Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem:
ZETES Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 52B, 39-300 Mielec
Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a. Nazwą i adresem Zamawiającego
b. Nazwą i adresem Wykonawcy
c. Adnotacją „Oferta na realizację proinnowacyjnych usług doradczych. Nie otwierać do dnia 30.07.2018 r. do godziny 9:15”
3. Oferty złożone w inny sposób, w tym w szczególności za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
4. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.
5. Każdy Wykonawca ma prawo do złożenia tylko 1 oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Zenon Szady – Prezes Zarządu
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych w następującym zakresie:
I. Analiza ryzyka wdrożenia innowacji
II. Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji
III. Opracowanie strategii marketingowej dla wyrobu lub usługi będącej przedmiotem wdrożenia innowacji
IV. Doradztwo w zakresie rozwoju zasobów ludzkich związanych z wdrażaniem innowacji
V. Doradztwo w procesie przygotowania umowy zakupu technologii pomiędzy dostawcą i odbiorcą technologii
VI. Doradztwo i pomoc w opracowaniu i przeprowadzeniu pilotażowego wdrożenia innowacji
VII. Doradztwo, pomoc i szkolenia w pełnym wdrożeniu innowacji
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
mielecki
Miejscowość:
Mielec
Cel zamówienia
Zamawiający, przygotowując się do realizacji projektu, zaprasza do składania ofert dot. świadczenia usług proinnowacyjnych, tj. usług doradczych w zakresie innowacji w rozumieniu art. 2 pkt 94 rozporządzenia KE nr 651/2014 oznaczających doradztwo, pomoc i szkolenia w zakresie transferu wiedzy, nabywania i ochrony wartości niematerialnych i prawnych oraz korzystania z nich, korzystania z norm i regulacji, w których są one osadzone, w ramach projektu, który współfinansowany będzie ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, na zasadach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest zakup przez Zamawiającego usług proinnowacyjnych – usług doradczych w zakresie innowacji w rozumieniu art. 2 pkt 94 rozporządzenia KE nr 651/2014 oznaczających doradztwo, pomoc i szkolenia w zakresie transferu wiedzy, nabywania i ochrony wartości niematerialnych i prawnych oraz korzystania z nich, korzystania z norm i regulacji, w których są one osadzone, świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu (IOB), tj. akredytowane lub zgłoszone do akredytacji ośrodki innowacji, w przedsiębiorstwie Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych w następującym zakresie:
I. Analiza ryzyka wdrożenia innowacji
II. Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji
III. Opracowanie strategii marketingowej dla wyrobu lub usługi będącej przedmiotem wdrożenia innowacji
IV. Doradztwo w zakresie rozwoju zasobów ludzkich związanych z wdrażaniem innowacji
V. Doradztwo w procesie przygotowania umowy zakupu technologii pomiędzy dostawcą i odbiorcą technologii
VI. Doradztwo i pomoc w opracowaniu i przeprowadzeniu pilotażowego wdrożenia innowacji
VII. Doradztwo, pomoc i szkolenia w pełnym wdrożeniu innowacji
Wyżej opisane obszary wiążą się z potrzebami przedsiębiorstwa Zamawiającego w obszarze przygotowania do wdrożenia i wdrożenia innowacji technologicznej procesowej (nowego procesu świadczenia usługi wykorzystującego dedykowane oprogramowanie do zarządzania energią) oraz produktowej (nowej usługi polegającej na wykonywaniu testów udowadniających skuteczność odnawialnych źródeł energii dla klientów zainteresowanych ich wykorzystaniem w swojej działalności), poprzez zaprojektowanie oraz wykonanie demonstratora (pokazowej instalacji typu „living lab”) integrującego wszystkie typy odnawialnych źródeł energii.
Powyższe działania będą rezultatem projektu planowanego do złożenia przez Zamawiającego, w ramach działania 2.3.1 „Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Projekt dotyczy wsparcia, w postaci doradztwa, procesu wdrożenia innowacji technologicznej procesowej dzięki zaprojektowaniu oraz wykonaniu demonstratora (pokazowej instalacji typu „living lab”) integrującego wszystkie typy odnawialnych źródeł energii w firmie Wnioskodawca zaistnieje nowy proces świadczenia usługi wykorzystujący dedykowane oprogramowania do zarządzania energią umożliwiającego wprowadzenie nowego procesu świadczenia usługi wykorzystującego dedykowane oprogramowanie do zarządzania energią (innowacji procesowej) oraz nowej usługi polegającej na wykonywaniu testów udowadniających skuteczność odnawialnych źródeł energii dla klientów zainteresowanych ich wykorzystaniem w swojej działalności (innowacji produktowej.
