Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Uzupełniono załącznik "Przedmiary"
Miejsce i sposób składania ofert
I. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta musi zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik A do zapytania ofertowego.
2. Do oferty muszą zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane w punkcie II. Nieprzedłożenie ww. dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez osoby do tego upoważnione. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie.
4. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.
5. Formularz oferty wraz z załącznikami musi zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
6. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez Wykonawcę.
II. Dokumenty wymagane w ofercie
1. Formularz oferty – załącznik A.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
3. Zaakceptowany wzór umowy – załącznik B.
4. Wykaz robót budowlanych - załącznik C.
5. Referencje potwierdzające należyte wykonanie robót potwierdzających warunek zdolności technicznej lub zawodowej.
6. Wykaz osób – załącznik D.
7. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej.
8. Druki ZUS DRA z ostatnich 6 miesięcy dla pracowników fizycznych zatrudnionych w firmie na umowę o pracę posiadających kwalifikacje potrzebne do wykonania zadań.
Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w kancelarii Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża, ul. Piwna 9/11, 00-265 Warszawa w terminie do dnia 11.05.2018 r. do godz. 16:00 i opatrzyć napisem „Termomodernizacja budynku zakonnego Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża - oferta”.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
ekonomgen@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
s. Irena Sikorska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kontakt w sprawie ogłoszenia drogą mailową
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na termomodernizacji budynku zakonnego Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża przy ul. Piwnej 9/11 w Warszawie, w szczególności:
1. Modernizacja systemu ogrzewania, w tym całkowita wymiana instalacji i modernizacja węzła cieplnego.
2. Ocieplenie dachów i stropodachów.
3. Modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, w tym montaż instalacji solarnej wraz z kolektorami.
Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy został opisany w projekcie wymiany instalacji c.o.; projekcie modernizacji węzła cieplnego; projekcie budowlanym docieplenia poddaszy; projekcie budowlanym instalacji solarnej oraz w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Dokumenty te są załącznikami do niniejszego zapytania. Ze względu na duży rozmiar pliku proszę o kontakt na adres ekonomgen@wp.pl - Zamawiający prześle dokumenty indywidualnie.
Uwaga: Prace będą wykonywane w obiekcie, który jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
mazowieckie
Powiat:
Warszawa
Miejscowość:
Warszawa
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia jest częścią większego przedsięwzięcia pn. "Termomodernizacja budynku zakonnego Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża" współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna.
Inwestycja jest zlokalizowana na terenie miasta stołecznego Warszawa, przy ul. Piwnej 9/11. Obiekt jest częścią kompleksu zakonnego, na który składa się Kościół św. Marcina i Klasztor Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża. Obiekty zostały wpisane do rejestru zabytków nieruchomych. Budynek zakonny będący przedmiotem projektu pełni funkcje publiczne. Misją Zgromadzenia jest otaczanie osób ociemniałych, niewidomych i słabowidzących wszechstronną opieką i wspólnie z Towarzystwem opieki nad Ociemniałymi w Laskach uczy, wychowuje, rehabilituje i pomaga odnaleźć się w świecie. Projekt jest przedsięwzięciem kompleksowym i oprócz modernizacji systemu ogrzewania, modernizacji systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, ocieplenia stropodachów nad pomieszczeniami klasztornymi nad zakrystią oraz w pomieszczeniu przy klatce schodowej, ocieplenia stropodachu nad poddaszem użytkowym (nowicjatem i pralnią), ocieplenia dachu (skosów) nad poddaszem użytkowym (pralnią z suszarnią), ocieplenia dachów nad strychami nieogrzewanymi (nad refektarzem i przy wieży) i montażem 10 kolektorów słonecznych obejmuje także modernizację stolarki okiennej.
