Strona główna
Logo unii europejskiej

CONCORD - Opracowanie sposobu porządkowania dokumentów wymienianych przez usługi e-administracji

Data publikacji: 06.05.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-06-2020

Numer ogłoszenia

30810

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

poprawiono oczywistą omyłkę pisarską w tytule zamówienia; przedłużono termin składania ofert;
zmieniono numer naboru na "ogólny" bon na innowacje POIR 2.3.2; przedłużono termin składania ofert; przedłużono termin składania ofert

Miejsce i sposób składania ofert

Zapraszamy zainteresowane firmy do składania ofert na adres pocztowy:
Zipfeed Sp. z o.o. , Wał Miedzeszyński 604A 03-994 Warszawa
Istnieje możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej na adres Zamawiającego przy czym Zamawiający za poprawnie złożoną ofertę uzna jedynie taką, która będzie zawierała skan wszystkich podpisanych stron oferty wraz ze wszystkimi załącznikami. W przypadku wyboru Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na żądanie Zamawiającego oryginałów dokumentacji ofertowej w terminie 5 dni roboczych od daty wyboru (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego) pod rygorem nieważności oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

pieskjens@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jens Piesk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 736 853 171

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Firma Zipfeed Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu ofertowym , którego celem jest wyłonienie Wykonawcy dla zamówienia, którego przedmiotem są prace badawczo-rozwojowe prowadzące do opracowania sposobu porządkowania dokumentów wymienianych przes usługi e-administracji

(UWAGA! Ilekroć mowa o wniosku o dofinansowanie należy przez to rozumieć wniosek przygotowywany przez Zamawiającego w ramach Programu POIR 2.3.2 Bon na Innowacje. Otrzymanie dofinansowania jest warunkiem dokonania zlecenia.)

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: kutnowski Miejscowość: Kutno

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na usługi, których przedmiotem są prace badawczo-rozwojowe prowadzące do opracowania sposobu porządkowania dokumentów wymienianych przes usługi e-administracji.

Przedmiot zamówienia

1. Badania jakościowe użycia portali e-administracji przez MŚP - na podstawie minimum 10 firm różnego rodzaju.

a. badanie elektronicznych i papierowych obiegów dokumentów
b. identyfikacja barier płynnego przepływu dokumentów między zainteresowanymi w tym barier wynikających z używanych technologii

2. Badanie technologii portali dla których jest największa potrzeba ulepszonej organizacji przepływu dokumentów - minimum 2 portale

3. Opracowanie metodologii prowadzącej do uporządkowania i cyfryzacji procesu obiegu dokumentów

4. Opracowanie uniwersalnej technologii integracji, np. web scrapping

5. Opracowanie prototypu implementującego wyniki przeprowadzonych prac badawczych z pkt 1-4 - dla min. 1 portalu

6. Testy z użytkownikami końcowym

Do badania zostanie zastosowana metoda heurystyczna Nielsena i/lub metody empiryczne.

Wynikiem badania będą wytyczne dotyczące wdrożenia wyników badań na rynek.

Wymogi formalne i techniczne dla przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie do wykonanych przez siebie prac.
2. Projektowany system powinien uwzględniać uwarunkowania biznesowe (np. koszt wdrożenia i utrzymania)
3. Jeżeli część funkcjonalności przedmiotu zamówienia zależy od stanu prawnego, Wykonawca ma obowiązek przygotować przedmiot zamówienia z uwzględnieniem tego stanu na dzień wykonania Umowy.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się we Współpracy z grupą użytkowników końcowych wskazaną przez Zamawiającego na etapie analizy/projektowania oraz na etapie testowania prototypu. Przedmiot zamówienia musi zawierać dokumentację włączenia członków tej grupy.
5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodnie z zasadami horyzontalnymi Unii Europejskiej wymienionych w art. 7 i 8 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania zapytania, pozostawienia bez rozstrzygnięcia lub zmiany jego treści bez podania przyczyny.