Koniecznym jest, aby Wykonawca przedstawił szczegółową specyfikację kosztów usługi i uzasadnił wysokości wskazanych w ofercie kosztów, jak również niezbędność poniesienia danego kosztu, w kontekście realizacji projektu i osiągnięcia jego rezultatów. Uzasadniając dany koszt oraz jego związek z realizowanym przez Zamawiającego projektem należy pamiętać, iż będąca przedmiotem zapytania ofertowego usługa doradcza musi służyć wsparciu procesu wdrażania ww. innowacji.
Kod CPV
85312320-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradztwa
Harmonogram realizacji zamówienia
Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług doradczych to 01.01.2019 r. Ostateczny termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy wskazany zostanie Wykonawcy wraz z informacją o uzyskaniu dofinansowania na realizację projektu, o której mowa w § 2 ust. 3. Szczegółowy harmonogram realizacji usług doradczych będzie stanowił integralną część niniejszej umowy.
Po zakończeniu procedury wyboru Wykonawcy, z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa warunkowa zawierająca warunek zawieszający uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania na realizację projektu, rozumiany jako poinformowanie przez PARP o przyznaniu Zamawiającemu dofinansowania na realizację przedmiotowego projektu (opublikowanie listy projektów, które spełniły kryteria wyboru projektów i uzyskały wymaganą liczbę punktów, z wyróżnieniem projektów wybranych do dofinansowania albo poinformowanie przez PARP o przyznaniu Zamawiającemu dofinansowania na realizację projektu w wyniku procedury odwoławczej).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści i warunków określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym przed upływem terminu składania ofert, jak również unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny, w szczególności w przypadku, gdy:
a) postępowanie dotknięte będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
b) wystąpią inne okoliczności, które według oceny Zamawiającego uczynią dalsze prowadzenie postępowania nieuzasadnionym.
W razie unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu Wykonawcom kosztów związanych z udziałem w postępowaniu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Akredytacja ośrodków innowacji świadczących usługi proinnowacyjne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący akredytowanymi lub zgłoszonymi do akredytacji ośrodkami innowacji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające akredytację IOB albo zgłoszenie do akredytacji IOB (potwierdzenie wpływu do Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii). Akredytacja IOB powinna dotyczyć zakresu usług wskazanych w pkt. 2.1 niniejszego zapytania ofertowego. Usługa może być świadczona przez IOB, które zostaną akredytowane przed podpisaniem (zawarciem) umowy o dofinansowanie projektu. Zgłoszenie IOB do akredytacji musi nastąpić nie później niż w dniu złożenia wniosku o dofinansowanie, zgodnie z regulaminem konkursu Działanie 2.3.1 POIR dostępnym na stronie http://poir.parp.gov.pl/.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów (wykaz dokumentów znajduje się w rozdziale V zapytania ofertowego).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia”, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dodatkowe warunki
Wniesienie wadium
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wpłacić wadium w pieniądzu w wysokości 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100).
Wadium nie jest oprocentowane.
Zamawiający, w terminie 3 dni od publikacji informacji o wyniku postępowania lub zawiadomienia o unieważnieniu postępowania, zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy warunkowej. Przez datę zwrotu wadium rozumie się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał swoją ofertę lub, który nie złożył oferty mimo wniesienia wadium, jak również, który złożył ofertę po upływie terminu składania ofert.
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę nie przystąpił do podpisania umowy warunkowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub odmówił podpisania umowy warunkowej,
- zawarcie umowy warunkowej stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Jeżeli wadium ma zostać zwrócone na inny rachunek bankowy niż ten, z którego dokonano zapłaty wadium, do oferty należy załączyć informację o numerze rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu kwoty wadium.
Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego nr:
33 8642 1168 2016 6800 3069 0001 Bank PBS o/Mielec SWIFT:POLUPLPR
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia”. Za spełnienie tego warunku uważa się wpłacenie wadium przez Wykonawcę w wysokości określonej w zapytaniu ofertowym przed upływem terminu składania ofert; dla ustalenia terminu dokonanej wpłaty wzięta będzie pod uwagę data i godzina zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego (najpóźniej do dnia 30.07.2018 r. do godz. 9:00). Weryfikacja spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty potwierdzenia dokonania płatności oraz na podstawie informacji dotyczących przelewów, które wpłynęły na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 30.07.2018 r. do godz. 9:00), uzyskanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną z systemu bankowości elektronicznej.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający informuje, a Wykonawca składając ofertę akceptuje, że w umowie, jaka zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia, będą znajdowały się między innymi następujące zapisy:
10.1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a. okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POIR, mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany terminów realizacji poszczególnych zakresów usług doradczych w stosunku do dat wskazanych w harmonogramie przekazanym Wykonawcy bez zmiany wskazanego w ofercie terminu realizacji przedmiotu zamówienia jako całości (łącznej liczby miesięcy świadczenia usług doradczych), liczonego od dnia rozpoczęcia świadczenia usług doradczych, na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę,
c. zmiany terminu płatności,
d. przesunięć liczby godzin usług doradczych pomiędzy poszczególnymi działaniami,
e. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.