Cel projektu: zwiększenie efektywności energetycznej budynku zakonnego Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża poprzez jego kompleksową modernizację energetyczną z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na termomodernizacji budynku zakonnego Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża przy ul. Piwnej 9/11 w Warszawie, w szczególności:
1. Modernizacja systemu ogrzewania, w tym całkowita wymiana instalacji i modernizacja węzła cieplnego.
2. Ocieplenie dachów i stropodachów.
3. Modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej, w tym montaż instalacji solarnej wraz z kolektorami.
Ad 1. Źródłem ciepła dla budynku jest indywidualny, dwufunkcyjny węzeł ciepłowniczy usytuowany w piwnicy budynku, należący do Wnioskodawcy. Zaproponowane rozwiązania modernizacyjne: demontaż istniejących urządzeń, rurociągów i armatury; montaż nowych urządzeń, armatury i rurociągów; montaż izolacji termicznej; montaż automatyki; wymiana instalacji elektrycznej obsługującej węzeł; przystosowanie pomieszczenia węzła do obowiązujących przepisów. Instalacja c.o. jest w złym stanie technicznym. Przewody są zarośnięte kamieniem kotłowym, większość grzejników niedogrzewa. Przy części grzejników są zamontowane zawory termostatyczne, jednak są niesprawne i nie spełniają swojego zadania. Zaproponowane rozwiązania to wymiana instalacji c.o. obejmująca demontaż istniejącej instalacji; montaż nowych grzejników; montaż przewodów; montaż izolacji termicznej na poziomach; montaż zaworów termostatycznych; montaż zaworów regulacyjnych podpionowych; montaż automatycznych odpowietrzników na końcach pionów; regulację hydrauliczną instalacji c.o.
Ad 2. Budynek został zbudowany w technologii tradycyjnej, w kształcie podkowy, posiada 4 kondygnacje nadziemne. Nad częścią II piętra jest użytkowe poddasze. Stropy między kondygnacjami są ceramiczne, dach drewniany. W latach 1979 – 81 wykonano remont dachu nad nowicjatem (po pożarze) wraz z ociepleniem ok . 6 cm wełny mineralnej. Zaproponowane rozwiązania: a)Ocieplenie stropodachów nad pomieszczeniami klasztornymi nad zakrystią oraz w pomieszczeniu przy klatce schodowej. Ocieplenie w połaci dachowej od wewnątrz i wykonanie wykończenia. 2)Ocieplenie stropodachu nad poddaszem użytkowym (nowicjatem i pralnią) poprzez usunięcie istniejących warstw ocieplenia oraz wykonanie nowego ocieplenia poprzez ułożenie na istniejącej konstrukcji (w przestrzeni pustki powietrznej) izolacji termicznej. c)Ocieplenie dachu (skosów) nad poddaszem użytkowym (pralnią z suszarnią) poprzez usunięcie istniejących warstw ocieplenia oraz wykonanie nowego ocieplenia. Ocieplenie w połaci dachowej od wewnątrz i wykonanie wykończenia. d)Ocieplenie dachów nad strychami nieogrzewanymi nad refektarzem i przy wieży.
Ad 3. Istniejąca instalacja c.w.u jest w dostatecznym stanie technicznym: instalacja została kilkanaście lat temu wymieniona na rury tworzywowe. Brak izolacji termicznej na przewodach rozprowadzających, brak układu sterowania cyrkulacją. Zaproponowane rozwiązania obejmują: montaż izolacji termicznej na przewodach, montaż układu czasowego sterowania pracą pompy cyrkulacyjnej. W celu zmniejszenia kosztów podgrzewu ciepłej wody zamontowane zostaną kolektory słoneczne wraz z wykonaniem instalacji solarnej. Usytuowanie kolektorów słonecznych na gruncie od strony południowej (montaż 10 kpl. płaskich kolektorów słonecznych,każdy o powierzchni 2,65 m2, montaż dwóch zasobników o pojemności 500 l każdy, montaż automatyki, armatury odcinającej i regulacyjnej, montaż zabezpieczenia -naczynia wzbiorczego i zaworu bezpieczeństwa).
Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy został opisany w projekcie wymiany instalacji c.o.; projekcie modernizacji węzła cieplnego; projekcie budowlanym docieplenia poddaszy; projekcie budowlanym instalacji solarnej oraz w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty). Dokumenty te są załącznikami do niniejszego zapytania. Ze względu na duży rozmiar pliku proszę o kontakt na adres ekonomgen@wp.pl - Zamawiający prześle dokumenty indywidualnie.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45 320000-6 Roboty izolacyjne
45 321000-3 Izolacja cieplna
45 331000-4 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
09 332000-5 Instalacje słoneczne
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Protokolarne przekazanie placu budowy 01.06.2018 r. - 01.06.2018 r.
