Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup i montaż mebli oraz wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze małe skarby –zwiększenie liczby miejsc w żłobku przy ul. Andersa 34 w Zabrzu”

Data publikacji: 11.07.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 23-07-2018

Numer ogłoszenia

6319

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zmianie uległ zał. nr 2 Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia oraz termin składania ofert wydłużył się do 23.07.2018r.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć do dnia 23.07.2018 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: zlobekmiejski@op.pl, lub
- poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres: Żłobek Miejski w Zabrzu, 41-800 Zabrze, ul. Wolności 198(oferty składane osobiście lub kurierem do biura Dyrektora Żłobka, I piętro, od pon. – pt. w godz. 8:30 do 14:00 w zamkniętej odpowiednio opisanej kopercie).
W przypadku dostarczania oferty drogą pocztową lub kurierem wiążący jest termin dotarcia oferty do firmy Zamawiającego, nie zaś data nadania na poczcie/kurierowi.
2. Oferty niekompletne lub złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Otwarcie ofert zostanie dokonane w biurze Dyrektora Żłobka Zabrze, ul. Wolności 198 w dniu 23.07.2018 r. o godz . 14:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zlobekmiejski@op.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jolanta Galczus

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

697 930 151

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż mebli oraz wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze małe skarby –zwiększenie liczby miejsc w żłobku przy ul. Andersa 34 w Zabrzu”

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Meble

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Zabrze Miejscowość: Zabrze

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zakup i montaż mebli oraz wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze małe skarby –zwiększenie liczby miejsc w żłobku przy ul. Andersa 34 w Zabrzu”

Przedmiot zamówienia

Zakup i montaż mebli oraz wyposażenia a także zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze małe skarby –zwiększenie liczby miejsc w żłobku przy ul. Andersa 34 w Zabrzu”-szczegółowe zamówienie w załączniku nr 1

Kod CPV

39000000-2

Nazwa kodu CPV

Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Dodatkowe przedmioty zamówienia

pomoce dydaktyczne
prasowalnica

Harmonogram realizacji zamówienia

- meble i wyposażenie - dostarczenie i montaż najpóźniej do 20.08.2018
- pomoce dydaktyczne - do 31.08.2018
- prasowalnica - do 31.08.2018

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

- niekarany karą zakazu dostępu do środków itp z przetargów

Wiedza i doświadczenie

Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do sprawnego i starannego wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie w upadłości.

Dodatkowe warunki

serwis, gwarancja

Warunki zmiany umowy

nie przewiduje się

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań częściowych przy czym na wybrane zadanie częściowe składa jedną ofertę. Oferta powinna zawierać:
a) Wzór formularza ofertowego - Załącznik nr 1,
b) Kosztorys przygotowany na Załączniku nr 2 - opis szczegółowy przedmiotu zamówienia,
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zapytaniu - Załącznik nr 3,
d) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - Załącznik
nr 4,
e) Dokumenty potwierdzające, iż zaproponowany asortyment posiada ważne dopuszczające do użytku certyfikaty dla mebli, wyposażenia, pomocy dydaktycznych, zabawek żłobkowych
f) Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. odpis z KRS, który to odpis nie może być starszy niż 6 miesięcy od daty wystawienia, względnie dopuszcza się jego kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem lub elektroniczny odpis KRS pobierany z systemu Ministerstwa Sprawiedliwości) albo zaświadczenie o wpisie w CEIDG zgodne z treścią art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 02.07.2004 r. z późn. zm. o swobodzie działalności gospodarczej – dokument wygenerowany ze strony www.ceidg.gov.pl,
g) W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcę, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa (upoważnienia), niezbędnym elementem takiej oferty jest oryginał bądź odpowiednio kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem takiego pełnomocnictwa (upoważnienia).
2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe w Załączniku nr 1 i 2 należy zaznaczyć zadania częściowe na które jest składana oferta, natomiast pozostałe dokumenty wystarczy dołączyć tylko raz.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
5. Wykonawca poda kwotę oferty brutto w polskich złotych (PLN), a płatności odbędą się na zasadach szczegółowo określonych w umowie. Cena oferty obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia (koszty dostawy). Wykonawca podaje wszystkie ceny z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. W cenie brutto należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) w obowiązującej na dzień otwarcia ofert stawce.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
8. W przypadku oferty w wersji papierowej na kopercie należy zamieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego Żłobek Miejski w Zabrzu ul. Wolności 198,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- dopisek: nr ogłoszenia/RPSL.08.01.03-IZ.01-24-185/17
9. W przypadku złożenia oferty w formie wiadomości elektronicznej, Wykonawca wpisuje w tytule maila:nr ogłoszenia/RPSL.08.01.03-IZ.01-24-185/17 i załącza zeskanowaną ofertę, tj. komplet zeskanowanych dokumentów, spełniających wszelkie wymagania formalno-prawne, tj. np. pieczęcie, podpisy. Jednocześnie Wykonawca, w przypadku wybrania oferty jako najkorzystniejszej, wymaga przedłożenia kompletu oryginalnych dokumentów (przesłanych wcześniej drogą elektroniczną) do biura Żłobka Miejskiego w Zabrzu w terminie do 7 dni od dnia ogłoszenia wyników

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena ofertowa – ranga procentowa 80%
Termin wykonania zamówienia – ranga procentowa 20 %
Zamawiający przyjmuje zasadę iż 1% = 1 pkt.
Cena ofertowa musi obejmować:
1. wartość przedmiotu zamówienia
2. podatek VAT

Termin realizacji rozumiany jest jako ilość dni roboczych (pod pojęciem dzień roboczy Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. od 8.00 do 16.00), w jakich Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia.

Punkty oferty wyliczone zostaną wg następującego wzoru:
Sof = Cof + Tof gdzie:
Sof – suma punktów badanej oferty
Cof – ilość punktów uzyskanych za kryterium cena
Tof – ilość punktów uzyskanych za kryterium termin realizacji
a) W kryterium cena punkty wyliczone będą w oparciu o wzór matematyczny:
Cof = ( Cmin / Cb.) x 80 pkt. gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cb. – cena badanej oferty,
Cof– ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie.
b) w kryterium termin wykonania zamówienia punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Tof = ( Tmin / Tb.) x 20 pkt. gdzie:
Tmin – najkrótszy termin,
Tb. – termin badanej oferty,
Tof – ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

Wykluczenia

Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków określonych w rozdz. Warunki udziału w postępowaniu oraz podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Żłobek Miejski w Zabrzu

Adres

Buchenwaldczyków 32

41-800 Zabrze

śląskie , Zabrze

Numer telefonu

884 956 297

NIP

6482324358

Numer naboru

RPSL.08.01.03-IZ.01-24-185/17

Inne źródła finansowania

- Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Sląskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 8.1.3 oraz środków Budżetu Państwa.

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Moje bambino Sp. z o.o, Sp.K ul. Graniczna 46 93-428 Łódź
Najkorzystniejsza oferta wpłynęła 20.07.2018r. - dotyczyła zadania częściowego nr 2 na kwotę brutto 14 334,80
Liczba wyświetleń: 779