Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 1/FLOP/LGnS/FGI_IDI/2017 dot. wyboru ekspertów, którzy zorganizują i przeprowadzą badania FGI i IDI na potrzeby monitorowania jednostek administracji rządowej i samorządowej w województwie lubelskim pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych

Data publikacji: 06.07.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 14-07-2017

Numer ogłoszenia

1042926

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty można składać pocztą elektroniczną na adres biuro@flop.lublin.pl lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 1/FLOP/LGnS/FGI_IDI/2017 - nie otwierać przed dniem 14.07.2017 r.” na adres Biura projektu:
Związek Stowarzyszeń Forum
Lubelskich Organizacji Pozarządowych
20-037 Lublin, Al. Racławickie 22
Termin składania ofert upływa w dn. 14.07.2017 r. o godz. 23:59:59. Decyduje data i godzina wpływu. Nie będą rozpatrywane oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie, na niewłaściwym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@flop.lublin.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wojciech Dec

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

81 533 12 17

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybranie ekspertów, wykonujących zamówienie osobiście, którzy zorganizują i przeprowadzą zogniskowane wywiady grupowe (FGI) i pogłębione wywiady indywidualne (IDI) na potrzeby monitorowania jednostek administracji rządowej i samorządowej w województwie lubelskim, pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych, w tym m.in:
a) opracowanie metodologii i narzędzi badawczych, rekrutację uczestników badań oraz przeprowadzenie łącznie 17 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI),
b) moderowanie łącznie 17 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), w wymiarze łącznie 68 godz. (śr. 4 godz./FGI),
c) transkrypcję z przeprowadzonych łącznie 17 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI),
d) opracowanie metodologii i narzędzi badawczych, rekrutację uczestników badań oraz przeprowadzenie łącznie 36 pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI),
e) transkrypcje z przeprowadzonych łącznie 36 pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI).
Miejscem wykonania zamówienia jest województwo lubelskie. Przy czym eksperci będą realizować zamówienie na terenie powiatów wskazanym przez Zamawiającego w Subregionach 1-5, tj.:
1) Subregion 1 (powiaty: m. Lublin, lubelski, puławski, kraśnicki),
2) Subregion 2 (powiaty: m. Biała Podlaska, bialski, parczewski, łukowski),
3) Subregion 3 (powiaty: m. Chełm, chełmski, łęczyński, świdnicki),
4) Subregion 4 (powiaty: m. Zamość, tomaszowski, biłgorajski, janowski),
5) Subregion 5 szczebla wojewódzkiego w Lublinie.
Planowany termin wykonania zamówienia, zgodnie z harmonogramem Projektu: czerwiec – sierpień 2017 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Usługa będzie wykonywana w ramach projektu pt. „Lubelskie Gwarancje na START - monitoring jednostek administracji publicznej w województwie lubelskim pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych”, WND-POWR.02.06.00-00-0037/16, którego celem jest jest wzrost poziomu monitoringu zadań 56 jednostek administracji rządowej i samorządowej na terenie woj. lubelskiego pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych, jako istotnego czynnika zwiększenia zdolności podmiotów polityk publicznych do wdrażania postanowień Konwencji.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybranie ekspertów, wykonujących zamówienie osobiście, którzy zorganizują i przeprowadzą zogniskowane wywiady grupowe (FGI) i pogłębione wywiady indywidualne (IDI) w Subregionach 1-5 na potrzeby monitorowania jednostek administracji rządowej i samorządowej w województwie lubelskim, pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych. W tym zakresie zostaną wybrani Wykonawcy:
1) eksperci odpowiedzialni za opracowanie metodologii i narzędzi badawczych, rekrutację uczestników badań oraz przeprowadzenie łącznie 17 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) w Subregionach 1-5, w tym:
a) 4 FGI/Subregion 1,
b) 4 FGI/Subregion 2,
c) 4 FGI/Subregion 3,
d) 4 FGI/Subregion 4,
e) 1 FGI/Subregion 5,
2) eksperci moderujący łącznie 17 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI), w wymiarze łącznie 68 godz. (śr. 4 godz./FGI) w Subregionach 1-5, w tym:
a) 4 FGI/Subregion 1,
b) 4 FGI/Subregion 2,
c) 4 FGI/Subregion 3,
d) 4 FGI/Subregion 4,
e) 1 FGI/Subregion 5,
3) eksperci wykonujący transkrypcje z przeprowadzonych łącznie 17 zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) w Subregionach 1-5, w tym:
a) 4 transkrypcje FGI/Subregion 1,
b) 4 transkrypcje FGI/Subregion 2,
c) 4 transkrypcje FGI/Subregion 3,
d) 4 transkrypcje FGI/Subregion 4,
e) 1 transkrypcja FGI/Subregion 5,
4) eksperci odpowiedzialni za opracowanie metodologii i narzędzi badawczych, rekrutację uczestników badań oraz przeprowadzenie łącznie 36 pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) w Subregionach 1-4, w tym:
a) 9 IDI/Subregion 1,
b) 9 IDI/Subregion 2,
c) 9 IDI/Subregion 3,
d) 9 IDI/Subregion 4,
5) eksperci wykonujący transkrypcje z przeprowadzonych łącznie 36 pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) w Subregionach 1-4, w tym:
a) 9 transkrypcji IDI/Subregion 1,
b) 9 transkrypcji IDI/Subregion 2,
c) 9 transkrypcji IDI/Subregion 3,
d) 9 transkrypcji IDI/Subregion 4.
Miejscem wykonania zamówienia jest województwo lubelskie. Przy czym eksperci będą realizować zamówienie na terenie powiatów wskazanym przez Zamawiającego w Subregionach 1-5, tj.:
1) Subregion 1 (powiaty: m. Lublin, lubelski, puławski, kraśnicki),
2) Subregion 2 (powiaty: m. Biała Podlaska, bialski, parczewski, łukowski),
3) Subregion 3 (powiaty: m. Chełm, chełmski, łęczyński, świdnicki),
4) Subregion 4 (powiaty: m. Zamość, tomaszowski, biłgorajski, janowski),
5) Subregion 5 szczebla wojewódzkiego w Lublinie.

