Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1.
Oferta musi być złożona osobiście w siedzibie Spółki lub pocztą tradycyjną/kurierską na adres Zamawiającego:
Złotowskie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Sp. z o.o.
Święta 1A
77-400 Złotów
Oferty należy składać do dnia 13.07.2020r. do godz. 14:00. Oferta złożona po terminie nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego.
W przypadku składania ofert drogą pocztową lub pocztą kurierską za termin złożenia przyjęty będzie dzień otrzymania oferty przez Zamawiającego. W przypadku oferty złożonej po upływie terminu składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tej okoliczności Oferenta oraz zwraca ofertę.
Oferty niekompletne lub niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia, co do których oferent nie udzielił odpowiednich wyjaśnień, nie będą rozpatrywane.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta (zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).
Oferta musi być ważna w ciągu 60 dni liczonych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia postępowania ofertowego w dowolnym terminie bez podania przyczyny. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wnioskować o udzielenie wszelkich wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert, jak również wyznaczyć oferentowi nieprzekraczalny termin udzielenia wyjaśnień i dodatkowych informacji (odpowiedzi), pod rygorem pozostawienia oferty bez rozpatrzenia.
Oferenci są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego zapytania ofertowego (dane osoby do kontaktu podane są w dalszej części zapytania).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert. W przypadku zmiany terminu składania ofert Zamawiający przekaże informację Oferentom, do których wysłano zapytanie ofertowe lub którzy złożyli oferty.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Michał Krasoń, michal@krason.com.pl
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie fundamentu, dostawa i uruchomienie układu wysokosprawnej kogeneracji z produkcją energii elektrycznej oraz cieplnej w skojarzeniu – dostawa kompletnej jednostki kogeneracyjnej o mocy min. 2600 kW. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia przedstawiona została w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
złotowski
Miejscowość:
Święta
Cel zamówienia
Wykonanie fundamentu, dostawa i uruchomienie układu wysokosprawnej kogeneracji z produkcją energii elektrycznej oraz cieplnej w skojarzeniu – dostawa kompletnej jednostki kogeneracyjnej o mocy min. 2600 kW w związku z planowaną realizacją projektu ubiegającego się o dofinansowanie w ramach działania 1.6.1 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Wykonanie fundamentu, dostawa i uruchomienie układu wysokosprawnej kogeneracji z produkcją energii elektrycznej oraz cieplnej w skojarzeniu – dostawa kompletnej jednostki kogeneracyjnej o mocy min. 2600 kW. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia przedstawiona została w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kod CPV
45251000-1
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni i elektrociepłowni
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45251240-5 Roboty budowlane w zakresie zakładów wytwarzających energię elektryczną na bazie gazu ziemnego
31100000-7 Elektryczne silniki, generatory i transformatory
Harmonogram realizacji zamówienia
• Wykonanie fundamentu pod zestaw kogeneracji – do 31.05.2021r.
• Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu wysokosprawnej kogeneracji – do 30.09.2021r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie z zakresu zaprojektowania, dostawy i uruchomienia układów wysokosprawnej kogeneracji o przeznaczeniu i mocy podobnej do przewidzianego urządzenia. Spełnienie tego wymagania będzie potwierdzone oświadczeniem ze wskazaniem min. 3 obiektów gdzie zaprojektowano zespoły kogeneracyjne Wykonawcy i wykonano rozbudowany układ CHP zawierających takie elementy jak wymiennik ciepła na linii spalin. Wymaga się aby wskazany zespół kogeneracyjny był w przedziale od 2,6 MWel do 3,5MWel mocy elektrycznej w rozwiązaniu kontenerowym przystosowanym do pracy na zewnątrz. Spośród wykazanych realizacji min. 1 realizacja musi obejmować jednostkę o podobnej mocy (od 2,6 MWel do 3,5MWel mocy elektrycznej) pracującą w układzie synchronizacji z siecią elektroenergetyczną oraz zintegrowaną z systemem zarządzania klimatem w szklarni.
2. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat serwisuje lub serwisował co najmniej 3 gazowe agregaty prądotwórcze o mocy nie mniejszej niż 2,6 MWe i utrzymuje/utrzymywał je w ciągłym ruchu z mocą bliską mocy nominalnej.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków należy wypełnić oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego doświadczenia na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie).
Potencjał techniczny
Wykonawca powinien posiadać potencjał techniczny umożlwiający wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 osobami przeszkolonymi w zakresie napraw i bieżącej obsługi przez producenta dla oferowanego typu agregatu.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków należy wypełnić oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji posiadanego potencjału osobowego na etapie oceny ofert (Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadanie potencjału osobowego zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie precyzuje (opisuje) sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o treści wskazanej w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy
w sprawie zamówienia na następujących warunkach:
a. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie zamówienia, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
b. przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących
po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;
c. gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
d. w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego
w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia;
e. powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia;
f. wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający
i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego;
g. zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego:
charakterze od nich niezależnym,
którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy.
Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Wskazane w pkt 1 i 2 Zapytania zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu
- Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednimi zasobami ludzkimi
- Specyfikacja techniczna urządzenia
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Spośród ofert nieodrzuconych, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą kierując się kryteriami:
1. Cena brutto (waga kryterium: 100 %)
Cena wzięta pod uwagę podczas badania oferty to wartość wyrażona w złotych polskich, za którą Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferent poda cenę w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na polskie złote po średnim kursie NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferta złożona przez Oferenta, który podlega wykluczeniu, zostaje odrzucona ze względu na niespełnienie wymagań.
Nazwa
Złotowskie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Sp. z o.o.
Adres
77-400 Święta
wielkopolskie
,
złotowski
NIP
7671417788
Numer naboru
POIS.01.06.01-IW.03-00-004/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
AB IMPIANTI S.R.L., Via Caduti Del Lavoro 13 I-25034 Orzinuovi (BS), data wpływu: 13.07.2020 r., cena netto/brutto: 1 120 000,00 euro