Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/08/2018

Data publikacji: 10.08.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-08-2018

Numer ogłoszenia

7811

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

• osobiście pod adres: 9 BITS sp. z o.o. ul. Królewska 16, 00-103 Warszawa
• pocztą, listem poleconym, kurierem na adres: BITS SP. Z O.O. ul. Królewska16, 00-103 Warszawa (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
• pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@9bits.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@9bits.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pan Piotr Berliński, email: pberlinski@9bits.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usługi przygotowania dokumentów niezbędnych do wprowadzenia produktów na nowe rynki (m.in. umowy współpracy, regulaminy) – na 3 docelowych rynkach zagranicznych.

Przedstawiona powyżej część zamówienia odnosi się do:
- trzech rynków: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki – dla których Wykonawca przygotuje opracowanie w zakresie zgodnym z poniższymi wytycznymi dla każdego z rynków

W ramach zadania powstaną niezbędne dokumenty do wdrożenia opisanych produktów na rynki zagraniczne w językach francuskim i angielskim. Zadanie obejmować będzie realizację usług prawnych, które są niezbędne dla zagwarantowania prawidłowego zawiązywania umów współpracy z klientami i faktycznej sprzedaży produktów. Dobra konstrukcja umów, regulaminów i innych dokumentów musi zapewnić:
-przejrzyste i zrozumiałe ujęcie przedmiotu umowy (dla każdego produktu),
-określi prawa i obowiązki stron oraz zabezpieczy interesy stron (tak, by np. zbyt ogólne ujęcie przedmiotu umowy nie doprowadziło do odmiennych oczekiwań klientów i w skrajnych sytuacjach kwestii spornych w wymiarze międzynarodowym).

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa obejmuje przygotowanie spersonalizowanych, tj. dla każdego produktu (eCommerce full stack ecosystem, Big Data processing and analyzing, Mobile Apps & IoT development) i pod każdy rynek (Francja, Irlandia oraz USA) dokumentów administracyjno-prawnych, takich jak:
- wzory umów współpracy z klientami (w odpowiednim języku, zgodnych z prawem obowiązującym w krajach docelowych),
- zasady współpracy,
- regulaminy,
- zasady usług dodatkowych (np. dotyczące utrzymania produktów, wsparcia dla produktów).
Należy zaznaczyć, że produkty które mają być przedmiotem eksportu mają różne cechy i parametry. Dla każdego z produktu będzie odmienny szczegółowy proces jego dostarczenia (inny zakres czynności, czas dostawy, itd.).
We wzorach dokumentów wymagane jest m.in.:
- określenie przedmiotu umowy dla każdego z produktów,
- czynności związanych z realizacją umowy,
- odpowiedzialności każdej ze stron – m.in. uzyskanie jakich informacji i danych od
klienta wymaga podjęcie prac przez 9 BITS,
- po której stronie i w jakim zakresie pozostają prawa autorskie,
- jak przebiega harmonogram prac.

Dokumenty muszą być przygotowane w języku francuskim i angielskim.

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do zapytania ofertowego pn. "ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/08/2018"

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi prawne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: Białystok Miejscowość: Białystok

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Pozyskanie ofert na zakup usługi przygotowania dokumentów niezbędnych do wprowadzenia produktów na nowe rynki (m.in. umowy współpracy, regulaminy) – na 3 rynkach docelowych - tj. rynkach: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki (1 usługa)

Przedmiot zamówienia

Wykonanie usługi przygotowania dokumentów niezbędnych do wprowadzenia produktów na nowe rynki (m.in. umowy współpracy, regulaminy) – na 3 docelowych rynkach zagranicznych.

Przedstawiona powyżej część zamówienia odnosi się do:
- trzech rynków: Francji, Irlandii i Stanów Zjednoczonych Ameryki – dla których Wykonawca przygotuje opracowanie w zakresie zgodnym z poniższymi wytycznymi dla każdego z rynków

W ramach zadania powstaną niezbędne dokumenty do wdrożenia opisanych produktów na rynki zagraniczne w językach francuskim i angielskim. Zadanie obejmować będzie realizację usług prawnych, które są niezbędne dla zagwarantowania prawidłowego zawiązywania umów współpracy z klientami i faktycznej sprzedaży produktów. Dobra konstrukcja umów, regulaminów i innych dokumentów musi zapewnić:
-przejrzyste i zrozumiałe ujęcie przedmiotu umowy (dla każdego produktu),
-określi prawa i obowiązki stron oraz zabezpieczy interesy stron (tak, by np. zbyt ogólne ujęcie przedmiotu umowy nie doprowadziło do odmiennych oczekiwań klientów i w skrajnych sytuacjach kwestii spornych w wymiarze międzynarodowym).

