Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Doradca biznesowy”. Termin składania ofert upływa 23.02.2016 o godz. 10:30. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysyłki decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@wrk.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Justyna K. Ochędzan
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej pełnienia funkcji doradcy biznesowego. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016"
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Cel zamówienia
W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej pełnienia funkcji doradcy biznesowego. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016"
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest pełnienie funkcji doradcy biznesowego w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” realizowanego w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Osoba pełniąca obowiązki doradcy biznesowego będzie wchodziła w skład zespołu doradców Ośrodka Wspierania Ekonomii Społecznej (OWES) prowadzonego przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zadań doradcy biznesowego znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016". Do osoby zatrudnionej na stanowisku doradcy biznesowego będzie należało m.in.:
- rozpoznanie potrzeb i potencjału biznesowego podmiotów ekonomii społecznej (PES)/przedsiębiorstw społecznych (PS) i w oparciu o nie przygotowanie procesu doradztwa dla PES/PS oraz przeprowadzenie oceny tego procesu,
- rozpoznanie potrzeb i problemów biznesowych klienta, w oparciu o nie przygotowanie procesu doradztwa biznesowego oraz przeprowadzenie oceny tego procesu,
- opracowanie biznesplanu lub/i studium wykonalności dla inwestycji PES/PS oraz montażu finansowego
z wykorzystaniem finansowania zwrotnego,
- skuteczne wsparcie PES/PS w procesie pozyskiwania finansowania zwrotnego, w tym przygotowanie dla danego PES/PS dokumentacji aplikacyjnej w przypadku ubiegania się przez dany PES/PS o dofinansowanie jego działalności przy wsparciu instrumentów zwrotnych, np. pożyczki, poręczenia (doradca biznesowy będzie odpowiedzialny za kontrolę procesu wydatkowania/przeznaczenia otrzymanego przez dany PES/PS wsparcia przez cały okres realizacji wsparcia),
- opracowanie planu naprawczego/restrukturyzacyjnego dla PES/PS i pomoc w ich wdrożeniu,
- przygotowanie kalkulacji związanych z wprowadzeniem przez dany PES/PS nowych produktów lub usług,
- wspieranie osób lub grup inicjatywnych zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS
w opracowaniu biznesplanów niezbędnych do uzyskania dotacji na rozpoczęcie działalności w ramach środków pochodzących z EFS,
- wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym wsparcie w przygotowaniu biznesplanów związanych z utworzeniem miejsca pracy w PES/PS,
- doradzanie w procesie planowania strategicznego, tworzenia i wdrażania planu rozwoju,
- tworzenie koncepcji zwiększenia wolumenu sprzedaży dla danego PES/PS i pomoc w jej wdrożeniu oraz tworzenie koncepcji polityki cenowej dla danego PES/PS,
- stały monitoring przebiegu wdrażania strategii i planów stworzonych w danym PES/PS,
- opracowanie dla każdego PES/PS, utworzonego w ramach Projektu biznesplanów/studiów wykonalności dla planowanych przez PES/PS inwestycji,
- wsparcie PES/PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, pozyskiwaniu partnerów,
- wsparcie w pozyskiwaniu klientów, identyfikacji nisz rynkowych, analizy rynku, przygotowywaniu danych i ofert biznesowych dla danego PES/PS,
- wsparcie PES/PS w zakresie negocjacji z klientami, partnerami, dostawcami, personelem lub/i interesariuszami, instytucjami finansowymi (wybranymi w ramach PO WER) oferującymi instrumenty finansowe bezpośrednio dla PES/PS,
- przygotowanie analiz finansowych dla PES/PS,
- praca z menedżerami PES/PS w oparciu o coaching i mentoring,
- na wniosek PES/PS doradca biznesowy pomaga przygotować dla niego kompleksową usługę wsparcia; w pierwszej kolejności usługi takie są świadczone dla PES/PS znajdujących się w sytuacji kryzysowej (ryzyko likwidacji miejsc pracy) lub planujących rozwój (m.in. zwiększenie liczby miejsc pracy, nowego produktu).
Pozostały zakres zadań doradcy biznesowego jest zawarty w załączniku "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016".
Kod CPV
79400000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
Harmonogram realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2018 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016"
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:
Wymogi konieczne:
1. Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: zarządzanie i marketing, finanse, ekonomia.
2. Minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie we wsparciu biznesowym lub prowadzeniu działalności gospodarczej.
