 punktów za każdy dodatkowy element serwisu kawowego spośród wskazanych przez Zamawiającego – maks. 20 punktów.

3. KLAUZULE SPOŁECZNE - 10 pkt - kryterium zatrudnienia osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej

Punkty za kryterium „Klauzule społeczne” (tj. 10 pkt), zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według wzoru określonego w załączniku do oferty zawierającego informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne, tzn. ile osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (tj. osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; młodociani, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) zostanie zaangażowanych przy realizacji zamówienia min. na cały czas jego trwania i czym się będą zajmowały przy realizacji zamówienia.

Spełnienie klauzuli społecznej oznacza zaangażowanie na umowę o pracę min. 1 osoby spełniającej w/w warunki. Oferent zobowiązuje się do zatrudnienia wskazanej liczby osób nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, a także poddania się kontroli przez Zamawiającego spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania wskazanej liczby osób. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osoby/osób.

W ramach niniejszego kryterium fakultatywnego Oferent może otrzymać 10 punktów. Ocena ofert w ramach tego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych w załączniku nr 3a do zapytania ofertowego.

Oferent zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną przy realizacji zamówienia – 10 pkt.

Oferent nie zatrudni min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej przy realizacji zamówienia – 0 pkt.


CZĘŚĆ II - USŁUGA NOCLEGU I WYŻYWIENIA

100 pkt - maksymalna suma punktów przyznanych danej ofercie za kryteria obligatoryjne i fakultatywne tj. kryterium 1 - cena, kryterium 2 – odległość od Urzędu Miejskiego w Rzeszowie , kryterium 3 – klauzule społeczne przy czym:


KRYTERIA OBLIGATORYJNE:

1. CENA
Kryterium 1 – max 70 pkt - cena (brutto) wyżywienia oraz noclegu

liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa / cena oferty ocenianej x 70 pkt

2. ODLEGŁOŚĆ OD URZĘDU MIEJSKIEGO W ŻORACH

Kryterium 2 – max 20 pkt – odległość od Urzędu Miejskiego w Żorach (ul. Rynek 9, 44-240 Żory )*


liczba punktów oferty ocenianej = odległość najmniejsza / odległość oferty ocenianej x 20pkt


*Odległość lokalu od Urzędu Miejskiego zostanie obliczona na podstawie informacji podanych w Google Maps dla trasy pokonywanej pieszo.


KRYTERIUM FAKULTATYWNE:

3. KLAUZULE SPOŁECZNE

Kryterium 3 – 10 pkt - kryterium zatrudnienia osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej

Punkty za kryterium „Klauzule społeczne” (tj. 10 pkt), zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według wzoru określonego w załączniku do oferty zawierającego informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne, tzn. ile osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (tj. osoby bezrobotne w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; młodociani, o których mowa w przepisach prawa pracy, w celu przygotowania zawodowego; osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) zostanie zaangażowanych przy realizacji zamówienia min. na cały czas jego trwania i czym się będą zajmowały przy realizacji zamówienia.

Spełnienie klauzuli społecznej oznacza zaangażowanie na umowę o pracę min. 1 osoby spełniającej w/w warunki. Oferent zobowiązuje się do zatrudnienia wskazanej liczby osób nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, a także poddania się kontroli przez Zamawiającego spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania wskazanej liczby osób. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osoby/osób.

W ramach niniejszego kryterium fakultatywnego Oferent może otrzymać 10 punktów. Ocena ofert w ramach tego kryterium zostanie przeprowadzona na podstawie informacji wskazanych w załączniku nr 3b do zapytania ofertowego.


Oferent zatrudni min. 1 osobę niepełnosprawną lub bezrobotną przy realizacji zamówienia – 10 pkt.

Oferent nie zatrudni min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej przy realizacji zamówienia – 0 pkt.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW

Adres

Tadeusza Kościuszki 43/5

40-048 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

322511021

Fax

322510985

NIP

6341087850

Tytuł projektu

System monitorowania usług publicznych - koncepcja SMUP

Numer projektu

POWR.02.18.00-00-0095/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W wyniku przeprowadzonego postępowania o syg. ŚZGiP.SMUP.042.45.2017/1 pn. „Świadczenie usługi noclegowej i gastronomicznej dla uczestników spotkań Grupy Wymiany Doświadczeń (GWD) w obszarze Inwestycje i Budownictwo (dla 2 grup: administracyjne przygotowanie procesu inwestycyjnego oraz usługi dla biznesu) w dniach 28-30 listopada 2017 r.” w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wybrane zostały następujące oferty:

Część I – usługa gastronomiczna (catering)
1. GASTRO SERWIS II sp. z.o.o., ul. Gliwicka 106, 40-856 Katowice, data wpłynięcia: 21 listopada 2017 2017 r., cena: 2.976,00 zł brutto

Część II – Usługa noclegu i wyżywienia
1. T.T. Ambasada Hotel Kameleon sp. z o.o., ul. Boryńska 7, 44-240 Żory, data wpłynięcia: 21 listopada 2017 2017 r., cena: 6.412,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 931