Kod CPV

73100000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy. Projekt nie może wykraczać poza datę 31.12.2023 r. Szczegółowy harmonogram realizacji poszczególnych zadań zostanie ustalony po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1) Wykonawca prac badawczych musi być jednostką naukową posiadającą siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
„organizacje prowadzące badania i upowszechniające wiedzę”, określone w art. 2 pkt 83 rozporządzenia KE (UE) nr 651/2014 uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B na podstawie decyzji, o których mowa w art. 322 ust. 7 Ustawy z dnia 3 lipca 2018 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1669, z późn zm.); lub

2) spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 149 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej; lub

3) centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; lub

4) przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1402); lub

5) akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155).

6) Sieć Badawcza Łukasiewicz, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. z 2019 r., poz. 534).

Wiedza i doświadczenie

Nie dotyczy

Potencjał techniczny

Nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy

Dodatkowe warunki

1. Złożenie oferty na właściwym formularzu. Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie wypełnionego formularza ofertowego, którego wzór jest dołączony do niniejszego postępowania.
2. Złożenie oferty w terminie.
3. Podpisanie dokumentów przez osobę upoważnioną w strukturze Wykonawcy. Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie wyciągu z odpowiedniego rejestru potwierdzający umocowanie.
4. Oświadczenie o braku wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego część formularza ofertowego którego wzór jest dołączony do niniejszego postępowania

Uwaga: Odpowiedź na niniejsze zapytanie jest równoważna ze zgodą na opublikowanie treści oferty lub odpowiedzi.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany zawartej umowy
1) Modyfikacje harmonogramu wynikające z przesunięć po stronie jednostki finansującej (np. opóźnienie podpisania umowy, opóźnienie wypłaty transzy dofinansowania)
2) Zmiany umowy, które w żadnym zakresie nie modyfikują treści oferty, ani treści zapytania ofertowego na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
3) Zmiany opisane w Ustawie o Prawie Zamówień Publicznych (PZP): Art. 144 ust.1 pkt. 2-6, ust. 1a.
4) Zmiany wynikające z siły wyższej, na które ani Zamawiający, ani oferent nie miały wpływu, np. sytuacja epidemiczna

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

- Formularz ofertowy, którego wzór jest dołączony do niniejszego postępowania.
- Ważny dokument potwierdzający status Wykonawcy.
- Wyciąg z odpowiedniego rejestru potwierdzający umocowanie.
- Oświadczenie Wykonawcy dot. spełnienia wymogów formalnych i technicznych.
- Oświadczenie Wykonawcy dot. braku wykluczenia.

Wszystkie dokumenty muszą zostać podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji.

Przez udział w postępowaniu Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że jego dokumentacja może być weryfikowana (np. poprzez zapytanie o przedstawienie konkretnych technologii których Wykonawca zamierza użyć do realizacji przedmiotu Zamówienia) przez Komisję Konkursową oraz że przed wyborem Wykonawcy może być on zobowiązany do przedstawienia dodatkowych dokumentów lub innych potwierdzających spełnianie podanych kryteriów w podanym przez Komisję Konkursową terminie pod rygorem nieważności.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ważnych ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kładł główny nacisk na wydatkowanie środków w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Ocena ofert jest etapem postępowania, w wyniku którego Zamawiający zamierza dokonać uszeregowania ważnych ofert związanych z dostawą przedmiotu Zamówienia wg liczby przyznanych punktów.

Kryteria oceny jakimi będzie się kierował Zamawiający podczas wyboru oferty to:

1) Całkowity koszt oferty;

Na tym etapie oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się poniższą tabelą punktową, która posłuży do oceny wszystkich złożonych ofert. Punkty przydzieli Komisja powołana na potrzeby niniejszego postępowania. Punktacja przydzielona przez Komisję jest ostateczna.

Lp. Kryteria punktowe

1. Całkowity koszt oferty - 100 pkt.

Zasady przyznawania punktów:
1. Całkowity koszt oferty.
W kryterium Całkowity koszt oferty najwyższą liczbę punktów (100 pkt.) otrzyma oferta zawierające najniższą cenę netto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: Liczba punktów oferty = (cena oferty najniżej skalkulowanej x 100) / cena oferty ocenianej

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zipfeed Sp. z o. o. Oddział w Olsztynie

Adres

Okopowa 14

10-075 Olsztyn

warmińsko-mazurskie , Olsztyn

Numer telefonu

+48 736 853 171

NIP

7010620831

Numer naboru

POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 514