Kod CPV

79315000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi badań społecznych

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin wykonania zamówienia, zgodnie z harmonogramem Projektu: lipiec – sierpień 2017 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który:
1) Posiada wykształcenie wyższe (potwierdzeniem jest dostarczenie kserokopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie oraz wskazanie wyższego wykształcenia w życiorysie zawodowym w Załączniku nr 3).
2) Posiada znajomość Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych oraz uregulowań krajowych dotyczących praw osób niepełnosprawnych (potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie w Załączniku nr 1).
3) Posiada 3-letnie doświadczenie zawodowe lub społeczne, w tym członkostwo lub działalność w organizacji mającej wśród celów statutowych działanie na rzecz osób, w obszarze problematyki niepełnosprawności (potwierdzeniem jest wykazanie doświadczenia zawodowego lub społecznego, członkostwa lub działalności w organizacji w życiorysie zawodowym stanowiącym Załącznik nr 3, dodatkowo będą brane pod uwagę kserokopie referencji, rekomendacji, listów polecających itp.),
4) Posiada 3-letnie doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu i analizie danych ilościowych i jakościowych, doświadczenie w opracowywaniu raportów badawczych (w tym FGI i IDI), (potwierdzeniem jest wykazanie doświadczenia zawodowego i dorobku naukowo-badawczego w życiorysie zawodowym stanowiącym Załącznik nr 3, dodatkowo będą brane pod uwagę kserokopie referencji, rekomendacji, listów polecających itp.).
5) Posiada doświadczenie w realizacji prac wspierających badania jakościowe (transkrypcja IDI i FGI – jeżeli dotyczy) (potwierdzeniem jest wykazanie doświadczenia zawodowego i dorobku naukowo-badawczego w życiorysie zawodowym stanowiącym Załącznik nr 3, dodatkowo będą brane pod uwagę kserokopie referencji, rekomendacji, listów polecających itp.).
6) Posiada znajomość obsługi komputera i znajomość oprogramowania w stopniu umożliwiającym wykonanie zamówienia (np. pakietu Microsoft Office) oraz umiejętność szybkiego pisania na komputerze (potwierdzeniem jest wskazanie umiejętności komputerowych w życiorysie zawodowym w Załączniku nr 3).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, którzy:
a) Posiada wykształcenie wyższe (potwierdzeniem jest dostarczenie kserokopii dokumentu potwierdzającego wykształcenie oraz wskazanie wyższego wykształcenia w życiorysie zawodowym w Załączniku nr 3).
b) Będzie wykonywał przedmiot zamówienia osobiście bez pośrednictwa podwykonawców lub osób trzecich (potwierdzeniem jest podpisanie oświadczenia w Załączniku nr 1).

