Strona główna
Logo unii europejskiej

Usługi doradztwa prawnego dla pracowników samorządowych w 8 miastach (Kalisz, Rejowiec Fabryczny, Milanówek, Gorzów Wlkp., Zielona Góra, Tarnów, Częstochowa, Ruda Śląska)

Data publikacji: 23.02.2017

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-03-2017

Numer ogłoszenia

1022527

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty prosimy przesyłać do 7 marca 2017 r. na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42 poczta lub e-mailem na adres: biuro@zmp.poznan.pl (oferta może być przesłana listem, faksem (nr (0-61) 63-350-60) lub e-mailem wraz z zeskanowanymi załącznikami i otrzymanie jej w każdej z tych form będzie liczone jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia ważnej oferty).

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@zmp.poznan.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Potkański – telefon kom. 669 161616, email: tomasz.potkanski@zmp.poznan.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

669-161616

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usług doradztwa prawnego dla pracowników samorządowych w 8 miastach (Kalisz, Rejowiec Fabryczny, Milanówek, Gorzów, Zielona Góra, Tarnów, Częstochowa i Ruda Śląska) w dwóch formach:
Działanie 1. konsultacji grupowych (szkoleń prawnych) dla pracowników samorządowych (23 dni pracy), oraz
Działanie 2. konsultacji prawnych indywidualnych (bieżącego doradztwa) dla pracowników samorządowych realizujących zadania projektowe (35 dni pracy)
w dwu obszarach merytorycznych (a) podatki i opłaty lokalne, (b) zarządzanie nieruchomościami) w okresie 1 kwietnia 2017r. – 30 września 2018
w ramach projektu: „Partnerstwo na rzecz podnoszenia jakości i efektywności usług administracyjnych w miastach w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami” realizowanego ze środków POWER Działanie 2.18

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostarczenie usług doradztwa prawnego dla pracowników samorządowych w 8 miastach (Kalisz, Rejowiec Fabryczny, Milanówek, Gorzów, Zielona Góra, Tarnów, Częstochowa i Ruda Śląska) w dwóch formach:
Działanie 1. konsultacji grupowych (szkoleń prawnych) dla pracowników samorządowych (23 dni pracy), oraz
Działanie 2. konsultacji prawnych indywidualnych (bieżącego doradztwa) dla pracowników samorządowych realizujących zadania projektowe (35 dni pracy)
w dwu obszarach merytorycznych (a) podatki i opłaty lokalne, (b) zarządzanie nieruchomościami) w okresie 1 kwietnia 2017r. – 30 września 2018 r.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usług doradztwa prawnego dla pracowników samorządowych w 8 miastach (Kalisz, Rejowiec Fabryczny, Milanówek, Gorzów, Zielona Góra, Tarnów, Częstochowa i Ruda Śląska) w dwóch formach:
Działanie 1. konsultacji grupowych (szkoleń prawnych) dla pracowników samorządowych (23 dni pracy), oraz
Działanie 2. konsultacji prawnych indywidualnych (bieżącego doradztwa) dla pracowników samorządowych realizujących zadania projektowe (35 dni pracy)
w dwu obszarach merytorycznych (a) podatki i opłaty lokalne, (b) zarządzanie nieruchomościami) w okresie 1 kwietnia 2017r. – 30 września 2018
w ramach projektu: „Partnerstwo na rzecz podnoszenia jakości i efektywności usług administracyjnych w miastach w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami” realizowanego ze środków POWER Działanie 2.18

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest przedstawiony w załączniku - Zapytanie ofertowe.

Kod CPV

79100000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi prawnicze

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia 1 kwietnia 2017 r – 30 września 2018. Konkretne daty podlegać będą dalszym ustaleniom, zgodnie z możliwościami Zamawiającego i Wykonawcy. Szkolenia/konsultacje odbywać się będą w następujących miastach: Kalisz, Częstochowa, Tarnów, Rejowiec Fabryczny, Gorzów, Zielona Góra, Ruda Śląska i Milanówek.
Zadanie Z.2.1 (PS1) Obsługa podatkowa
1 grupa szkoleniowa – Ruda Śląska - 20 uczestników (w tym 7 z Częstochowy) – kwiecień 2017
1 grupa szkoleniowa – Tarnów – 17 uczestników (w tym 7 z Częstochowy) – kwiecień 2017
1 grupa szkoleniowa – Gorzów Wlkp. – 14 uczestników – maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Rejowiec Fabryczny (miasto) – 8 uczestników – maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Kalisz – 19 uczestników – kwiecień 2017
1 grupa szkoleniowa – Zielona Góra – 15 uczestników – kwiecień 2017
Łącznie: 93 uczestników

