Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć najpóźniej do końca dnia 07.08.2020 roku:
- w formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu na adres biuro@zmuw.eu
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zmuw.eu
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Jamrozik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 504 102 074
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tokarki uniwersalnej z dodatkowym wyposażeniem.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Sosnowiec
Miejscowość:
Sosnowiec 41-200, ul. St. Mikołajczyka 61/63
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa zakup i dostawa tokarki uniwersalnej z dodatkowym wyposażeniem.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tokarki uniwersalnej z dodatkowym wyposażeniem o poniższych parametrach:
Parametry:
- przelot nad: łożem 660 mm; suportem 400 mm; w mostku łoża 870 mm;
- max długość przedmiotu w wybraniu mostka 240 mm;
- długość w kłach 2000 mm;
- szerokość łoża 390 mm;
- max wymiar trzonka narzędzia 25x25 mm;
- max odległość imaka narzędziowego od osi wrzeciona 265 mm;
- max przesuw sań: poprzecznych suportu 295 mm; narzędziowych 145 mm;
- odległość osi wrzeciona od powierzchni łoża 330 mm; od półki imaka narzędziowego 25 mm;
- zakres prędkości obrotowych wrzeciona 36-1600 rpm;
- średnica otworu wrzeciona 105 mm;
- stożek na wrzecionie MT6, fi 113 mm, 1:20;
- zakres gwintów: metrycznych 1-14 [22]; calowych 2-28 [25]; modułowych 0,5 – 7 [18]; DP 4-56 [24];
- maksymalny wysuw tulei konika 150 mm;
- końcówka tulei konika MT5;
- średnica tulei konika 75 mm;
- moc silnika: głównego 7,5 kW; posuwu przyspieszonego 300-370W; pompki do chłodziwa 120W;
- oznaczenie CE.
Wyposażenie standardowe:
- cyfrowy układ odczytu położenia w trzech osiach (liniały optyczne);
- uchwyt tokarski 3-szczękowy Ø 315 mm z tarczą zabierakową;
- uchwyt tokarski 4-szczękowy Ø 500 mm z tarczą zabierakową;
- tarcza zabierakowa fi 630 mm do toczenia elementów nieforemnych;
- podtrzymka stała fi 20-120 mm;
- podtrzymka ruchoma fi 20-80 mm;
- osłony bezpieczeństwa (uchwyt, imak, śruba i wałki pociągowe);
- zegar do gwintów;
- tuleja redukcyjna 110/6;
- kieł stały 6 i 5;
- oświetlenie;
- układ chłodzenia.
Wyposażenie dodatkowe:
- liniał do toczenia stożków wraz z montażem;
- wibroizolatory poziomujące (8 szt.) o nacisku nie mniejszym niż 1500 [kg], przeznaczone do bezfundamentowego posadowienia maszyny, umożliwiające precyzyjne poziomowanie maszyny.
Urządzenie fabrycznie nowe (nowy środek trwały).
Przedmiot zamówienia obejmuje też transport, pierwsze uruchomienie oraz szkolenie z podstawowej obsługi. Szkolenie będzie trwało 8 godzin i będzie obejmować 7 osób zatrudnionych na stanowisku
tokarz oraz 3 osoby z działu utrzymania ruchu.
Kod CPV
42621000-5
Nazwa kodu CPV
Tokarki
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja całości przedmiotu zamówienia powinna zakończyć się do 30.10.2020r., licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy/zamówienia przez obie Strony. Planowany termin podpisania umowy/zamówienia najpóźniej do 31.08.2020 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Potencjał techniczny
1. Wykonawca musi zapewnić obsługę serwisową w języku polskim.
2. Wykonawca musi gwarantować dostępność części zamiennych przez minimum 5 lat licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Wykonawca musi dostarczyć wraz z maszyną instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną maszyny w języku polskim.
Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym złożyć stosowne oświadczenia odnośnie powyższych warunków. Oferty niezawierające przedmiotowych oświadczeń będą odrzucane z przyczyn formalnych.
Dodatkowe warunki
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego i zawierać co najmniej:
a) dane teleadresowe wykonawcy;
b) odniesienie się do warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny wskazanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym;
c) datę sporządzenia oferty i termin związania z ofertą;
d) nazwę producenta, nazwę/model urządzenia;
e) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym w zakresie wskazanym w punkcie „Wykluczenia” niniejszego Zapytania ofertowego;
f) oświadczenie RODO, zgodne z treścią zamieszczoną w formularzu ofertowym.
g) podpis wystawcy oferty.
