Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapewnenie pobytu 150 osób podczas 5-dniowego ogólnopolskiego konkursu o parkach krajobrazowych w terminie 4-8 czerwca 2018 r.

Data publikacji: 18.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-04-2018

Numer ogłoszenia

3095

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Pisemnie na adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpkwz.pl/ faks: 91 48 17 121/ za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera/osobiście - w siedzibie Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego przy ul. Starzyńskiego 3-4, 70-506 Szczecin

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

sekretariat@zpkwz.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna Sławińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

91 48 17 133

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: pobyt 150 osób podczas 5 - dniowego ogólnopolskiego konkursu o parkach krajobrazowych w terminie 04 - 08 czerwca 2018 r. z uwzględnieniem:

a) zapewnienie zakwaterowania w obiekcie na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Standard obiektu dla każdego z pokoi:
- łazienka z kompletem ręczników,
- osobne łóżka z kompletem pościeli,
- telewizor i dostęp do internetu,
- dla 86 osób pokoje max. 2-osobowe,
- dla 64 osób pokoje min. 3- osobowe max. 4-osobowe.
b) zapewnienie wyżywienia w miejscu zakwaterowania:
rozpoczynając kolacją w dniu 04 czerwca br. a kończąc śniadaniem w dniu
08 czerwca br.,
c) zapewnienie dwóch osobnych sal z ekranem, rzutnikiem, stołami i krzesłami
z możliwością swobodnego poruszania się między stołami dla dwóch osobnych grup (80 osób i 70 osób),
d) zapewnienie miejsc postojowych dla ok. 15 busów i 20 samochodów osobowych.

Uczestnicy:
• organizatorzy – 5 osób
• dyrektorzy – 20 osób
• koordynatorzy – 20 osób
• opiekunowie – 16 osób
• finaliści – 64 osoby
• kierowcy busów – 15 osób
• zaproszeni goście – 10 osób

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie pobytu 150 osób - uczestników ogólnopolskiego finału konkursu o parkach krajobrazowych umożliwiającego jego organizację.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: pobyt 150 osób podczas 5 - dniowego ogólnopolskiego konkursu o parkach krajobrazowych w terminie 04 - 08 czerwca 2018 r. z uwzględnieniem:

a) zapewnienie zakwaterowania w obiekcie na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Standard obiektu dla każdego z pokoi:
- łazienka z kompletem ręczników,
- osobne łóżka z kompletem pościeli,
- telewizor i dostęp do internetu,
- dla 86 osób pokoje max. 2-osobowe,
- dla 64 osób pokoje min. 3- osobowe max. 4-osobowe.
b) zapewnienie wyżywienia w miejscu zakwaterowania:
rozpoczynając kolacją w dniu 04 czerwca br. a kończąc śniadaniem w dniu
08 czerwca br.,
c) zapewnienie dwóch osobnych sal z ekranem, rzutnikiem, stołami i krzesłami
z możliwością swobodnego poruszania się między stołami dla dwóch osobnych grup (80 osób i 70 osób),
d) zapewnienie miejsc postojowych dla ok. 15 busów i 20 samochodów osobowych.


1. I dzień (04 czerwca 2018 r.):
zapewnienie kolacji dla 150 osób w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie: ciepły posiłek, paleta serów
i wędlin, półmisek warzyw – bez ograniczeń, pieczywo różnego rodzaju - bez ograniczeń, masło, ciepłe i zimne napoje z dodatkami – bez ograniczeń,

