Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Rozdział 9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 02.01.2017 r. godzina 9:00.
2. Miejsce: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99 – 300 Kutno
3. Osoba do kontaktu: Ewa Monika Ratajska tel. (24) 355 – 23 – 45/46, fax.: (24) 355 23 44 w godzinach pracy Związku Gmin Regionu Kutnowskiego od 7:00 do 15:00.
Zamawiający dopuszcza przekazywania oświadczeń, wniosków, zapytań, zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu i drogi elektronicznej (z wyłączeniem: formularza oferty, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zobowiązania innych podmiotów, w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz wykazu osób i doświadczenia Wykonawcy, które muszą być złożone pisemnie w formie oryginału), pod warunkiem, że każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
4. Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie lub opakowaniu, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Oferta powinna być zaadresowana na Zamawiającego z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz z napisem: „Oferta na pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie: „Budowa i przebudowa dróg w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III” sprawa nr 271.5.2016”.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zgrk.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Ewa Monika Ratajska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
(24) 355 – 23 – 46
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego dla przedsięwzięcia: „Budowa i przebudowa dróg w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III” nad wykonaniem:
1) przebudowy drogi powiatowej nr 2135E Sójki – Przyzórz – gmina Strzelce;
2) przebudowy drogi gminnej nr 102417E Sójki – Wola Raciborowska – gmina Strzelce.
Projekt jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach RPO WŁ 2014-2020 Działanie III.2.2. Drogi lokalne.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
kutnowski
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy do pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad przebudową drogi gminnej nr 102417E Sójki – Wola Raciborowska i drogi powiatowej nr 2135E Sójki - Przyzórz dla przedsięwzięcia pn. ”Budowa i przebudowa dróg w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III”
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowanych w ramach przedsięwzięcia pn.: „Budowa i przebudowa dróg w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III”, w zakresie:
– przebudowy drogi powiatowej nr 2135E Sójki – Przyzórz: kategorii KR–2, długości 8 436 mb i szerokości 5,5 m, z obustronnymi poboczami 0,75 m, gdzie roboty budowlane obejmują m.in.:
• Roboty rozbiórkowe i ziemne
• Podbudowy na poszerzeniu
• Zatoki autobusowe i chodniki
• Wzmocnienie i wyrównanie istniejącej jezdni
• Nawierzchnia
• Pobocza i zjazdy
• Przepusty i rowy
• Oznakowanie i geodezja.
– przebudowy drogi gminnej nr 102417E Sójki – Wola Raciborowska: kategorii KR–2, długości 3 056 mb i szerokości 5 m, z obustronnymi poboczami 0,75 m, gdzie roboty budowlane obejmują m.in.:
• Roboty rozbiórkowe i ziemne
• Podbudowy na poszerzeniu na odcinku III
• Podbudowa na odcinku II
• Podbudowa na odcinku I
• Wzmocnienie i wyrównanie istniejącej jezdni odcinka III
• Nawierzchnia
• Pobocza i zjazdy
• Przepusty i rowy
• Oznakowanie i geodezja.
Szczegółowo roboty budowlane opisane są w załączniku nr 8 niniejszego SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.70.00 – 1 nadzór nad robotami budowlanymi
71.52.10.00 – 6 usługi nadzorowania placu budowy
71.63.00.00 – 3 usługi kontroli i nadzoru technicznego
Wykonawca winien zapewnić minimum siedmioletnią gwarancję.
Kod CPV
71000000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Harmonogram realizacji zamówienia
TERMIN ROZPOCZĘCIA I ZAKOŃCZENIA ZAMÓWIENIA: od momentu podpisania umowy do 31.11.2017 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp i oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wiedza i doświadczenie
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie doświadczenia Wykonawcy przedstawionego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający określając warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posłużył się aktualnym na dzień ogłoszenia postępowania nazewnictwem uprawnień. Zamawiający wymaga uprawnień adekwatnych do nadzorowania robót objętych postępowaniem. W związku z powyższym Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiednie uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj Dz.U. z 2016 r. poz. 209 z zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.: Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
Dodatkowe warunki
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy – załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Informacje dotyczące podwykonawców – załącznik Nr 4 do SIWZ.
5. Informacje dotyczące osób skierowanych do wykonania zamówienia – załącznik Nr 6 do SIWZ.
6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik Nr 7 do SIWZ.
WADIUM:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).
2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 02.01.2017 roku godz. 900.
3. Wykonawca może wnieść wadium w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek PeKaO S.A. I Oddział Kutno 82 1240 3190 1111 0010 0844 8829 (ksero przelewu dołączyć do oferty)
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie (godzina) składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca na wezwanie (zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych), nie złożył dokumentów lub oświadczeń (zgodnie z art. 25ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) lub pełnomocnictw, chyba, że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy w formie aneksu pisemnego na następujących warunkach:
1) Jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania prac i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy;
2) Jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W POSTĘPOWANIU.
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2. Wypełnione i podpisane oświadczenia.
3. Wypełnione i podpisane informacje zawierające doświadczenie Wykonawcy i wskazanie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału – załącznik nr 2.
3. Doświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3.
4. Informacja o zamiarze powierzenia podwykonawcy/com części zamówienia – załącznik nr 4.
5. Projekt umowy – załącznik nr 5.
6. Wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia – załącznik nr 6.
7. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 7.
8. Dokumentacja projektowa – załącznik nr 8.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
Algorytm oceny ofert:
Kryterium cena = (Najniższa cena oferty/Cena badanej oferty) x 100 pkt
Wykluczenia
Oświadczenie dotyczące Wykonawcy:
- że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12 – 23 ustawy pzp.
- że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4) i 8) ustawy pzp.
Nazwa
ZWIĄZEK GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO
Adres
99-300 Kutno
łódzkie
, kutnowski
Numer telefonu
(24) 355 2345
Fax
(24) 355 2344
NIP
7751993152
Tytuł projektu
BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
Numer projektu
RPLD.03.02.02-10-0007/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Usługi Projektowe i Nadzory MAWIKON s.c. ul. Zamenhofa 14/1, 99 – 300 Kutno, data wpłynięcia 02-01-2017r., cena 63000zł brutto