Strona główna
Logo unii europejskiej

Używany samochód ciężarowy wywrotka o napędzie 8x6

Data publikacji: 14.07.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-07-2020

Numer ogłoszenia

33793

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejscem złożenia oferty jest siedziba przedsiębiorstwa:
Zieliński Marek - ROBOTY DROGOWO-ZIEMNE "BUD-DROG"
Olszanka 3,
16-304 Nowinka
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć osobiście lub przesłać na wskazany adres mailowy

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

robotydrogowe@op.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marek Zieliński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

504 097 025, 509 353 756

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest używany samochód ciężarowy wywrotka o napędzie 8x6

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: augustowski Miejscowość: Olszanka

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup: Używany samochód ciężarowy wywrotka o napędzie 8x6

Przedmiot zamówienia

Używany samochód ciężarowy wywrotka o napędzie 8x6:
-napęd 8x6 - pierwsza oś napędowa,
-zawieszenie resorowe,
-wywrotka typu mulda o pojemności min.18m3 z plandeką do przykrywania ładunku,
-norma emisji splin min. euro 5,
-rok produkcji min 2010,
-skrzynia biegów manualna z włączaniem EPS,
-moc silnika min 460KM,
-stan opon min.80% do jazdy,
-zaczep do przyczep z wyjściami pneumatycznymi i elektrycznymi,
-podnoszona tylna belka najazdowa,
-osłony przeciwbłotne pełne nad wszystkimi osiami,
-osłona przeciwsłoneczna nad szybą,
-bezwypadkowy (oryginalny lakier),
-klimatyzacja,
-radio CB,
-udokumentowany przebieg,

Kod CPV

34134000-5

Nazwa kodu CPV

Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia obejmuje następujące etapy:
1. Wyłonienie najkorzystniejszej oferty
2. Złożenie zamówienia
3. Zakup samochodu
Termin realizacji zamówienia nie później niż 31.07.2020 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W postępowaniu może uczestniczyć każdy podmiot, który posiada realną możliwość zrealizowania przedmiotowego zadania, tj. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym zadaniem o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W celu weryfikacji warunku udziału w postępowaniu potencjalny Wykonawca dostarczy wraz z ofertą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Nie dotyczy

Potencjał techniczny

Nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym zadaniem

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy

Dodatkowe warunki

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

• Dane identyfikujące oferenta (nazwę i adres),
• Opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym (opis przedmiotu zamówienia),
• Wartość oferty netto/brutto, wartość podatku VAT,
• Termin realizacji zamówienia,
• Termin ważności oferty.
Oferty powinny zawierać dane identyfikujące oferenta, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.). Oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis oferenta lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu. W przypadku wersji elektronicznej za wystarczające uważa się podanie imienia i nazwiska osoby występującej w imieniu oferenta (sporządzającej ofertę). Za datę sporządzenia dokumentu – uznaje się datę wysłania oferty drogą elektroniczną.
Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne dodatkowe informacje, np. warunki płatności, możliwe do uzyskania upusty, wymagania dotyczące konserwacji, przeglądów i serwisowania urządzenia, kosztorys ofertowy, itp. Zaleca się dołączenie fotografii.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków postępowania przed jego zakończeniem, jak również możliwość niedokonania wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a takie są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ofert – wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena 60 %
2. Czas realizacji zamówienia 40 %

Opis sposobu przyznania punktacji
Kryterium wyboru Wykonawcy będzie najniższa cena oraz najkrótszy czas realizacji zamówienia:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 3 punkty, cena większa od najniższej a niższa od najwyższej otrzyma 2 pkt., cena najwyższa otrzyma 1 pkt.
- oferta z najkrótszym czasem realizacji zamówienia otrzyma 3 punkty, czas realizacji zamówienia krótszy od najdłuższego a dłuższy od najkrótszego otrzyma 2 pkt., najdłuższy czas realizacji zamówienia otrzyma 1 pkt.
Liczba zdobytych punktów to suma iloczynu punktów zdobytych dla danego kryterium i wskaźnika procentowego.

Wykluczenia

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie, nie spełnią wymogów formalnych, nie będą nawiązywały do opisu przedmiotu zamówienia będą podlegały wykluczeniu i nie będą uwzględniane w dalszym postępowaniu.
Oferty wystawione przez osoby lub podmioty powiązane osobowo lub/i kapitałowo z wystawcą zapytania ofertowego również będą podlegały wykluczeniu

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zieliński Marek - ROBOTY DROGOWO ZIEMNE "BUD DROG"

Adres

- 3

16-304 Olszanka

podlaskie , augustowski

Numer telefonu

504 097 025, 509 353 756

NIP

8461205247

Numer naboru

RPPD.01.05.00-IZ.00-20-001/19

Inne źródła finansowania

brak

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1. Kowalczyk Holding Janusz Kowalczyk, ul. Browarna 3, 09-530 Gąbin, data wpłynięcia: 24.07.2020 r. , cena netto: 272 000,00 zł, cena brutto: 334 560,00 zł
Liczba wyświetleń: 355