Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 15.06.2020r.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pomocą poczty/ kuriera / posłańca w siedzibie firmy ul. Złota 61/100, 00-819 Warszawa lub elektronicznie na adres e-mail: bartlomiej.janik@3ns.com.pl
4. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Bartłomiej Janik, bartlomiej.janik@3ns.com.pl, mobile: +48 691 320 135
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Wykonawcy są uprawnieni do składania pytań/żądania wyjaśnień co do treści Zapytania ofertowego. Pytania należy przesyłać na adres mailowy bartlomiej.janik@3ns.com.pl Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców pod warunkiem, że wpłyną do Zamawiającego najpóźniej na 1 dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi na wpływające pytania co do treści.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
bartlomiej.janik@3ns.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Bartłomiej Janik
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 691 320 135
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór oferty na wykonanie usług badawczych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
1.Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 1.1: Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1.: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.
2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
4. Wynik postępowania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono zapytanie ofertowe.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybór oferty na wykonanie usług badawczych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego.
Kod CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze, 73110000-6 Usługi badawcze, 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju, 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: 01.12.2020-30.06.2023
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w pkt. 10 niniejszego zapytania.
3. Miejsce realizacji zamówienia: uzależnione od potrzeb Zamawiającego (w tym: siedziba Zamawiającego lub Wykonawcy).
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić miejsce i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia badań.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na moment realizacji zamówienia będą spełniać łącznie następujące warunki:
b) Wykonawca wykonał w przeciągu ostatnich pięciu lat – a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – 4 projektu/usługi polegające opracowywaniu rozwiązań dla górnictwa.
c) Wykonawca posiada zespół badawczy, minimum 5 pracowników z wykształceniem wyższym technicznym, w tym co najmniej dwóch ze stopniem doktora inżyniera, którzy wykonali 10 (ilość) prac projektowych w zakresie maszyn i urządzeń przeznaczonych do eksploatacji w podziemnych wyrobiskach górniczych w przestrzeniach zagrożonych wybuchem metanu i/lub pyłu węglowego, w tym wykonywali badania urządzeń i komponentów w zakresie spełnienia wymagań dyrektywy ATEX oraz realizowali pomiary stężenia pyłu wdychanego i respirabilnego na stanowiskach pracy.
Potencjał techniczny
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na moment realizacji zamówienia będą spełniać łącznie następujące warunki:
a) Wykonawca posiada zasoby techniczne:
- Sprzęt biurowy typu drukarka, skaner, kserokopiarka, ploter
- Komputery stacjonarne – mini. 10 sztuk
- Oprogramowanie Autodesk Inventor i AutoCad Mechanical lub równoważne
- Programatory: SEGGER j-link Atmel-ICE SAU510-USB MPLAB ICD3 lub równoważne
- Oprogramowanie MATLAB, Oprogramowanie Microsoft Office lub równoważne
- Urządzenie pomiarowe HYDAC 3000 lub równoważne
- Pirometr
- Termometr laserowy
- Termopary
- Wielokanałowy system rejestrujący
- Multimetry, Legalizowane i wzorcowane zgodnie z wymaganiami akredytacyjnymi PCA narzędzia pomiarowe
- Kamera termowizyjna
- Analizator mocy typu Norma 5000 lub równoważny
- Sondy prądowe x 3 sztuki
- System do pomiaru drgań
- Autotransformator laboratoryjny regulacyjny
- Suwmiarka cyfrowa
- Stanowisko do badania stopnia ochrony IP
- Komora pyłowa
- Stanowisko do badania osłon ognioszczelnych
- Rejestrator temperatury wraz z przetwornikami temperatury
- Miernik dźwięku z sondą pomiarową
- Komora klimatyczna typu WHH 16-B1 lub typu równoważnego
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 (Wytyczne Horyzontalne), a także:
1.1. Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z:
a) zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
b) decyzji instytucji publicznych, w tym Instytucji Pośredniczącej lub Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym;
c) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy
d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania ofertowego (...)
Więcej w załączniku.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Ofertę sporządzić należy na druku „Formularz ofertowy” stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta Wykonawcy oraz załączone do niej dokumenty muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do oferty należy dołączyć w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2. W przypadku, gdy oferta i/lub załączniki do oferty zostaną podpisane przez osobę/osoby inne niż to wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, a Wykonawca nie dołączy do oferty stosownego pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oferty o podpis osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy lub poprzez dołączenie pełnomocnictwa potwierdzającego umocowanie osoby/osób, które podpisały ofertę.
3. Do Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy dołączyć:
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b) Oświadczenie od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
c) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik 4 do zapytania ofertowego
4. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub wypełnienie ich na niewłaściwym wzorze będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość jednokrotnego uzupełnienia oferty w sytuacji opisanej w pkt 2 oraz w przypadku wystąpienia braków formalnych w ofercie takich jak brak pieczęci, brak określenia waluty, brak wskazania danych Wykonawcy itp.
6. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Wykonawca w trakcie trwania postepowania może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. Wymagany okres ważności oferty wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po ostatnim dniu terminu składania ofert.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny ofert:
a) Cena brutto – waga punktowa 100 pkt. (100%)
Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,
------------------------------------------------------------------------------ x 100
Wartość brutto wskazana w badanej ofercie
2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Nazwa
3N SOLUTIONS Sp. z o.o.
Adres
00-819 Warszawa
mazowieckie
,
Warszawa
NIP
5213388077
Numer naboru
POIR.01.01.01-IP.01-00-001/20
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Nazwa: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
Adres: ul Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice
Data wpłynięcia oferty: 15.06.2020r.
Cena: 1122990,00 PLN