Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 1/2018

Data publikacji: 22.01.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-01-2018

Numer ogłoszenia

334

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w terminie do 30.01.2018 do godz. 09:00
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 5ID Sp. z o.o., ul. Gliwicka 15, 40-079 Katowice.
Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
1. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a. Nazwą i adresem Zamawiającego
b. Nazwą i adresem Wykonawcy
c. Adnotacją „Oferta na realizację usług doradczych. Nie otwierać do dnia 30.01.2018r. do godziny 09:15.”
2. Oferty złożone w inny sposób, w tym w szczególności za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
3. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.
4. Każdy Wykonawca ma prawo do złożenia tylko 1 oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
5. Kwota oferty musi zostać wyrażona w polskich złotych. Oferty, których kwota zostanie wyrażona w innej walucie zostaną odrzucone.
6. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo.
7. Wszystkie oświadczenia powinny zostać dołączone w oryginale.
8. W przypadku składania dokumentów w językach obcych wymagane jest ich tłumaczenie na język polski. Tłumaczenie powinno zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia. Zamawiający nie wymaga dokonywania tłumaczeń przysięgłych.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania bez podawania jego przyczyny.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2018 o godzinie 09:15 w siedzibie Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Waldemar Ziaja

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

666 834 334

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych w następującym zakresie:
a) Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji,
b) Doradztwo w procesie przygotowania umowy zakupu technologii pomiędzy dostawcą i odbiorcą technologii,
c) Doradztwo w zarządzaniu własnością intelektualną, w tym w zakresie ochrony praw własności intelektualnej, badania stanu techniki i czystości patentowej,
d) Doradztwo i pomocy w opracowaniu i przeprowadzeniu pilotażowego wdrożenia,
e) Opracowania strategii marketingowej dla wyrobu lub usługi będącej przedmiotem wdrożenia innowacji,
f) Doradztwo w zakresie rozwoju zasobów ludzkich związanych z wdrażaniem innowacji.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Katowice Miejscowość: Katowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamawiający, przygotowując się do realizacji projektu zaprasza do składania ofert dot. świadczenia usług proinnowacyjnych, tj. usług doradczych w zakresie innowacji w rozumieniu art. 2 pkt 94 rozporządzenia KE nr 651/2014 oznaczających doradztwo, pomoc i szkolenia w zakresie transferu wiedzy, nabywania i ochrony wartości niematerialnych i prawnych oraz korzystania z nich, korzystania z norm i regulacji, w których są one osadzone, w ramach projektu, który współfinansowany będzie ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3: Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest zakup przez Zamawiającego usług proinnowacyjnych – usług doradczych w zakresie innowacji w rozumieniu art. 2 pkt 94 rozporządzenia KE nr 651/2014 oznaczających doradztwo, pomoc i szkolenia w zakresie transferu wiedzy, nabywania i ochrony wartości niematerialnych i prawnych oraz korzystania z nich, korzystania z norm i regulacji, w których są one osadzone, świadczonych przez Instytucje Otoczenia Biznesu (IOB), tj. akredytowane lub zgłoszone do akredytacji ośrodki innowacji, w przedsiębiorstwie Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych w następującym zakresie:
a) Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji,
b) Doradztwo w procesie przygotowania umowy zakupu technologii pomiędzy dostawcą i odbiorcą technologii,
c) Doradztwo w zarządzaniu własnością intelektualną, w tym w zakresie ochrony praw własności intelektualnej, badania stanu techniki i czystości patentowej,
d) Doradztwo i pomocy w opracowaniu i przeprowadzeniu pilotażowego wdrożenia,
e) Opracowania strategii marketingowej dla wyrobu lub usługi będącej przedmiotem wdrożenia innowacji,
f) Doradztwo w zakresie rozwoju zasobów ludzkich związanych z wdrażaniem innowacji.