2. Wykonawca powinien zadeklarować minimalny 12-miesięczny okres gwarancji.
3. Oferty nadesłane w innej formie lub niezawierające danych wskazanych w ust. 1-2 będą odrzucane
z przyczyn formalnych.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
- wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy;
- wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
- zmiany istotnych regulacji prawnych;
- zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
1. W toku realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z tym wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
2. W toku realizacji przedmiotu zamówienia istnieje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy dodatkowych zamówień, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Kryteriami oceny ofert są:
a) Cena ofertowa (C) - rozumiana jako cena netto obejmująca całość przedmiotu zamówienia.
b) Okres Gwarancji (G) - wskazany w miesiącach licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, minimum 12 miesięcy.
c) Czas realizacji (R) - rozumiany jako deklaracja daty dziennej realizacji całości przedmiotu zamówienia w terminie krótszym niż w pkt. Harmonogram realizacji zamówienia.
d) Wsparcie techniczne (T) - rozumiane jako zadeklarowanie przez wykonawcę świadczenia posprzedażowej 3-miesięcznej bezpłatnej telefonicznej pomocy przy drobnych problemach i obsłudze maszyny w języku polskim.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się punktowym systemem oceny kryteriów wg poniższego przydziału punktów (maksymalnie do uzyskania - 100 pkt):
a) Cena ofertowa (C) - maksymalnie do uzyskania jest 60 pkt.;
Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę ofertową otrzymuje 60 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
C = (Najniższa cena ofertowa / Cena ofertowa w rozpatrywanej ofercie) x 60 pkt
b) Okres Gwarancji (G) - maksymalnie do uzyskania jest 15 pkt.;
Wykonawca, który zaoferował najdłuższy okres gwarancji otrzymuje 15 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
G = (Okres gwarancji w ofertowa w rozpatrywanej ofercie/Najdłuższy okres gwarancji) x 15 pkt
c) Czas realizacji (R) – maksymalnie do uzyskania jest 15 pkt.;
Wykonawca, który zaoferował najkrótszy czas realizacji otrzymuje 15 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium obliczana będzie wg następującego wzoru:
R = (Najkrótszy czas realizacji/Czas realizacji w rozpatrywanej ofercie) x 15 pkt
Czas realizacji liczony będzie liczbą dni od dnia przyjętego najpóźniejszego terminu podpisania umowy/zamówienia tj. 30.10.2020 do daty wskazanej przez Wykonawcę włącznie.
d) Wsparcie techniczne (T) maksymalnie do uzyskania jest 10 pkt.;
Wykonawca, który spełnia kryterium otrzymuje 10 pkt. Dla pozostałych wykonawców punktacja za to kryterium wynosi 0 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów z wszystkich kryteriów oceny.
4. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
5. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą mimo złożenia przez niego najlepszej oferty spośród wszystkich ofert, nawet jeśli oferta ta spełnia kryteria wskazane w niniejszym zapytaniu.
6. Niniejsze postępowanie ofertowe może zostać odwołane, zakończone bez dokonania wyboru Wykonawcy, a także unieważnione zarówno przed, jak i po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, bez podania przyczyny.
7. W przypadku ofert składanych w walucie obcej, przeliczenie na PLN nastąpi według średniego kursu NBP z dnia oceny ofert.
8. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona w bazie konkurencyjności, tj. pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, najpóźniej do 6 dni od dnia zakończenia terminu składania ofert.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany Zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku stwierdzenia błędów w ich treści lub konieczności dokonania uzupełnień. W takim przypadku Zamawiający:
- poinformuje o dokonanej zmianie w sposób właściwy dla upublicznienia niniejszego Zapytania ofertowego;
- poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich Wykonawców, którzy dotychczas złożyli oferty;
- wydłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach składanych przez Wykonawców.
10. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
11. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę. Obowiązuje forma pisemna.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZMUW ENGINEERING Spółka Akcyjna
Adres
ul. St. Mikołajczyka 61/63
41-200 Sosnowiec
śląskie
,
Sosnowiec
Numer telefonu
+48 504 102 074
NIP
6440512687
Numer naboru
RPSL.03.02.00-IP.01-24-026/20
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
MultiMasz Sp. z o.o.
ul. Gola 33A
63-640 Bralin
Data wpłynięcia oferty: 06.08.2020r.
Cena ofertowa: 90.758,50 PLN
Pozostałe kryteria wyboru:
- Okres Gwarancji: 12 miesięcy;
- Czas realizacji: do 30.10.2020r.
- Wsparcie techniczne: TAK.