Zadanie Z.2.2. (PS 2) Działania windykacyjne i egzekucyjne
1 grupa szkoleniowa – Ruda Śląska – 23 uczestników (w tym 7 z Częstochowy) – kwiecień 2017
1 grupa szkoleniowa – Tarnów – 13 uczestników (w tym 7 z Częstochowy) – maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Gorzów Wlkp. – 10 uczestników – kwiecień 2017
1 grupa szkoleniowa – Rejowiec Fabryczny (miasto) – 8 uczestników – kwiecień 2017
2 grupy szkoleniowe – Kalisz – łącznie 42 uczestników – maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Zielona Góra – 15 uczestników – kwiecień 2017
Łącznie: 111 uczestników

Zadanie Z.2.7 (PS7) Legislacja i orzecznictwo - podatki
1 grupa szkoleniowa – Ruda Śląska - 22 uczestników (w tym 3 z Częstochowy) – kwiecień 2017
1 grupa szkoleniowa – Tarnów – 15 uczestników – maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Gorzów Wlkp. – 7 uczestników – maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Zielona Góra – 15 uczestników – kwiecień 2017
Łącznie: 59 uczestników

Zadanie Z.5.4 (NS4) Legislacja i orzecznictwo - nieruchomości
1 grupa szkoleniowa – Częstochowa – 25 osób (w tym 5 z Rudy Śląskiej) – maj 2017
2 grupy szkoleniowe – Tarnów – łącznie 40 osób – maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Rejowiec Fabryczny (miasto) – 8 osób - maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Kalisz – 27 osób - maj 2017
1 grupa szkoleniowa – Zielona Góra – 15 osób – kwiecień 2017
Łącznie: 115 uczestników
Łącznie 4 tematy szkoleń – 23 sesje szkoleniowe – 378 uczestników


Ramowy harmonogram dnia szkoleniowego (konsultacji grupowych) zaplanowano następująco:

Wstęp 8:00 8:15
Sesja I 8:15 9:30
przerwa 9:30 9:45
sesja II 9:45 11:00
przerwa 11:00 11:15
Sesja III 11:15 12:30
lunch 12:30 13:15
Sesja IV 13:15 14:30
przerwa 14:30 14:45
Sesja V 14:45 16:00

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Warunki minimalne dla wykonawcy:
1. Wykonawca ma minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu doradztwa i konsultacji prawnych dla jednostek samorządu terytorialnego – co zostanie opisanie w formie oświadczenia w załączniku nr 2 i udokumentowane poprzez załączenie kopii dokumentów, które to skutecznie poświadczają.
2. Wykonawca zatrudnia minimum 4 radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów:
a) spośród których każdy specjalizuje się w realizacji doradztwa dla JST i związków komunalnych
b) będących autorami/współautorami opinii prawnych dotyczących podatkowych aspektów funkcjonowania JST
- co zostanie udokumentowane poprzez załączenie kopii dokumentów, które to skutecznie poświadczają.
Wszystkie załączone dokumenty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem

Wiedza i doświadczenie

Oferty będą najpierw poddane ocenie formalnej – ze względu na (a) kompletność oferty, (b) spełnienie warunków uprawniających do ubiegania się o zamówienie, tj. potwierdzenie posiadania odpowiednich kwalifikacji oraz wiedzy i doświadczenia dostosowanych do charakterystyki danego zadania (przez podmiot i przez personel). W tym zakresie Zamawiający rezerwuje sobie prawo do sprawdzenia podanych w ofercie informacji.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy przygotować w języku polskim dołączając do niej wszystkie niezbędne dokumenty stanowiące załączniki do zapytania ofertowego. Należy podać cenę brutto za jeden dzień szkolenia i cenę łączną bez VAT i z VAT.
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1 – Formularz ofertowy (patrz załącznik 2 do zapytania ofertowego)
2 - Zestawienie wykonanych usług o podobnym charakterze (patrz załącznik 3)
3 - Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (patrz załącznik 4)
Dokumenty potwierdzające doświadczenie podmiotu i kwalifikacje personelu – spełnienie wymogów formalnych. Jeśli nie są oryginalnymi dokumentami źródłowymi, a kopiami, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
4 - Aktualny wyciąg z Centralnego Rejestru Dział. Gospodarczej lub KRS jeśli dotyczy (może być wydruk internetowy)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferty będą najpierw poddane ocenie formalnej – ze względu na (a) kompletność oferty, (b) spełnienie warunków uprawniających do ubiegania się o zamówienie, tj. potwierdzenie posiadania odpowiednich kwalifikacji oraz wiedzy i doświadczenia dostosowanych do charakterystyki danego zadania (przez podmiot i przez personel). W tym zakresie Zamawiający rezerwuje sobie prawo do sprawdzenia podanych w ofercie informacji.
2. Zamawiający dokona następnie oceny punktowej ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Odrzucenie oferty nastąpi w sytuacji: (a) jej niezgodności z treścią zapytania, (b) w przypadku złożenia nieprawdziwych informacji, (c) w przypadku zaoferowania rażąco niskiej ceny, (d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, oraz (e) nieważności oferty na mocy innych przepisów.
3. Postępowanie jest jawne. Zasady udostępniania dokumentacji – po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku, Zamawiający wyznaczy termin i sposób udostępnienia.

KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
I. Cena 40%
Kryterium "Cena" oceniane będzie w następujący sposób:

Najniższa zaoferowana cena całkowita brutto
X1 = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 40
Cena całkowita ocenianej oferty brutto

gdzie:
X1 - wartość punktowa ocenianego kryterium

W kryterium cena Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.

Łączna cena oferty w części dotyczącej pracy wykonawców nie może przekroczyć 116 000 zł brutto, bowiem przekroczy wówczas łączny poziom środków zaplanowanych na to zamówienie i będzie odrzucona. Zachęca się wykonawców zaproponowania niższej ceny, które będą konkurencyjna wobec innych wykonawców.
Niezależnie od w/w kwoty na wynagrodzenie w budżecie projektu zarezerwowano także łącznie 14 840 zł na refundację kosztów przejazdu i noclegu, które będą rozliczane wg realnie poniesionych i udokumentowanych kosztów. Kwotę 14 840 zł powinien wpisać do swojej oferty jako element kalkulacji ceny każdy Wykonawca pod sankcją odrzucenia oferty, ale nie musi jej w całości wykorzystać w trakcie realizacji. W efekcie ten stały element cenowy oferty nie będzie ważył na wyniku postępowania konkurencyjnego.

II. Kryteria niecenowe – 60%:
II.1 Liczba doradców/konsultantów, spośród których każdy specjalizuje się w realizacji doradztwa dla JST i związków komunalnych, jaką Wykonawca stawia do dyspozycji do celów realizacji projektu:
1. Jeśli wykonawca zatrudnia 5 radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów – 5 pkt
2. Jeśli wykonawca zatrudnia 6 radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów – 10 pkt
3. Jeśli wykonawca zatrudnia 7 i więcej radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów – 15 pkt
Sposób udokumentowania: treść formularza ofertowego
II.2 Liczba konsultacji grupowych (szkoleń) przeprowadzonych w ostatnich 3 latach na rzecz członków organów i pracowników JST lub związków komunalnych przez Wykonawcę:
< 20 = 0 pkt
20 – 30 = 5 pkt
31 – 40 = 7 pkt
41 – 50 = 10 pkt
> 50 = 15 pkt
Sposób udokumentowania: zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające ten fakt
II.3 – Liczba uczestników konsultacji grupowych (szkoleń) przeprowadzonych przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach na rzecz członków organów i pracowników JST lub związków komunalnych:
< 200 = 0 pkt
200 – 400 = 5 pkt
401 – 600 = 7 pkt
601 – 800 = 9 pkt
801 – 1000 = 11 pkt
> 1000 = 15 pkt
Sposób udokumentowania: zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające ten fakt
II. 4 – Liczba publikacji poświęconych tematyce samorządowej w czasopismach naukowych lub branżowych lub specjalistycznych portalach prawniczych w ciągu ostatnich 3 lat, których autorami są osoby zaproponowane do prowadzenia konsultacji grupowych (szkoleń) i doradztwa – licząc okres 3 lat do chwili publikacji niniejszego zapytania:
< 10 = 0 pkt
10 - 20 = 3 pkt
21-30 = 6 pkt
31-40 = 9 pkt
41-50 = 12 pkt
> 50 = 15 pkt
Sposób udokumentowania: wykaz z miejscem publikacji i informacjami pozwalającymi na weryfikację podanych faktów
Liczba punktów ocenianej oferty (P) = liczba punktów w kryterium ceny (I.) + liczba punktów w kryteriach II.1 + II.2 + II.3 + II.4.
14. SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY
Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów w wszystkich kryteriach (obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).

Wykluczenia

Odrzucenie oferty nastąpi w sytuacji: (a) jej niezgodności z treścią zapytania, (b) w przypadku złożenia nieprawdziwych informacji, (c) w przypadku zaoferowania rażąco niskiej ceny, (d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MIAST POLSKICH

Adres

Robocza 42

61-517 Poznań

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

616335050

Fax

616335060

NIP

7781005845

Tytuł projektu

Partnerstwo na rzecz podnoszenia jakości i efektywności usług administracyjnych w miastach w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarzadzania nieruchomościami

Numer projektu

POWR.02.18.00-00-0055/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty spełniające warunki formalne określone w zapytaniu.
Zamawiający wybrał jako Wykonawcę Kancelarię Prawną Dr Krystian Ziemski & Partners, Spółka Komandytowa, ul. Józefa Strusia 10, Poznań, która uzyskała wyższą liczbę punktów - 85,96 pkt., zaś druga w kolejności oferta otrzymała 50 pkt.
Dr Krystian Ziemski & Partners, Spółka Komandytowa, ul. Józefa Strusia 10, Poznań - (ZIEMSKI & PARTNERS) - oferta wpłynęła 7.03.2017. Cena oferty 128 984 zł.
Oferta wpłynęła 7.03.2017.
Liczba wyświetleń: 1161