Wyżej opisane obszary wiążą się z potrzebami przedsiębiorstwa Zamawiającego w obszarze przygotowania do wdrożenia innowacyjnego produktu jakim jest teleinformatyczne narzędzie Smart Connect. Usługa oparta będzie na rozwiązaniu webowym, z zastosowaniem technologii BLE i IoT (Beacon), posiadała będzie innowacyjne funkcjonalności automatyzujące procesy:
- kompleksowe zarządzanie energią (mediami): odczyt z analogowego licznika za pośrednictwem Beacon lub fotografii;
- automatyzacja przesyłu i analizy danych (automatyczne sczytywanie danych za pomocą algorytmu);
- zastosowanie technologii Beacon i IoT;
- przekazywanie szacowania poboru energii drogą radiową;
- kompatybilność z systemami BMS;
- zdolność dynamicznej adaptacji do zmiany warunków użytkowania w zakresie liczby punktów, itp.;
- obsługa on-line ochrony fizycznej domu: kamery, alarm, czujniki otwierania/zamykania okien, oświetlenia;
- elektroniczny obieg dokumentów;
- elektroniczna wymiana danych przy zastosowaniu standardu bezpiecz. EDIFACT lub równorzędnego;
- optymalizacja procesów realizowanych przez grupy interesariuszy;
- znacząco poprawiona ergonomia realizacji zadań;
- usprawnienie zarządzania zasobami kadrowymi.

Powyższe działania będą rezultatem projektu planowanego do złożenia przez Zamawiającego, w ramach działania 2.3.1 „Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Projekt dotyczy wsparcia, w postaci doradztwa, procesu wdrożenia innowacyjnego produktu oraz procesu, w postaci teleinformatycznego narzędzia Smart Connect. Będzie to inteligentna sieć do systemowego zarządzania nieruchomościami, integrująca min. 3 grupy (właściciele, zarządcy, najemcy), z zastosowaniem technologii IoT i BLE.

Koniecznym jest, aby Wykonawca przedstawił szczegółową specyfikację kosztów usługi i uzasadnił wysokości wskazanych w ofercie kosztów, jak również niezbędność poniesienia danego kosztu, w kontekście realizacji projektu i osiągnięcia jego rezultatów. Uzasadniając dany koszt oraz jego związek z realizowanym przez Zamawiającego projektem należy pamiętać, iż będąca przedmiotem zapytania ofertowego usługa doradcza musi służyć wsparciu procesu wdrażania ww. innowacji.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Uszczegółowienie w załączonym zapytaniu ofertowym.

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalny końcowy termin realizacji przedmiotu zamówienia określa się na: do 24 m-cy od dnia podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie z Instytucją Pośredniczącą.
W realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić termin 5 miesięcy niezbędny do wykonania platformy Smart Connect, którego wykonawca zostanie wybrany w drodze zasady konkurencyjności.
Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę, która zostanie podpisana po pozytywnej ocenie formalno-merytorycznej projektu i przyznaniu dofinansowania przez PARP.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści i warunków określonych w niniejszym zapytaniu przed upływem terminu składania ofert, jak również unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny, w szczególności w przypadku, gdy:
a) postępowanie dotknięte będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
b) wystąpią inne okoliczności, które według oceny Zamawiającego uczynią dalsze prowadzenie postępowania nieuzasadnionym.
W razie unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu Wykonawcom kosztów związanych z udziałem w postępowaniu.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Akredytacja Ministra Rozwoju ośrodków innowacji świadczących usługi proinnowacyjne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący akredytowanymi lub zgłoszonymi do akredytacji ośrodkami innowacji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające akredytację IOB albo zgłoszenie do akredytacji IOB (potwierdzenie wpływu do Ministerstwa Rozwoju). Akredytacja IOB powinna dotyczyć zakresu usług wskazanych w pkt. 2.1 niniejszego zapytania ofertowego. Usługa może być świadczona przez IOB, które zostaną akredytowane przed podpisaniem umowy o dofinansowanie projektu. Zgłoszenie IOB do akredytacji musi nastąpić nie później niż w dniu potwierdzenia złożenia Wniosku o dofinansowanie, zgodnie z regulaminem konkursu Działanie 2.3.1 POIR dostępnym na stronie http://poir.parp.gov.pl/.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę dokumentów(wykaz dokumentów znajduje się w pkt. 5. zapytania ofertowego).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia”, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Wniesienie wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wpłacić wadium w pieniądzu w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium stanowić będzie dodatkowe zabezpieczenie dla Zamawiającego. Zamawiający, w terminie 3 dni od publikacji informacji o wyniku postępowania lub zawiadomienia o unieważnieniu postępowania, zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy warunkowej. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał swoją ofertę.
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę nie przystąpił do podpisania umowy warunkowej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego lub odmówił podpisania umowy warunkowej,
- zawarcie umowy warunkowej stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego nr: mBank 64 1140 2017 0000 4902 1309 0663
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia”. Za spełnienie tego warunku uważa się wpłacenie wadium przez Wykonawcę w wysokości określonej w zapytaniu ofertowym przed upływem terminu składania ofert; dla ustalenia terminu dokonanej wpłaty wzięta będzie pod uwagę data zaksięgowania wadium na koncie Zamawiającego (najpóźniej w dniu do 30.01.2018 do godz. 09:00).