Warunki zmiany umowy

Podpisanie umowy o wykonanie usługi z Wykonawcą nastąpi w terminie nieprzekraczającym daty rozpoczęcia realizacji zamówienia. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, w przypadku, gdy cena wybranej oferty przewyższa kwotę brutto wynikającą z budżetu Projektu na realizację zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. W przypadku braku rozstrzygnięcia możliwe jest powtórzenie postępowania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca może złożyć oferty częściowe na realizację zamówienia w więcej niż w jednym wybranym Subregionie, o którym mowa w rozdziale II. Opis przedmiotu zamówienia w Zapytaniu Ofertowym. Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej wypełniając formularz oferty cenowej i podpisując oświadczenia (Zał. nr 1), oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym (Zał. nr 2), życiorys zawodowy (Zał. nr 3).
Formularz Oferty wraz z załącznikami muszą być podpisane osobiście przez Wykonawcę lub pełnomocnika (wymagane dołączenie pełnomocnictwa do podpisywania oferty).
Dodatkowo dołącza:
- Kserokopię dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie.
Wykonawca może złożyć dodatkowe załączniki:
- Aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców potwierdzający działalność zgodną z przedmiotem zamówienia (jeżeli dotyczy).
- Referencje, rekomendacje, listy polecające itp.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, publikacjach, itp.
- Aktualne orzeczenie lub zaświadczenie o niepełnosprawności (jeżeli dotyczy).
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert w zamkniętej kopercie zawierającej dodatkowe oznaczenia odpowiednio: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

A. Cena – 60%
Punktacja:
Należy podać łączną ofertę cenową brutto w złotych za wykonanie zlecenia.
Liczba punktów = (najniższa cena/cena badanej oferty) x 100 pkt. x 60%
(max. 60 pkt.)

B. Doświadczenie w obszarze problematyki niepełnosprawności – 10%
Punktacja:
Dodatkowe punkty (0-10 pkt.) zostaną przyznane Wykonawcy za doświadczenie zawodowe lub społeczne, w tym członkostwo lub działalność w organizacji mającej wśród celów statutowych działanie na rzecz osób, w obszarze problematyki niepełnosprawności (potwierdzeniem jest wykazanie doświadczenia zawodowego lub społecznego, członkostwa lub działalności w organizacji w życiorysie zawodowym stanowiącym Załącznik nr 3, dodatkowo będą brane pod uwagę kserokopie referencji, rekomendacji, listów polecających itp.).
(max. 10 pkt.)
Punkty będą przyznane za doświadczenie w obszarze problematyki niepełnosprawności:
- powyżej 3 lat do 5 lat – 5 pkt.
- powyżej 5 lat – 10 pkt.

