Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 4/2018 dotyczące zakupu stacjonarnego zestawu komputerowego dla grafika

Data publikacji: 01.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-10-2018

Numer ogłoszenia

9822

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a. osobiście w siedzibie firmy: – ul. Św Elżbiety 6, 41-905 Bytom
b. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: ul. Św Elżbiety 6, 41-905 Bytom
c. pocztą elektroniczną na adres mailowy: dariusz.matusiak@abisal.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

dariusz.matusiak@abisal.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dariusz Matusiak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

696005822

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

zakup fabrycznie nowego zestawu komputerowego dla grafika

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Bytom Miejscowość: Bytom

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Realizacja zakresu rzeczowego projektu oraz osiągnięcie zakładanych jego celów i wartości wskaźników.

Przedmiot zamówienia

zestaw komputerowy dla grafika -fabrycznie nowy


Szczegółowe wymagania techniczne:

procesor
6 rdzeni, taktowanie od 4.0GHz, 12MB Cache
płyta
płyta główna kompatybilna z procesorem, obsługa DDR4 3000MHz, ochrona przed przepięciami i wyładowaniami elektrostatystycznymi, gwarancja minimum 36 m-cy
Złącza zewnętrzne: HDMI, DVI-D, PS/2, USB 3.1, USB 3.0, USB 2.0 min 2szt., RJ45 (LAN).
Złącza wewnętrzne: USB 3.0 x 2, USB 2.0 x 2, SATA III 6Gb/s min 6 szt., RAM x 4 banki do 64GB, obsługa SSD PCIe x4 M.2"
RAM
wymagana pojemność 32 GB (2 x 16 GB po to aby w przyszłości móc dołożyć w razie potrzeby kości pamięci), taktowanie 3200MHz, opóźnienie CL 14
SSD 1
dysk systemowy SSD na złączu M.2 PCI-e 3.0 x 4 minimum 240GB
SSD 2
dysk magazynujący dla programu photoshop, pojemność od 250 GB, szybkość odczyt/zapis > 520 MB/s, cache 512MB
HDD 4TB
na dane dysk o dużej pojemności 4TB, 7200 obr/min, SATA III (6 Gb/s), cache 256 MB
obudowa
Typ Middle Tower, standard płyty ATX. Materiał: stal (przewaga) + tworzywo. Zamontowane minimum 3 ciche wentylatory 120mm. Wyprowadzone wyjścia: słuchawkowe,
mikrofonowe, czytnik kart pamięci, USB 3.1 / USB 3.0 x 2 szt. Przyciski: power, reset. Miejsce na zasilacz u dołu obudowy, filtry antykurzowe, regulacja wentylatorów na zewnątrz
obudowy, system aranżowania kabli, komplet śrubek i elementów montażowych, kolor czarny.
zasilacz
Moc 700W, standard ATX, sprawność 91% przy 20-100% obciążeniu (230V), wentylator min 120mm, układ PFC aktywny, gwarancja 36 m-cy.
Złącza: CPU 8 (4+4) pin, MOLEX, SATA min x 4, PCI-E 2.0 (6+2) pin, EPS12V 20+4 (24) pin
Zabezpieczenia: przed zbyt wysokim prądem (OCP), przeciwprzeciążeniowe (OPP), termiczne (OTP), przeciwprzepięciowe (OVP), przeciwzwarciowe (SCP), przed zbyt niskim
napięciem (UVP)."
UPS
Moc skuteczna >1000W , kształt napięcia wyjściowego - sinusoida, automatyczny restart po przywróceniu zasilania, funkcja zimnego startu, automatyczna regulacja napięcia,
zabezpieczenia: przeciwzwarciowe, termiczne, przed rozładowaniem, przed przeładowaniem, czas podtrzymania dla obciążenia 50% co najmniej 6 minut.
klaw+mysz
bezprzewodowa klawiatura z układem klawiszy QWERTY, wydzieloną klawiaturą numeryczną oraz mysz optyczna, częstotliwość wymiany baterii klawiatury i myszy nie częściej niż raz na rok
system operacyjny kompatybilny z oprogramowaniem używanym przez grafika oraz stosowanym w firmie (Windows)
Grafika
płynna edycja video, płynna praca z grafiką 3D, rozdzielczość 4K przy odświeżaniu 60Hz z 30-bitową głębią kolorów, pamięć min 4GB GDDR5, szyna pamięci min 128-bit, pobór
mocy poniżej 75W, obsługiwane biblioteki DirectX 11.1, OpenGL 4.4
monitor 27''
wielkość 27'' do 32'', min rozdzielczość 2560x1440 (16:9), min jasność 350cd/m2, min kontrast 1500:1, odwzorowanie przestrzeni kolorów 99% AdobeRGB, niezależna regulacja 6
kolorów, trzech podstawowych (czerwony zielony, niebieski), trzech dopełniających (cyan, magenta, żółty), korekcja krzywej Gamma w zakresie min 1,0 - 2,6 co 0,1, korekcja
temperatury barw w zakresie: min 4000K - 10000K co 500K, oraz 9300K, 16-bitowe przetwarzanie informacji o kolorze