Brak spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w pkt. 4.1.1 i 4.1.2 zapytania ofertowego lub złożenie oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu pkt. 4.1.3 zapytania ofertowego, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Brak wpłaty przez Wykonawcę wadium na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym skutkował będzie odrzuceniem oferty.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a. okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych POIR, mających wpływ na realizację umowy,
b. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia jako całości, jak również zmiany terminów realizacji poszczególnych działań/etapów, na żądanie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę,
c. zmiany terminu płatności,
d. przesunięć liczby godzin usług doradczych pomiędzy poszczególnymi działaniami,
e. aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.
2. Warunki dokonania istotnych zmian umowy:
a. wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.
b. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w przypadku:
a) niewykonania albo nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia rozumianego jako całość (usługi doradcze w zakresie innowacji) innego niż opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia, w wysokości 30% łącznej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
b) opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia rozumianego jako całość (usługi doradcze w zakresie innowacji) w stosunku do terminu wykonania zamówienia określonego w umowie, w wysokości 0,5% łącznej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia.
4. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty Wykonawcy kary umownej w przypadku:
a) opóźnienia w udostępnieniu Wykonawcy materiałów lub informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia lub opóźnienia w udzielaniu wyjaśnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do terminu wyznaczonego przez Wykonawcę lub wynikającego z umowy zawartej z Wykonawcą, w wysokości 0,5% łącznej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy za każdy dzień opóźnienia,
b) rozwiązania umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w wysokości 70 % łącznej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy.
5. W razie opóźnienia Zamawiającego w zapłacie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji usługi doradczej z danego zakresu, Wykonawca będzie uprawniony do naliczania odsetek ustawowych za opóźnienie, a jeżeli opóźnienie w zapłacie przekroczy 14 dni, Wykonawca będzie uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
6. Wykonawca będzie uprawniony do rozwiązania umowy za 2 – tygodniowym okresem wypowiedzenia w razie braku współdziałania Zamawiającego przy realizacji zamówienia, a w szczególności braku udostępnienia Wykonawcy wszelkich niezbędnych materiałów, informacji oraz braku udzielania wyjaśnień, niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Przed wypowiedzeniem umowy Wykonawca wyznaczy Zamawiającemu termin do wykonania czynności żądanych przez Wykonawcę. Bezskuteczny upływ wyznaczonego terminu będzie uprawniał Wykonawcę do wypowiedzenia umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4 Zapytania Ofertowego, obejmuje dokumenty zdefiniowane w pkt 2-4.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego Akredytacji Ministra Rozwoju dla ośrodków innowacji świadczących usługi proinnowacyjne (pkt. 4.1.1. zapytania ofertowego), Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty:
• wydane przez Ministra Rozwoju potwierdzenie wpisu na listę Instytucji Otoczenia Biznesu akredytowanych przez Ministra Rozwoju w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych albo potwierdzenie zgłoszenia IOB do akredytacji przez Ministra Rozwoju w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych
• w przypadku wykonawców posiadających akredytację: fiszkę oferty usług proinnowacyjnych świadczonych przez Wykonawcę, stanowiącą potwierdzenie, że akredytacja uzyskana przez IOB dotyczy zakresu usług wskazanych w pkt. 2.1 zapytania ofertowego.
• w przypadku wykonawców zgłoszonych do akredytacji, których wniosek o akredytację nie został jeszcze rozpatrzony: wniosek o akredytację, stanowiący potwierdzenie, że akredytacja, będąca przedmiotem zgłoszenia IOB, dotyczy zakresu usług wskazanych w pkt. 2.1 zapytania ofertowego.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2 zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie zamówienia oraz dotyczącego braku powiązań kapitałowych lub osobowych (pkt. 4.1.2 i 4.1.3. zapytania ofertowego), Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
4. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wpłaty wadium, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania płatności.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert w ramach przedmiotu zamówienia – oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt:
1. Cena netto oferty (maksymalnie 70 pkt)
2. Termin wykonania zamówienia (maksymalnie 20 pkt)
3. Gotowość do modyfikacji opracowanych przez Wykonawcę rezultatów usług doradczych w ciągu roku od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (maksymalnie 10 pkt)

