Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe ŚZGiP.042.24.2017/2 na wybór eksperta: Ekspert sektorowy TGR i Moderator GWD nr 2 - usługi dla biznesu - w obszarze Inwestycje i budownictwo

Data publikacji: 25.10.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-11-2017

Numer ogłoszenia

1064172

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć na załączonym druku „OFERTA CENOWA” wraz z pozostałymi drukami stanowiącymi integralne załączniki do niniejszego zapytania.

Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej stosując jedną z poniższych opcji:
a) pocztą tradycyjną lub osobiście w siedzibie Zamawiającego (adres: Śląski Związek Gmin
i Powiatów, 40-048 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 43/5, III piętro) wówczas oferta powinna być dostarczona w zamkniętej nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej nazwą zadania i informacją „oferta, nie otwierać przed dniem otwarcia ofert”
b) przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: iklosowicz@silesia.org.pl z informacją „oferta, nie ujawniać przed dniem otwarcia ofert”

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 listopada 2017 r. do godz. 12.00.
O dochowaniu wskazanego terminu decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

W przypadku złożenia oferty cenowej drogą elektroniczną Oferent zobowiązany jest do telefonicznego potwierdzenia otrzymania oferty przez Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informatycznego, skutkiem których może być nieotrzymanie oferty przez Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

iklosowicz@silesia.org.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Iwona Kłosowicz, Witold Magryś

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

(32) 25 11 021

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wybór eksperta na stanowisko "Ekspert sektorowy TGR i Moderator GWD nr 2 - usługi dla biznesu - w obszarze Inwestycje i budownictwo" w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zapytania przedstawiony został w załączniku pn. Zapytanie ofertowe, który został załączony do niniejszego ogłoszenia.

Zasady realizacji przedmiotu zapytania, jak również zasady rozliczeń, określone zostały w załączniku pn. zapytanie ofertowe oraz w załączniku 3b – wzór umowy - załączonym do niniejszego ogłoszenia.

Termin realizacji przedmiotu zapytania: do dnia 31 grudnia 2018 r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zapytania ofertowego jest wybór eksperta na stanowisko "Ekspert sektorowy TGR i Moderator GWD nr 2 - usługi dla biznesu - w obszarze Inwestycje i budownictwo" w ramach projektu „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług eksperckich w projekcie „System Monitorowania Usług Publicznych – koncepcja SMUP” (zwanym dalej projektem lub SMUP) realizowanym w ramach Działania 2.18 POWER, polegających na:
1. udziale w pracach Tematycznej Grupy Roboczej (TGR) w obszarze Inwestycje i budownictwo powołanej w ramach projektu, w tym:
a. udział w spotkaniach TGR (do 6 spotkań),
b. integracja wiedzy wynikającej z przygotowanych opisów dobrych praktyk w obszarze Inwestycje i budownictwo,
c. przygotowanie dokumentów dot. analizy usług w obszarze Inwestycje i budownictwo (w szczególności fiszek usług),
d. synteza materiałów definiujących obszar usług dot. inwestycji i budownictwa,
e. synteza materiałów opisujących metodologię analizy obszaru usług w obszarze Inwestycji i budownictwa,
f. synteza wniosków wynikających z przetestowania metodologii oraz badania dostępności danych,
g. współpraca z innymi członkami TGR,

2. udziale i moderowaniu prac Grupy Wymiany Doświadczeń nr 2 – usługi dla biznesu – (GWD nr 2) w obszarze „Inwestycje i budownictwo”, powołanej w ramach projektu, w tym:
a. przygotowanie materiałów na spotkania GWD
b. prowadzenie spotkań GWD oraz raport/podsumowanie pracy GWD we wskazanym obszarze (5 spotkań dwudniowych)
c. analizy i opracowania merytoryczne dokumentów w obszarze Inwestycje i budownictwo obejmujące:
1) opis obszaru usług (opis konkretnych usług wybranych do monitorowania),
2) metoda oceny usług (wskaźniki),
3) diagnoza dostępności danych,
4) analiza i raport z oceny usług,
5) plany usprawnień w jst,
6) ocena metody analizy obszaru usług,
7) nadzór nad przygotowaniem dobrych praktyk,
8) podsumowanie cyklu,

3. udział eksperta GWD w spotkaniach Tematycznych Grup Roboczych
a. przygotowanie prezentacji materiałów wypracowanych w GWD usługi dla biznesu w obszarze Inwestycje i budownictwo
b. udział w spotkaniach TGR (tożsame ze spotkaniami opisanymi w pkt I, ppkt 1. lit. a )

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania przedmiotu zapytania: do dnia 31 grudnia 2018 r.

Dokładny harmonogram realizacji poszczególnych elementów niniejszego zapytania będzie uzgadniany na bieżąco z Zleceniobiorcą po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji projektu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) ofertę cenową na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania:
2) oświadczenie o spełnieniu stawianych wymagań – załącznik nr 2 do zapytania,
3) życiorys (CV) eksperta (zawierający klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu wyłonienia eksperta, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016 r. poz. 922, tekst jednolity)”,
4) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym – załącznik nr 4 do zapytania,

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt. (100% = 100 pkt.):

1) cena – 70% (70 pkt.)
2) doświadczenie i wykształcenie eksperta – 30% (30 pkt.)


Wzór obliczeń:

1) cena
cena najniższa / cena badanej oferty x 70 pkt.

2) doświadczenie i wykształcenie eksperta (maksymalnie 30 pkt.)
Doświadczenie i wykształcenie eksperta punktowane jest na podstawie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań w proporcji:
- uczestnictwo w projektach dot. poprawy efektywności urzędu w zakresie inwestycji i rozwoju gospodarczego w jst lub standardów obsługi klienta w zakresie inwestycji i rozwoju gospodarczego w jst za każdy projekt 5 punktów (maksymalnie 10 punktów),
- doświadczenie w realizacji usług eksperckich/doradczych/konsultingowych dla jst – za każdą usługę 2 punkty (maksymalnie 10 punktów),
- ukończone studia podyplomowe na kierunku: budownictwo lub gospodarka przestrzenna lub tożsame (10 pkt.)

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW

Adres

Tadeusza Kościuszki 43/5

40-048 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

322511021

Fax

322510985

NIP

6341087850

Tytuł projektu

System monitorowania usług publicznych - koncepcja SMUP

Numer projektu

POWR.02.18.00-00-0095/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Nazwa i adres: Aleksandra Król-Skowron, Tarnowskie Góry
Data wpłynięcia oferty: 2 listopada 2017 r.
Cena: 48 000 zł
Liczba wyświetleń: 758