Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
W postępowaniu na wybór Wykonawcy wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną bezpośrednio do zamawiającego pocztą, kurierem (decyduje data wpływu oferty) lub zostaną złożone osobiście do dnia 22.06.2020 r. do godz. 12.00 w trwale zamkniętej kopercie wraz ze wszystkimi załącznikami na adres:
2P-INFO Sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 42/22
25-619 Kielce
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Ofertę należy oznakować w następujący sposób:
„Oferta na Kompleksową realizację obiektu Centrum Technologii Cyfrowych”
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, aby w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia lub wycofania, można było odesłać ofertę bez otwierania.
Wymogi co do składania ofert:
a) Oferta wraz z załącznikami przedstawionymi w zapytaniu musi być sporządzona czytelnie w języku polskim.
b) Ofertę należy złożyć w oryginale, natomiast załączniki do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
c) Ofertę należy złożyć w formie trwale spiętej, w sposób uniemożliwiający zgubienie stron. Poszczególne strony muszą być kolejno ponumerowane.
d) Ofertę podpisuje osoba/osoby zgodnie z reprezentacją Oferenta. Podpis musi być czytelny lub opisany imiennymi pieczątkami. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane przez osoba/osoby zgodnie z reprezentacją Oferenta, natomiast cyfry należy przekreślić i obok napisać prawidłowo, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
e) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
f) Oferta powinna zawierać minimum: nazwę i adres oferenta, NIP, datę sporządzenia oferty, cenę netto, cenę brutto, okresy gwarancji. W przypadku, gdy cena zostanie podana w walucie obcej, przeliczenie na złotówki przy ocenie ofert zostanie dokonane po średnim kursie NBP z dnia zamknięcia postępowania. Oferta powinna być złożona na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu pod warunkiem, że jego treść będzie zgodna z formularzem będącym załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.
g) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Oferta pozostanie niezmieniona przez cały okres realizacji zamówienia. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
h) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
i) Oferty, które nie spełnią powyższych wymogów, zostaną odrzucone ze względów formalnych.
j) Wybór Wykonawcy nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od terminu zakończenia składania ofert.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Piotr Wołowiec
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
885 109 069
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja obiektu Centrum Technologii Cyfrowych - polegająca na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych budynku, wykonaniu zagospodarowania terenu oraz obiektów towarzyszących, wykończeniu i wykonaniu aranżacji pomieszczeń, dostawie wyposażenia socjalno-biurowego oraz specjalistycznego wyposażenia IT.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
Kielce
Miejscowość:
Kielce
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy obiektu Centrum Technologii Cyfrowych, któremu powierzona zostanie kompleksowa realizacja inwestycji zgodnie z opisem Przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja obiektu Centrum Technologii Cyfrowych.
Przewidziany w ramach realizacji inwestycji zakres obejmuje:
1. Roboty budowlane,
2. Dostawę wyposażenia socjalno-biurowego,
3. Dostawę specjalistycznego wyposażenia IT,
Rodzaj i zakres prac oraz dostaw, które Wykonawca obowiązany jest wykonać w ramach zamówienia określone zostały w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Ilość jednostek przedmiarowych ma charakter orientacyjny, zaś Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to okaże się rzeczywiście konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Przedmiot umowy obejmuje wszelkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do zachowania przepisów BHP oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót.
Wizualizacje oraz aranżacje mają charakter poglądowy. Jeżeli powyżej wymieniona dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, normy lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie „produktów równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Szczegółowy opis wymagań i definicji dotyczących "produktów równoważnych" zamieszczono w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r., Nr 92 , poz.881 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie.
Ze względu na ryczałtowy charakter oferty transport materiałów do miejsca wykonania zamówienia oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę.
Wykonawca w ramach oferowanego wynagrodzenia ryczałtowego zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego i magazynowo – sprzętowego, źródła poboru wody i energii elektrycznej.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Dokonania wyceny jednostek przedmiaru robót należy dokonać z należytą starannością uwzględniając wnioski wynikające z dokumentacji technicznej oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
- 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne,
- 09332000-5 Instalacje słoneczne,
- 39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
- 30200000-1 Urządzenia komputerowe,
- 48820000-2 Serwery,
- 31682510-8 Awaryjne układy energetyczne,
- 32420000-3 Urządzenia sieciowe.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji całości zamówienia do dnia 30.11.2021r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Wykonawca może uwzględniać uprawnienia przyszłych podwykonawców.
Wiedza i doświadczenie
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą oświadczenie, iż posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Wykonawca może uwzględniać wiedzę i doświadczenie przyszłych podwykonawców.
Potencjał techniczny
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą oświadczenie, iż posiadają potencjał techniczny umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego. Wykonawca może uwzględniać potencjał techniczny przyszłych podwykonawców.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą oświadczenie, iż ich sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia realizację przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element Formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Dodatkowe warunki
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium musi być wniesione w pieniądzu.
3. niesione wadium musi obejmować okres związania ofertą.
4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Bank Pekao S.A. na rachunku nr: 50 1240 4416 1111 0010 7039 0246, o treści przelewu: „Wadium – Kompleksowa realizacja obiektu Centrum Technologii Cyfrowych”.
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w pkt. 4, przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie (do 14 dni) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Wykonawca powinien wskazać w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty wadium.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium.