2. Modernizacja systemu ogrzewania 01.06.2018 r. - 15.12.2018 r.
3. Modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej 01.06.2018 r. - 15.12.2018 r.
4. Komisyjny odbiór robót 17.12.2019 r. - 17.12.2019 r.
5. Ocieplenie dachów i stropodachów 01.10.2018 r. - 25.03.2018 r.
6. Komisyjny odbiór robót 31.03.2019 r. - 31.03.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi spełnić warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia - w celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zadania obejmujące w swym zakresie wykonanie robót budowlanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, polegających w szczególności na remoncie, przebudowie, renowacji, adaptacji lub modernizacji, o wartości robót minimum 200 000 zł brutto dla każdego zadania.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik C.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca musi spełnić warunki dotyczące osób zdolnych do wykonania zamówienia – w celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
w tym:
1. Co najmniej jedną osobą z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającą 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy robotach dotyczących obiektów zabytkowych, w tym co najmniej przy jednym zadaniu o wartości min. 200 000 zł brutto.
2. Co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (z uwzględnieniem art. 37f i 37g w/w ustawy).
3. Pracownikami fizycznymi zatrudnionymi w firmie na umowę o pracę posiadającymi kwalifikacje potrzebne do wykonania w/w zadań – należy przedstawić druki ZUS DRA z ostatnich 6 miesięcy.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór wykazu stanowi załącznik D.
Warunki zmiany umowy
Zawarte w par. 10 wzoru umowy stanowiącym załącznik do informacji o ogłoszeniu
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zawarte w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do informacji o ogłoszeniu.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Do realizacji zadania zostanie wybrany Wykonawca, którego oferta zdobędzie największą liczbę punktów. Liczba punktów dla każdego oferenta zostanie obliczona wg poniższego wzoru określającego kryteria wyboru ofert.
Cena (C) 60% – max 60 punktów
Okres gwarancji (G) 15% – max 15 punktów
Doświadczenie (D) 10% – max 10 punktów
Czas podjęcia fizycznej interwencji podczas zakłóceń w pracy instalacji c.o. i węzła – (K) – 15%
– max 15 punktów
1) Przy ocenie ofert w kryterium Cena zostanie zastosowany następujący wzór matematyczny:
C = (Cmin / Cn) x 60
gdzie: C – liczba punktów uzyskanych za cenę;
Cmin – najniższa oferowana cena;
Cn – cena n-tej ocenianej oferty.
2) Przy ocenie ofert w kryterium Okres gwarancji za każdy dodatkowy rok gwarancji – powyżej minimum – wykonawca otrzyma 7,5 punktu. Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego.
3) Przy ocenie ofert w kryterium Doświadczenie Zamawiający będzie kierował się poniższymi zasadami. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy, dotyczącego doświadczenia wskazanych osób w liczbie wykonanych prac w branży konstrukcyjno-budowlanej dla obiektów wpisanych do rejestru zabytków, o wycenie prac budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego co najmniej 200 000 zł brutto.
Punktacja będzie przyznawana w sposób następujący:
- 3 lub więcej wykonane prace wg powyższej specyfikacji – 10 pkt
- 2 wykonane prace wg powyższej specyfikacji – 5 pkt
4) Przy ocenie ofert w kryterium Czas podjęcia fizycznej interwencji podczas zakłóceń w pracy instalacji c.o. i węzła Zamawiający będzie kierował się poniższymi zasadami. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy w jakim czasie dokona interwencji. Wykonawca, który wskaże najkrótszy czas interwencji otrzyma 15 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia, na podstawie poniższego wzoru: P = C + G + D + K gdzie: P - przyznana punktacja; C – liczba punktów przyznanych w kryterium cena; G – liczba punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji; D – liczba punktów przyznanych w kryterium doświadczenie; K – liczba punktów przyznanych w kryterium czas podjęcia interwencji.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie będzie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Służebnic Krzyża
Adres
00-265 Warszawa
mazowieckie
,
Warszawa
NIP
5251220397
Numer naboru
RPMA.04.02.00-IP.01-14-006/15
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
INSTALACJE SANITARNE I OGRZEWCZE FURCZAK SPÓŁKA JAWNA, ul. Cybisa 10 lok. U-2, 02-784 Warszawa
Wpłynęła dnia 11.05.2018 r.
Cena 1 073 333,74 PLN