Strona główna
Logo unii europejskiej

Wybor trenerów kompetencji cyfrowych w ramach projektu

Data publikacji: 31.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-02-2018

Numer ogłoszenia

668

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

nie

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty można składać do dnia 08.02.2018 r. do godziny 12.00 w Biurze Projektu (sekretariacie szkoły), ul. Radiowa 3, 25-314 Kielce. Oferty można dostarczać osobiście w godzinach od 08.00 do 15.00 lub poprzez operatora pocztowego lub kurierem - na adres: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych ul. Radiowa 3, 25-314 Kielce. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do Biura Projektu. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.02.2018 roku o godzinie 13.00.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Rubinkiewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

413449065

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Nabór trenerów do prowadzenia warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych, w ramach projektu” RPSW.08.05.01-26-0013/17 „Techniki cyfrowe we wspomaganiu kształcenia zawodowego w kieleckim Plastyku”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie Powiat: Kielce Miejscowość: Kielce

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Głównym celem projektu jest „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w ZPSP im. Józefa Szermentowskiego w Kielcach, oraz zwiększenie szans na zatrudnienie 150 przyszłych absolwentów (123 DZ i 27 CH) do końca sierpnia 2019 r.”
Celami warsztatów jest nabycie kwalifikacji i kompetencji w zakresie:
• Obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie oraz drukarek 3D
• Samodzielnej pracy przy obsłudze i programowaniu centrów tokarskich i frezarskich CNC i drukarek 3D
• Obróbki wyrobu zgodnie z dokumentacją technologiczną
• Umiejętności kontroli bieżących i ostatecznych wykonywanych wyrobów
• Doboru i ustawiania narzędzi oraz parametrów obróbczych obrabiarek sterowanych numerycznie i drukarek 3D
• Tworzenia i wprowadzania ręcznego programu NC
• Umiejętności interpretacji istniejących programów oraz ich edytowania
• Wykonywania różnych przedmiotów na obrabiarkach sterowanych numerycznie i drukarkach 3D w oparciu o utworzony rysunek obróbczy
• Znajomości oraz prawidłowej interpretacji rysunków technicznych i modeli 3D
• Umiejętności korzystania z różnorakich narzędzi pomiarowych, stosowanych przy stanowisku operatora CNC
• Umiejętności wykorzystania fachowej literatury (dostępna w trakcie kursów biblioteka) związanej z doborem narzędzi i parametrów obróbki i druku 3D
• Obsługi drukarek 3D niskobudżetowych w technologii FDM

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybór 4 trenerów (na równych prawach kobiety i mężczyźni) do prowadzenia warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych, wynikających z programów nauczania przedmiotów zawodowych w ZPSP w Kielcach.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Przeprowadzenie warsztatów dla 150 uczniów/uczennic w 14 grupach szkoleniowych w wymiarze po 60 godz. lekcyjnych na grupę, oraz 19 nauczycieli/nauczycielek w 2 grupach szkoleniowych po 40 godz. lekcyjnych na grupę.
Wszystkie zajęcia prowadzone będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego z kierownictwem szkoły oraz zespołem projektowym. Daty graniczne realizacji warsztatów to: 12.02.2018 r.; 31.05.2019 r.
Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu – 920.

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Wszystkie zajęcia prowadzone będą w czasie wolnym od zajęć szkolnych, wg szczegółowego harmonogramu ustalonego z kierownictwem szkoły oraz zespołem projektowym. Daty graniczne realizacji warsztatów to: 12.02.2018 r.; 31.05.2019 r.
Łączna liczba godzin w okresie realizacji projektu – 920.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki:
a) Wykształcenie wyższe w zawodach lub specjalnościach informatycznych.
b) Doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami lub studentami w obszarze tematycznym zamówienia – minimum 2 lata.

Wiedza i doświadczenie

a) Wykształcenie wyższe w zawodach lub specjalnościach informatycznych.
b) Doświadczenie zawodowe w pracy z uczniami lub studentami w obszarze tematycznym zamówienia – minimum 2 lata.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia samodzielnie bez powierzania ich części podwykonawcom.

