Strona główna
Logo unii europejskiej

Opracowanie Modelu Biznesowego Internacjonalizacji

Data publikacji: 14.05.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 22-05-2020

Numer ogłoszenia

31226

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Termin składania ofert: 14.05.2020 - 22.05.2020 r. (do godz. 13:00)

2. Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego nastąpi dnia: 22.05.2020 r. o godz. 13:30

3. Sposób i miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami złożyć można osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem tradycyjnej przesyłki pocztowej/kurierskiej w zamkniętej kopercie zaadresowanej z dopiskiem „Postępowanie konkursowe w ramach działania 1.2 POPW" na adres: ZELGRAF Jacek Lampart; ul. Klementyny Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

6. Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę za pomocą pisemnego zawiadomienia przekazanego przed upływem terminu składania ofert.

7. Koperta (opakowanie) powinna być oznaczona określeniem: „zmiana" lub „wycofanie".

8. Zawiadomienie o zmianie oferty powinno być dostarczone zgodnie z postanowieniami punktu 6 i 7.

9. Oferta złożona po terminie nie będzie podlegać ocenie i zostanie zwrócona Wykonawcy.

10. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia umowy.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jacek Lampart – Właściciel

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 604 427 278

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest: Opracowanie Modelu Biznesowego Internacjonalizacji, obejmującego w szczególności:

- analizę możliwości eksportowych przedsiębiorcy poprzez zbadanie produktów przedsiębiorstwa, ocenę konkurencyjnej pozycji tych produktów oraz przedsiębiorstwa na wybranych rynkach zagranicznych, kompleksowe zbadanie uwarunkowań działalności, w tym barier wejścia na te rynki zagraniczne;
- wskazanie rynków docelowych wraz z uzasadnieniem (kluczem) wyboru, projekcją możliwości sprzedaży na tych rynkach zagranicznych, a także identyfikację potencjalnych odbiorców / kontrahentów na rynkach zagranicznych;
- analizę dotychczasowego modelu biznesowego przedsiębiorstwa wraz z propozycją zmian tego modelu pod kątem internacjonalizacji na wybranych rynkach zagranicznych;
- wybór najefektywniejszych narzędzi i metod marketingowych oraz promocyjnych (w tym wskazanie wydarzeń targowych, wystaw czy kierunków misji gospodarczych, oszacowanie budżetu działań promocyjnych towarzyszących przygotowaniu do wdrażania nowego modelu biznesowego);
- rekomendacje w zakresie reorganizacji przedsiębiorstwa i przygotowania go do działalności eksportowej (organizacji działu eksportu, logistyki, etc.);
- opracowanie koncepcji wejścia na rynek zagraniczny, wraz ze szczegółowym określeniem zadań związanych z przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego na poszczególnych rynkach;
- rekomendacje w zakresie nabycia oprogramowania niezbędnego do automatyzacji procesów biznesowych i nabycia środków trwałych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności (jeśli dotyczy);
- rekomendacje w zakresie rozwoju eksportu w oparciu o współpracę z organizacjami międzynarodowymi.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zapytanie ofertowe z dnia 14.05.2020 r. ogłoszone w związku z planowaną realizacją projektu w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.2 „Internacjonalizacja MŚP”, zgodnie z Regulaminem konkursu ogłoszonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Przedmiot zamówienia

