Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać do 23.08.2018 r. do godziny 11:00 w siedzibie Partnera Zamawiającego tj.– Fundacja Edukacji Europejskiej, ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych, Sekretariat (decyduje data i godzina wpływu do siedziby Partnera Zamawiającego).
Termin wyboru ofert ustalono na 23.08.2018r. na godz. 12:00 w siedzibie Partnera Zamawiającego.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej opisem:
Zamówienie nr ZO/1/VIII/2018 w ramach projektu ,Wałbrzyskie Przedszkolaki Na Piątkę – 90 nowych miejsc przedszkolnych w Wałbrzychu
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
mariola@fee.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Łukasz Hoppe
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
748492133
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringowa polegająca na całodziennym zróżnicowanym posiłku w formie:
- śniadania łącznie do 75 sztuk/ dziennie
- obiad łącznie do 75 sztuk/ dziennie
- podwieczorek łącznie do 75 sztuk / dziennie
5 dni w tygodniu w okresie od 3 września 2018 roku do 31 sierpnia 2019 roku
Miejsce dostawy – Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 5 w Wałbrzychu, ul. Limanowskiego 12
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi cateringowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
wałbrzych
Miejscowość:
Wałbrzych
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zapewnienie całodziennego wyżywienia dla 75 dzieci w wieku przedszkolnym
Przedmiot zamówienia
Usługa cateringowa polegająca na całodziennym zróżnicowanym posiłku w formie:
- śniadania łącznie do 75 sztuk/ dziennie
- obiad łącznie do 75 sztuk/ dziennie
- podwieczorek łącznie do 75 sztuk / dziennie
5 dni w tygodniu w okresie od 3 września 2018 roku do 31 sierpnia 2019 roku
Miejsce dostawy – Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 5 w Wałbrzychu, ul. Limanowskiego 12
Dodatkowe informacje:
- posiłki dostarczane będą własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw 3 razy dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek,
- jadłospis układany będzie przez wykonawcę na okres 10 dni roboczych (2 tygodnie) i dostarczany zamawiającemu do zatwierdzenia 5 dni przed okresem jego obowiązywania,
- Zamawiający ma prawo dokonania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę,
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i normami bezpieczeństwa zgodnymi ze standardami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecanego przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku 3-5 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów,
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego,
- Do obowiązków Zamawiającego realizowanych za pomocą personelu własnego należeć będzie porcjowanie i wydawanie posiłków oraz sprzątanie, ponoszenie kosztów czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczone posiłki,
- Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków wyłącznie w dni, w które odbywają się zajęcia w przedszkolu tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych oraz innych, w których nie odbywają się zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym (w tym miesięcznej przerwy wakacyjnej). Wykonawca zostanie poinformowany o konkretnych datach telefonicznie i pisemnie co najmniej 7 dni przed planowanym dniem wolnym,
Kod CPV
55000000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
5520000-1, 55520000-1
Harmonogram realizacji zamówienia
Zgodnie z treścią ogłoszenia. Szczegółowo doprecyzowany podczas podpisywania umowy z wykonawcą
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjał techniczny
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dodatkowe warunki
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Warunki zmiany umowy
Kupujący dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego w przypadku:
1. Konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy,
2. Konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła wskutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3. Konieczności zmiany miejsca realizacji zamówienia na inne wskazane przez Zamawiającego miejsce, jeśli konieczność ta nastąpiła wskutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
4. Zamiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zgodnie z treścią zapytania, załączniki wskazane w SIWZ
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i dodatkowych zgodnie z celem zamówienia oraz przeznaczeniem przedmiotu zamówienia w przypadku zwiększenia zapotrzebowania do 50% wartości zamówienia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert oraz sposób oceny:
1. Cena: 80%
Wartość najniższej oferty x 100% x 80 pkt = liczba uzyskanych punktów
----------------------------------- w przedmiotowym kryterium
Wartość badana oferty
2. Aspekty społeczne: 20%
W tym kryterium Zamawiający będzie oceniał liczbę osób zatrudnionych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r., poz. 721 z późnz.zm), wg następującej punktacji:
• 2 i więcej osób – 20 pkt
• 1 osoba – 10 pkt
• 0 osób – 0 pkt
W celu potwierdzenia zatrudnienia osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o zatrudnianiu takich osób na dzień składania ofert. W przypadku nie złożenia tego oświadczenia Zamawiający nie wezwie do uzupełnienia dokumentów i przyzna 0 pkt. w tym kryterium.
W przypadku złożenia deklaracji zatrudnienia osoby niepełnosprawnej j.w. Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w toku realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez zamawiającego kar umownych przewidzianych we wzorze umowy.
Zamawiający zastrzega, iż w terminie do 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przekaże zgodnie z deklaracją zatrudnienia osoby niepełnosprawnej tj:
• Orzeczenia o niepełnosprawności,
• Umowę o pracę wraz z zakresem obowiązków jakie osoba niepełnosprawna będzie pełnić przy realizacji przedmiotu zamówienia,
• Oświadczenie dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez daną osobę niepełnosprawną
Odmowa okazania powyższego dokumentu lub brak wymaganego dokumentu będzie skutkować zastosowaniem przez zamawiającego kar umownych przewidzianych w umowie.
Ocena końcowa dokonana będzie po zsumowaniu punktów uzyskanych z oceny w kryterium: „cena”, aspekty społeczne”. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania
Maksymalnie można otrzymać 100 punktów
Wykluczenia
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Nazwa
Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 5 w Wałbrzychu
Adres
58-300 Wałbrzych
dolnośląskie
,
wałbrzych
Numer telefonu
748463309
Fax
748463309
NIP
8863005728
Numer naboru
RPDS.10.01.04-IZ.00-02-277/17
Inne źródła finansowania
środki prywatne
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
PARTY SERWIS ,,CENTRUM” Zasada Jacek Ul. Karkonoska 16, 58 – 305 Wałbrzych 23.08.2018 godz. 10.15