C. Doświadczenie w zakresie prowadzenia badań i analiz – 20%
Punktacja:
Dodatkowe punkty (0-20) zostaną przyznane Wykonawcy za doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu i analizie danych ilościowych i jakościowych (w tym FGI i IDI).
(max. 20 pkt.)
Punkty będą przyznane za doświadczenie w zakresie prowadzenia badań i analiz, doświadczenie w opracowywaniu raportów badawczych (w tym FGI i IDI) (potwierdzeniem jest wykazanie doświadczenia zawodowego i dorobku naukowo-badawczego w życiorysie zawodowym stanowiącym Załącznik nr 3, dodatkowo będą brane pod uwagę kserokopie referencji, rekomendacji, listów polecających itp.):
- powyżej 3 lat do 5 lat – 5 pkt.
- powyżej 5 lat do 8 lat – 10 pkt.
- powyżej 8 lat do 10 lat – 15 pkt.
- powyżej 10 lat – 20 pkt.

D. Kompetencje w zakresie realizacji zadań monitoringowych – 5%
Punktacja:
Dodatkowe punkty (0-5 pkt.) zostaną przyznane Wykonawcy za posiadanie kompetencji do realizacji zadań monitoringowych, w zakresie znajomości dokumentów:
1) Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych,
2) Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
3) Ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się,
4) Ustawa Prawo budowlane,
5) Ustawa Kodeks wyborczy,
6) Ustawa o systemie oświaty,
7) Ustawa Kodeks pracy,
8) Ustawa o służbie cywilnej,
9) Ustawa o pracownikach administracji samorządowej,
10) Ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
(max. 5 pkt.)
Punkty będą przyznane za posiadane kompetencje w zakresie realizacji zadań monitoringowych (potwierdzeniem jest wskazanie stopnia znajomości dokumentów w życiorysie zawodowym stanowiącym Załącznik nr 3):
- dobra – 2,5 pkt.
- biegła – 5 pkt.

E. Posiadanie statusu osoby z niepełnosprawnościami (aspekt społeczny) – 5%
Punktacja:
Dodatkowe punkty (0-5 pkt.) w ramach kryterium oceny oferty zostaną przyznane Wykonawcy posiadającemu status osoby z niepełnosprawnościami (potwierdzeniem jest aktualne orzeczenie lub zaświadczenie o niepełnosprawności).
(max. 5 pkt.)

Wykluczenia

Z możliwości składania oferty i realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK STOWARZYSZEŃ FORUM LUBELSKICH ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH

Adres

Krakowskie Przedmieście 53

20-076 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

815347004

Fax

815347004

NIP

7122596144

Tytuł projektu

Lubelskie Gwarancje na START - monitoring jednostek administracji publicznej w województwie lubelskim pod kątem dostosowania do postanowień Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych

Numer projektu

POWR.02.06.00-00-0037/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zamawiający dokonał wyboru ofert, które wpłynęły do dn. 14.07.2017 r. do godz. 23:59:59 oraz spełniały postawione przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający udzielił zamówienia w poszczególnych częściach, następującym Wykonawcom:
1. Eksperci odpowiedzialni za opracowanie metodologii i narzędzi badawczych, rekrutację uczestników badań oraz przeprowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) w Subregionach 1-5:
a) Dariusz Wadowski, (S1. powiaty: m. Lublin, lubelski, puławski, kraśnicki), ul. Puławska 18/38, 20-046 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 FGI - 1000 zł,
b) Arkadiusz Biały, (S2. powiaty: m. Biała Podlaska, bialski, parczewski, łukowski), ul. Elektryczna 59/29, 20-349 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 FGI - 1000 zł,
c) Andrzej Juros, (S3. powiaty: m. Chełm, chełmski, łęczyński, świdnicki), ul. Turkusowa 24/10, 20-572 Lublin, data wpłynięcia oferty 14.07.2017, cena za 1 FGI - 1000 zł,
d) Zygmunt Klimczuk, (S4. powiaty: m. Zamość, tomaszowski, biłgorajski, janowski), ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin, data wpłynięcia oferty 14.07.2017, cena za 1 FGI - 1000 zł,
e) Beata Romejko, (S5. szczebla wojewódzkiego w Lublinie), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 FGI - 1000 zł.
2. Eksperci moderujący zogniskowane wywiady grupowe (FGI) w Subregionach 1-5:
a) Dariusz Wadowski, (S1. powiaty: m. Lublin, lubelski, puławski, kraśnicki), ul. Puławska 18/38, 20-046 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 godz. - 180 zł,
b) Arkadiusz Biały, (S2. powiaty: m. Biała Podlaska, bialski, parczewski, łukowski), ul. Elektryczna 59/29, 20-349 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 godz. - 180 zł,
c) Andrzej Juros, (S3. powiaty: m. Chełm, chełmski, łęczyński, świdnicki), ul. Turkusowa 24/10, 20-572 Lublin, data wpłynięcia oferty 14.07.2017, cena za 1 godz. - 180 zł,
d) Zygmunt Klimczuk, (S4. powiaty: m. Zamość, tomaszowski, biłgorajski, janowski, data wpłynięcia oferty), ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin, data wpłynięcia oferty 14.07.2017, cena za 1 godz. - 180 zł,
e) Beata Romejko, (S5. szczebla wojewódzkiego w Lublinie), ul. Różana 22/18,
20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 godz. - 180 zł.
3. Eksperci wykonujący transkrypcje z przeprowadzonych zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI) w Subregionach 1-5:
a) Beata Romejko, (S1. powiaty: m. Lublin, lubelski, puławski, kraśnicki), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję FGI - 800 zł,
b) Arkadiusz Biały, (S2. powiaty: m. Biała Podlaska, bialski, parczewski, łukowski), ul. Elektryczna 59/29, 20-349 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję FGI - 800 zł,
c) Beata Romejko, (S3. powiaty: m. Chełm, chełmski, łęczyński, świdnicki), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję FGI - 800 zł,
d) Beata Romejko, (S4. powiaty: m. Zamość, tomaszowski, biłgorajski, janowski), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję FGI - 800 zł,
e) Beata Romejko, (S5. szczebla wojewódzkiego w Lublinie), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję FGI - 800 zł.
4. Eksperci odpowiedzialni za opracowanie metodologii i narzędzi badawczych, rekrutację uczestników badań oraz przeprowadzenie pogłębione wywiady indywidualne (IDI) w Subregionach 1-4:
a) Dariusz Wadowski, (S1. powiaty: m. Lublin, lubelski, puławski, kraśnicki), ul. Puławska 18/38, 20-046 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 IDI - 800 zł,
b) Arkadiusz Biały, (S2. powiaty: m. Biała Podlaska, bialski, parczewski, łukowski), ul. Elektryczna 59/29, 20-349 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 IDI - 800 zł,
c) Andrzej Juros, (S3. powiaty: m. Chełm, chełmski, łęczyński, świdnicki), ul. Turkusowa 24/10, 20-572 Lublin, data wpłynięcia oferty 14.07.2017, cena za 1 IDI - 800 zł,
d) Zygmunt Klimczuk, (S4. powiaty: m. Zamość, tomaszowski, biłgorajski, janowski), ul. Józefa Franczaka „Lalka” 43, 20-325 Lublin, data wpłynięcia oferty 14.07.2017, cena za 1 IDI - 800 zł.
5. Eksperci wykonujący transkrypcje z pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI) w Subregionach 1-4:
a) Beata Romejko, (S1. powiaty: m. Lublin, lubelski, puławski, kraśnicki), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję IDI - 200 zł,
b) Arkadiusz Biały, (S2. powiaty: m. Biała Podlaska, bialski, parczewski, łukowski, data wpłynięcia oferty), ul. Elektryczna 59/29, 20-349 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję IDI - 200 zł,
c) Beata Romejko, (S3. powiaty: m. Chełm, chełmski, łęczyński, świdnicki), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję IDI - 200 zł,
d) Beata Romejko, (S4. powiaty: m. Zamość, tomaszowski, biłgorajski, janowski), ul. Różana 22/18, 20-638 Lublin, data wpłynięcia oferty 13.07.2017, cena za 1 transkrypcję IDI - 200 zł.
Liczba wyświetleń: 1059