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa obejmuje przygotowanie spersonalizowanych, tj. dla każdego produktu (eCommerce full stack ecosystem, Big Data processing and analyzing, Mobile Apps & IoT development) i pod każdy rynek (Francja, Irlandia oraz USA) dokumentów administracyjno-prawnych, takich jak:
- wzory umów współpracy z klientami (w odpowiednim języku, zgodnych z prawem obowiązującym w krajach docelowych),
- zasady współpracy,
- regulaminy,
- zasady usług dodatkowych (np. dotyczące utrzymania produktów, wsparcia dla produktów).
Należy zaznaczyć, że produkty które mają być przedmiotem eksportu mają różne cechy i parametry. Dla każdego z produktu będzie odmienny szczegółowy proces jego dostarczenia (inny zakres czynności, czas dostawy, itd.).
We wzorach dokumentów wymagane jest m.in.:
- określenie przedmiotu umowy dla każdego z produktów,
- czynności związanych z realizacją umowy,
- odpowiedzialności każdej ze stron – m.in. uzyskanie jakich informacji i danych od
klienta wymaga podjęcie prac przez 9 BITS,
- po której stronie i w jakim zakresie pozostają prawa autorskie,
- jak przebiega harmonogram prac.

Dokumenty muszą być przygotowane w języku francuskim i angielskim.
79000000-4 – Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79100000-5 – Usługi prawnicze
79130000-4 – Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania
79131000-1 – Usługi w zakresie dokumentów

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do zapytania ofertowego pn. "ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/08/2018"

Kod CPV

79130000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji prac usługi: do 31.08.2018 (przez co rozumie się zakończenie usługi, potwierdzone protokołem odbioru, bez uwag.)

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach.

Dodatkowe warunki

Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań.

Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
• Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w Zapytaniu Ofertowym, podlega odrzuceniu.
• O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów w sposób odpowiadający publikacji Zapytania Ofertowego.
• Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z Oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert.

Zastrzeżenia

• Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi w wysokości 3% wartości kontraktu brutto za każdy dzień opóźnienia w realizacji, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze Zapytanie.
• Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Zapytania Ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w Zapytaniu Ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający:
o poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego Zapytania Ofertowego,
o poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty;
o wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez Oferentów.
• W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
• Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty.
• Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym.
• Zamawiający ma prawo do anulowania części lub całości Zapytania Ofertowego w każdym momencie postępowania.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - w przypadku zamówień na dostawy i usługi;
e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:

I Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:

1. Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w Zapytaniu Ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.

2. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

3. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5. Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres Oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym oraz w rozbiciu na poszczególne części usługi (zgodnie z Formularzem Oferty), a ponadto Oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści Zapytania Ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.

Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

kryteria oceny ofert waga maksymalna liczba punktów
a) cena netto w PLN/walucie obcej* 60% - 60pkt.
b) termin płatności 40% - 40pkt.

* w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
a) Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły:

A n = Cmin/Cr x 60

C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie rozpatrywanej

b) Punkty w ramach kryterium Termin płatności będą przyznawane wg. następującej formuły:

Kn = Tr/Tmax x 40

Tr – termin płatności (ilość dni) oferty rozpatrywanej
Tmax – termin płaności (ilość dni) oferty, w której wskazano najdłuższy termin płatności
K n – ilość punktów przyznana ofercie rozpatrywanej

Punkty z oceny kryterium a) i b) zostaną zsumowane i decydowała będzie ocena łączna (suma zdobytych punktów). Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

"9 BITS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Solec 81B/A-51

00-382 00-382 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

NIP

7010174828

Numer naboru

POPW.01.02.00-IP.01-00-001/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Oferta Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy Radcowie Prawni, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków; wpłynęła dnia 20 sierpnia 2018 na kwotę 40 900 PLN netto
Liczba wyświetleń: 967