a) realizacja usług doradczych, świadczonych przez doradców zewnętrznych, dotyczących opracowania nowego modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności, tj. wprowadzeniem produktów na nowe rynki zagraniczne obejmujących w szczególności:
- analizę możliwości eksportowych przedsiębiorcy poprzez zbadanie produktów przedsiębiorstwa, ocenę konkurencyjnej pozycji tych produktów oraz przedsiębiorstwa na wybranych rynkach zagranicznych, kompleksowe zbadanie uwarunkowań działalności, w tym barier wejścia na te rynki zagraniczne;
- wskazanie rynków docelowych wraz z uzasadnieniem (kluczem) wyboru, projekcją możliwości sprzedaży na tych rynkach zagranicznych, a także identyfikację potencjalnych odbiorców / kontrahentów na rynkach zagranicznych;
- analizę dotychczasowego modelu biznesowego przedsiębiorstwa wraz z propozycją zmian tego modelu pod kątem internacjonalizacji na wybranych rynkach zagranicznych;
- wybór najefektywniejszych narzędzi i metod marketingowych oraz promocyjnych (w tym wskazanie wydarzeń targowych, wystaw czy kierunków misji gospodarczych, oszacowanie budżetu działań promocyjnych towarzyszących przygotowaniu do wdrażania nowego modelu biznesowego);
- rekomendacje w zakresie reorganizacji przedsiębiorstwa i przygotowania go do działalności eksportowej (organizacji działu eksportu, logistyki, etc.);
- opracowanie koncepcji wejścia na rynek zagraniczny, wraz ze szczegółowym określeniem zadań związanych z przygotowaniem do wdrożenia nowego modelu biznesowego na poszczególnych rynkach;
- rekomendacje w zakresie nabycia oprogramowania niezbędnego do automatyzacji procesów biznesowych i nabycia środków trwałych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności (jeśli dotyczy);
- rekomendacje w zakresie rozwoju eksportu w oparciu o współpracę z organizacjami międzynarodowymi.

b) opracowanie dokumentu MODEL BIZNESOWY, związany z internacjonalizacją działalności zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.2 „Internacjonalizacja MŚP”. https://popw.parp.gov.pl/storage/grants/documents/26/Za.-do-Wniosku---Model-Biznesowy-zwiazany-z-internacjonalizacja-dziaalnosci_1-2020_20200302.docx. Objętość Modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją działalności stanowiącego załącznik do wniosku o dofinansowanie nie może przekraczać 50 stron. Wymagana czcionka Arial lub Calibri. Rozmiar czcionki – 11 punktów. Dokument powinien być przygotowany w formie obrazującej przebieg realizacji usług doradczych, tj. sprawozdań z realizacji kolejnych zadań realizowanych przez zespół projektowy, raportów podsumowujących zebrane informacje i przeprowadzone analizy wraz z wynikającymi z nich rekomendacjami, ustaleń o charakterze strategicznym (pomiędzy Wykonawcą usług a klientem) - prowadzących do przygotowania finalnego Modelu biznesowego internacjonalizacji. Przygotowany Model biznesowy internacjonalizacji musi odzwierciedlać ten charakter doradztwa: kompleksowego, indywidualnego i profilowanego pod Zamawiającego. Zatem zawarte w dokumencie analizy i rekomendacje nie powinny mieć charakteru nazbyt uniwersalnego, np. takiego, który można by odnieść do wielu przedstawicieli branży reprezentowanej przez Wykonawcę.

Kod CPV

72221000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do dnia: 28.05.2020 r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie podlega negocjacjom i zmianie.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i potencjał w zakresie:
a. zasad tworzenia modeli biznesowych zawierających odniesienia do przynajmniej następujących elementów: kluczowi partnerzy, kluczowe działania, kluczowe zasoby, oferowane wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura kosztów, struktura (źródła) przychodów;
b. potencjalnych, najbardziej atrakcyjnych zagranicznych rynków zbytu oferty handlowej Zamawiającego;
c. kluczowych imprez targowo-wystawienniczych dotyczących asortymentu Zamawiającego;
d. zasobów kadrowych (eksperckich), organizacyjnych (np. dostęp do wiedzy w ramach udziału w sieci współpracy międzynarodowej) i aktywów niematerialnych (np. posiadane bazy danych, know- how), które zostaną zaangażowane do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego, w tym doświadczenie posiadanego personelu;
e. potencjalnego wpływu innych zadań, które będą realizowane przez Wykonawcę na rzecz innych podmiotów, w szczególności innych Wnioskodawców lub beneficjentów działania 1.2 POPW;
f. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
g. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
h. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
i. wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalega z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu).