2. II dzień (05 czerwca 2018 r.)
a) zapewnienie w miejscu zakwaterowania śniadania dla 150 osób w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie: posiłek na ciepło, paleta serów i wędlin, półmisek warzyw – bez ograniczeń, pieczywo różnego rodzaju - bez ograniczeń, masło, owoce do wyboru, jogurt naturalny/owocowy o gramaturze min. 150 g/os., crunchy płatki śniadaniowe, ciepłe i zimne napoje z dodatkami – bez ograniczeń,
b) zapewnienie obiadu dwudaniowego w skład, którego wejdą: zupa o objętości minimum 0,25 l/osobę, dwa rodzaje drugiego dania
w postaci porcji mięsa lub porcji ryby o gramaturze minimum 150 g/ osobę wraz
z dodatkami skrobiowymi takimi jak: ziemniaki, ryż, kasza, o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz sałatki, surówki lub warzywa gotowane,
o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz napoje zimne, takie jak woda mineralna gazowana/niegazowana 0,3 l/osobę, soki owocowe np.: pomarańczowy, jabłkowy 0,3 l/osobę, dla kierowców pozostałych w miejscu zakwaterowania,
c) zapewnienie w miejscu zakwaterowania kolacji dla kierowców w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie: ciepły posiłek, paleta serów i wędlin, półmisek warzyw – bez ograniczeń, pieczywo różnego rodzaju - bez ograniczeń, masło, ciepłe i zimne napoje z dodatkami – bez ograniczeń,
d) zorganizowanie ogniska/grilla z kiełbaskami, pieczywem, napojami oraz dodatkami - bez ograniczeń (ketchup, musztarda) dla 80 osób,
e) uroczysta kolacja w formie stołu szwedzkiego z obsługą kelnerską, w skład, której wejdą: 5 przekąsek ciepłych, zarówno mięsnych jak i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz 5 przekąsek zimnych zarówno mięsnych jak
i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz napojów zimnych oraz gorących w postaci kawy lub herbaty (200 ml/ osobę) wraz z dodatkami bez ograniczeń (cukier, mleko, cytryna) dla 55 osób.

Z uwagi na ograniczenia techniczne Zamawiający nie ma możliwości umieszczenia w tym polu pełnego opisu przedmiotu zamówienia. Opis ten kontynuowany jest w polu 'dodatkowe przedmioty zamówienia'.
Niezależnie jednak od powyższego Wykonawcy zobowiązani są do dopełnienia wszelkich wymagań Zamawiającego, bez ograniczenia do treści niniejszego pola.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków - CPV 55300000-3

Kontynuacja treści z pola: 'Przedmiot zamówienia':

