Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 1/BON/2018 Dotyczące: Opracowanie innowacyjnej technologii magazynowania materiałów – pakietów arkuszy blach metalowych o masie nie przekraczającej 3 t. i wymiarach 1,5x3m. w trybie zgodnym z zasadą konkurencyjności dla potrzeb projektu składanego w działaniu 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw poddziałaniu 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 -2020

Data publikacji: 24.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-01-2018

Numer ogłoszenia

435

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można składać pocztą lub kurierem (decyduje data wpływu do siedziby firmy), osobiście w Biurze firmy lub przesyłać pocztą elektroniczną na adres: jacek@emix-okucia.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jacek@emix-okucia.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jacek Dryka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

503004425

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem usługi jest opracowanie innowacyjnej technologii magazynowania materiałów – pakietów arkuszy blach metalowych o masie nie przekraczającej 3 t. i wymiarach 1,5x3 m.
Usługa obejmuje:
a) przeprowadzenie audytu technologicznego w siedzibie Zamawiającego, celem analizy i oceny informacji technicznych i technologicznych w obszarze założeń i przewidywanych funkcjonalności planowanej do dopracowania i wdrożenia innowacyjnej technologii magazynowania arkuszy blach (Zamawiający posiada częściowo opracowane założenia i wstępną koncepcję). Audyt obejmie analizę stanu obecnego (magazynowanie na regałach stałych) i doprecyzowanie technicznej strony usługi tj. dookreślenie parametrów wejściowych dla opracowania technologii. Usługa obejmuje też opracowanie założeń planowanej do wdrożenia technologii, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na etapie wyprowadzania projektów technicznych i technologicznych, opracowanie programu prac B+R, którego celem będzie wypracowanie wdrażanej technologii,
b) Przeprowadzenie badań i prac o charakterze badawczym.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: ostrowski Miejscowość: Lamki, 63-400 Ostrów Wlkp.

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wybór najkorzystniejszej oferty na realizacje usługi badawczej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu innowacyjnej technologii magazynowania materiałów – pakietów arkuszy blach metalowych o masie nie przekraczającej 3 t. i wymiarach 1,5x3 m.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Wstępnie usługa powinna być przeprowadzona w okresie od 01.07.2018 do 30.11.2019.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawcą usługi mogą być podmioty, które spełniają poniższe wymagania:
1. Jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki, posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) podstawowe jednostki organizacyjne uczelni w rozumieniu statutów tych uczelni;
2) jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. z 2016 r., poz. 572 z późn. zm.);
3) instytuty badawcze w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2016 r. poz. 371 z późn. zm.);
4) międzynarodowe instytuty naukowe utworzone na podstawie odrębnych przepisów, działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
5) Polska Akademia Umiejętności;
6) inne jednostki organizacyjne niewymienione w pkt 1-5, będące organizacjami prowadzącymi badania i upowszechniającymi wiedzę w rozumieniu art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014;
posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki;
lub
7) spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej;
8) centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym;
9) przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz.U. z 2015 r., poz. 1710, z późn. zm.);
10) akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty wymienione w art. 21 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r., poz. 655, z późn. zm.).

Wiedza i doświadczenie

Dysponują wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania usługi, tj. zrealizowali przynajmniej 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia lub równoważne.
Za usługi równoważne Zamawiający uzna usługi polegające na:
Zaprojektowaniu, wykonaniu, posadowieniu i uruchomieniu technologii systemów pakowania/paletyzacji/transportu międzyoperacyjnego z wykorzystaniem układów automatyki i sterowania opartego o sterowniki PLC/sterowanie komputerem przemysłowym.

Potencjał techniczny

Posiadają odpowiedni potencjał do realizacji usługi.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dysponują osobami zdolnymi do wykonani zamówienia oraz odpowiednią aparaturą.
Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania usług, których dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, należy rozumieć pracowników lub inne osoby fizyczne zatrudnione na podstawie umów cywilno – prawnych, a także osoby, które nie są aktualnie związane
z Wykonawcą, jednakże zobowiążą się do realizacji usługi na rzecz Wykonawcy, jako pracownik lub na podstawie umowy cywilno – prawnej.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Brak

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) gdy ze strony PARP pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta,
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy,
c) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załączniki, które należy dostarczyć celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w zapytaniu ofertowym:
1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 – Opis oferty.
2) Załącznik nr 2 – Wykaz doświadczenia.
3) Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym.
4) Załącznik nr 4 – Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego potencjału oraz znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
5) Załącznik nr 5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6) Załącznik Nr 6 - Oświadczenie o brak przesłanek dot. wykluczenia z udziału w postępowaniu.
7) Załącznik Nr 7 – Wykaz kadry oraz aparatury badawczej.
8) Załącznik nr 8 – Harmonogram rzeczowo - finansowy.

Zamówienia uzupełniające

Brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1) Wykonawca powinien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Cena oferty powinna być wrażona cyfrowo i słownie.
2) Cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia a także zastosowane upusty, rabaty, itp.
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:

Kryterium Waga
Cena ofertowa brutto 90 punktów
Termin wykonania zamówienia 10 punktów

Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena ofertowa brutto otrzyma najtańsza oferta wg wzoru, które zostaną obliczone wg wzoru:

Cn / Cb x 90 = Pc

gdzie:
Cn - cena najtańszej oferty
Cb - cena badanej oferty
Pc - liczba punktów jaką uzyskuje wykonawca za cenę

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

W ramach kryterium Termin wykonania zamówienia Zamawiający będzie przyznawał punkty w przedziale od 0 do 10 punktów, w oparciu o dane zawarte w złożonej ofercie.

Punktacja w ramach tego kryterium przedstawia się następująco:
a. Termin wykonania zamówienia usługi < 15 miesięcy – 10 punktów,
b. Termin wykonania zamówienia usługi ≥ 15 miesięcy ≤ 16 miesięcy – 5 punktów,
c. Termin wykonania zamówienia usługi ≥ 16 miesięcy – 0 punktów.

Wykluczenia

Z możliwości składania ofert wyklucza się Wykonawców:
- w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
- którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Z.P.H.U. "EMIX" EMILIA DRYKA

Adres

63-400 Lamki

wielkopolskie , ostrowski

Numer telefonu

503004425

Fax

62 734 91 68

NIP

6222431152

Numer naboru

POIR.02.03.02-IP.03-00-001/17

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02-486 Warszawa
środa 31.01.2018 r.
492 000,00 brutto
Liczba wyświetleń: 1011