Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/BON/2018 dotyczące Wykonania usługi polegającej na opracowaniu znacząco ulepszonej technologii w trybie zgodnym z zasadą konkurencyjności dla potrzeb projektu składanego w działaniu 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw poddziałaniu 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.

Data publikacji: 10.05.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-05-2018

Numer ogłoszenia

3870

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na maszynie do pisania lub komputerze.
2) Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Złożenie dokumentów wykazanych w załączniku nr 1 jest obligatoryjne. Ich brak skutkuje odrzuceniem oferty na etapie oceny formalnej.
3) Zaoferowana cena całkowita musi być wyrażona, jako cena brutto w złotych polskich
(z wyszczególnieniem ceny netto oraz stawki podatku VAT), wraz z kosztami Wykonawcy, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzenia oferty i musi określać wartość usługi w ramach zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.
4) Oferta i wszystkie jej załączniki muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli ofertę podpisuje inna osoba niż uprawniona do reprezentowania Oferenta zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze to do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument uprawniający do podpisania oferty w imieniu Oferenta.
5) Oferta musi być ważna przez okres, co najmniej 200 dni, liczonych od dnia upływu terminu składania ofert.
6) Wykonawca składając ofertę na wykonanie usługi zobowiązuje się do dyspozycyjności
w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach dotyczących zamówienia, uściślonych po uzyskaniu dofinansowania.
7) Oferty należy składać w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego w zaklejonej kopercie lub przesłać skan oferty na adres mailowy: jacek@emix-okucia.pl do dnia 18.05.2018 r. do godziny 12:00
8) W ramach zapytania nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jacek@emix-okucia.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jacek Dryka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

503004425

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu innowacyjnej technologii magazynowania materiałów – pakietów arkuszy blach metalowych o masie nie przekraczającej 3 t. i wymiarach 1,5x3 m. Pełen zakres zamówienia opisano w pkt. „Przedmiot zamówienia”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: ostrowski Miejscowość: Lamki, 63-400 Ostrów Wielkopolski

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP na potrzeby projektu firmy Z.P.H.U. EMIX EMILIA DRYKA w zakresie Opracowanie innowacyjnej technologii magazynowania materiałów – pakietów arkuszy blach metalowych o masie nie przekraczającej 3 t. i wymiarach 1,5x3 m.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem usługi jest opracowanie innowacyjnej technologii magazynowania materiałów – pakietów arkuszy blach metalowych o masie nie przekraczającej 3 t. i wymiarach 1,5x3 m.
Usługa obejmuje:
a) przeprowadzenie audytu technologicznego w siedzibie Zamawiającego, celem analizy i oceny informacji technicznych i technologicznych w obszarze założeń i przewidywanych funkcjonalności planowanej do dopracowania i wdrożenia innowacyjnej technologii magazynowania arkuszy blach (Zamawiający posiada częściowo opracowane założenia i wstępną koncepcję). Audyt obejmie analizę stanu obecnego (magazynowanie na regałach stałych) i doprecyzowanie technicznej strony usługi tj. dookreślenie parametrów wejściowych dla opracowania technologii. Usługa obejmuje też opracowanie założeń planowanej do wdrożenia technologii, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na etapie wyprowadzania projektów technicznych i technologicznych, opracowanie programu prac B+R, którego celem będzie wypracowanie wdrażanej technologii,
b) Przeprowadzenie badań i prac o charakterze badawczym.
Celem jest:
- wykonanie, dla wypracowanych szczegółowo założeń do wdrożenia technologii, projektów (tj. projekty: techniczny, elektryczny, sterowania, ew. bezpieczeństwa),
- realizacja prac badawczych (na wykonanych elementach infrastruktury, niezbędnych do poprawnej walidacji i wdrożenia technologii),
- właściwe posadowienie infrastruktury i uruchomienie, na wytworzonym systemie opracowanej technologii.
Projekty techniczne podlegają wspólnej walidacji Wykonawcy i Zamawiającego. W proces fizycznego wykonawstwa elementów infrastruktury do wdrożenia technologii zaangażuje się Zamawiający w zakresie realizacji części prac budowania konstrukcji, posadawiania itp.
c) Próby technologiczne mające na celu dostrojenie zaimplementowanych wyników opracowanej technologii, do jak najlepszej jej pracy w zakresie wykorzystania w prowadzonym procesie produkcyjnym,
Zakładanymi rezultatami projektu są:
- wyniki audytu analizującego obecny system pracy w relacji do zakładanej do wdrożenia innowacyjnej technologii magazynowania, projekty - techniczne (w zakresie mechaniki, sterowania, bezpieczeństwa) i technologiczne oparte o wyniki przeprowadzonych prac badawczo-rozwojowych w zakresie technologii automatycznego magazynowania arkuszy blachy,
- wykonanie elementów infrastruktury potrzebnych do wdrożenia opracowanej technologii (we współpracy z Zamawiającym), ich posadowienie i implementacja w obszarze produkcji,
- wdrożenie technologii, jej walidacja i przekazanie do eksploatacji w reżimie produkcji przemysłowej.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia maksymalnie od 05.11.2018 do 06.04.2020 r.
Docelowo termin zostanie uściślony po uzyskaniu dofinansowania przez Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawcą usługi mogą być podmioty, które spełniają poniższe wymagania:
1) Jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki, posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a. podstawowe jednostki organizacyjne uczelni w rozumieniu statutów tych uczelni;
b. jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. z 2017 r., poz. 1869 z późn. zm.);
c. instytuty badawcze w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2016 r. poz. 371 z późn. zm.);
d. międzynarodowe instytuty naukowe utworzone na podstawie odrębnych przepisów, działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
e. Polska Akademia Umiejętności;
f. inne jednostki organizacyjne niewymienione w pkt 1-5, będące organizacjami prowadzącymi badania i upowszechniającymi wiedzę w rozumieniu art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014;
posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki;
lub
2) spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej;
3) centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym;
4) przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz.U. z 2015 r., poz. 1710, z późn. zm.);
5) akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty wymienione w art. 21 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 r., poz. 655, z późn. zm.).
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta – załącznik nr 5: wg. formuły: spełnia / nie spełnia.