10.2. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.
b. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.
10.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w przypadku:
a. niewykonania albo nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia rozumianego jako całość (usługi doradcze w zakresie innowacji) innego niż opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia, z wyłącznej winy Wykonawcy w wysokości 30% łącznej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
b. opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia rozumianego jako całość (usługi doradcze w zakresie innowacji) w stosunku do zadeklarowanego terminu wykonania zamówienia wskazanego w ofercie Wykonawcy i zawartej umowie (przekroczenie wskazanej liczby miesięcy, liczonej od dnia rozpoczęcia świadczenia usług) - w wysokości 0,5% łącznej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia (...)
Uszczegółowienie znajduje się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IV Zapytania Ofertowego, obejmuje dokumenty zdefiniowane w pkt 5.2-5.4. ZO
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego Akredytacji dla ośrodków innowacji świadczących usługi proinnowacyjne (pkt. 4.1.1. ZO), Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty:
• wydane przez Ministerstwo Rozwoju / obecnie Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii/ potwierdzenie wpisu na listę Instytucji Otoczenia Biznesu akredytowanych przez Ministerstwo Rozwoju / obecnie Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii / w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych albo potwierdzenie zgłoszenia IOB do akredytacji przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych
• w przypadku wykonawców posiadających akredytację: fiszkę oferty usług proinnowacyjnych świadczonych przez Wykonawcę, stanowiącą potwierdzenie, że akredytacja uzyskana przez IOB dotyczy zakresu usług wskazanych w pkt. 2.1 zapytania ofertowego.
• w przypadku wykonawców zgłoszonych do akredytacji, których wniosek o akredytację nie został jeszcze rozpatrzony: wniosek o akredytację, stanowiący potwierdzenie, że akredytacja, będąca przedmiotem zgłoszenia IOB, dotyczy zakresu usług wskazanych w pkt. 2.1 zapytania ofertowego.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia oraz dotyczącego braku powiązań kapitałowych lub osobowych (pkt. 4.1.2 i 4.1.3. ZO), Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
4. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wpłaty wadium, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania płatności.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert
1. Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert w ramach przedmiotu zamówienia – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1) Cena netto oferty (maksymalnie 80 pkt)
2) Gotowość do modyfikacji opracowanych przez Wykonawcę rezultatów usług doradczych w ciągu roku od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (maksymalnie 20 pkt).
Kryterium 1: Cena netto oferty
Kryterium ceny zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
[Całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną ÷ całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie ocenianej] x 80 pkt.
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Podstawą do obliczenia będzie oferowana całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia podana na formularzu ofertowym.
Kryterium 2: Gotowość do modyfikacji opracowanych przez Wykonawcę rezultatów usług doradczych w ciągu roku od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia
Ocena w ramach ww. kryterium zostanie dokonana na zasadzie spełnia – nie spełnia, na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu oferty.
W przypadku zaznaczenia w formularzu oferty opcji „TAK”, oferta otrzyma 20 pkt.
W przypadku zaznaczenia w formularzu oferty opcji „NIE”, oferta otrzyma 0 pkt.
W przypadku braku zaznaczenia w formularzu oferty którejkolwiek opcji albo zaznaczenia obydwu opcji, oferta zostanie odrzucona.
Ostateczna liczba punktów obliczana będzie dla każdej z ofert w ramach przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem:
P = A (pkt) + B (pkt)
gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty
A - liczba punktów przyznanych w kryterium cena netto oferty
B - liczba punktów przyznanych w kryterium gotowość do modyfikacji opracowanych rezultatów usług doradczych w ciągu roku od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający podpisze umowę na realizację przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i która uzyskała najwyższą liczbę punktów.
3. W przypadku nieprzystąpienia przez wybranego Wykonawcę do podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego albo odstąpienia od podpisania umowy z Zamawiającym przez wybranego Wykonawcę Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta spełnia wymagania zapytania ofertowego i który uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
4. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od dnia następującego po dniu upływu terminu składania ofert.
Wykluczenia
Powiązania kapitałowe lub osobowe
Zamawiający wykluczy z postępowania podmioty, o których mowa w art. 6c ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), tj. powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia” - na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
Nazwa
ZETES Sp. z o.o.
Adres
39-300 Mielec
podkarpackie
,
mielecki
Numer telefonu
(17) 77 330 50
NIP
8171863953
Numer naboru
POIR.02.03.01-IP.03-00-001/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Stowarzyszenie B-4
ul. Zagłoby 7b, 35-304 Rzeszów
Data wpłynięcia oferty: 27.07.2018
Cena netto: 345 600 zł
Cena brutto: 425 088 zł