3. Udokumentowane doświadczenie zawodowe w biznesie.
4. Dyspozycyjność - minimum 120 godzin miesięcznie.
5. Czynne prawo jazdy kat. B.
6. Gotowość do pełnienia dyżurów i doradztwa w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego, w tym gotowość do odbywania podróży służbowych.
Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.
Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016"
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016"
Dodatkowe warunki
Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.
Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016".
Warunki zmiany umowy
Określenie warunków zmiany umowy.
1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
3) Podana przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym wielkość przedmiotu zamówienia (ilość godzin do zrealizowania w ciągu miesiąca) ma charakter szacunkowy, wskazany w celu sporządzenia przez Wykonawcę oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany miesięcznego wolumenu godzin pracy doradcy biznesowego.
4) Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
5) W sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty (ilość godzin) przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.
2. Informacje dotyczące umowy:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny,
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
3/ Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Zamawiający na podstawie zapisów sekcji 6.5.3 pkt 15 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
5. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016"
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016" oraz "Załącznik_nr_1_zapytanie_z dnia_9.02.2016_WRK_uzupełniony z dnia 15.02.2016".
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016".
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający na podstawie zapisów sekcji 6.5.3 pkt 15 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016".
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
1. Kryterium „Cena”: liczba punktów = (Cmin/Cof) x 45 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
2. Kryterium „Doświadczenie zawodowe w biznesie, z wyłączeniem własnej działalności gospodarczej”. Punkty zostaną obliczone na podstawie liczby przepracowanych lat oraz potwierdzających to załączników:
- do 2 lat doświadczenia – 0 punktów
- powyżej 2 do 4 lat doświadczenia – 3 punkty
- powyżej 4 do 6 lat doświadczenia – 6 punktów
- powyżej 6 lat do 8 lat doświadczenia – 9 punktów
- powyżej 8 do 10 doświadczenia - 12 punktów
- powyżej 10 lat – 15 punktów.
3. Kryterium „Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej”.
Ocena spełniania powyższego kryterium zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
Sposobem weryfikacji spełnienia kryterium: kserokopia aktualnego wyciągu z KRS lub innej ewidencji poświadczone za zgodność z oryginałem.
Spełnia – 5 punktów
Nie spełnia – 0 punktów
4. Kryterium „Doświadczenie w restrukturyzacji przedsiębiorstw”. Ocena wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Sposobem weryfikacji spełnienia kryterium będzie analiza wskazanych w załączniku nr 1 przedsiębiorstw, w których oferent dokonał restrukturyzacji, czasu i zakresu restrukturyzacji oraz załączonych dokumentów to potwierdzających.
Spełnia – 15 punktów;
Nie spełnia – 0 punktów.
5. Kryterium „Doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń dla przedsiębiorstw z zakresu marketingu i sprzedaży”. Analiza wskazanych w załączniku nr 1 zakresów tematycznych prowadzonych szkoleń, doradztwa, liczby godzin zgodnych ze wskazaną tematyką oraz dokumentów to potwierdzających.
Punkty za kryterium:
- od 0 do 200 godzin – 0 punktów
- powyżej 200 godzin do 400 godzin – 5 punktów
- powyżej 600 godzin do 800 – 10 punktów
- powyżej 800 godzin – 15 punktów
6. Kryterium „Doświadczenie w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw z terenu subregionu poznańskiego.” Analiza wskazanych w załączniku nr 1 przedsiębiorstw, w których oferent doradzał oraz załączonych dokumentów to potwierdzających.
Ocena wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
Spełnia – 5 punktów
Nie spełnia – 0 punktów
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.
Szczegółowe kryteria oceny oraz sposób punktacji jest zawarty w załączniku "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016".
Wykluczenia
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
1) wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
2) uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
3. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określony został w załączniku: "Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 9.02.2016_WRK_uzupełnione z dnia 15.02.2016".
Nazwa
WIELKOPOLSKA RADA KOORDYNACYJNA ZWIĄZEK ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
Adres
60-501 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
618530930
Fax
618530930
NIP
7781127985
Tytuł projektu
Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Numer projektu
RPWP.07.03.02-30-0001/15-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
QUEST CONSULTING MAGDALENA HALICKA-GOŁĘBIOWSKA
ul. Radosna 10
Skórzewo
60-185
Data wpłynięcia oferty: 2016-02-16
Cena: 50 zł/h