Wiedza i doświadczenie

Podmioty, które dysponują wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania usługi, tj. zrealizowali przynajmniej 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia lub równoważne. Za usługi równoważne Zamawiający uzna usługi polegające na Zaprojektowaniu, wykonaniu, posadowieniu i uruchomieniu technologii systemów pakowania/paletyzacji/transportu międzyoperacyjnego z wykorzystaniem układów automatyki i sterowania opartego o sterowniki PLC/sterowanie komputerem przemysłowym

Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu doświadczenia zamieszczonego w załączniku nr 2: wg. formuły: spełnia / nie spełnia.

Potencjał techniczny

Podmioty, które posiadają odpowiedni potencjał oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta – załącznik nr 4: wg. formuły: spełnia / nie spełnia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Podmioty, które dysponują osobami zdolnymi do wykonani zamówienia oraz odpowiednią aparaturą.
Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania usług, których dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, należy rozumieć pracowników lub inne osoby fizyczne zatrudnione na podstawie umów cywilno – prawnych, a także osoby, które nie są aktualnie związane
z Wykonawcą, jednakże zobowiążą się do realizacji usługi na rzecz Wykonawcy, jako pracownik lub na podstawie umowy cywilno – prawnej.
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu kadry oraz aparatury badawczej zamieszczonego w załączniku nr 7: wg. formuły: spełnia / nie spełnia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

1. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. W toku postępowania Zamawiający może przeprowadzić dodatkowe czynności nieprzewidziane w treści niniejszego zapytania.
3. Postępowanie zostanie unieważnione w przypadku, kiedy Zamawiającemu nie zostaną przyznane środki na dofinansowanie ww projektu z budżetu PARP, zgodnie z art. 93 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru Wykonawcy lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym jego etapie. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania.
6. W przypadku dokonania wyboru Wykonawcy Zamawiający zastrzega, że dokonanie zlecenia i podpisanie umowy o współpracy w zakresie wykonania usługi badawczej będzie uwarunkowane przyznaniem dofinansowania na realizację projektu w ramach działania 2.3 „Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw” Poddziałanie 2.3.2 „Bony na innowacje dla MŚP” rozumianego przez podpisanie umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia przez Zamawiającego z PARP.
7. Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z wybranym/i Wykonawcą/ami.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie w formie pisemnego aneksu w punktach dotyczących zakresu, terminu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadkach:
a. uzasadnionych, niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. z przyczyn technicznych, gospodarczych, czy politycznych),
b. obiektywnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego,
c. okoliczności siły wyższej,
d. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
e. otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz oferty wraz z załącznikami:
Załącznik nr 1 – Opis oferty.
Załącznik nr 2 – Wykaz doświadczenia.
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym.
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego potencjału oraz znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik Nr 6 - Oświadczenie o brak przesłanek dot. wykluczenia z udziału w postępowaniu.
Załącznik Nr 7 – Wykaz kadry oraz aparatury badawczej.
Załącznik nr 8 – Harmonogram rzeczowo - finansowy.

Zamówienia uzupełniające

Brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:


Kryterium Waga
Cena ofertowa brutto 90 %
Gwarancja 10 %

Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena ofertowa brutto otrzyma najtańsza oferta wg wzoru:

Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych
Cwn – cena zaproponowana przez ocenianego wykonawcę

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium gwarancja otrzyma oferta z najdłuższym termin gwarancji wg wzoru:

Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium

gdzie:
Gwn - Gwarancja zaproponowana przez ocenianego wykonawcę
Gmax - Gwarancja najdłuższa spośród zaproponowanych gwarancji

Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów przyznanych za wszystkie kryteria wymienione wyżej zgodnie ze wzorem: Suma = C (cena) + G (gwarancja)
gdzie Suma - suma punktów stanowiąca ocenę końcową

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów, bez przeprowadzania ponownego postępowania.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania postępowania odwoławczego.

Wykluczenia

1. Podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta – załącznik nr 3: wg. formuły: spełnia / nie spełnia.

2. Z możliwości składania ofert wyklucza się Wykonawców:
- w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
- którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta – załącznik nr 6: wg. formuły: spełnia / nie spełnia.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Z.P.H.U. "EMIX" EMILIA DRYKA

Adres

63-400 Lamki

wielkopolskie , ostrowski

Numer telefonu

503004425

Fax

62 734 91 68

NIP

6222431152

Numer naboru

POIR.02.03.02-IP.03-00-001/18

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP
Al. Jerozolimskie 202
02-486 Warszawa
piątek 18.05.2018
492 000,00 brutto
Liczba wyświetleń: 1311