Warunki zmiany umowy
Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
1. Zmiany przepisów prawa unijnego i krajowego, zasad wynikających z RPOWŚ na lata 2014-2020 mających wpływ na realizację umowy (np. zmiana przepisów w zakresie wysokości podatku VAT);
2. W przypadku zmiany postanowień umowy o dofinansowanie projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
3. Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku wystąpienia zdarzenia o cechach siły wyższej lub gdy warunki techniczne bądź technologiczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia zgodnie z przyjętym harmonogramem, a także wystąpienia innych okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
4. Zmiany warunków i terminów płatności wynagrodzenia w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i nie będą wpływać na sposób realizacji przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem punktu 1;
5.Powstania opóźnień z powodu okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca,
6.W przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi i inne klęski żywiołowe np. powodzie, obfite opady śniegu;
7. Jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki, uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z nowych warunków;
8. Wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest pisemnie poinformować Zamawiającego.
Zmianie nie podlegają ustalenia umowy, które stanowiły podstawę oceny ofert na etapie wyboru Wykonawcy i wpływały na wybór konkretnego Wykonawcy, w szczególności:
- cena netto zamówienia,
- okresy gwarancji.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. „Cena”
Najniższa cena netto całego zamówienia wyrażona w PLN - Waga 60%.
Punktacja za kryterium cena netto wyrażona w PLN:
C = Cn/Cb x 100 pkt. x 60%
gdzie: C – liczba punktów
Cn – Cena netto wyrażona w PLN w ofercie najtańszej,
Cb – Cena netto wyrażona w PLN w ofercie badanej,
Maksymalna ilość punktów do uzyskania wynosi 60 pkt.
2. „Gwarancja budowlana”
Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne budynku, zagospodarowanie terenu, obiekty towarzyszące oraz roboty wykończeniowe, powyżej minimalnego wymaganego okresu – Waga 30%
Minimalny okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcę na roboty budowlane i instalacyjne budynku, zagospodarowanie terenu, obiekty towarzyszące oraz roboty wykończeniowe, nie może być krótszy niż 5 lat od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 5 lata zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią zapytania ofertowego.
Zamawiający przyzna następującą punktację w tym kryterium:
- brak wydłużenia okresu gwarancji – 0 punktów,
- wydłużenie gwarancji o dwa lata – 10 punktów,
- wydłużenie gwarancji o pięć i więcej lat – 30 punktów;
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium wydłużenie okresu gwarancji wynosi 30 pkt.
3. „Gwarancja wyposażenie”
Wydłużenie okresu gwarancji na wyposażenie socjalno-biurowe oraz specjalistyczne wyposażenie IT, powyżej minimalnego wymaganego okresu – Waga 10%
Minimalny okres gwarancji udzielanej przez Wykonawcę na wyposażenie socjalno-biurowe oraz specjalistyczne wyposażenie IT, nie może być krótszy niż 3 lata od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 3 lata zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią zapytania ofertowego.
Zamawiający przyzna następującą punktację w tym kryterium:
- brak wydłużenia okresu gwarancji – 0 punktów,
- wydłużenie gwarancji o jeden rok – 5 punktów,
- wydłużenie gwarancji o dwa i więcej lat – 10 punktów;
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium wydłużenie okresu gwarancji wynosi 10 pkt.
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu wyniku z kryterium pierwszego, drugiego i trzeciego:
Sposób wyliczenia punktów oferty (P):
P=C+Gb+Gw
gdzie:
P - ilość punktów oferty badanej
C – ilość punktów oferty badanej w kryterium „Cena”
Gb – ilość punktów oferty badanej w kryterium „Gwarancja budowlana”
Gw – ilość punktów oferty badanej w kryterium „Gwarancja wyposażenie”
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
a) Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty ukaże się na stronie internetowej przedmiotowego ogłoszenia na portalu https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl
b) Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
c) Niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy z zachowaniem zasad wynikających z dokumentu pn. „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2010”.
d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert z podaniem przyczyny.
e) Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie. Ponadto Zamawiający informuje, iż nie będzie stosował określonych w ww. ustawie zasad wzywania Wykonawców do uzupełniania ofert oraz składania wyjaśnień (za wyjątkiem podejrzenia rażąco niskiej ceny). Oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich wymaganych elementów zostaną odrzucone.
f) Oferta zawierająca rażąco niską cenę podlega odrzuceniu. Przed odrzuceniem oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących sposobu obliczenia cena. W przypadku nieudowodnienia przez Wykonawcę, że oferowana cena jest realna oraz nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykluczenia
1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie spełnia wymogu braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Nazwa
2P-INFO Sp. z o.o.
Adres
25-619 Kielce
świętokrzyskie
,
Kielce
Numer telefonu
885 109 069
NIP
9591975955
Numer naboru
RPSW.02.05.00-IZ.00-26-255/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma BKK BUDOWNICTWO Sp. z o.o., która przy zastosowaniu 3 kryteriów zdobyła łącznie 60,00 pkt.
BKK BUDOWNICTWO Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 17, 25-434 Kielce,
Data wpłynięcia oferty: 18.06.2020 r.
Warunki najkorzystniejszej oferty:
- Cena netto: 2 600 000,00 zł
- Okres gwarancji budowlanej: 5 lat
- Okres gwarancji na wyposażenie: 3 lata