Strona główna
Logo unii europejskiej

Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ewid. 7532/1, położonej w miejscowości Jeżowe, Gmina Jeżowe

Data publikacji: 14.12.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-12-2016

Numer ogłoszenia

1014658

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

9.1. Oferty należy składać w siedzibie placówki Zamawiającego tj.:
Zgromadzenie Sióstr od Aniołów
Jeżowe 728
37-430 Jeżowe

Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi
w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres wskazany w rozdziale 1 pkt 1 zapytania.
Oferta wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania
Konsekwencje nieprawidłowego oznaczenia oferty będą obciążały wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

projekt-przedszkole@siostryodaniolow.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

s. Anna Mroczek

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie budowy nowego budynku usługowego na potrzeby usług w zakresie edukacji i wychowania – obiekt przedszkola.
Projektowany budynek Przedszkola o wymiarach zewnętrznych 17,95x26,85m będzie budynkiem piętrowym (dwukondygnacyjnym), niepodpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi, z dachem o nachyleniu 25º pokrytym blachodachówką.
Ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne murowane z pustaków ceramicznych P+W, ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych i płyt G-K. Stropy i schody zaprojektowano jako żelbetowe. Elewacje wykończone tynkiem silikatowym.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: niżański Miejscowość: Jeżowe

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zamówienia jest wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie przedszkola integracyjnego w miejscowości Jeżowe.

Przedmiot zamówienia

Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie budowy nowego budynku usługowego na potrzeby usług w zakresie edukacji i wychowania – obiekt przedszkola.
Projektowany budynek Przedszkola o wymiarach zewnętrznych 17,95x26,85m będzie budynkiem piętrowym (dwukondygnacyjnym), niepodpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej murowanej ze stropami żelbetowymi, z dachem o nachyleniu 25º pokrytym blachodachówką.
Ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne murowane z pustaków ceramicznych P+W, ściany wewnętrzne z pustaków ceramicznych i płyt G-K. Stropy i schody zaprojektowano jako żelbetowe. Elewacje wykończone tynkiem silikatowym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał za pomocą Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do zapytania ofertowego (z uwagi na rozmiar, plik do pobrania pod adresem http://siostryodaniolow.pl/ftp1/Zalacznik_nr_7_do_zapytania-dokumentacja_techniczna.zip ) i wzoru umowy załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45400000 - 1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000 - 2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000 - 9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000 - 3 – Roboty instalacyjne i elektryczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia:
31 grudnia 2017 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie określił warunków w zakresie uprawnień niezbędnych do wykonywania określonej działalności lub czynności.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w szczególności muszą wykazać:
- wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy lub nadbudowy lub rozbudowy budynku o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto.

Zamawiający zastrzega, iż na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie minimum dwóch odrębnych zadań o zakresie opisanym powyżej.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie określił warunków w zakresie potencjału technicznego.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności muszą wykazać dysponowanie wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi:
i. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
ii. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
iii. co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określił warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Dodatkowe warunki

1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł)
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 79 1240 1109 1111 0010 6879 2692 z dopiskiem: „Wadium - Przedszkole” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 10 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez Inżyniera Kontraktu przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
6) konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy.
2. Konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 pkt 6, zachodzi w sytuacji, gdy:
1) materiały budowlane, przewidziane w umowie do wykonania zamówienia, nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ich innymi materiałami budowlanymi,
2) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego,
3) w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma),
4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
5. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bądź unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

W przypadku unieważnienia postępowania zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1. Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 5 Zapytania Ofertowego.
2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
- Oferowana cena 60% 60 pkt
- Długość okresu gwarancji 20% 20 pkt
- Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych 20% 20 pkt

3. Zasady oceny kryterium "Oferowana cena" (PC) – 60%.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:

Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu
PC= -------------------------------------------------------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty

gdzie: PC -ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.

4. Zasady oceny kryterium " Długość okresu gwarancji " (PG) – 20%.

W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

Ilość miesięcy z badanej oferty
PG= ----------------------------------------------------------------------x 20
Największa ilość miesięcy

Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy, zostanie odrzucona.
W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 m-cy.

5. Zasady oceny kryterium " Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych " (PKR) – 20%.

PKR = wysokość kary umownej określonej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych,

W powyższym kryterium oceniana będzie wysokość kar umownych za przekroczenie czasu wykonania zamówienia dokumentacji projektowej. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:

Wysokość proponowanych kar umownych za opóźnienie w realizacji zamówienia:
Kary umowne w wysokości 0,20 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki 0 pkt
Kary umowne w wysokości 0,40 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki 4 pkt
Kary umowne w wysokości 0,80 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki 8 pkt
Kary umowne w wysokości 1,20 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki 12 pkt
Kary umowne w wysokości 1,60 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki 16 pkt
Kary umowne w wysokości 2,00 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki 20 pkt

Kary umowne liczone będą w % (podanych w ofercie wykonawcy) od kwoty wynagrodzenia wykonawcy. Termin wykonania zamówienia jest wskazany w § 2 wzoru umowy.

6. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.

PO = PC + PG + PKR
gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
PC – punkty w kryterium Cena,
PG – punkty w kryterium Długość okresu gwarancji,
PKR - punkty w kryterium Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki
w wykonywaniu robót budowlanych.

7. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

8. Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z dwoma Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.

Wykluczenia

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa powyżej Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZGROMADZENIE SIÓSTR OD ANIOŁÓW

Adres

Władysława Broniewskiego 28

05-510 Konstancin-Jeziorna

mazowieckie , piaseczyński

NIP

1230827181

Tytuł projektu

Budowa przedszkola integracyjnego w miejscowości Jeżowe – Jasne Anioły

Numer projektu

RPPK.06.04.01-18-0044/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

WKM Jacek Wróbel - Sołonka 13, 36-043 Straszydle - oferta złożona w dniu 30.12.2016 r.
Wartość oferty brutto: 1 893 406,87 zł
Termin gwarancji: 60 miesięcy
Wysokość kar umownych za zwłokę: 2 %
Liczba wyświetleń: 1231