Kryterium 1: Cena netto oferty
Kryterium ceny zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem:
[Całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną ÷ całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie ocenianej] x 70 pkt.
Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Podstawą do obliczenia będzie oferowana całkowita cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia podana na formularzu ofertowym.
Kryterium 2: Termin wykonania zamówienia
W kryterium termin wykonania zamówienia oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Przedmiotem oceny będzie wskazany w formularzu oferty termin wykonania zamówienia rozumianego jako całość (usługi doradcze w zakresie innowacji). Najwyższą liczbę punktów tj. 20 pkt, otrzyma oferta zawierająca najkrótszy termin wykonania zamówienia, pozostałe oferty odpowiednio mniej, zgodnie z poniższym opisem:
Wskazany w ofercie termin wykonania zamówienia:
• od 21 m-cy do 24 m-cy od dnia rozpoczęcia okresu realizacji umowy, tj. podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie z Instytucją Pośredniczącą/poinformowania przez PARP o przyznaniu Zamawiającemu dofinansowania na realizację przedmiotowego projektu.: 0 pkt.
• od 15 m-cy do 20 m-cy od dnia rozpoczęcia okresu realizacji umowy, tj. podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie z Instytucją Pośredniczącą/poinformowania przez PARP o przyznaniu Zamawiającemu dofinansowania na realizację przedmiotowego projektu.: 10 pkt.
• do 14 m-cy od dnia rozpoczęcia okresu realizacji umowy, tj. podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie z Instytucją Pośredniczącą /poinformowania przez PARP o przyznaniu Zamawiającemu dofinansowania na realizację przedmiotowego projektu.: 20 pkt.

W przypadku wskazania w formularzu oferty terminu wykonania zamówienia powyżej 24 miesięcy albo niewskazania w formularzu oferty terminu wykonania zamówienia, oferta zostanie odrzucona.
Kryterium 3: Gotowość do modyfikacji opracowanych przez Wykonawcę rezultatów usług doradczych w ciągu roku od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia

Ocena w ramach ww. kryterium zostanie dokonana na zasadzie spełnia – nie spełnia, na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu oferty.
W przypadku zaznaczenia w formularzu oferty opcji „TAK”, oferta otrzyma 10 pkt.
W przypadku zaznaczenia w formularzu oferty opcji „NIE”, oferta otrzyma 0 pkt.
W przypadku braku zaznaczenia w formularzu oferty którejkolwiek opcji albo zaznaczenia obydwu opcji, oferta zostanie odrzucona.

Ostateczna liczba punktów obliczana będzie dla każdej z ofert w ramach przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem:
P = A (pkt) + B (pkt) + C (pkt)
gdzie:
P - liczba punktów badanej oferty
A - liczba punktów przyznanych w kryterium cena netto oferty
B - liczba punktów przyznanych w kryterium termin wykonania zamówienia
C – liczba punktów przyznanych w kryterium gotowość do modyfikacji opracowanych rezultatów usług doradczych w ciągu roku od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia

Wykluczenia

Powiązania kapitałowe lub osobowe: Zamawiający wykluczy z postępowania podmioty, o których mowa w art. 6c ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) tj. powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
­ uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
­ posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
­ pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
­ pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu według formuły „spełnia/nie spełnia” - na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

5ID Sp. z o.o.

Adres

ul. Gliwicka 15

40-079 Katowice

śląskie , Katowice

Numer telefonu

666 834 334

NIP

6342836443

Numer naboru

POIR.02.03.01-IP.03-00-003/17

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Zmiana zakresu usług ujętych w ramach zapytania.
Liczba wyświetleń: 1276