Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE CENOWE NR 4/2016

Data publikacji: 14.11.2016

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 22-11-2016

Numer ogłoszenia

1011587

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi, 91-134 Łódź, ul. Rojna 20.
2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim według załącznika nr 1 do zapytania cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Jończyk

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Usługa pełnienia obowiązków Koordynator Projektu – Doradztwo inwestycyjne. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Muzycznych i. Stanisława Moniuszki w Łodzi; Nr POIS.08.01.00-00-0038/16.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który jako Koordynator Projektu będzie wykonywał czynności z zakresu zarządzani projektem, reprezentował Zamawiającego we wszelkich czynnościach i działaniach przed zewnętrznymi Wykonawcami i Instytucją Pośredniczącą oraz udzielał porad Zamawiającemu we wszelkich kwestiach związanych z realizacją projektu.

Przedmiot zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności związanych z zarządzaniem jako Koordynator Projektu, reprezentowaniem Zamawiającego we wszelkich czynnościach i działaniach przed Wykonawcami projektu i Instytucją Pośredniczącą oraz udzielania porad Zamawiającemu we wszelkich kwestiach związanych z realizacją projektu finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do zapytania cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Kod CPV

98390000-3

Nazwa kodu CPV

Inne usługi

Harmonogram realizacji zamówienia

zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do 31.08.2019 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy merytorycznej z Zamawiającym, udzielania informacji i wyjaśnień również po zakończeniu realizacji projektu i po upływie terminu zakończenia prac objętych postępowaniem – na każdą zgłaszaną przez Zleceniodawcę potrzebę do chwili zakończenia okresu trwałości projektu tj. 5 lat od momentu zakończenia kwalifikowalności wydatków bez dodatkowego wynagrodzenia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym t.j. co najmniej jedną osobą, która będzie realizowała zamówienie, posiadającą następujące kwalifikacje:
• posiada wykształcenie wyższe,
• posiada wiedzę w zakresie stosowania przepisów dotyczących realizacji projektów finansowanych ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej,
• posiada następujące doświadczenie:
a) w okresie 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, przez okres, co najmniej 24 miesięcy, pełnił funkcję koordynatora projektu lub równoważną (przez co rozumie się funkcję, w ramach której wykonywała obowiązki związane z zarządzaniem projektem oraz pracą zespołu projektowego), w ramach co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej o wartości co najmniej 15 mln zł, którego przedmiotem była co najmniej realizacja roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku w zakresie co najmniej sali koncertowej lub widowiskowej lub kinowej lub teatralnej lub wykładowej przeznaczonych dla co najmniej 150 osób,
b) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uczestniczył w realizacji co najmniej 4 projektów finansowanych ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, w tym co najmniej 1projektu o wartości co najmniej 15 mln zł i okresie realizacji co najmniej24 miesiące.
- ww. projekty zostały zakończone, przez co rozumie się podpisanie końcowego protokołu odbioru wszystkich realizowanych w ramach projektów zamówień.
- Warunki doświadczenia osoby oddelegowanej do realizacji zamówienia opisane w punktach a) i b) sumują się. Oznacza to, że Wykonawca w celu spełnienia warunku doświadczenia opisanego w punkcie b) może wykazać to samo doświadczenie które przedstawi Zamawiającemu w celu spełnienia warunku opisanego w punkcie a).

Dodatkowe warunki

a) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
b) Zamawiający nie przewiduje wzywania Wykonawców do uzupełnienia dokumentów oraz składania wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

Warunki zmiany umowy

Wszelkie zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania wymagają dla swej skuteczności formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

5. Do oferty należy załączyć:
a) wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia, według wzoru znajdującego się w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania cenowego,
b) dowody potwierdzające, że usługi wskazane w pkt 4 a) i b) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
c) dokumenty potwierdzające posiadanie umocowania do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub
• pełnomocnictwo (oryginał lub kopie poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Cena brutto za realizację zamówienia – 100%
Wykonawca zaoferować musi wynagrodzenie ryczałtowe za cały przedmiot zamówienia zrealizowany zgodnie z wymogami wynikającymi z niniejszego zamówienia (przy obliczaniu ceny należy uwzględnić wszelkie usługi, które należy wykonać w ramach przedmiotu zamówienia jak również wszystkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty)

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. STANISŁAWA MONIUSZKI

Adres

Rojna 20

91-134 Łódź

łódzkie , Łódź

Numer telefonu

0426110172

Fax

0426110169

NIP

7251105929

Tytuł projektu

Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi

Numer projektu

POIS.08.01.00-00-0038/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Andrzej Malinowski
ul. Sosnowa 18
95-002 Glinik
Zaoferowana cena: 119 000,00 zł brutto
Data wpływu oferty: 22.11.2016 r. godz. 8:45
Liczba wyświetleń: 730