Kod CPV

30213300-8

Nazwa kodu CPV

Komputer biurkowy

Harmonogram realizacji zamówienia

Wybrany oferent zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Wiedza i doświadczenie

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Potencjał techniczny

Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców posiadających odpowiedni potencjał niezbędny do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki: Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje odpowiednich podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych (spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia będącego elementem formularza ofertowego).

Dodatkowe warunki

a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta może być przedstawiona na monitor lub/i pozostałe podzespoły.
b. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
c. Termin składania ofert: decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert zostaną odrzucone.
d. Termin ważności oferty: minimum 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
e. Koszty przygotowania oferty i jej dostarczenia ponosi Oferent.
f. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający dokona oceny ofert i podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informację o wynikach postępowania, za pośrednictwem kanałów wykorzystanych do upublicznienia zapytania ofertowego.
g. Podana oferta cenowa musi zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający z tytułu należytej realizacji zamówienia.
h. Ofertę należy sporządzić wyłącznie w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania.
i. Wynagrodzenie za dostawę wyposażenia zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto podane przez Oferenta. Wynagrodzenie musi zostać podane w PLN lub EUR. Oferty wystawione w euro zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert.
i. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę o treści odpowiadającej złożonej ofercie, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a także zdarzeń losowych lub wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć na etapie przygotowania postępowania ofertowego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Złożenie podpisanej oferty na wypełnionym formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania potwierdzającej spełnienie wymogów i akceptację warunków oraz oświadczeń określonych w zapytaniu ofertowym.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

• 51 % - cena netto (maksymalnie 51 punktów). Oferta najtańsza uzyskuje maksymalną liczbę punktów. Ilość punktów liczona będzie według następującego wzoru: Ilość punktów = (Najniższa cena netto oferty/cena netto oferty badanej) × 51. Cena ofertowa to wartość netto wyrażona w złotych polskich lub euro i powinna być określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

• 49% - termin dostawy (maksymalnie 49 punktów): liczony będzie według następującego wzoru: Ilość punktów = (No/Bo) × 49, gdzie: Bo – termin dostawy badanej oferty w dniach, No – najkrótszy termin dostawy zaproponowany w złożonych ofertach. Za rozpoczęcie biegu terminu dostawy uznaje się datę złożenia zamówienia.


2. Sposób oceny oferty: Oferta, która uzyska najwyższą sumę wyników oceny, uznana zostanie za ofertę najkorzystniejszą.

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę. Ponadto zamawiający przy dokonywaniu wyboru wykonawcy będzie się kierował elementarnymi zasadami obowiązującymi na wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, min: - zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, - zasadą ochrony uczciwej konkurencji, - zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, - zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku. Wybór zostanie dokonany
w oparciu o najbardziej korzystną ekonomicznie i jakościowo ofertę.

Wykluczenia

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
− uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
− posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
− pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
− pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Potwierdzeniem braku występowania powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta/wykonawcę podpisu na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego), którego częścią jest oświadczenie o braku występowania w/w powiązań.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Abisal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Adres

Św Elżbiety 6

41-905 Bytom

śląskie , Bytom

Numer telefonu

696005822

NIP

6260000945

Numer naboru

RPSL.03.03.00-IP.01-24-011/18

Inne źródła finansowania

Projekt pod tytułem Usprawnienie procesów biznesowych w firmie poprzez zakup i wdrożenie nowoczesnych systemów informatycznych realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 osi priorytetowej III: Konkurencyjność MŚP, Działania 3.3 Technologie informacyjno-komunikacyjne w działalności gospodarczej

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Studio Nowoczesnych Mediów Tomasz Szczurek ul. Korczoka 79E/11, 41-806 Zabrze 9 X 2018; 6015,45 PLN (monitor)
2 Huber Wilk Wolres, ul Łowisko 103, 36-053 Kamień, 4 X 2018, 8332,52 PLN (pozostałe podzespoły)
Liczba wyświetleń: 634