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i potencjał w zakresie:
a. zasad tworzenia modeli biznesowych zawierających odniesienia do przynajmniej następujących elementów: kluczowi partnerzy, kluczowe działania, kluczowe zasoby, oferowane wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura kosztów, struktura (źródła) przychodów;
b. potencjalnych, najbardziej atrakcyjnych zagranicznych rynków zbytu oferty handlowej Zamawiającego;
c. kluczowych imprez targowo-wystawienniczych dotyczących asortymentu Zamawiającego;
d. zasobów kadrowych (eksperckich), organizacyjnych (np. dostęp do wiedzy w ramach udziału w sieci współpracy międzynarodowej) i aktywów niematerialnych (np. posiadane bazy danych, know- how), które zostaną zaangażowane do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego, w tym doświadczenie posiadanego personelu;
e. potencjalnego wpływu innych zadań, które będą realizowane przez Wykonawcę na rzecz innych podmiotów, w szczególności innych Wnioskodawców lub beneficjentów działania 1.2 POPW;
f. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
g. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
h. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
i. wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalega z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu).

Potencjał techniczny

Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i potencjał w zakresie:
a. zasad tworzenia modeli biznesowych zawierających odniesienia do przynajmniej następujących elementów: kluczowi partnerzy, kluczowe działania, kluczowe zasoby, oferowane wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura kosztów, struktura (źródła) przychodów;
b. potencjalnych, najbardziej atrakcyjnych zagranicznych rynków zbytu oferty handlowej Zamawiającego;
c. kluczowych imprez targowo-wystawienniczych dotyczących asortymentu Zamawiającego;
d. zasobów kadrowych (eksperckich), organizacyjnych (np. dostęp do wiedzy w ramach udziału w sieci współpracy międzynarodowej) i aktywów niematerialnych (np. posiadane bazy danych, know- how), które zostaną zaangażowane do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego, w tym doświadczenie posiadanego personelu;
e. potencjalnego wpływu innych zadań, które będą realizowane przez Wykonawcę na rzecz innych podmiotów, w szczególności innych Wnioskodawców lub beneficjentów działania 1.2 POPW;
f. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
g. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
h. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
i. wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalega z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i potencjał w zakresie:
a. zasad tworzenia modeli biznesowych zawierających odniesienia do przynajmniej następujących elementów: kluczowi partnerzy, kluczowe działania, kluczowe zasoby, oferowane wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura kosztów, struktura (źródła) przychodów;
b. potencjalnych, najbardziej atrakcyjnych zagranicznych rynków zbytu oferty handlowej Zamawiającego;
c. kluczowych imprez targowo-wystawienniczych dotyczących asortymentu Zamawiającego;
d. zasobów kadrowych (eksperckich), organizacyjnych (np. dostęp do wiedzy w ramach udziału w sieci współpracy międzynarodowej) i aktywów niematerialnych (np. posiadane bazy danych, know- how), które zostaną zaangażowane do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego, w tym doświadczenie posiadanego personelu;
e. potencjalnego wpływu innych zadań, które będą realizowane przez Wykonawcę na rzecz innych podmiotów, w szczególności innych Wnioskodawców lub beneficjentów działania 1.2 POPW;
f. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
g. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
h. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
i. wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalega z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i potencjał w zakresie:
a. zasad tworzenia modeli biznesowych zawierających odniesienia do przynajmniej następujących elementów: kluczowi partnerzy, kluczowe działania, kluczowe zasoby, oferowane wartości, relacje z klientami, kanały dystrybucji, segmenty klientów, struktura kosztów, struktura (źródła) przychodów;
b. potencjalnych, najbardziej atrakcyjnych zagranicznych rynków zbytu oferty handlowej Zamawiającego;
c. kluczowych imprez targowo-wystawienniczych dotyczących asortymentu Zamawiającego;
d. zasobów kadrowych (eksperckich), organizacyjnych (np. dostęp do wiedzy w ramach udziału w sieci współpracy międzynarodowej) i aktywów niematerialnych (np. posiadane bazy danych, know- how), które zostaną zaangażowane do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego, w tym doświadczenie posiadanego personelu;
e. potencjalnego wpływu innych zadań, które będą realizowane przez Wykonawcę na rzecz innych podmiotów, w szczególności innych Wnioskodawców lub beneficjentów działania 1.2 POPW;
f. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
g. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
h. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
i. wobec Wykonawcy nie została otwarta likwidacja, ani nie została ogłoszona upadłość, a także nie zalega z opłacaniem podatków, ani składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu).

