Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć najpóźniej do końca dnia 07.08.2020 roku:
- w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu na adres biuro@zmuw.eu
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zmuw.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Jamrozik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 504 102 074
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wózka widłowego z masztem.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Sosnowiec
Miejscowość:
Sosnowiec 41-200, ul. St. Mikołajczyka 61/63
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa wózka widłowego z masztem.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wózka widłowego z masztem o poniższych parametrach:
- widły o długości 1200mm z przesuwem bocznym;
- długość wózka do czoła wideł nie większa niż 2850 mm;
- wysokość wózka (maszt złożony) nie większa niż 2090mm;
- typ skrzyni biegów – PowerShift;
- promień skrętu w zakresie 2450 – 2520 mm;
- wózek musi posiadać wolny skok wideł;
- niskoemisyjny silnik czterocylindrowy o parametrach:
• pojemność silnika 2488 cm3;
• moc 37,4 kW przy 2300 obr/min;
• zasilanie: Gaz / Benzyna;
- udźwig 3500 kg;
- ergonomiczna kabina, niepowodująca zmęczenia operatora nawet po wielogodzinnej pracy;
- solidna konstrukcja z cienkich słupków nie ogranicza widoczności operatora;
- krata zabezpieczająca operatora od strony ładunku;
- lusterka wsteczne;
- komfortowe, regulowane siedzenie operatora i kolumna kierownicza;
- wielofunkcyjny, zintegrowany panel z wyświetlaczem - licznik motogodzin, wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej, wskaźnik paliwa;
- opony pełne;
- deklaracja CE;
- decyzja odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego.
Wyposażenie dodatkowe:
- wysokość podnoszenia masztu 4,5m, rozwiązanie maszty masztu.
Sprzęt fabrycznie nowy (nowy środek trwały).
Przedmiot zamówienia obejmuje transport, pierwsze uruchomienie oraz szkolenie z podstawowej obsługi wózka. Szkolenie będzie trwało 4 godziny i będzie obejmować 1 osobę zatrudnioną na stanowisku operatora wózka widłowego oraz 3 osoby z działu utrzymania ruchu.
Kod CPV
42415110-2
Nazwa kodu CPV
Wózki widłowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja całości przedmiotu zamówienia powinna zakończyć się do 30.10.2020 roku, licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy/zamówienia przez obie Strony. Planowany termin podpisania umowy/zamówienia najpóźniej do 31.08.2020 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Potencjał techniczny
1. Wykonawca musi zapewnić obsługę serwisową w języku polskim.
2. Wykonawca musi gwarantować dostępność części zamiennych przez minimum 5 lat licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Wykonawca musi dostarczyć wraz z maszyną instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną maszyny w języku polskim.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym złożyć stosowne oświadczenia odnośnie powyższych warunków. Oferty niezawierające przedmiotowych oświadczeń będą odrzucane z przyczyn formalnych.
Dodatkowe warunki
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego i zawierać co najmniej:
a) dane teleadresowe wykonawcy;
b) odniesienie się do warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny wskazanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym;
c) datę sporządzenia oferty i termin związania z ofertą;
d) nazwę producenta, nazwę/model urządzenia;
e) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym w zakresie wskazanym w punkcie „Wykluczenia” niniejszego Zapytania ofertowego;
f) oświadczenie RODO, zgodne z treścią zamieszczoną w formularzu ofertowym.
g) podpis wystawcy oferty.
2. Wykonawca powinien zadeklarować minimalny 36-miesięczny okres gwarancji.
3. Oferty nadesłane w innej formie lub niezawierające danych wskazanych w ust. 1-2 będą odrzucane
z przyczyn formalnych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
1. W toku realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z tym wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. W toku realizacji przedmiotu zamówienia istnieje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy dodatkowych zamówień, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteriami oceny ofert są:
a) Cena ofertowa (C) - rozumiana jako cena netto obejmująca całość przedmiotu zamówienia.
b) Okres Gwarancji (G) - wskazany w miesiącach licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, minimum 36 miesięcy.
c) Czas realizacji (R) - rozumiany jako deklaracja daty dziennej realizacji całości przedmiotu zamówienia w terminie krótszym niż w pkt. Harmonogram realizacji zamówienia.
d) Wsparcie techniczne (T) - rozumiane jako zadeklarowanie przez wykonawcę świadczenia posprzedażowej 3-miesięcznej bezpłatnej telefonicznej pomocy przy drobnych problemach i obsłudze maszyny w języku polskim.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się punktowym systemem oceny kryteriów wg poniższego przydziału punktów (maksymalnie do uzyskania - 100 pkt):
a) Cena ofertowa (C) - maksymalnie do uzyskania jest 70 pkt.;
Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę ofertową otrzymuje 70 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
C = (Najniższa cena ofertowa / Cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 70 pkt
b) Okres Gwarancji (G) - maksymalnie do uzyskania jest 15 pkt.;
Wykonawca, który zaoferował najdłuższy okres gwarancji otrzymuje 15 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
G = (Okres gwarancji w ofertowa w rozpatrywanej ofercie/Najdłuższy okres gwarancji) x 15 pkt
c) Czas realizacji (R) – maksymalnie do uzyskania jest 10 pkt.;
Wykonawca, który zaoferował najkrótszy czas realizacji całości przedmiotu zamówienia otrzymuje 10 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
R = (Najkrótszy czas realizacji/Czas realizacji w rozpatrywanej ofercie) x 10 pkt
Czas realizacji liczony będzie liczbą dni od dnia przyjętego najpóźniejszego terminu podpisania umowy/zamówienia tj. 30.10.2020 do daty wskazanej przez Wykonawcę włącznie.
d) Wsparcie techniczne (T) maksymalnie do uzyskania jest 5 pkt.;
Wykonawca, który spełnia kryterium otrzymuje 5 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium wynosi 0 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów z wszystkich kryteriów oceny.
4. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą mimo złożenia przez niego najlepszej oferty spośród wszystkich ofert, nawet jeśli oferta ta spełnia kryteria wskazane w niniejszym zapytaniu.
6. Niniejsze postępowanie ofertowe może zostać odwołane, zakończone bez dokonania wyboru Wykonawcy, a także unieważnione zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny.
7. W przypadku ofert składanych w walucie obcej, przeliczenie na PLN nastąpi według średniego kursu NBP z dnia oceny ofert.
8. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona w bazie konkurencyjności, tj. pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, najpóźniej do 6 dni od dnia zakończenia terminu składania ofert.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku stwierdzenia błędów w ich treści lub konieczności dokonania uzupełnień. W takim przypadku Zamawiający:
- poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego Zapytania ofertowego;
- poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich Wykonawców, którzy dotychczas złożyli oferty;
- wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez Wykonawców.
10. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
11. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę. Obowiązuje forma pisemna.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZMUW ENGINEERING Spółka Akcyjna
Adres
ul. St. Mikołajczyka 61/63
41-200 Sosnowiec
śląskie
,
Sosnowiec
Numer telefonu
+48 504 102 074
NIP
6440512687
Numer naboru
RPSL.03.02.00-IP.01-24-026/20
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
BLACHDEKER RYSZARD KUDZIA
ul. Gen. Antoniego Szyllinga 7
30-433 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 29.07.2020r.
Cena ofertowa: 71.500 PLN.
Pozostałe kryteria oceny:
- Okres Gwarancji: 36 miesięcy;
- Czas realizacji: do 11.09.2020r.
- Wsparcie techniczne: TAK.