Dodatkowe warunki

1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
3) Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
4) Z Wykonawcą podpisana zostanie umowa cywilno - prawna.
5) Wypłacane wynagrodzenie Wykonawcy pomniejszone będzie o potrącenia składek należnych ZUS i podatków, jeśli wynikać to będzie z uwarunkowań jakie ciążyć będą na Wykonawcy.
6) Zamawiający zastrzega, iż wynagrodzenie z tytułu umowy cywilno - prawnej wypłacane będzie pod warunkiem posiadania środków finansowych, przekazanych z Budżetu Państwa na rachunek bankowy projektu. W sytuacji opóźnień w przekazaniu transz dotacji przez Budżet Państwa, wypłata wynagrodzenia nastąpi niezwłocznie po wpłynięciu środków z kolejnej transzy. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy nie przysługują odsetki z tytułu opóźnienia w zapłacie.
7) Wykonawca składając ofertę jednocześnie zobowiązuje się do rzetelnej i terminowej, zgodnej z wymogami projektowymi realizacji przedmiotu umowy.
8) Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty.
9.) Wszelkie wyjaśnienia dotyczące niniejszego zapytania przekazywane będą pocztą elektroniczną – plastykkielce@onet.eu
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania zapytania w przypadku okoliczności uzasadniających brak możliwości realizacji zamówienia

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku istotnego naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym m.in. stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia, nie wywiązywania się z realizacji przedmiotu umowy lub niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego harmonogramem uznania bądź kwestionowania przez Instytucję Pośredniczącą poszczególnych wydatków związanych z realizacją Projektu, w tym zadań, bądź ich części za niekwalifikowane z uwagi na uchybienia Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Oświadczenie nr 2 potwierdzające posiadane wykształcenie o którym mowa w pkt 5.a.
2) Oświadczenie nr 3 potwierdzające doświadczenie zawodowe o którym mowa w pkt.5.b
3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek posiadania niezbędnego doświadczenia, kwalifikacji i wykształcenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Dokonując wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena za godzinę lekcyjną realizacji zamówienia – 60 %
2. Wykształcenie – 20 %
3. Doświadczenie zawodowe - 20 %
SPOSÓB OCENY OFERT
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie zsumowanej liczby punktów w oparciu o przedstawione kryteria i ustaloną punktację. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
1. Punktacja dla kryterium „Cena za realizację zamówienia” - ocena na podstawie ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Maksymalna liczba punktów dla tego kryterium wynosi 60.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wyliczoną według wzoru: C = (C min / C „x”) x 60 pkt gdzie: C – liczba punktów dla oferty ocenianej za kryterium ceny C min – najniższa cena brutto spośród złożonych ofert C „x” – cena oferty ocenianej
2. Punktacja dla kryterium „Wykształcenie” - ocena na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz Wykazu ukończenia uczelni potwierdzających wykształcenie wyższe / kierunkowe/lub wyższe + studia podyplomowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Maksymalna liczba punktów dla tego kryterium wynosi 20. Oferta spełniająca kryterium otrzyma 20 punktów (wykształcenie spełniające wymogi).
Oferta nie spełniające wymogów dla tego kryterium, czyli brak wykształcenia wyższego kierunkowego: - otrzyma 0 punktów.
3. Punktacja dla kryterium „Doświadczenie zawodowe” - ocena na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz Wykazu doświadczenia zawodowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Maksymalna liczba punktów dla tego kryterium wynosi 20. Oferta z której będzie wynikało minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy ze studentami lub uczniami z obszaru tematycznego zamówienia otrzyma 20 punktów.
Oferta nie spełniające wymogów dla tego kryterium czyli brak minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego otrzyma 0 punktów.
4) Suma punktów oferty zostanie obliczona poprzez sumę punktów z poszczególnych kryteriów i zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
5) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejsze zostaną uznana 4 oferty z najwyższą liczbą punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający spośród nich wybierze ofertę z niższą ceną.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
7) Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania pocztą elektroniczną na adres wskazany w ofercie.

Wykluczenia

1. Z udziału w zapytaniu wyłączone są osoby powiązane z beneficjentem osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30% od szacunkowej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert to Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, oraz złożenie u zamawiającego dowodów potwierdzających prawidłowość wyliczenia ceny podanej w ofercie. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. J. Szermentowskiego

Adres

Radiowa 3

25-314 Kielce

świętokrzyskie , Kielce

Numer telefonu

413449065

NIP

6571768789

Numer naboru

RPSW.08.05.01-IZ.00-26-098/17

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Janusz Wójcik, 25-332 Kielce, ul. Otrocz 6a - cena 60 zł
2. Marcin Graba ul. G. Zapolskiej 29/8, 25-435 Kielce - cena 60 zł
3. Tomasz Kozior, Kielce ul. Smuglewicza 24, 25-460 Kielce - cena 60 zł
4. Paweł Rokita ul. Popiełuszki 23/12 Skarżysko – Kamienna - cena 60 zł
Liczba wyświetleń: 773