Dodatkowe warunki

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą - czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy wartość wszystkich złożonych ofert przekracza wielkość środków pieniężnych przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, podpisując umowę. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sposób i na warunkach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2017 r. oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w Programie Operacyjnym Polska Wschodnia 2014 – 2020 z dnia 30 stycznia 2017 r.

a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) Dopuszcza się rozwiązanie umowy w przypadku działania siły wyższej.
c) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Ofertę sporządzić należy na druku FORMULARZ OFERTOWY (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego), w języku polskim, w formie pisemnej lub elektronicznej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo.

2. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

4. Oferta powinna być złożona w zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu), oznaczonej dokładną nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowanej na Zamawiającego.

5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.

6. Wszystkie koszty związane z zapoznaniem się z przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca.

Do FORMULARZA OFERTOWEGO (załącznik nr 1) należy dołączyć:
a. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osoby trzecie, niezbędne jest dołączenie do oferty stosownego upoważnienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o poniżej określone kryteria. Zamawiający zastrzega sobie, iż rozpatrywane będę tylko te oferty spełniające wszystkie kryteria opisane szczegółowo poniżej:


CENA CAŁKOWITA NETTO W PLN
1. całkowita cena netto za realizację przedmiotu zamówienia, liczone wg wzoru:
najniższa oferowana cena netto za realizację przedmiotu zamówienia
C = --------------------------------------------------- X 60 pkt
cena oferty badanej netto za realizację przedmiotu zamówienia

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA W DNIACH
2. termin wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażony w dniach kalendarzowych (od daty zawarcia umowy realizacyjnej), liczone wg wzoru:
najkrótszy termin realizacji zamówienia wg wszystkich złożonych ofert
T = --------------------------------------------------- X 20 pkt
termin realizacji zamówienia wg badanej oferty

ILOŚĆ GODZIN DORADZTWA BEZPOŚREDNIEGO
3. ilość godzin doradztwa i konsultacji bezpośrednich w siedzibie Zamawiającego lub online w czasie rzeczywistym, wyrażona w godzinach zegarowych (od daty zawarcia umowy realizacyjnej), liczone wg wzoru:
ilość godzin doradztwa i konsultacji wg badanej oferty
G = --------------------------------------------------- X 20 pkt
największa ilość godzin doradztwa i konsultacji wg wszystkich złożonych ofert

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyskała w ocenie całkowitej (suma kryterium 1+2+3) największą liczbę punktów. Zamawiający w oparciu o powyższe kryteria wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów. Na tej podstawie Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą umowę. W przypadku uzyskania przez co najmniej dwóch potencjalnych Wykonawców takiej samej liczby punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu, dotyczącym wyboru wykonawcy wykluczone zostają podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, na podstawie art. 6c Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej lub spółki kapitałowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZELGRAF Jacek Lampart

Adres

Klementyny Hoffmanowej 19

35-016 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

NIP

8132177449

Numer naboru

POPW.01.02.00-IP.01-00-001/20

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne
Liczba wyświetleń: 393