Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie i dostawa form wtryskowych do przerobu tworzyw sztucznych w ramach realizacji projektu „Medyczny Sterylizator Powietrza”, który będzie realizowany w ramach Działania 2.1 Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw PO IR, - ścieżka „Dotacja na infrastrukturę do zwalczania COVID-19” KONKURS 2/2.1/2020 NABÓR <8 czerwca 2020 r. – 31 lipca 2020 r.>

Data publikacji: 03.08.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 12-08-2020

Numer ogłoszenia

34353

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty można składać: Drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście w siedzibie zamawiającego (ZMM MAXPOL sp. z o.o., Al. Gen L. Okulickiego 16 c, 35-206 Rzeszów )
pocztą elektroniczna jednocześnie 2 adresy e-mail: sekretariat@zmm-maxpol.pl oraz biuro@zmm-maxpol.pl
Okres ważności oferty nie może być krótszy niż 60 dni roboczych

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

sekretariat@zmm-maxpol.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Polak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

17 863 04 47 (dni robocze w godz 8-15)

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie i dostawa form wtryskowych do przerobu tworzyw sztucznych w ramach realizacji projektu „Medyczny Sterylizator Powietrza”, który będzie realizowany w ramach Działania 2.1 Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw PO IR - ścieżka „Dotacja na infrastrukturę do zwalczania COVID-19” KONKURS 2/2.1/2020 - NABÓR <8 czerwca 2020 r. – 31 lipca 2020 r.>

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy i dostawcy form wtryskowych

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji wykonawczej, wykonanie i dostawa form wtryskowych do przerobu tworzyw sztucznych
1.1. korpus - forma 1 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.01) detal o wielkości (wymiary w mm): 125x263x125
1.2.drzwi - forma 1 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.02) detal o wielkości (wymiary w mm): 123x239x61
1.3.podstawka - forma 1 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.03) detal o wielkości (wymiary w mm): 125x125x21
1.4.pokrywa - forma 2 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.04) detal o wielkości (wymiary w mm): 102x105x38
1.5.zaślepka - forma 2 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.05) detal o wielkości (wymiary w mm): 74x78x13
1.6.panel - forma 2 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.06) detal o wielkości (wymiary w mm): 31x210x13
1.7.wkładka LED - forma 8 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.07) detal o wielkości (wymiary w mm): 19x6x8
1.8.przycisk - forma 8 gniazdowa (nr zakładowy 700.003.08) detal o wielkości (wymiary w mm): 15x15x6
Wszystkie formy w systemie gorąco kanałowym

Z rysunkami technicznymi oraz ze szczegółowymi wymaganiami można zapoznać się w siedzibie firmy.
Prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, że rysunki i specyfikacje są własnością ZMM MAXPOL i mogą być udostępniane tylko do celów ofertowych. Udostępnianie ich osobom postronnym czy wykorzystywanie do innych celów niż sporządzenie oferty jest zabronione. Naruszenie naszych praw może skutkować dochodzeniem odszkodowań.

Na wykonane formy Wykonawca udzieli gwarancji.
Dokumentacja formy przechodzi na własność Zamawiającego

Kod CPV

42990000-2

Nazwa kodu CPV

Różne maszyny specjalnego zastosowania

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Opracowanie dokumentacji technicznej formy – do 2 tygodni od podpisania umowy / zamówienia
Wykonanie, odbiór techniczny i dostawa – do 12 tygodni od zatwierdzenia dokumentacji technicznej form przez Zamawiającego

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędny potencjał techniczny dotyczący przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i możliwości dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego wykonania i dostawy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędny potencjał finansowy dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego dostawy

Dodatkowe warunki

1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania oraz warunki techniczne.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia niniejszego zapytania ofertowego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Nie złożenie wyjaśnień w określonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie będzie podstawą do odrzucenia ofert.
5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyn.

Warunki zmiany umowy

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym o czym poinformuje za pośrednictwem odpowiednich stron internetowych oraz portali. W przypadku wprowadzenia takich zmian, Zamawiający może oznaczyć inny termin składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega również możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami, które mogą mieć wpływ na prawidłową realizacje niniejszego zamówienia. Dla dokonania zmian umowy wymagana jest forma pisemna. Zamawiający dopuszcza zmianę innych postanowień umowy nie przewidzianych na tym etapie w formie aneksu, w szczególności niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisywania umowy przez Zamawiającego i nie mających wpływu na wybór oferty najkorzystniejszej.
4.Umowa może zostać zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego.
5.Przewidziano możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:- zmiana terminu realizacji zamówienia,- zmiana warunków płatności,- zmiana stawki podatku VAT- obniżenie ceny zamówienia.

Zamówienia uzupełniające

nie

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1.Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym, na podstawie następujących kryteriów:

Cena w PLN - waga kryterium – 90 %.
W kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt. Ocena punktowa zostanie obliczona wg wzoru.

P=Cn/Cb x[90]

gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
CB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Cena oferty wyrażona w walucie innej niż PLN zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP dla waluty oferty, obowiązującego na dzień upływu terminu składania ofert.

Gwarancja – waga kryterium – 10 %.
Gwarancja : wytrzymałość formy nie krótsza niż 1 500 000 cykli – 10 pkt; poniżej 1 500 000 cykli – 0 pkt;

Przyznane punkty zostaną zsumowane a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
2.Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Obliczenie uzyskanych punktów będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

1. Oferty będą podlegały odrzuceniu jeżeli:
1.1 Treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
1.2 Oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w Zapytaniu ofertowym,
1.3 Oferta została złożona po wyznaczonym terminie
1.4 W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (na przykład na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZMM MAXPOL SP. Z O.O.

Adres

gen. Leopolda Okulickiego 16 C/nie dotyczy

35-206 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

178630447

Fax

17 863 04 52

NIP

5170383818

Numer naboru

POIR.01.01.01-IP.00-00-001/20

Inne źródła finansowania

Projekt Medyczny Sterylizator Powietrza będzie realizowany w ramach Działania 2.1 Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw PO IR - ścieżka „Dotacja na infrastrukturę do zwalczania COVID-19” KONKURS 2/2.1/2020 NABÓR <8 czerwca 2020 r. – 31 lipca 2020 r.>

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. HONGKONG SANPIN MOULD CO.,LTD, SHENZHEN SANPIN MOULD CO.,LTD, Maozhouhe Industrial Park Building No.16-A, Shapuwei Village, Song gang Town, Bao'an District, Shenzhen, Guangdong Province, China, data 07.08.2020, cena: 106950,00 EUR
Liczba wyświetleń: 370