Strona główna
Logo unii europejskiej

Proinnowacyjne usługi doradcze świadczone przez akredytowane Instytucje Otoczenia Biznesu.

Data publikacji: 20.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-07-2018

Numer ogłoszenia

6987

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik 1 do niniejszego zapytania. Ponadto oferta musi zawierać oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami - zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez oferenta.

Oferty wraz z załącznikami należy składać do dnia 27 lipca 2018 r. w formie elektronicznej (skan podpisanych dokumentów) na adres: kmajdzinska@gmail.com

Oferty złożone po ww. terminie nie będą brane pod uwagę przy ocenie.

Oferta musi zawierać co najmniej:
1. Nazwę i adres oferenta
2. NIP oferenta
3. Informację o akredytacji
4. Cenę netto oraz cenę brutto
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia
6. Datę sporządzenia oferty
7. Termin ważności oferty (min. 30 dni od dnia zakończenia postępowania)

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

kmajdzinska@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Karolina Majdzińska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Usługi doradcze w zakresie przygotowania i wdrożenia w przedsiębiorstwie innowacji technologicznej polegającej na opracowaniu skanera 3D składającego się ze 150 aparatów z możliwością tworzenia animacji długości około 10 sekund wykorzystywanych m.in. na filmowych planach zdjęciowych.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: Lublin Miejscowość: Lublin

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, będącego akredytowaną Instytucją Otoczenia Biznesu (IOB) lub IOB zgłoszoną do akredytacji w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, który zrealizuje proinnowacyjne usługi wspierające wdrożenie innowacji o charakterze technologicznym.

Przedmiot zamówienia

Usługi doradcze w zakresie przygotowania i wdrożenia w przedsiębiorstwie innowacji technologicznej polegającej na opracowaniu skanera 3D składającego się ze 150 aparatów z możliwością tworzenia animacji długości około 10 sekund wykorzystywanych m.in. na filmowych planach zdjęciowych.


Wykaz usług stanowiących przedmiot zapytania:

1. Uszczegółowienie i ocena wybranej ścieżki rozwoju związanej z wdrażaniem innowacji
2. Opracowanie strategii marketingowej dla wyrobu lub usługi będącej przedmiotem wdrożenia innowacji
3. Analiza ryzyka wdrożenia innowacji
4. Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji
5. Poszukiwanie i nawiązanie kontaktu z dostawcą technologii
6. Doradztwo w zarządzaniu własnością intelektualną, w tym w zakresie ochrony praw własności intelektualnej, badania stanu techniki i czystości patentowej
7. Monitorowanie i ocena efektów wdrożenia innowacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 4 ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 01/2018 stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Kod CPV

79411100-9

Nazwa kodu CPV

Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin rozpoczęcia prac: 1 października 2018 r.
Planowany termin zakończenia prac: 31 grudnia 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamówienie może być udzielone tylko i wyłącznie akredytowanej Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB) albo IOB zgłoszonej do akredytacji. Akredytacja IOB powinna dotyczyć zakresu usług wskazanych w przedmiocie zapytania.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert bez podania przyczyny
3. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
6. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w przypadku gdy:

1. Nastąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmian zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi;
2. Nastąpi zmiana adresu siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych;
3. Nastąpi zmiana adresu realizacji projektu lub siedziby Zamawiającego;
4. Nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
5. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
6. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieni nie wpłynęłaby na krąg Wykonawców/Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania;
7. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i proporcjonalnego zmniejszenia/zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku konieczności zmiany zakresu projektu wynikające z przebiegu jego realizacji.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania
2. Oświadczenie o braku powiązań stanowiące załącznik nr 2 do zapytania

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryteriów formalnych oraz punktowych.

Kryteria formalne:

1. Zgodność oferty z zapytaniem ofertowym – na podstawie opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w punkcie 4 zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia
2. Kompletność oferty – oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia oraz zawierać oświadczenie stanowiące załączniki 2 do zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia
3. Złożenie oferty w formie i terminie określonym w punkcie 7 zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia
Ocena formalna będzie oceną zerojedynkową. Wszystkie kryteria formalne muszą zostać spełnione. Oferty, które nie będą spełniały jakiegokolwiek kryterium formalnego zostaną odrzucone.

Kryteria punktowe
1. Łączna cena netto w PLN: 100%

Do realizacji zostanie wybrana oferta z najniższą ceną netto w PLN za wykonanie pełnego zakresu usług wykazanych w pkt. 4 zapytania ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia

Jeśli cena w ofercie będzie wyrażona w innej walucie niż złoty polski zostanie ona przeliczona na PLN przy zastosowaniu kursu średniego NBP waluty, obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert.
W przypadku, kiedy dwie lub więcej ofert będą opiewały na tę samą najniższą kwotę, wówczas Zamawiający oceni potencjał oferentów. Pisemnie zwróci się do wszystkich oferentów o przekazanie wykazu osób i ich doświadczenia w realizacji podobnych zadań.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami należy przygotować zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

AB Sp. z o.o.

Adres

Frezerów 3

20-209 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

575 351 333

NIP

9462676570

Numer naboru

POIR.02.03.01-IP.03-00-001/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wybrany wykonawca:

FUNDACJA NA RZECZ WSPIERANIA ROZWOJU TECHNOLOGII HUMAN CLOUD
Ul. Przewozowa 32
44-100 Gliwice

Data wpłynięcia oferty: 25.07.2018 r.
Cena oferty: 500 000,00 zł netto tj. 615 000,00 zł brutto.
Liczba wyświetleń: 804