3. III dzień (06 czerwca 2018 r.)
a) zapewnienie w miejscu zakwaterowania śniadania dla 150 osób w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie: posiłek na ciepło, paleta serów i wędlin, półmisek warzyw – bez ograniczeń, pieczywo różnego rodzaju - bez ograniczeń, masło, owoce do wyboru, jogurt naturalny/owocowy o gramaturze min. 150 g/os., crunchy płatki śniadaniowe, ciepłe i zimne napoje z dodatkami – bez ograniczeń,
b) zapewnienie suchego prowiantu dla 150 osób składającego się z: bułki z masłem, sałatą i szynką lub serem, napoju, wafelka i owocu,
c) zapewnienie obiadu dwudaniowego w skład, którego wejdą: zupa o objętości minimum 0,25 l/osobę, dwa rodzaje drugiego dania w postaci porcji mięsa lub porcji ryby o gramaturze minimum 150 g/ osobę wraz z dodatkami skrobiowymi takimi jak: ziemniaki, ryż, kasza, o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz sałatki, surówki lub warzywa gotowane, o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz napoje zimne, takie jak woda mineralna gazowana/niegazowana 0,3 l/osobę, soki owocowe np.: pomarańczowy, jabłkowy 0,3 l/osobę, dla kierowców pozostałych w miejscu zakwaterowania,
d) zapewnienie w miejscu zakwaterowania kolacji dla 150 osób w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie:
3 przekąsek ciepłych, zarówno mięsnych jak i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz 5 przekąsek zimnych zarówno mięsnych jak
i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz napojów zimnych oraz gorących w postaci kawy lub herbaty (200 ml/ osobę) wraz
z dodatkami bez ograniczeń (cukier, mleko, cytryna),
e) zorganizowanie dyskoteki integracyjnej dla finalistów w godzinach 2000 – 2300.
4. IV dzień (07 czerwca 2018 r.)
a) zapewnienie w miejscu zakwaterowania śniadania dla 150 osób w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie: posiłek na ciepło, paleta serów i wędlin, półmisek warzyw – bez ograniczeń, pieczywo różnego rodzaju - bez ograniczeń, masło, owoce do wyboru, jogurt naturalny/owocowy o gramaturze min. 150 g/os., crunchy płatki śniadaniowe, ciepłe i zimne napoje z dodatkami – bez ograniczeń,
b) zapewnienie suchego prowiantu dla 150 osób składającego się z: bułki z masłem, sałatą i szynką lub serem, napoju, wafelka i owocu,
c) zapewnienie obiadu dwudaniowego w skład, którego wejdą: zupa o objętości minimum 0,25 l/osobę, dwa rodzaje drugiego dania w postaci porcji mięsa lub porcji ryby o gramaturze minimum 150 g/ osobę wraz z dodatkami skrobiowymi takimi jak: ziemniaki, ryż, kasza, o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz sałatki, surówki lub warzywa gotowane, o gramaturze nie mniejszej niż 150 g/ osobę oraz napoje zimne, takie jak woda mineralna gazowana/niegazowana 0,3 l/osobę, soki owocowe np.: pomarańczowy, jabłkowy 0,3 l/osobę, dla kierowców pozostałych w miejscu zakwaterowania,
d) zapewnienie w miejscu zakwaterowania kolacji dla 150 osób w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie:
3 przekąsek ciepłych, zarówno mięsnych jak i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz 5 przekąsek zimnych zarówno mięsnych jak
i jarskich, o łącznej gramaturze nie mniejszej niż 400 g/ osobę oraz napojów zimnych oraz gorących w postaci kawy lub herbaty (200 ml/ osobę) wraz
z dodatkami bez ograniczeń (cukier, mleko, cytryna).
5. V dzień (8 czerwca 2018 r.)
a) zapewnienie w miejscu zakwaterowania śniadania dla 150 osób w formie stołu szwedzkiego na zastawie stołowej niejednorazowej, w skład, której wejdzie: posiłek na ciepło, paleta serów i wędlin, półmisek warzyw – bez ograniczeń, pieczywo różnego rodzaju - bez ograniczeń, masło, owoce do wyboru, jogurt naturalny/owocowy o gramaturze min. 150 g/os., crunchy płatki śniadaniowe, ciepłe i zimne napoje z dodatkami – bez ograniczeń,
b) zapewnienie suchego prowiantu dla 150 osób składającego się z: bułki z masłem, sałatą i szynką lub serem, napoju, wafelka i owocu.

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji umowy: 04 – 08 czerwca 2018 r.

Zamawiający przewiduje płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazową fakturą końcową, po wykonaniu zamówienia w terminie 21 dni od doręczenia faktury, płatność przelewem na rachunek wskazany na fakturze.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający nie przewiduje zmian umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających .

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny
oferty.

Cmin
Pc = ––––––– x 100 x 100%
Cn

gdzie:
Pc – liczba punktów za kryterium cena
Cmin – najniższa cena spośród składanych ofert
Cn – cena oferty badanej

Wykluczenia

Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Zachodniopomorskiego

Adres

ul. Teofila Starzyńskiego 3-4/3-4

70-506 Szczecin

zachodniopomorskie , Szczecin

Numer telefonu

914817120

Fax

914817121

NIP

8513164722

Numer naboru

RPZP.04.05.00-IP.01-32-KO1/17

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

"Firma Szymczak" Henryk Szymczak, Maszewo Stargardzka 6B, 72-130 Maszewo , data wpływu: 25 IV 2018 - 70 653 zł ( 100 pkt)
Liczba wyświetleń: 588