Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Miejscem złożenia oferty jest siedziba przedsiębiorstwa:
Zieliński Marek - ROBOTY DROGOWO-ZIEMNE "BUD-DROG"
Olszanka 3,
16-304 Nowinka
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć osobiście lub przesłać na wskazany adres mailowy
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
robotydrogowe@op.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marek Zieliński
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
504 097 025, 509 353 756
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest używany samochód ciężarowy wywrotka o napędzie 8x6
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
augustowski
Miejscowość:
Olszanka
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup: Używany samochód ciężarowy wywrotka o napędzie 8x6
Przedmiot zamówienia
Używany samochód ciężarowy wywrotka o napędzie 8x6:
-napęd 8x6 - pierwsza oś napędowa,
-zawieszenie resorowe,
-wywrotka typu mulda o pojemności min.18m3 z plandeką do przykrywania ładunku,
-norma emisji splin min. euro 5,
-rok produkcji min 2010,
-skrzynia biegów manualna z włączaniem EPS,
-moc silnika min 460KM,
-stan opon min.80% do jazdy,
-zaczep do przyczep z wyjściami pneumatycznymi i elektrycznymi,
-podnoszona tylna belka najazdowa,
-osłony przeciwbłotne pełne nad wszystkimi osiami,
-osłona przeciwsłoneczna nad szybą,
-bezwypadkowy (oryginalny lakier),
-klimatyzacja,
-radio CB,
-udokumentowany przebieg,
Kod CPV
34134000-5
Nazwa kodu CPV
Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia obejmuje następujące etapy:
1. Wyłonienie najkorzystniejszej oferty
2. Złożenie zamówienia
3. Zakup samochodu
Termin realizacji zamówienia nie później niż 31.07.2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
W postępowaniu może uczestniczyć każdy podmiot, który posiada realną możliwość zrealizowania przedmiotowego zadania, tj. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym zadaniem o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W celu weryfikacji warunku udziału w postępowaniu potencjalny Wykonawca dostarczy wraz z ofertą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza i doświadczenie
Nie dotyczy
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym zadaniem
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
• Dane identyfikujące oferenta (nazwę i adres),
• Opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym (opis przedmiotu zamówienia),
• Wartość oferty netto/brutto, wartość podatku VAT,
• Termin realizacji zamówienia,
• Termin ważności oferty.
Oferty powinny zawierać dane identyfikujące oferenta, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.). Oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis oferenta lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu. W przypadku wersji elektronicznej za wystarczające uważa się podanie imienia i nazwiska osoby występującej w imieniu oferenta (sporządzającej ofertę). Za datę sporządzenia dokumentu – uznaje się datę wysłania oferty drogą elektroniczną.
Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne dodatkowe informacje, np. warunki płatności, możliwe do uzyskania upusty, wymagania dotyczące konserwacji, przeglądów i serwisowania urządzenia, kosztorys ofertowy, itp. Zaleca się dołączenie fotografii.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków postępowania przed jego zakończeniem, jak również możliwość niedokonania wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a takie są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert – wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena 60 %
2. Czas realizacji zamówienia 40 %
Opis sposobu przyznania punktacji
Kryterium wyboru Wykonawcy będzie najniższa cena oraz najkrótszy czas realizacji zamówienia:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 3 punkty, cena większa od najniższej a niższa od najwyższej otrzyma 2 pkt., cena najwyższa otrzyma 1 pkt.
- oferta z najkrótszym czasem realizacji zamówienia otrzyma 3 punkty, czas realizacji zamówienia krótszy od najdłuższego a dłuższy od najkrótszego otrzyma 2 pkt., najdłuższy czas realizacji zamówienia otrzyma 1 pkt.
Liczba zdobytych punktów to suma iloczynu punktów zdobytych dla danego kryterium i wskaźnika procentowego.
Wykluczenia
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie, nie spełnią wymogów formalnych, nie będą nawiązywały do opisu przedmiotu zamówienia będą podlegały wykluczeniu i nie będą uwzględniane w dalszym postępowaniu.
Oferty wystawione przez osoby lub podmioty powiązane osobowo lub/i kapitałowo z wystawcą zapytania ofertowego również będą podlegały wykluczeniu
Nazwa
Zieliński Marek - ROBOTY DROGOWO ZIEMNE "BUD DROG"
Adres
16-304 Olszanka
podlaskie
,
augustowski
Numer telefonu
504 097 025, 509 353 756
NIP
8461205247
Numer naboru
RPPD.01.05.00-IZ.00-20-001/19
Inne źródła finansowania
brak
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
1. Kowalczyk Holding Janusz Kowalczyk, ul. Browarna 3, 09-530 Gąbin, data wpłynięcia: 24.07.2020 r. , cena netto: 272 000,00 zł, cena brutto: 334 560,00 zł